onko rapu ustoton luonne

jaana ,,.

seurustelen rapuhoroskoopin omaavan henkilön kanssa
ja hän pitääyhteyttä exsäänsä siloin tällöin haluisin tietää onkorapu rehellinenluonne jaluotettava

9

3460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

      minäkin seurustelin aikoinani ravun kanssa ja voin sanoa, että se olis pannu vaikka koiraa :DD huhhuh onneks pääsin siitä pettäjästä eroon.
      mutta ei tietenkään voi yleistää..

      • niinkin

        Oma kokemus on se, että vaikka me rapu ja härkä sovittiin täydellisesti yhteen joissain asioissa, niin ymmälleni jäin siitä, että hän valitsee aina "elämäntilanteeseensa sopivan"- Sitten kaipaa takas ja ruikuttaa- ei vain enää voi ottaa vakavasti...


      • siskoni myös
        niinkin kirjoitti:

        Oma kokemus on se, että vaikka me rapu ja härkä sovittiin täydellisesti yhteen joissain asioissa, niin ymmälleni jäin siitä, että hän valitsee aina "elämäntilanteeseensa sopivan"- Sitten kaipaa takas ja ruikuttaa- ei vain enää voi ottaa vakavasti...

        ..vähän tuota tyyppiä. Jättää ja ruikuttaa sitten takaisin. Itsekin olen rapu, mutta en ole vakavissa seurustelusuhteissa ollut. Jotenkin tunnen, etten osaa sitoutua kehenkään jos en tosiaan tunne palavaa rakkautta :D ei ainakaan vielä sattunut kohdalle ^^


    • rapu--

      minä ainakin olen parisuhteessa ehdottoman rehellinen ja luotettava
      mutta olen tavannut monia rapumiehiä jotka eivät

      oleellista on kai tietää mihin tuo ukkosi on sitoutunut, sinuun vai exään
      vai hurvitteluvaihde päällä

      keskustelkaa
      kysy suoraan mutta patistelematta
      ota taukoa jos ei tule selvää vastausta
      sano että käytöksen pitää täsmätä sanojen kanssa

      kyllä se viimeistään pienen tauon aikana selviää
      jos rapu on sinuun ihastunut, hän pyrkii seuraasi liikaakin pienen tauon jälkeen
      sitten et enää voi erehtyä hänen tunteistaan

      • jaana.........,.,

        kiitos sinulle en ajatelutkaan tuolaista hän ilmoiti kyllä eilen haluavansa erota mutta kuitenkin tänään pyysi käymään hänen luonaan


    • Härkä

      19 vuotta rapunaisen kanssa eläneenä voin sanoa että ei uskollisempaa kumppania ole. Itsekään en ole väärään haaraan kaatunut. Olisikohan mahdollista että nämä asiat voisivatkin johtua arvoista, luonteesta ja opituista tavoista suhtautua parisuhteeseen eikä syntymäajasta??
      Tunnen toki rapumiehen joka on juuri avioitumassa kolmatta kertaa. Lapsia jättää jälkeensä hän..

    • firerose

      olen hyvin sosiaalinen ja heittelenpä huulta ja flirttiäkin saatan heitellä,mutta koskaan en ole kumppaniani edes melkeenkään pettänyt saati sellaista harkinnut. Eli en minä ainakaan ole uskoton.

      Sydämeen mahtuu yksi ihminen kerrallaan.

    • mitenkää epä rehelline rapu..

      Rapu vaa on sosiaalisimpia ihmisiä mielestäni.
      Ja jos se on sopinu eksänsä kanssa että jatkavat kavereina, nii ihan ymmärrettävää. Mut ei rapu petä eksänsä takia sitä, ketä rakastaa.

      • ,,,,,

        tämä pari sopii täydellisesti toisilleen.
        Rapu ei kyllästy härkään, se on varmaan syy siihen, että Rapu ei petä. Härkä antaa rakkautta, härkä tietää että rapu vaatii huomiota hellyyttä ja ymmärrystä. Jos se ei toimi, niin rapu ei jaksa.
        Kuitenkin rapu pelkää olla yksin ja haluaa kuitenkin mennä ja pitää hauskaa..se varmaan on syy monilla pettämiseen..Itse en voisi ajatella sitä.Mutta tunnen monen ravun, miehen ja naisen, jotka ovat pettäneet kumppania, juuri sen takia, kun rakkautta ja tukea ei ole toisesta saanut. Kuitenkin eivät halua jättää toista, kun pelkäävät jäävänsä yksin ja toinen saa sydänsuruja..

        Rapu ei tykkää liialisesta huomiosta, liiallisesta rakkauden tunnustuksesta. Vaan pienistä iloista, yllätyksistä, pusuista.
        Rapu on oikeasti todella hankala luonne..ailahtevainen. Hänellä pitää olla kumppani, joka oikeasti ymmärtää Ravun mielentiloja. Hyvät hermot pitää olla.

        Rakastuneena Rapu on rehellinen, luotettava ja aina uskollinen!!!Ja kun rapu rakastuu,niin hän tekee kaikkensa suhteen puolesta.

        Itse olen ollut härkä miehen kanssa 11 vuotta ja hän on ystäväni ja maailman ihanan tuleva sulhanen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe