kertokaahan

mistä

saisi sopuhintaan hyvät jyty putket speedmasteriin?

6

1415

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgtre

kysy moto seinäjoki, siellä meille asennettiin ku ostettiin viime kesänä

• Jiässä

Tilasin itselleni Trumppa Americaan USAsta BUBin slash-cut putket. Aika avarat ovat ja saundi melko messevä. Hintaa tuli halvan dollarin ansiosta rahteineen ja veroineen n. 440 euroa. Isommat suuttimet ja AI:n tulppaussarjan tilasin myös Texasista, tulivat kirjeessä tullin ohi muutamalla kympillä. Putkissa oli jonkin verran naarmuja sisäpinnassa, joten otin kuvan ja laitoin takuuosastolle. Lähettivät uudet putket, joista maksoin yhden putken verot ja vähän huolintamaksuja. Uusissakin oli naarmuja sisällä, mutta nokihan ne pian peittää. Naarmuja varmaan tulee, kun sisuskaluja asennetaan. Ne ensimmäiset ovat vielä tuossa lattialla eikä BUB inc. halua niitä takaisin (kallista postitella rapakon yli). Americaan ja Speedmasteriin sopivat käsittääkseni ihan samat putket. Olen ajatellut kaupata ylimääräiset viimeistään brittirallissa ensi kesänä. Jos kiinnostaa, niin ota yhteyttä. Kuvaa ja videoa löytyy. Hinnaksi olen ajatellut kolmea sataa, mutta tarjouksenkin saa laittaa.

• saukki

Selfmadet ja taatusti uniikit putket. Rakensin ne speedmasteriin pari vuotta sitte. Pyöra vaihtu mutta hormit jäi, enpä ole silti tarvinnu. Kromatut, pituus 120 cm ( tulee takapyörän ohi hieman), halk 55 mm. Putkissa tukeva korvake jolla se tulee kiinni runkoon koneen taa alas pultilla ja jää piiloon. Sisällä vaimentavaa rakennetta. Näillä äänet on sopivat,ei liian kovat, ainaskaan mun mielestä. Naapurin mummolta en edes kysynyt. Kuvankin saa ja puhnroon meilinä. Niin ja hinta on 400 €. email [email protected]

• Legend
      • Legend

• tuolla
        Legend kirjoitti:

http://www.raask.se
        tämä toiminee paremmin

lue hintoja tai mitään miten vois tilata?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe