Kivesten ultraäänitutkimus

_85.

Sain lähetteen kivesten ultraäänitutkimukseen. Onko kokemuksia, miten toimenpide tehdään? Onko kiusallinen tilanne? Itselläni on melko herkkä erektio ja pelottaa että alkaa paikat pullistelemaan kun on tutkimukset kesken. Vaikka mitäpähän se lääkerille kuuluu vaikka seisomaan alkaiskin, mutta nolottaa se silti.

10

11189

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ___________..

      Pikemminkin niin päin, että lääkäritutkimus vastaa pitkäaikaista pakkaskäsittelyä. Säikähtäminen aiheuttaa kutistumista.

    • Year model86

      Mulle tehtiin kivesten ultraäänitutkimus kiireellisenä,kun olin saanut potkun kiveksiini. Joten en osaa ihan sanoa,miten normaalisti menee,mutta lääkäri tutkii kivekset liikuttelemalla kiveksen pinnalla tutkimusanturia. Taisivat käyttää jotain geeliä myös. Tutkimus ei normaalioloissa satu kuulemma yhtään. Tutkimus kesti noin puolituntia ja pääsin tutkimukseen ilman esivalmisteluja. Mulla ei todellakaan stondannut kertaakaan. Lääkäri sanoi, että tutkimus paljastaa erittäin hyvin kaikki poikkeamat kiveksissä. Multa etsittiin mm. repeämiä. Ei onneksi löytynyt!

    • Year model 86

      Mulle tehtiin kivesten ultraäänitutkimus kiireellisenä,kun olin saanut potkun kiveksiini. Joten en osaa ihan sanoa,miten normaalisti menee,mutta lääkäri tutkii kivekset liikuttelemalla kiveksen pinnalla tutkimusanturia. Taisivat käyttää jotain geeliä myös. Tutkimus ei normaalioloissa satu kuulemma yhtään. Tutkimus kesti noin puolituntia ja pääsin tutkimukseen ilman esivalmisteluja. Mulla ei todellakaan stondannut kertaakaan. Lääkäri sanoi, että tutkimus paljastaa erittäin hyvin kaikki poikkeamat kiveksissä. Multa etsittiin mm. repeämiä. Ei onneksi löytynyt!

      • ultra95

        Mä ajattelin kanssa mennä tohon kivesten ultraäänitutkimukssen kun kivespussissa tuntuu sellanen iso pehmeä möykky. Minua pelottaa kun saan erektion erittäin helposti että kesken tutkimuksen alkaa stondaamaan,


      • Melli Pastari
        ultra95 kirjoitti:

        Mä ajattelin kanssa mennä tohon kivesten ultraäänitutkimukssen kun kivespussissa tuntuu sellanen iso pehmeä möykky. Minua pelottaa kun saan erektion erittäin helposti että kesken tutkimuksen alkaa stondaamaan,

        Olkaa huoleti. Jännitys saa kyllä pelinne vetäytymään sisään enemmän kuin toivottekaan.
        Ja mitä luultavimmin pehmeä möykkysi on spermatocele, eli siemenesterakkulan laajentuma joka on täysin vaaraton, mutta liika kasvaessaan niin kiusallinen, että se pitää tyhjentää.

        Joka tapauksessa se on tutkittava muiden mahdollisuuksien pois sulkemiseksi.

        Ei erektiossa mitään häpeämistä ole, mutta sitä on turha pelätä. Niinkuin joku sanoi tuossa, se tutkimus pitää aisan alhaalla vielä pitkään:D


      • jejuueo
        ultra95 kirjoitti:

        Mä ajattelin kanssa mennä tohon kivesten ultraäänitutkimukssen kun kivespussissa tuntuu sellanen iso pehmeä möykky. Minua pelottaa kun saan erektion erittäin helposti että kesken tutkimuksen alkaa stondaamaan,

        mieheni kävi tuossa taannoin kivesten ultraäänitutkimuksessa, kipeän ja turvonneen kiveksen takia.
        kuvasivat ja löysivät muutoksia toisessa kiveksessä. antoivat kahta eri antibioottia (muka) tulehduksen hoitoon. onneksi urologi ja patologi katsoivat kuvat ja totesivat muutoksien olevan kasvaimia.
        miehelläni todettiin kivessyöpä ja toinen kiveksistä poistettiin.

        mieheni ei tuntenut missään vaiheessa kivesten näyttämistä lääkärille kiusallisena. ja hän myös sanoi ettei tilannetta voi edes kokea kiihoittavaksi. siinä kun lääkäri niitä kiveksiä kopeloi, ei tulisi mieleenkään että rupeaisi stondaamaan. totta on ettei sitä stondaamista niin vain hallita.

        mutta ole huoleti. kaikki menee hyvin, ja pelisi on sisään vetäytynyt kun siihen lääkäripöydälle makaamaan pääset housut nilkoissa.


      • ultra95
        jejuueo kirjoitti:

        mieheni kävi tuossa taannoin kivesten ultraäänitutkimuksessa, kipeän ja turvonneen kiveksen takia.
        kuvasivat ja löysivät muutoksia toisessa kiveksessä. antoivat kahta eri antibioottia (muka) tulehduksen hoitoon. onneksi urologi ja patologi katsoivat kuvat ja totesivat muutoksien olevan kasvaimia.
        miehelläni todettiin kivessyöpä ja toinen kiveksistä poistettiin.

        mieheni ei tuntenut missään vaiheessa kivesten näyttämistä lääkärille kiusallisena. ja hän myös sanoi ettei tilannetta voi edes kokea kiihoittavaksi. siinä kun lääkäri niitä kiveksiä kopeloi, ei tulisi mieleenkään että rupeaisi stondaamaan. totta on ettei sitä stondaamista niin vain hallita.

        mutta ole huoleti. kaikki menee hyvin, ja pelisi on sisään vetäytynyt kun siihen lääkäripöydälle makaamaan pääset housut nilkoissa.

        Kiva kun kuulema tähän ultraäänitutkimukseen tarvitaan kuulema lääkärin lähete. Kävin ihan peruslääkärin vastaanotolla ja se vaan ihan vähä puristi mun kivestä ja sano et kyllä tää on ihan kunnossa ja että lähehän siitä. Mistä saisin sellaisen lähetteen? Kun tämä ongelma onhäirinnyt minua jo puolisen vuotta.


      • Melli Pastari
        ultra95 kirjoitti:

        Kiva kun kuulema tähän ultraäänitutkimukseen tarvitaan kuulema lääkärin lähete. Kävin ihan peruslääkärin vastaanotolla ja se vaan ihan vähä puristi mun kivestä ja sano et kyllä tää on ihan kunnossa ja että lähehän siitä. Mistä saisin sellaisen lähetteen? Kun tämä ongelma onhäirinnyt minua jo puolisen vuotta.

        Käy oikealla lääkärillä. Urologi on sellainen. Ja jos haluat, se tekee kyllä sen ultraäänitutkimuksenkin, mutta luultavasti toteaa vain sen tuoksi spermatoceleksi.
        Itse kävin samasta vaivasta ja jos ei se vallan iso ole, niin ei tarvitse hoitoa.

        Maksaahan se urologilla käynti, mutta vituttaa se olla epävarmuudenkin tilassa:(

        Noin muuten mullekin arvauskeskuslääkäri sanoi, mutta ei osannut kertoa, mikä se extra on. Siksi hain varmistuksen erikoislääkäriltä, jonka toimialaan tuo kuuluu..


      • ultra95
        Melli Pastari kirjoitti:

        Käy oikealla lääkärillä. Urologi on sellainen. Ja jos haluat, se tekee kyllä sen ultraäänitutkimuksenkin, mutta luultavasti toteaa vain sen tuoksi spermatoceleksi.
        Itse kävin samasta vaivasta ja jos ei se vallan iso ole, niin ei tarvitse hoitoa.

        Maksaahan se urologilla käynti, mutta vituttaa se olla epävarmuudenkin tilassa:(

        Noin muuten mullekin arvauskeskuslääkäri sanoi, mutta ei osannut kertoa, mikä se extra on. Siksi hain varmistuksen erikoislääkäriltä, jonka toimialaan tuo kuuluu..

        okei kiitos tiedosta.


    • Anonyymi

      Itse olin puolisen vuotta sitten yhden onnettomuuden takia kivesten ultraäänitutkimuksessa ja kyllä alkoi stondaamaan, kun hyvän näköinen naishoitaja laittoi lämmintä geeliä kiveksille. Ei nolottanut yhtään et alkoi seisomaan. Hoitsukin selvästi piti näkemästään, kun siinä geelin laitossa meni niin kauan aikaa ja hän jopa lopetti hetkeksi. Tais hetken ihailla sitä näkyä. Isoisäni jonka luona asun oli paikalla siinä huoneessa ja heitti et eiks voida jo lähtee ku pojalla näyttää vehkeet toimivan oikein hyvin. Hoitsu ymmärrettävästi repesi ja ei se mullakaan ollut kaukana. Ja vaikka tämä keskustelu on melkein mun ikäinen niin silti tämä on edelleen ajankohtainen ja päätin siksi tulla tänne kertomaan oman kokemukseni. Ja tosiaan niin kuin täälä on todettukin niin ei sitä stondista ainakaan hävetä tarvii. Oon jälkeenpäin fantasioinut et mitä ois voinut tapahtua jos isoisäni ei olisi tuppautunut sinne tutkimushuoneeseen. Edelleen kiihotun ajatuksesta ja just nytkin on teltta pystyssä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe