Puutullit ja ulkopolitiikka
http://www.uusisuomi.fi/blogit/ristoejpenttila/puutullit-ja-ulkopolitiikka
Ongelmana on se, että Euroopan unionin 27 autonomista jäsenvaltiota eivät hyväksy Venäjän itsenäisyyttä, sitä, että Venäjä saa hyödyntää raaka-ainevaransa parhaalla katsomallaan tavalla pyrkimällä nostamaan jalostusasteen raaka-aineesta puolivalmisteeksi niin kuin jokainen järkevä maa tekee.
Ei Uruguaykaan tyydy eucalyptus-puun tuottamiseen, vaan se haluaa puun jatkoksi myös selluloosatehtaita.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Uruguayn_metsäpolitiikka
Venäjää ei hyväksytä itsenäisenä valtiona
5
266
Vastaukset 5
- Vladimir Putin
Selluloosa jalostustehtaansa omin varoin eikä kiristämällä ja painostamalla Suomalaisia tehtaita ja tietotaitoa viemään ja sitten lopuksi kaapaamaan yritykset itselleen kun kaikki on valmista. Näinhän siinä on aina käynyt, esim. Pietarin Suomalais omisteinen kontti satama, Sekezan paperisäkkitehdas, Svetokorskin Tetra-Lavalin puunjalostus tehdas ja monet muut. Stora-Enson johtajat juoksevat Putinin talutus nuorassa ja näin varmistivat täysin itse Venäjän puutullien voimaan tulo. Jokaiselle on selvää ettei Venäjälle pidä investoida enneinkun lait yritysten omistus suojasta tulevat voimaan ulkomaalaisille. Johtajien oma etu on vain vaikuttimena jota nämä kellokas johtajat ajavat takaa. Verotuksella ja lakeja muuttamalla Venäjän Putin kaappaa bisnekset itselleen ja mafia tukijoukoilleen. Eihän ole mitään ihmeellistä siinä että Vladimir Putin on Venäjän ja Euroopan rikkain mies, varmaan johtuu hänen ammattipätevyydestä taloudessa.
- Lenin,Stalin ja Putin
Alahan jo hakeutua hoitoon pikkuporvari,sillä
eiväthän viisaat venäläiset anna ulkomaalaisten
omistaa maata eli riistää kansaa ja luonnonvaroja. - jo hoidossa, vai mitä
Lenin,Stalin ja Putin kirjoitti:
Alahan jo hakeutua hoitoon pikkuporvari,sillä
eiväthän viisaat venäläiset anna ulkomaalaisten
omistaa maata eli riistää kansaa ja luonnonvaroja....punikkiluuseri,
Viisaat suomalaiset toivottavasti kieltäytyvät yhä useammin myymäätä rantatonttejaan ja huviloitaan venäläisille porvareille.
- kun sen
rikkauksiin pitäisi päästä käsiksi
rikolliset eivät arvosta kenenkään itsenäisyyttä koska heistä ryöstäminen on kivaa- Anonyymi00005
Eli suomi ja muut eu-maat, olet oikeassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398