Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Autokaupat Kuopiossa...

missä palvelu pelaa?

ja mitä kauppoja kannattaa välttää?
Kerro hyviä ja huonoja kokemuksiasi

7

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leväsellä

      ainakin minä olen saanut hienoa ja asiantuntevaa palvelua.Käyppä testaamassa.

      • Automiekkonen

        Että juuri Kossi oli autokaupoista se, joka ei vaivautunut edes tarjousta tekemään.....


    • Kokemusta on

      Pienemmistä liikkeistä Ahonen & Rosberg, palvelu pelaa hyvin.

      • Tossavaene

        Viänäse Suli ja Tuovise Huugo sekä Torvise Masa.


    • Sen huonompi

      esim autoliike Miettisellä olen saanut hyvää palvelua ,ja sen vuoksi kasvaakin koko ajan myynnillisesti.Ohjeena voikin sanoa että mitä suurempi liike sitä pienempi sinä itse olet heidän silmissään.Tarj. kannattaa kysyä myös naapurikaupungeista aina j-kylää myöten ,saattaa säästää tuhansia eur.

      • Hassan el-Nissan

        Tiedättekö miksi autokauppias on yleensä pitkä mies? Ylettää k------n silmään. Mikkelissä kannattaa käydä Etelä-Savon Autolla.


    • Anonyymi

      Auton vaihto edessä. Tuoreempaa vaihdettava. Ehdottakaa luotettavaa myyjää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe