A Heikkerö Auto-Openista ilmoitti mulle toukokuussa, että syksyllä myyntiin tulevan Nubiran hinnat ovat alkaen 17000 €. Nyt sitten maahantuoja imoittaa uusiksi hinnoiksi alkaen 21000 €. Kyllä on hinta noussut! Miten Nubiraa pystytään myymään sen ollessa samanhintainen kun esim Corolla, Almera, Megane ja monet muut?
Toi 17t tuntui järkevältä ja varmaankin se olisi ollut kova kilpailuvaltti. Mutta 21t, hey come on!
Nubiran järkyttävä hinnankorotus
5
1528
Vastaukset
- keke
Liian kallis ja vielä tuntematon,todennäköisesti daewoo katoaa pian markkinoilta.. noilla hinnoilla.
- Lohis
Saitko myyjältä hinnastoa, jossa Nubiran hinnaksi olisi merkitty alk. 17 000 €? Ellet, ei kyseessä ole mikään hinnankorotus, vaan myyjän pehmoiset puheet. Odotetaan nyt ja katsotaan, millainen tuote se nuubialainen on, ennen kuin otetaan kantaa kilpailukykyyn (17 tke tuntuu kovin rohkealta).
- Wulffi
Äsken näin maahantuojan edustajan kun se ajoi Nubiralla.
Kysyin hintaa johon vastaus oli: Sitä ei anneta tietoon ennen kuin perjantaina 29.8.2003 jolloin on ensiesittely.
Ja edes myyjät eivät saisi paljastaa hintaa vielä mutta hän väitti minulle että yksi myyntivaltti on juuri hinta.
- lepo
Onhan nubiran hinta alkaen 17.900€
Tarkista vaikka - Automies
...jos tarjoaa vaihtoautoa kaupassa. Daewoon hinnoissa ei kuulemma katteita juuri ole, eli vaihtoauton hinta jää alemmas kuin muilla merkeillä. Itse parista liikkeestä olen kysynyt, ja esimerkkinä esim. saman hintaiset Fiat Stilo MW ja Nubira, Nubiraan väliraha 2500 euroa enemmän kuin Fiatiin. Eli ei kannata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882