Applen Mac-koneille on julkaistu ensimmäinen tietoturvan huijariohjelma.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=32461&tyyppi=1
Huijariturvaohjelma hyökkää Maceille
4
603
Vastaukset
- 1stMacFinn
Tuo nyt ei varsinaisesti ole uusi, löysin googlella ensimmäisen maininnat vuodelta 2004.
Mutta joo, ei pidä asennella mitä tahansa softia mistä tahansa.sekoitettaisi näitä Macsweepereitä keskenään. Vanha oli käsittääkseni oikea ohjelma jonka kehitys lopetettiin, ja tämä nykyinen on varastanut siltä nimen. Ainakin mulla on tällainen ymmärrys.
Aika vaikea on kuvitella että jo vuonna 2004 olisi ollut Mac-huijaussofta josta alan sivustot eivät olisi tienneet missään vaiheessa mitään...- 1stMacFinn
RepeRuutikallo kirjoitti:
sekoitettaisi näitä Macsweepereitä keskenään. Vanha oli käsittääkseni oikea ohjelma jonka kehitys lopetettiin, ja tämä nykyinen on varastanut siltä nimen. Ainakin mulla on tällainen ymmärrys.
Aika vaikea on kuvitella että jo vuonna 2004 olisi ollut Mac-huijaussofta josta alan sivustot eivät olisi tienneet missään vaiheessa mitään...Silloin toi oli kai joku softa joka oli etsivinään ja poistavinaan tarpeettomia tiedostoja Macista ja sitä samaahan tämäkin tekee.
- jason-blue
Kun ei voi huijata järjestelmää, niin huijataan käyttäjää. Tyhmää huijataan aina, eli julmassa maailmassa elämme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894