NOLLATOLERANSSISTA

HUVITTUNUT KANSALAIEN

Kuinkahan moni aikuinen kokee työpaikkakiusausta päivittäin??
Kuinka moni koululainen tulee päivän aikana koulukiusatuksi??
Miten voidaankaan olettaa että sotaväki olisi täysin "puhdas" näiltä ikäviltä asioilta kun sitä tapahtuu ennen armeijaa ja sen jälkeen ja nuoret oppivat ne taidot jo päivähoidosta lähtien.
Moniko työnantaja panostaa yhtä paljon työyhteisön jäsenten välisen kiusaamisen l. simputus, ehkäisemisksi?? Ei yksikään!!

5

1211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huvittunut....

Jos simputuksesta pidät,voit tunkea itse dildon peräreikääsi ja kuvitella että joku pakotti.

• nanonano

Lues toi teksti uudelleen ja mieti mitä siinä ajetaan takaa!!

• voi tokkiinsa
        nanonano kirjoitti:

Lues toi teksti uudelleen ja mieti mitä siinä ajetaan takaa!!

Ettehän te tiedä simputuksesta mitään, aikoinaan -70 luvulla vedettiin turpaan ja saatiin turpaan hommat hoidettiin yksikössä itse eikä juostu äiskän helmoihin itkemään.

K-pääl. siinä aina ihmetteli kun alikin tai koksun silmä mustana aamulla ja joltain jääkäriltä kanssa huulet halki siinä se kehotti olemaan ihmisiksi.

Saippuapala käsittely oli yleistä palasukkaan ja jannut huovan kulmiin siinä sitten vähän paukutusta.

Iltalomilla sitten ratkottiin isommat asiat, uittamalla Saimaassa.

Ja nämä varsin lievemmästä päästä.. -82-83 alko tulla uusia käskyjä ja määräyksiä simputuksesta ja muutenkin kurista nythän se on ihan ööööööööö ei voi edes puhua simputuksesta poikain pienestä pilailusta.

• Hekohekottelija

Jos pomolle sanoo duunissa että "en tee, hajoo duuneihis, mä lähden himaan", samanlaisesta suhtautumisesta sanktioidaan asevoimissa rikoslain keinoin.

Vai tarkoitatko kenties että otettaisiin vain työsopimuslakia vastaavat puitteet asevelvollisille? Sehän olisi hienoa! Armeijan sisältö muuttuisi pakosta kertarysäyksellä mielekkääksi!

• että simputusta ja kiusaamista

ymmärretään ja puolustellaan ja sitten on kauhea jeesustelu päällä kun jollain kiusatulla tulee mitta täyteen ja kiusaaja tai pari saa siipeensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe