NOLLATOLERANSSISTA

HUVITTUNUT KANSALAIEN

Kuinkahan moni aikuinen kokee työpaikkakiusausta päivittäin??
Kuinka moni koululainen tulee päivän aikana koulukiusatuksi??
Miten voidaankaan olettaa että sotaväki olisi täysin "puhdas" näiltä ikäviltä asioilta kun sitä tapahtuu ennen armeijaa ja sen jälkeen ja nuoret oppivat ne taidot jo päivähoidosta lähtien.
Moniko työnantaja panostaa yhtä paljon työyhteisön jäsenten välisen kiusaamisen l. simputus, ehkäisemisksi?? Ei yksikään!!

5

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huvittunut....

Jos simputuksesta pidät,voit tunkea itse dildon peräreikääsi ja kuvitella että joku pakotti.

• nanonano

Lues toi teksti uudelleen ja mieti mitä siinä ajetaan takaa!!

• voi tokkiinsa
        nanonano kirjoitti:

Lues toi teksti uudelleen ja mieti mitä siinä ajetaan takaa!!

Ettehän te tiedä simputuksesta mitään, aikoinaan -70 luvulla vedettiin turpaan ja saatiin turpaan hommat hoidettiin yksikössä itse eikä juostu äiskän helmoihin itkemään.

K-pääl. siinä aina ihmetteli kun alikin tai koksun silmä mustana aamulla ja joltain jääkäriltä kanssa huulet halki siinä se kehotti olemaan ihmisiksi.

Saippuapala käsittely oli yleistä palasukkaan ja jannut huovan kulmiin siinä sitten vähän paukutusta.

Iltalomilla sitten ratkottiin isommat asiat, uittamalla Saimaassa.

Ja nämä varsin lievemmästä päästä.. -82-83 alko tulla uusia käskyjä ja määräyksiä simputuksesta ja muutenkin kurista nythän se on ihan ööööööööö ei voi edes puhua simputuksesta poikain pienestä pilailusta.

• Hekohekottelija

Jos pomolle sanoo duunissa että "en tee, hajoo duuneihis, mä lähden himaan", samanlaisesta suhtautumisesta sanktioidaan asevoimissa rikoslain keinoin.

Vai tarkoitatko kenties että otettaisiin vain työsopimuslakia vastaavat puitteet asevelvollisille? Sehän olisi hienoa! Armeijan sisältö muuttuisi pakosta kertarysäyksellä mielekkääksi!

• että simputusta ja kiusaamista

ymmärretään ja puolustellaan ja sitten on kauhea jeesustelu päällä kun jollain kiusatulla tulee mitta täyteen ja kiusaaja tai pari saa siipeensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe