Millaisia taloja on asua Viinikantie 1 ja Kauppatie 8?Molemmat ovat siis kerrostaloja, kuten varmaa paikallisina tiiätte :).Olen muuttamassa tässä tulevaisuudessa ja nmä asunnot ovat nyt avoinna.
En tahdo meinaan muuttaa mihkää vaimonhakkaaja taloihin eli kuunnella heviä 24/7 ja huutoa ja kirkunaa viikonloppuisin.täällä meillä päin, monet kerrostalot ovat sellaisia, kun vuokrat ovat halpoja.
kerrostalo asumista parhaimmillaan?
10
2675
Vastaukset
- .gwb
Tästä parempia on vain kirkkopolun asunnot...
- minä vain
Eli tuo viinikantie?köh...vai mikä?
- minä vain
Siis ymmärsinkö oikein,että nämä ovat tasokkaita ja hyviä asua molemmat vai vaan toinen?
- naggilalainen
Toi Kauppatie 8 kannattaa unohtaa jo nimikin sen kertoo "inkkaritalo". Itse en ole asunut siellä mutta "pikkulinnut" ovat laulaneet" äänekkäästä porukasta! Viinikantiestä en osaa sanoa mitään. Kehottaisin laittamaan "Halutaan vuokrata"-ilmoituksia ainakin Onnipekan ilmotustaululle t. lehteen Sydän-satakuntaan tai Satakunnan kansaan. En nyt varmaksi sano että lehden kautta asuntoa löydät mutta yrittää kannattaa. Nakkilassa on aika kiven alla vuokra-asunnot tai ainakin rauhalliset sellaiset!=)Tsemppiä!
- Ihantoimivaratkasu
Eipä näissä viinikantien kämpissäkään varmaan mitään vikaa ole kunhat vältät tuota Viinikantie 5. jossa kaikki opiskeliat, pulsut yms. sosiaalipummit asustavat.
- asuva
Ihantoimivaratkasu kirjoitti:
Eipä näissä viinikantien kämpissäkään varmaan mitään vikaa ole kunhat vältät tuota Viinikantie 5. jossa kaikki opiskeliat, pulsut yms. sosiaalipummit asustavat.
No on täällä varmaan tuollaisiakin tyyppejä mutta kyllä on ollut rauhallinen meno. itselläni ei ainakaan ole ollut valittamista näin 8kk:n jälkeen :)
- kysäisepä
sieltä, jos olis vapaana rivitaloja. Rengastiellä on ainakin tällä hetkellä vapaa kaksio..
asumista täällä Tarhatiellä sekä rengastiellä, en suosittele. Itse asunut tässä Tarhatiellä nyt n. 3 vuotta ja joka vuosi vuokrat nousee. Aikojen alussa vuokra oli jotain hieman yli 400e/kk vesimaksut päälle.. nyt 01.03.2008 alkasen vuokra on jo n. 540e/kk.
Onhan täällä kyllä sitten rauhallista ja hienoa asua mutta aivan liian kallis vuokra ja vanhoja kämppiä kuitenkin jo. Itse katsomassa kokoajan vähän halvempaa asuntoa kun ei todellakaan inspiroi maksaa 540e joka kuukausi jostain vuokrakämpästä. Neliöitä on 65 ja huoneita 2h k s. Oma sauna on kyllä plussaa mut ei siitä saunasta viitti maksaa sentään yli viittäsataa :P
- ikänsä nakkilassa asunut
Että tuonne kauppatien varrelle menee, helpot yhteydet eikä iltaisinkaa tai vkolopusin melua ole tai mitään ilkivaltaa tapahtuneen...
- katzpiss
älä vaan missään nimessä mene kauppatielle jos rauhaa kaipaat! ei ne naapurit niinkä mut se meteli mitä siinä keskustassa pidetään muuten on hirveä n. klo.20.00 alkaen. enkä kyllä muutenkaan suosittele Sakipan kämppiä, onneks ite pääsin niitä eroon vihdoinkin. Niillä on kumma tapa lähetellä sähkölaskua useampaan otteeseen yms. mukavaa...siis tuo kirjanpito niillä ei oikein toimi aina...ainakaan tässä talossa... suosittelen yksityistä vuokraajaa...tai sitte ennemmin viinikantieltä, ehkä hiukan mukavampi, luulisin. asuin "inkkaritalossa" ennen ja en ole ainut joka haluaa sieltä pois. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102