Kyllästynyt sänkypuuhiin..

-Jouska-

jotenkin tuntuu että toiselle on ihan sama kun saa hameen ilmaan ja siinä se.. en voi enkä jaksa edes yrittää olla mitenkään haluttava,ja jos teen jotakin esm suutelen tai hivelen niin toinen on 5minuutin ... jotenkin tuntuu että on aika jatkaa matkaa vaikka pieniin päin olenkin
-Jouska-

16

3985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen jouska

      ootteks te puhunu asiasta?
      mäkin oon ollu sellasissa suhteissa et toinen ei meinaa millään tajuta et voi olla hellyyttä ilman että sen tarvii johtaa seksiin. mulla ainakin meni into yhtään mihinkään hellyyden osoituksiin just siks kun ei voinu koskaan helliä ja pussailla ihan muuten vaan, kun toinen oottaa heti seksiä.
      jutelkaa jos ette vielä oo puhunu

      • -jouska-

        yli 10vkoa puhuttu


      • samat on onkelmat
        -jouska- kirjoitti:

        yli 10vkoa puhuttu

        Ja aina vaan sama tilanne. Miks ei kukaan voi ymmärtää toivoo kolmas samanmoinen


      • -Jouska-
        samat on onkelmat kirjoitti:

        Ja aina vaan sama tilanne. Miks ei kukaan voi ymmärtää toivoo kolmas samanmoinen

        Olen väsynyt, ja kun ollaan riidelty, mua ressaa...

        Päläpäläpälä...
        En pysy missään tapauksessa suhteessa jossa ei saa mitään..

        Raskaana..so what en mä silti ilman seksiä ja läheisyyttä pärjää enkä mä muutu miksikään siitä mitä oon ennen tätä ollu..

        Helv.. mä en jaksa odottaa.. ja olla seniili.

        Olen lopen kyllästynyt.. alan olla jo sitä mieltä että rupean lopullisesti irtaantumaan tästä parisuhteesta jossa on pari joilla ei ole suhdetta.. puhutaan viikossa 2tuntia tyydyttävästi ja loput ajasta riidellään jo nyt...
        Eikait tässä ku hanskat naulaan..

        Yksinki pärjää niin ei tarvii odottaa keltään mitään---

        -Jouska-


    • Bull

      Heippa jousityttö. En todellakaan yritä tehdä treffejä kanssasi, vaikka saattaisi kiinnostaakin!

      Jouduin kerran jouskaritytön iskuyrityksen kohteeksi: avoin, suorapuheinen ja rehellinen. Mitä lie tyttöparka sitten suunnitellut: pieni tytär oli mummun hoivissa ja tytteli olisi ollut ns. ready to go. Herrasmiehenä (?) en kuitenkaan lähtenyt.

      Kysymykseni: voiko jotain tulla jouskaritytön ja härkäjätkän suhteesta? Jouskari kai kyllästyy härän sisäsyntyiseen rauhallisuuteen, ja härkä ei kai jaksa sitä saakelin hulibumbaaa, minkä jouskariN saa aikaiseksi...

      Kertokaa, hyvät naispuoliset Wilhelm Tellit!

      (PS. Voi herranen aika, miltä sen tyttösen pehmeä, makea suudelma maistui...)

      • no asiasta en ihan

        sata varma mutta onhan tuo pojan ja tyttöystävän suhde kestäny jo peräti seitsemän vuotta ja lapsia on siinä ajassa siunaantunu kolme kappaletta. Tietysti on nyt menossa kriittinen vuosi eikö puhuta jostain seitsemän vuoden jaksosta.


      • mittarissa

        Oman härän kanssa 24 vuotta ja toivottavasti viel
        tulee toiset samanmoiset;)
        Mielipide eroja on,mutt viel tähän mennessä niistä on selvitty puhumalla.
        Kunhan muistat antaa jouskarille omaa tilaa ja kuitenkin pysyt lähellä;)


      • -jouska-

        No niin härkä ja jouska yhdistelmä toimii ihan ok jos tilaa on tarpeeksi molemmilla.. Mutta kieltämättä jokus on vähän liian hiljasta mutta härkä tykkää kyllä semmoseta tytöstä joka on lievästisanottuna riettaudenperikuva sille päälle sattuessaan.. mutta jouska ei se aina jaksa olla aloitteentekijä ... eikä hyväksy sellaista että kylmästi vaan sängys samassa asennossa päivästä toiseen... kuulostaa hihnatyöläiseltä minusta.. elämässä täytyy olla potkua varsinkin siksi että se oma ukkeli jaksas kiinnostaa vielä 50vuoden päästä... ja se saa kyllä periksi paljon ja helpon elämän jos sänkyelämä toimii..


      • -Jouska-

        Vielä semmonen,että mielikuvitusta ei elämästä puutu neidiltä tältä niissä asioissa että voi unohtaa ne sänkypuuhat, kesäisin paikka vaihtelee aika sujuvasti...=) Ja kyllä se elämä on aika mukavaa kun ei aina ole samanlaista


      • Nelluska 68

        Jouskari ja härkä...
        Itse olen jouskari-nainen ja olin härkämiehen kanssa aikoinaan yhdessä yli 12 vuotta. Liitosta on jäljellä vielä 2 aivan ihanaa tyttölasta. Suhde toimi kyllä, kemiat toimivat todella hyvin. Loppuvaiheessa erilaisuus tuli esille härän käytännöllisyyden asioissa, itse olin vähän ympäripyöreä mm. raha-asioissa... Mutta kaikin puolin intohimoa riitti ja härkä osasi hommat monipuolisesti seksin saralla sekä mielikuvitusta riitti. Ei mitään valittamista niistä asoista, kaikki toimi täydellisesti, välillä liiankin... Mutta en näe miksei kyseiset "merkit" tulisi toimeen keskenään. Vielä tänäkin päivänä välitämme toisistamme tietyllä tasolla, vaikka kummallakin on omat vakavat suhteensa tahollaan. Eli kaikki on elämässä mahdollista...
        Ei jouskarikaan loputtomasti jaksa mennä ja hillua, se on todettu juttu kyllä ihan henkilökohtaisesti.. Kyllä sitä kaipaa lähietäisyyttä toiseen osapuoleen kuitenkin...


    • paha mieli

      Olen jousimies nainen,ongelmani on vähän samankaltainen kuin Sulla.Voi olla pahempikin...

      Olen seurustellut noin 2 v. skorpparimiehen kanssa,joka päivä Hän sanoo rakastavansa minua,mut en edes ehkä muista enää koska olisimme suudelleet kunnolla,ja vika ei kuulemma ole edes minussa,missähän se vika sitten on?

      Itse haluaisin rakastella pitkään edes joskus,mut vaikka mies lupaa,(tulee muuten aina semmonen tunne,et ruinaan..) Niin aina sama juttu: Koko homma kestää n.10 min. ja siinä se,aktin jälkeen voin tyydyttää itseni tekopeniksellä,kun äijä on röökillä!

      En oikein tiedä mitä mun pitäis tehdä,ollaan puhutta monet kerrat tästä ja mies sanoo syyksi sen et hältä tulee liian nopeesti,no,onhan sekin yksi syy...

      Kaiken lisäksi olen koittanut saada kesäaikaan saada hänet luonnohelmaan,tai vaikka auton takapenkille,no yllätys yllätys! Mitään ei ole tapahtunut.

      • -Jouska-

        ihan sama missä kunhan saa ja kunhan minä saan "siis minä" kun olin vuoden sotkussa skorppariin joskus hetkellisesti vieläkin muistellessa=)

        Autossakin ne tuhannet kerrat


      • paha mieli
        -Jouska- kirjoitti:

        ihan sama missä kunhan saa ja kunhan minä saan "siis minä" kun olin vuoden sotkussa skorppariin joskus hetkellisesti vieläkin muistellessa=)

        Autossakin ne tuhannet kerrat

        Niin ei ne skoopit taida ainakaan tässä suhteessa ihan pitää paikkansa..
        Munkin skorpparille on kyllä yleensä ollut pääasia se,et minä saan,se on vaan aina semmosta hosumista,lisäksi ärsyttää kun Hän ei aina piittaa siitä saako hän itse nautintoa,esim.joskus on sanonut et ei tarvi tehä mitään suulla,vaikka olen sitä itse halunnut,mut kuitenkin nauttii siitä kun jotain semmosta tekee hälle(?)

        Jotenkin tuntuu et se äijä pitäis ottaa väkisin,mut kun eihän miestä voi raiskata?


      • LibraLady

        Mulla oli vähän sama juttu ex-skorpparini kanssa. Sen mielestä ei voi vaan sanoa kun haluaa seksiä, en ymmärrä. Muutenkaan en oikein ymmärrä miksi skorppareita pidetään yhtenä seksuaalisimmista merkeistä... Jotenkin liian suoritus/aktikeskeistä. Mua ei ainakaan tyydyttäny koskaan täysin!


    • LibraLady

      Kannattaa lukea Paulo Coelhon kirja Yksitoista minuuttia. Varsinkin jos on kyllästynyt seksiin. Se herättää uudestaan eloon, todella. Siinä on se kaikki.

      • paha mieli

        Sinäpä sen sanoit! Skorpparillani on aivan liikaa suorituspaineita,toki olen sen huomannut jo paljon aiemmin mutta käsitän nyt et se taitaa olla se suurin ongelma..:(

        Se tuo itsellenikin suorituspaineita kun miehelle on yleensä tärkeintä et itse saan orgasmin,mutta monesti en saa kuin välineen kanssa ja rauhassa,siihen pitäisi käyttää paljon enemmän muutenkin aikaa.

        Kaiken lisäksi kun on itellä keskittymisvaikeuksia,niin ei se varmaan miehellekkään ole yhtään helpompaa saada mulle nopeasti..

        Hiukan hankala tilanne,mutta eiköhän tästäkin selvitä:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe