Applen Mac-koneille on julkaistu ensimmäinen tietoturvan huijariohjelma.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=32461&tyyppi=1
Huijariturvaohjelma hyökkää Maceille
4
602
Vastaukset
- 1stMacFinn
Tuo nyt ei varsinaisesti ole uusi, löysin googlella ensimmäisen maininnat vuodelta 2004.
Mutta joo, ei pidä asennella mitä tahansa softia mistä tahansa.sekoitettaisi näitä Macsweepereitä keskenään. Vanha oli käsittääkseni oikea ohjelma jonka kehitys lopetettiin, ja tämä nykyinen on varastanut siltä nimen. Ainakin mulla on tällainen ymmärrys.
Aika vaikea on kuvitella että jo vuonna 2004 olisi ollut Mac-huijaussofta josta alan sivustot eivät olisi tienneet missään vaiheessa mitään...- 1stMacFinn
RepeRuutikallo kirjoitti:
sekoitettaisi näitä Macsweepereitä keskenään. Vanha oli käsittääkseni oikea ohjelma jonka kehitys lopetettiin, ja tämä nykyinen on varastanut siltä nimen. Ainakin mulla on tällainen ymmärrys.
Aika vaikea on kuvitella että jo vuonna 2004 olisi ollut Mac-huijaussofta josta alan sivustot eivät olisi tienneet missään vaiheessa mitään...Silloin toi oli kai joku softa joka oli etsivinään ja poistavinaan tarpeettomia tiedostoja Macista ja sitä samaahan tämäkin tekee.
- jason-blue
Kun ei voi huijata järjestelmää, niin huijataan käyttäjää. Tyhmää huijataan aina, eli julmassa maailmassa elämme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693