helöy! Olen ollut avoliitos tämän miehen kanssa kosta 2vuotta. alussa ihanaa ja kaikki jees mistään ei oltu napit vastakkain. mutta sit nyt,seksi ei maistu,tylsää,mustasukkasuutta,huoh** kaikki jotenki ottaa päähän! :( se on niin muuttunut meijän suhteen aikana ym. umpikuja,mutta en uskalla lähtee/osaanko (KO)??
vesimies(N) ja Kaksonen(M)
4
1281
Vastaukset
- szaxxy
itse olen vesimiesmies ja seurustelin kaksostytön kanssa, aluksi hienoa. mutta 2 tuulellakäyvää(vauhdikasta)ei aina ole paras vaihtoehto?. toivottavasti olen väärässä. onnea kuitenkin
- EPÅILEVÄ
samat kokemukset täällä. kaksi vuotta meni hienosti mutta sitten, liekö ex kuvioissa sanoo ettei ole, sexiä ei yli vuoteen, aina selityksiä ja vaikka mitä uskoako vai ei, jättääkä vai ei....MUUTEN HYVÄ TYYPPI
- huolestunut86
eikö siis mitään hyvää sanottavaa tstä sekoituksesta?
- S-MMM
Oli yllättävää lukea ettei vesimies-nainen ja neitsytmies ole paras yhdistelmä ja ongelmana juuri seksi (lähinnä sen puute).
Onko kaikki kaksosmiehet todellakin pihtareita?? Omani ainakin... Ollaan oltu yhdessä yli 12v ja todella hiljasta on. Siispä hankin rakastajan, kalamiehen.... =)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764