Pakoputken takaosa ja pönttö vaihdettu vuosia sitten. Nyt alkanut vuotaa liitoksesta, joka on itsetehty, koska alkuperäinen putki piti katkaista, kun se oli yhtenäinen, mutta vain takapöntössä oli vikaa. Ei siis mennyt katsastuksesta nyt läpi, kun ei saanut päästöarvoja mitattua. Ennen oli ok.
Olisiko jotain helppoa konstia paikata se kunnolliseksi? En nyt tarkoita purukumia.
Pakoputken paikkaus
7
16771
Vastaukset
- Nimetön
kiristettävä panta ja siihen vaikka jotain väliin...
- muuntaja 50e
Osta jostain halpahallista puikkohitsauspaketti, 50-100e. Sillä saat helposti korjattua putken ja kaikenlaista muutakin kotona särkyvää. Paketti sisältää hitsauskoneen ja suojalasit. Voi olla, että joudut vielä kympin uhraamaan puikkojen ostoon, 2mm puikko käy hyvin.
Tietysti jos asut kerrostalossa, voisi olla fiksuinta maksaa pienelle pajalle 50e että paikkaavat putkistosi odottaessasi.
Niillä paikka-aineilla ei oikeasti kyllä tee yhtään mitään.- Anonyymi
Ole tarkkana. Olet Nobel kandidaattien listalla.
- paikkaus aine
tarkotettu pakoputkille maksaa 5e saa vaikka halpahallista!!!!!
- ihan oikeasti
Helpoiten pääset ongelmasta eroon vaihdattamalla alle uuden putken. Samalla pääset ongelmasta vuosiksi.
Hitsaukset ja paikka-aineet ovat vain tilapäinen apu vanhaan putkeen. Sama on edessä taas parin kuukauden kuluttua viimeistään. Ja entistä pahempana. - Jos vain auttaa
Biltemasta löytyy asenustahnaa, joka siis kannattaisi laittaa siinä vaiheessa kun putki liitetään toiseen. Lisäksi on korjaustahnaa ja vielä erikseen paikkausnauhaa, joka kovettuu lämmetessään. Pienehköjen vuotojen pitäisi asettua. Onko kellään kokemuksia?
- mkarpp
kokemusta on hyvin toimii.Ja sillä on muitakin korjaus kohteita todella hyvä esim.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791