Miten neitsyt

naisen valloittaa?

Vakuttaa siltä, että neitsytnainen on niin herkkävaistoinen ja hieman taka-alalla pysyttelevä sekä ujo etten tiedä miten pitäisi lähestyä?

9

2445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsyt nainen minäkin

      on helppo valloittaa kun osallistut vahvasti arkeen. Käytännöllisenä ja tarkkana ihmisenä hän jos kukaan osaa sitä arvostaa. Neitsynaiselle rakkauden osoitukseksi käy vaikka kahvit vuoteeseen.Tai ripustat hänen pyykkinsä kuivumaan hänen puolestaan kyselemättä. Ei sen kummempia.

      • tossun alla

        Roskapussin vienti ilman pyyntöä on jo tosi kova juttu!


    • ujo neitsyt

      Koska itsekin olen ujo voisin kuvitella, että lähestyä voisi esim. huomioimalla normaali arjessa, osoittamalla olevasi kiinnostunut voimisesta tai päivän tapahtumista. Ainakin näin se lähtisi alkuun.. Kyllä neitsyt-nainen sitten jossain vaiheessa älyää että "ei toi olekaan mikään vaarallinen olento" ja "se on kiinnostunut elämästäni" ja itsekin sitten avautuu enempi. Näin ainakin voisi olla minun kohdallani, en tiedä uskaltaako tätä kauheasti yleistää. Koska neitsyenä voin sanoa, että kammoksun pelureita ja jos vaistoan sellaisen lähestyvän, pistän jääseinän pystyyn. Sitä ei sulata ei peluri vaan joku muu, joka on "kunnollinen". En luota ihmisiin niin helposti joten luottamusta kannattaa heti alussa lähteä rakentamaan vaikka ihan pikkuhiljaa, pikkuasia kerralla :)

    • jotain ohjeita

      Neitsytnaiseen pitää upottaa rahaa. Hänelle pitää ostaa lahjoja, viedä ulkomaille, viihdyttää.

      Neitsyt odottaa, että mies tekee kaiken hänen puolestaan ja vuokseen. Hän kuvittelee, että on olemassa harlekiinisarjojen ritareita, ei hän ymmärrä miehen inhimillisiä heikkouksia, joten niitä et saa osoittaa.

      Et saa loukkaantua hänen raivoamisestaan ja pilkasta, vaan alistut nöyrästi kaikkeen. Maksat ja jaksat - siinä se resepti.

      • neitsytnainen

        materialla ei ole mitään merkitystä..sydämen ja tunteen vie aito tunteiden osoitus..siihen ei lahjoja jne. tarvita


    • Missukka

      Ensin selvität itsellesi, kestätkö kumppania, joka kriitikoi 24 tuntia vuorokaudessa 7 päivää viikossa. Vaikka neitsytnainen ei sitä sano ääneen, hän arvioi kokoajan ja kaikkea. Eniten itseään.

      Vasta sen jälkeen lähdet tosissasi liikkeelle. Tässä vaiheessa tunnette jo joten kuten toisenne. Jos sinussa on piirteitä, joita neitsyt arvostaa, sen kun viet vaan.

    • NeitsytNainen

      osoittaessasi kiinnostustasi. Itsellä tämä "herkkävaistoisuus", jota ehkä asioiden liiallisena pohtimisenakin voisi pitää, tekee sen, että jos joudun punnitsemaan, onko kiinnostuksen kohteeni varmasti minusta kiinnostunut, kääntyy vaaka varmasti siihen, että päättelen ettei hän ole kiinnostunut. Tällaisessa tilanteessa, koska "itseni tyrkyttäminen" on mulle suurin kauhistus, vetäydyn vielä kauemmas taka-alalle. Jos olen kiinnostunut toisesta, osoitan sen hienovaraisesti katseella tms. ja odotan, että kiinnostuksen kohde on minua rohkeampi ja tekee aloitteen :-) Kun olen itse kiinnostunut ja varma toisenkin kiinnostuksesta, näytän tunteellisen ja lämpimän sisimpäni. Vaikka täällä annetaan ymmärtää neitsyen olevan materialistinen ja kylmä, minuun ei kyllä tehoa mitkään ulkonaiset kiintymyksen osoitukset kuten kalliit lahjat tms. viihdykkeet. Inhimillisten heikkouksienkin esiin tuominen on minusta miehelle ehdottomasti plussaa ja vahvuutta, jota arvostan. Vanha totuus siis pätee: pitää olla oma itsensä ja osoittaa kiinnostuksensa suoraan, muu ei ainakaan tähän neitsyeeseen tehoa :-D

      • Deria--

        Kuten edellä todettiin, sinun täytyy tehdä aloite. Neitsytnainen on epävarma itsestään ja haluaa toiselta varmistuksen, ettei ole vain "hätävara".

        Parhaiten teet kun otat huomaamatta ohjat omiin käsiisi ja etenet voisiko sanoa laskelmoidun hitaasti kiiruhtaen?


    • ntsyt

      vie...äläkä vikise.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe