Skorpparin kosto?

StillTrulyCurious

Skorpionin pettävä saa kuulemma kauhean koston osakseen. Toisaalta skorpionit(ainakin omasta mielestään) ovat niin perinpohjin tutkivia ja valikoivia, että sellainen on täysin mahdotonta skopun parisuhteessa.

Onko sinut petetty ja miten reagoit? Lopetit saman tien suhteen? Odotit oikeaa hetkeä ja sitten tuhosit vastapuolen täydellisesti?

61

8324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhaa rakastava skorpioni

      Totta kai sitä hermostuu, jos huomaa tulleensa petetyksi, varsinkin tärkeissä suhteissa. Tulee varmasti kostokin joskus mieleen. Katkeraahan se on.

      Minä en ainakaan ole mitään kostajatyyppiä. Haluan vain pysyä omassa rauhassani. Mieluummin olisin tietysti hyvissä väleissä ihmisten kanssa, mutta eihän se aina onnistu.

    • myrkkypiikki

      Jokainen fiksu skorpiooni,joka tiedostaa pettämisen,lopetta suhteen heti ja piste.Mielestäni se ei ole kostamista,vaan välittämistä omasta itsestään.
      Itselleni kävi aikoinaan myös niin,että luottamukseni petettiin,lopetin suhteen enkä haikaile mennyttä.

    • tumma skopu

      Kaurismies petti ja mä lähdin välittömästi lätkimään siitä suhteesta. En ole koskaan ollut niin vihainen. Opin näkemään ittessäni ihan uuden puolen ja mä olin pitkään täysin epätoivon partaalla.

      No elämä voitti sitten lopulta mutta mutta...vaikka se kauris tuhosikin mut pahemmin kuin kukaan koskaan, niin se ei muuta sitä tosiasiaa, että kenenkään kanssa en myöskään koskaan ole ollut läheskään niin onnellinen kuin tämän kyseisen miehen kanssa.

      Minkäänlaisiin kostotoimiin en ole ryhtynyt. Kaurismies on yrittänyt eron jälkeen pari kertaa ottaa yhteyttä, haluaisi kuulemma yrittää jotain kaverisuhdetta, mutta en ole mitään vastaillut. Mieli tekis juosta sen kusipään syliin, mutta ylpeys ei anna periksi. Ei sen jälkeen mitä se mies mulle teki.

      • toinen kauris

        Etkö voisi antaa sille anteeksi? Mieti! Me kaikki ollaan vaan ihmisiä. Jos tarpeeksi paljon rakastaa, voi antaa anteeksi ja aloittaa alusta. On inhimillistä, että voi tehdä virheitä. Me ollaan kaikki vaan ihmisiä. Jos rakastat, ajattele itseäsi ja häntä ja armahda teitä molempia, itsesikin tähden. Unohda kostot! Kosto seuraa vääjämättä väärin tehnyttä muutenkin. Se, joka on tehnyt väärin, saa kyllä koston, ei sitä toisen ihmisen tarvitse kostaa.


      • sitten kuuluu hälle kostaa?!
        toinen kauris kirjoitti:

        Etkö voisi antaa sille anteeksi? Mieti! Me kaikki ollaan vaan ihmisiä. Jos tarpeeksi paljon rakastaa, voi antaa anteeksi ja aloittaa alusta. On inhimillistä, että voi tehdä virheitä. Me ollaan kaikki vaan ihmisiä. Jos rakastat, ajattele itseäsi ja häntä ja armahda teitä molempia, itsesikin tähden. Unohda kostot! Kosto seuraa vääjämättä väärin tehnyttä muutenkin. Se, joka on tehnyt väärin, saa kyllä koston, ei sitä toisen ihmisen tarvitse kostaa.

        en ole nyt se jolle tuossa aiemassa viestissä vastasit, mutta on se nyt tyhmää tulla tänne sanomaan kauriina (tai muun merkkisenä) että kosto on tyhmää, no oletkos kokeillut? se ei vain taida kuulua teidän luonteeseen ja piste. skorpparille se on luontaista sillä hänhän ei salli epäreiluutta eikä valheita. kaikki tai ei mitään. skorpionit eivät mene massan mukana, vaan antavat toisille tasan sitä mitä he tilaavatkin ja joo, me ollaan tositosi lapsellisia ja idiootteja kun ei anneta vääryyden tulla ja lähteä ilman matkamuistoja, takasin saa niitä varmasti ja roppakaupalla.
        ja siksihän skorpioneilla se piikki on, että sillä voi välillä pistää ja syvältäkin, hehe;)
        älkääkä tulko tänne marmattamaan taas siitä "aikuistumisesta", akuistuminen ei ole tumput suorina seisomista ja "älä suutu äläkä kosta vaan seuraa rauhallisena vierestä kyllä se toinen vielä oppii", no onko ihmiskunta jotain pettämisestä ja väärin kohtelusta oppinut häh?! no ei ole, sama peli vaan jatkuu kun ketään ei rangaista vaan jokainen tekee mitä tykkää missä ja milloin tykkää


    • niin ansaitsee

      jonkin sortin koston, en tietenkään laukaise mitään ydin pommia mutta keksin jotain kivaa jäynää toiselle jotta saa maistaa edes vähän sitä kuuluisaa kostoa.

    • ja lujaa

      älä jää skorpparin kostoa odottamaan, itse suunnittelin vuosia kostoani ja sain sen. skorpparit eivät unohda.

      • kuulosta

        kovin terveeltä.


      • jos on niin raukkis
        kuulosta kirjoitti:

        kovin terveeltä.

        ettei asioita voi sanoa päin naamaa vaan kiertelee ja kaartelee, sitten puhuu selän takana siten että syntyy vahinkoa niin kosto on silloin paikallaan herättämään se toinen ettei sellainen toiminta käy.


      • ei koskaan
        jos on niin raukkis kirjoitti:

        ettei asioita voi sanoa päin naamaa vaan kiertelee ja kaartelee, sitten puhuu selän takana siten että syntyy vahinkoa niin kosto on silloin paikallaan herättämään se toinen ettei sellainen toiminta käy.

        paranna ketään ja jos olet kostonhimoinen, olet kyynistynyt ja kyynisyys on kaikkein pahinta omalle kehityksellesi!!

        Kosto ei kasvata ketään, se luo aina pahoinvointia ympärilleen. Ehkä voisit alkaa vähän miettimään suhtautumistasi vihaan.


      • jos toiset saa
        ei koskaan kirjoitti:

        paranna ketään ja jos olet kostonhimoinen, olet kyynistynyt ja kyynisyys on kaikkein pahinta omalle kehityksellesi!!

        Kosto ei kasvata ketään, se luo aina pahoinvointia ympärilleen. Ehkä voisit alkaa vähän miettimään suhtautumistasi vihaan.

        tehdä pahaa sinulle ja seisot vaan tumput suorina ja annat kaiken tapahtua niin mitä se kiusaaja osapuoli oppii, senkö että toisia on kiva kiusata varsinkin kun saa tehdä mitä lystää ilman että saa minkäälaista rangaistusta, todella kypsää, kyllä olen sitä mieltä että pieni näpäytys on paikallaan.


      • siitä että
        jos toiset saa kirjoitti:

        tehdä pahaa sinulle ja seisot vaan tumput suorina ja annat kaiken tapahtua niin mitä se kiusaaja osapuoli oppii, senkö että toisia on kiva kiusata varsinkin kun saa tehdä mitä lystää ilman että saa minkäälaista rangaistusta, todella kypsää, kyllä olen sitä mieltä että pieni näpäytys on paikallaan.

        se toinen kiusaa? älä sekaannu muiden asioihin.


      • sekaantua
        siitä että kirjoitti:

        se toinen kiusaa? älä sekaannu muiden asioihin.

        kun se tapahtu mulle itselle ja muutkin ympärillä huomas sen, kyllä kiusaamisen huomaa jos se v*ttuilu on joka päiväistä. Mutta eipä kiusaa enää, kiusaajat kuriin ja ruotuun.


      • sun puolellas ;)
        sekaantua kirjoitti:

        kun se tapahtu mulle itselle ja muutkin ympärillä huomas sen, kyllä kiusaamisen huomaa jos se v*ttuilu on joka päiväistä. Mutta eipä kiusaa enää, kiusaajat kuriin ja ruotuun.

        ne jotka seisoo tumput suorina kun voisi pistää samalla mitalla takaisin, ovat säälittäviä, eivät varmaan uskalla ;)

        kyllä skorppari kostaa ja jos ei kosta hänelle on sitten varmaan valehdeltu syntymäaika ja tulee tänne "skorpparina" levittämään olemattomia juttuja meistä; "skopparit rakentaa rauhaa, he eivät kosta paitsi jotkut epäkypsät teinit voivat kostaa" ja jne jne.


    • skorpionez

      En tiedä kostosta vaikka kai sekin tuli tavallaan tehtyä.

      Eli Kauris-mieheni, nykyään exä :) Tapasi naisen ja aloitti suhteen hänen kanssaan, sain tämän tietää melkein heti, vain muutama viikko suhteen alkamisen jälkeen. Sanotaan häntä vaikka Yrjöksi, ei ole oikea nimi

      Seurailin sivusta mitä tapahtuu, hommasin puhelueritellyt, seurasin Yrjöä naisen luo, valokuvasin tapaamisia... Kaikkea ilkeää.

      Puhuin Yrjölle kuin nämä vieraissa kulkevat vaimoaan pettävät miehet ovat törkeitä ja sellaista en minä ainakaan hyväksyisi ikinä, Yrjö tietenkin myönteli että on kamalaa, eikä hän ainakaan tekisi sellaista, siis pettäisi.

      Kun sitten olin seurannut ja tallentanut tapahtumia 7 kuukautta, kysyin Yrjöltä lähteekö hän nyt vai heti.

      Eli mitä tämä kertoo skorpionista, ainakin minä kykenen olemaan pirullinen

    • ja ihmettelee

      Vastakkaiset skorput kiinostaa, mutten uskalla moiseen. Veljeni, skorpioni, esitti hyvin kaiken ennen perinnönjakoa- ja kuinkas sitten kävikään... Muiden hallitseminen pääasia ???

      • apua...................

        Siihen ei arvitse olla kuin katkarapu tai nouseva hamsteri, ei merkillä väliä. Kismaa tulee melkein aina.


    • Ted Hawkins

      Tämä menee vähän aiheen vierestä, mutta haluan kertoa skorpioni pikkuveljeni Matin(18,v) kostosta pienemälle pikkuveljelleni Johannekselle(9.v), koska se on omalla tavallaan humoristinen.

      En muista riidan syytä, mutta Matti jäi alakynteen ja päätyi suunittelemaan kostoon. Johannes oli kuolannut pitkään koristuksena olutta karkein koristeltua ja sellofaanin käärittyä piparkakkutaloa. Matti varasti piparkakkutalon. söi siitä kaikki karkit, tämän jälkeen laittoi sen huolellisesti sellofaanin ja takaisin omalle paikalle. Talo jäi odottamaan eteisenkaapin päälle Johanneksen reaktiota.

      blues laulaja Ted Hawkins on tehnyt aiheseen liittyvän piisin, Revenge of Scorpio. Se on hauska ;)

      • mitä toinen siihen?

        Mikäs broidin reaktio oli? :-)


    • Cryz(neitsytN)

      ...melkee haluaa kostaa kokemansa vääryyden. Ei sellasta petturuutta miten vaan kukaa merkki varmaan kato sen enempää...luulempa... :/

    • Sorppari nainen

      Voit kävellä kolmesti skorpparin yli, voi saada anteeksi.... jos olet aito, mutta muista että valhe ja petollinen ihmien jää aina skorpparin verkkoon. Skorppari odottaa... ja piikittää silloin kuin vähiten sitä odotat. Se piikki on pohjaton... et enää ikinä palaa samaan ruutuun mistä olisit voinu päästä nauttimaan skorpparin kanssa.

    • Skorppari nainen

      Voit kävellä kolmesti skorpparin yli, voi saada anteeksi.... jos olet aito, mutta muista että valhe ja petollinen ihmien jää aina skorpparin verkkoon. Skorppari odottaa... ja piikittää silloin kuin vähiten sitä odotat. Se piikki on pohjaton... et enää ikinä palaa samaan ruutuun mistä olisit voinu päästä nauttimaan skorpparin kanssa.

    • vaakamies65

      se on tosi et skorppari naisen kans elämä on tosi extreeemiä!

      • Skopun sielu

        Oletko joutunut piikitettäväksi vai tarkoitatko elämää makuuhuoneen(ja kaikkien muidenkin huoneiden) puolella?

        Tosin vaakaahan nyt kauhistuttaa skopun tunteenpurkaukset muutenkin...


      • miekin
        Skopun sielu kirjoitti:

        Oletko joutunut piikitettäväksi vai tarkoitatko elämää makuuhuoneen(ja kaikkien muidenkin huoneiden) puolella?

        Tosin vaakaahan nyt kauhistuttaa skopun tunteenpurkaukset muutenkin...

        ja nainen. Vaakamiehen kanssa ei onnistu mutta härkämiehen kanssa kyllä. Kostanut en ole koskaan mutta ilkeä osaan olla. Tuntuu että käristän ja käristän kunnes kaikki on pilalla.


    • Terocky

      Ai jaa tota en oo kuullukkaa. Mun Exä petti ja jätti mut.. Nykyään se joutuu syömään jatkuvasti masennuslääkkeitä ja käy jossain hoidoissa. Toisella exällä joka petti mua on nykyään väkivaltainen ja narsistinen puoliso josta ei pääse eroon kun ei uskalla.

      • haisee sitten

        helvetin pahalle.


      • kaksosnainen
        haisee sitten kirjoitti:

        helvetin pahalle.

        oi että skorpparin pettäminen on parasta!! :D tiedättekö miksi, skorpparit? :D koska kostatte:D ne teidän kostot on niin hauskoja, sööttejä, alkeellisia. varsinkin kaksosiin verrattuna;) Petin skorpparia, tiesin että hän kostaa kohta takaisin, odotin sitä oikeen innolla. Ja niinhän siinä sitten kävikin että hän kosti. noo kostin tietenkin takaisin, kahta kauheampana, hän kosti taas, minä tuplaten takaisin, ja, skorppari ei enää uskaltanu takaisin. älkää skorpparit IKINÄ tehkö sitä virhettä että tulette meille kaksosille kostaan! miten te horoskooppimerkiltä onnettomimmmat pärjäisitte meille ku eivät muutkaan merkit pärjää? :o tietysti saatte kostaa jos haluatte, ei se kaksosta haittaa, päinvastoin, mutta varautukaa, että omaan nilkkaanne se kapsahtaa.


      • hohhoija
        kaksosnainen kirjoitti:

        oi että skorpparin pettäminen on parasta!! :D tiedättekö miksi, skorpparit? :D koska kostatte:D ne teidän kostot on niin hauskoja, sööttejä, alkeellisia. varsinkin kaksosiin verrattuna;) Petin skorpparia, tiesin että hän kostaa kohta takaisin, odotin sitä oikeen innolla. Ja niinhän siinä sitten kävikin että hän kosti. noo kostin tietenkin takaisin, kahta kauheampana, hän kosti taas, minä tuplaten takaisin, ja, skorppari ei enää uskaltanu takaisin. älkää skorpparit IKINÄ tehkö sitä virhettä että tulette meille kaksosille kostaan! miten te horoskooppimerkiltä onnettomimmmat pärjäisitte meille ku eivät muutkaan merkit pärjää? :o tietysti saatte kostaa jos haluatte, ei se kaksosta haittaa, päinvastoin, mutta varautukaa, että omaan nilkkaanne se kapsahtaa.

        hoh hoijaa.....


      • tuon pettämisen
        kaksosnainen kirjoitti:

        oi että skorpparin pettäminen on parasta!! :D tiedättekö miksi, skorpparit? :D koska kostatte:D ne teidän kostot on niin hauskoja, sööttejä, alkeellisia. varsinkin kaksosiin verrattuna;) Petin skorpparia, tiesin että hän kostaa kohta takaisin, odotin sitä oikeen innolla. Ja niinhän siinä sitten kävikin että hän kosti. noo kostin tietenkin takaisin, kahta kauheampana, hän kosti taas, minä tuplaten takaisin, ja, skorppari ei enää uskaltanu takaisin. älkää skorpparit IKINÄ tehkö sitä virhettä että tulette meille kaksosille kostaan! miten te horoskooppimerkiltä onnettomimmmat pärjäisitte meille ku eivät muutkaan merkit pärjää? :o tietysti saatte kostaa jos haluatte, ei se kaksosta haittaa, päinvastoin, mutta varautukaa, että omaan nilkkaanne se kapsahtaa.

        ja valehtelun että toi sun juttu että olist kostanut skorpparille heheh no jaa, täytyy ilmasta koitella.


      • kaksosnainen
        tuon pettämisen kirjoitti:

        ja valehtelun että toi sun juttu että olist kostanut skorpparille heheh no jaa, täytyy ilmasta koitella.

        Kiitti kehuista, noista ton tyyppisistä me kaksoset nautitaan!! ;) Kokeilkaapa joo, se olis kivaa, oppisittepahan vähäsen.


      • asialla ei paljon
        kaksosnainen kirjoitti:

        Kiitti kehuista, noista ton tyyppisistä me kaksoset nautitaan!! ;) Kokeilkaapa joo, se olis kivaa, oppisittepahan vähäsen.

        viittis kehua, ainakaan yleisesti.


      • kaksosnainen
        asialla ei paljon kirjoitti:

        viittis kehua, ainakaan yleisesti.

        Eikö skorpparit uskalla edes itseään kehuskella. Kylläpäs nytkin tunnen oloni rohkeaksi skorppareiden edessä. Kaikkea sitä kuuleekin


      • sananlaskua
        kaksosnainen kirjoitti:

        Eikö skorpparit uskalla edes itseään kehuskella. Kylläpäs nytkin tunnen oloni rohkeaksi skorppareiden edessä. Kaikkea sitä kuuleekin

        hiljaisuus hopea ja vaikeneminen kultaa.


      • kaksosnainen
        sananlaskua kirjoitti:

        hiljaisuus hopea ja vaikeneminen kultaa.

        Eheii tuo päde ollenkaa! Taas noita skorpionien säälittäviä yrityksiä päihittää kaksonen.


      • itse vaikutat
        kaksosnainen kirjoitti:

        Eheii tuo päde ollenkaa! Taas noita skorpionien säälittäviä yrityksiä päihittää kaksonen.

        kyllä kateelliselta muijjalta jolta skorppari on vienyt miehen;)
        pyydän jo nyt anteeksi tota ylempää, ei kuulu skorpparin moraaliin ja luonteeseen vietellä toisten miehiä.

        kannataisikohan miettiä kuka täs on säälittävä? noi sun viestit on naurettavia
        niin ja joo, kyllä ainakin tässä tapauksessa me skorpparit päihitetään tommonen säälittävä kaksonen, joka täällä suomi24:ssa kirjottelee itsestään ja kuinka hän on meitä skorpioneja parempi.
        ...on tainnut kuitenkin se skorpioni miehes viedä? nimittäin eihän kukaan jaksa jeesusta leikkiä jos siihen ei ole minkäänlaista syytä.

        äläkä tule marmattamaan tänne takaisin että "ei, kun minä vein skorpparin miehen" sillä sitten joutuisin säälimään sinua vielä enemmän ja toteamaan että tuo ei pidä paikkaansa, koska olisit sen jo maininnut kertoessasi kuinka me skorpparit olemme säälittäviä raukkoja jotka kaksonen päihittää mennen tullen;)


      • välittää kaksosnaisen
        itse vaikutat kirjoitti:

        kyllä kateelliselta muijjalta jolta skorppari on vienyt miehen;)
        pyydän jo nyt anteeksi tota ylempää, ei kuulu skorpparin moraaliin ja luonteeseen vietellä toisten miehiä.

        kannataisikohan miettiä kuka täs on säälittävä? noi sun viestit on naurettavia
        niin ja joo, kyllä ainakin tässä tapauksessa me skorpparit päihitetään tommonen säälittävä kaksonen, joka täällä suomi24:ssa kirjottelee itsestään ja kuinka hän on meitä skorpioneja parempi.
        ...on tainnut kuitenkin se skorpioni miehes viedä? nimittäin eihän kukaan jaksa jeesusta leikkiä jos siihen ei ole minkäänlaista syytä.

        äläkä tule marmattamaan tänne takaisin että "ei, kun minä vein skorpparin miehen" sillä sitten joutuisin säälimään sinua vielä enemmän ja toteamaan että tuo ei pidä paikkaansa, koska olisit sen jo maininnut kertoessasi kuinka me skorpparit olemme säälittäviä raukkoja jotka kaksonen päihittää mennen tullen;)

        kehuista, se on joku "tapaus" joka haluaa tuoda itseään julki, annetaan sen nyt temmeltää rauhassa, kyllä se kohta kyllästyy.


      • kaksosnainen
        itse vaikutat kirjoitti:

        kyllä kateelliselta muijjalta jolta skorppari on vienyt miehen;)
        pyydän jo nyt anteeksi tota ylempää, ei kuulu skorpparin moraaliin ja luonteeseen vietellä toisten miehiä.

        kannataisikohan miettiä kuka täs on säälittävä? noi sun viestit on naurettavia
        niin ja joo, kyllä ainakin tässä tapauksessa me skorpparit päihitetään tommonen säälittävä kaksonen, joka täällä suomi24:ssa kirjottelee itsestään ja kuinka hän on meitä skorpioneja parempi.
        ...on tainnut kuitenkin se skorpioni miehes viedä? nimittäin eihän kukaan jaksa jeesusta leikkiä jos siihen ei ole minkäänlaista syytä.

        äläkä tule marmattamaan tänne takaisin että "ei, kun minä vein skorpparin miehen" sillä sitten joutuisin säälimään sinua vielä enemmän ja toteamaan että tuo ei pidä paikkaansa, koska olisit sen jo maininnut kertoessasi kuinka me skorpparit olemme säälittäviä raukkoja jotka kaksonen päihittää mennen tullen;)

        että hiljaisuus hopea ja vaikeneminen kultaa? Osaatteko soveltaa sitä käytäntöön? Tajuatteko milloin on uhkaava tilanne ja millon pitäs vaieta? Entäpä sen hiljaisuuden laita? HAHHAA. Vai että aina teillä skorpioneilla vaan ukot mielessä :D Heti jos vihjaa jotain että skorpionit ei pärjää, niin samantien epäillään että ukko viety. hahhah. Eihän skorpionit edes osaa viedä ukkoja! Ei varsinkaan kaksosten kynsistä! Ei tässä oo enää mietittävää kuka on säälittävä :D Tietenki se on aina skorpioni jos pitäs kaksosesta ja skorpionista päättää. Eikös tuo nyt ole päivänselvä asia. Voikun te skorpionit jaksatte kauan pitää seuraa meille kaksosille.. Tää on oikeesti kivaa:) Ehen minä nyt voi skorpionille kateellinen olla, on vaan niin hauskaa tapella teijän kanssa. On niin kivaa kun aina pärjää


      • Skorpioni ja nainen
        itse vaikutat kirjoitti:

        kyllä kateelliselta muijjalta jolta skorppari on vienyt miehen;)
        pyydän jo nyt anteeksi tota ylempää, ei kuulu skorpparin moraaliin ja luonteeseen vietellä toisten miehiä.

        kannataisikohan miettiä kuka täs on säälittävä? noi sun viestit on naurettavia
        niin ja joo, kyllä ainakin tässä tapauksessa me skorpparit päihitetään tommonen säälittävä kaksonen, joka täällä suomi24:ssa kirjottelee itsestään ja kuinka hän on meitä skorpioneja parempi.
        ...on tainnut kuitenkin se skorpioni miehes viedä? nimittäin eihän kukaan jaksa jeesusta leikkiä jos siihen ei ole minkäänlaista syytä.

        äläkä tule marmattamaan tänne takaisin että "ei, kun minä vein skorpparin miehen" sillä sitten joutuisin säälimään sinua vielä enemmän ja toteamaan että tuo ei pidä paikkaansa, koska olisit sen jo maininnut kertoessasi kuinka me skorpparit olemme säälittäviä raukkoja jotka kaksonen päihittää mennen tullen;)

        Paitsi, että mä en ainakaan ole kiltti kaksonen sun miestäs vienyt, kun olen ollut niin pitkään oman hyvän miesskorpparini kanssa ja uskollinen hänelle. Miksi mennä muualle, kun kotona on aivan riittämiin tarjontaa "hopeavadilla". ;)

        Tuollaiselle katkeruudelle, mitä kirjoituksesi osoittaa on olemassa vain yksi syy. Mikään muu ei voisi saada vihaamaan yhtä horoskooppimerkkiä noin paljon, mikä on säälittävää kyllä myös hyvin lapsellista.


      • sananlaskuasi
        kaksosnainen kirjoitti:

        että hiljaisuus hopea ja vaikeneminen kultaa? Osaatteko soveltaa sitä käytäntöön? Tajuatteko milloin on uhkaava tilanne ja millon pitäs vaieta? Entäpä sen hiljaisuuden laita? HAHHAA. Vai että aina teillä skorpioneilla vaan ukot mielessä :D Heti jos vihjaa jotain että skorpionit ei pärjää, niin samantien epäillään että ukko viety. hahhah. Eihän skorpionit edes osaa viedä ukkoja! Ei varsinkaan kaksosten kynsistä! Ei tässä oo enää mietittävää kuka on säälittävä :D Tietenki se on aina skorpioni jos pitäs kaksosesta ja skorpionista päättää. Eikös tuo nyt ole päivänselvä asia. Voikun te skorpionit jaksatte kauan pitää seuraa meille kaksosille.. Tää on oikeesti kivaa:) Ehen minä nyt voi skorpionille kateellinen olla, on vaan niin hauskaa tapella teijän kanssa. On niin kivaa kun aina pärjää

        Pidä mölyt mahassasi.Jos sun ukkos on joku uhkea skorpioni nainen vampannut,niin älä täällä sitä itke,ei vähempää kiinnosta.


      • skorpioninainen411
        kaksosnainen kirjoitti:

        että hiljaisuus hopea ja vaikeneminen kultaa? Osaatteko soveltaa sitä käytäntöön? Tajuatteko milloin on uhkaava tilanne ja millon pitäs vaieta? Entäpä sen hiljaisuuden laita? HAHHAA. Vai että aina teillä skorpioneilla vaan ukot mielessä :D Heti jos vihjaa jotain että skorpionit ei pärjää, niin samantien epäillään että ukko viety. hahhah. Eihän skorpionit edes osaa viedä ukkoja! Ei varsinkaan kaksosten kynsistä! Ei tässä oo enää mietittävää kuka on säälittävä :D Tietenki se on aina skorpioni jos pitäs kaksosesta ja skorpionista päättää. Eikös tuo nyt ole päivänselvä asia. Voikun te skorpionit jaksatte kauan pitää seuraa meille kaksosille.. Tää on oikeesti kivaa:) Ehen minä nyt voi skorpionille kateellinen olla, on vaan niin hauskaa tapella teijän kanssa. On niin kivaa kun aina pärjää

        moni varattu mies olisi minun matkaan lähteny, mutta en alennu toisen naisen rooliin enkä halua varattua punkkaani ja piste.

        ootko sä hei oikeesti tosissas noitten kirjotuksien kanssa? jos oot, niin vaikutat kyllä skorpionille tosi kateelliselta typykältä joka haukkuu täällä ihmisiä joita ei tunne, ja no, joiden tietää olevan parempia kuin itse :D


      • kaksosnainen
        Skorpioni ja nainen kirjoitti:

        Paitsi, että mä en ainakaan ole kiltti kaksonen sun miestäs vienyt, kun olen ollut niin pitkään oman hyvän miesskorpparini kanssa ja uskollinen hänelle. Miksi mennä muualle, kun kotona on aivan riittämiin tarjontaa "hopeavadilla". ;)

        Tuollaiselle katkeruudelle, mitä kirjoituksesi osoittaa on olemassa vain yksi syy. Mikään muu ei voisi saada vihaamaan yhtä horoskooppimerkkiä noin paljon, mikä on säälittävää kyllä myös hyvin lapsellista.

        No jos joku vihais tyyliin yhtä horoskooppimerkkiä paljon , ni ei se kuulkaat mies ole aina se syy kaikkeen. Mäkö luulin et skorpparit ajattelee asioita järkevästi, mut olin näköjään väärässä, pahasti väärässä. Enkä mä teitä vihaa. En etenkään skorpparimiehiä


      • kaksosnainen
        sananlaskuasi kirjoitti:

        Pidä mölyt mahassasi.Jos sun ukkos on joku uhkea skorpioni nainen vampannut,niin älä täällä sitä itke,ei vähempää kiinnosta.

        Niimpä skorpionit, niimpä! Miksette noudata sitä? Aina vaan ne ukot mielessä, ootteko tosiaan noin vajaita :o


      • kaksosnainen
        skorpioninainen411 kirjoitti:

        moni varattu mies olisi minun matkaan lähteny, mutta en alennu toisen naisen rooliin enkä halua varattua punkkaani ja piste.

        ootko sä hei oikeesti tosissas noitten kirjotuksien kanssa? jos oot, niin vaikutat kyllä skorpionille tosi kateelliselta typykältä joka haukkuu täällä ihmisiä joita ei tunne, ja no, joiden tietää olevan parempia kuin itse :D

        Tääkö nyt on sitä skorpparin kostoa, ettekö tosiaan parempaan pysty :D Kostaisitte kunnolla!


      • voivoivoivoi
        kaksosnainen kirjoitti:

        No jos joku vihais tyyliin yhtä horoskooppimerkkiä paljon , ni ei se kuulkaat mies ole aina se syy kaikkeen. Mäkö luulin et skorpparit ajattelee asioita järkevästi, mut olin näköjään väärässä, pahasti väärässä. Enkä mä teitä vihaa. En etenkään skorpparimiehiä

        vai että aina skorpparit laittaa miehet riidan syyksi? ;) voi ei, ei meidän tarvitse miehistä tapella. Sinä sen sijaan vaikutat kieroutuneelta kaksoselta jolta on skoppari miehen tai hyvän työpaikan vieny, kun täällä meitä mollaat ja sanot että kaksonen päihittää skorpionin

        niin ja tykkäät vai skopparimiehistä, no joo, ihan ymmärrettävää jos pidät meitä naisia sitten säälittävinä... että harmi kun jotkut eivät voi kypsyä henkisesti ja arvostaa jokaista sukupuolesta riippumatta vaikkei kaikists pitäskään

        no onneks on koko elämä aikaa kasvaa :)


      • kaksosnainen
        voivoivoivoi kirjoitti:

        vai että aina skorpparit laittaa miehet riidan syyksi? ;) voi ei, ei meidän tarvitse miehistä tapella. Sinä sen sijaan vaikutat kieroutuneelta kaksoselta jolta on skoppari miehen tai hyvän työpaikan vieny, kun täällä meitä mollaat ja sanot että kaksonen päihittää skorpionin

        niin ja tykkäät vai skopparimiehistä, no joo, ihan ymmärrettävää jos pidät meitä naisia sitten säälittävinä... että harmi kun jotkut eivät voi kypsyä henkisesti ja arvostaa jokaista sukupuolesta riippumatta vaikkei kaikists pitäskään

        no onneks on koko elämä aikaa kasvaa :)

        Mies ja työpaikka? Eikö teidän elämään tosiaan muuta sisälly? Se on kuulkaat hyväksyttävä tosiasia, että kaksonen päihittää skorpionin. Vaikeahan se varmaan teille on, mutta se vaan menee niin, ei kaikille asioille vaan mahda mitään, sori!Justhan sanoin etten teitä vihaa. Tehän te tässä kieroutuneilta vaikutatte, minä vaan pidän hauskaa. Kommentoin "skorpparin kosto" -aiheeseen viestillä, jolla tiesin, että skorpionit kostaisivat takaisin. Ihan odotin sitä, se oli sen viestin idea. Ja onnistuin siinä, hyvin onnistuinkin ja nyt olen tyytyväinen, kiitos teille! :) Niin siis tässä pettämisjutussa oli nyt kyse ystävän pettämisestä. Naisskorppari hän oli. Mutta tämä ihminen oli mukava, kaikesta huolimatta. Sen sijaan monista muista skorpparinaisita en pidä. Huomaattekos, esitin asiani suhtkoht kiltisti ;) Niin, itseasiassa minä sen työpaikan tältä skorpparilta vein, mutta en sillä tavalla miten luulette. Joo mulla paljon miesskorppareita ystävinä, kaikki tosi ihania ihmisiä! Tuo oli muuten hyvä neuvo:" onneks on koko elämä aikaa kasvaa" Pitäkää siis siitä kiinni, siitä on teille paljon hyötyä elämässä! ;)


      • Zing_Zing
        kaksosnainen kirjoitti:

        Niimpä skorpionit, niimpä! Miksette noudata sitä? Aina vaan ne ukot mielessä, ootteko tosiaan noin vajaita :o

        Mekö vajaita??

        Kaksosten sairaudet:

        Älyllisesti toimeliaan Kaksosen perusongelma kohdistuu päähän ja siellä hermostollisiin ylikuumenemisiin ja häiriöihin, joista saattaa seurata hermoromahduksia. ( Oliko tuttu pointti??) :D
        Elimellisesti ovat vaaravyöhykkeessä keuhkot altistaen keuhkosairauksille ja keuhkokuumeelle. Peruskaksonen tosin suojaa keuhkojaan aktiivisesti tervalla ja nikotiinilla, joten täytynee lisätä luetteloon tuo pelätty keuhkosyöpä.


      • kaksosnainen
        Zing_Zing kirjoitti:

        Mekö vajaita??

        Kaksosten sairaudet:

        Älyllisesti toimeliaan Kaksosen perusongelma kohdistuu päähän ja siellä hermostollisiin ylikuumenemisiin ja häiriöihin, joista saattaa seurata hermoromahduksia. ( Oliko tuttu pointti??) :D
        Elimellisesti ovat vaaravyöhykkeessä keuhkot altistaen keuhkosairauksille ja keuhkokuumeelle. Peruskaksonen tosin suojaa keuhkojaan aktiivisesti tervalla ja nikotiinilla, joten täytynee lisätä luetteloon tuo pelätty keuhkosyöpä.

        Sulla aika hyvä tuo nimimerkki Zing_Zing, vai olisko Ding_Dong sulle parempi :D Musta se menis sulle ihan nappiin, kuulostaa niin hauskalta, varsinki tuon sun kirjoittamas tekstis jälkeen. Saan taas koko illan nauraa :D Ootte te kyllä söpöjä


      • skorpioniMiesss
        kaksosnainen kirjoitti:

        Mies ja työpaikka? Eikö teidän elämään tosiaan muuta sisälly? Se on kuulkaat hyväksyttävä tosiasia, että kaksonen päihittää skorpionin. Vaikeahan se varmaan teille on, mutta se vaan menee niin, ei kaikille asioille vaan mahda mitään, sori!Justhan sanoin etten teitä vihaa. Tehän te tässä kieroutuneilta vaikutatte, minä vaan pidän hauskaa. Kommentoin "skorpparin kosto" -aiheeseen viestillä, jolla tiesin, että skorpionit kostaisivat takaisin. Ihan odotin sitä, se oli sen viestin idea. Ja onnistuin siinä, hyvin onnistuinkin ja nyt olen tyytyväinen, kiitos teille! :) Niin siis tässä pettämisjutussa oli nyt kyse ystävän pettämisestä. Naisskorppari hän oli. Mutta tämä ihminen oli mukava, kaikesta huolimatta. Sen sijaan monista muista skorpparinaisita en pidä. Huomaattekos, esitin asiani suhtkoht kiltisti ;) Niin, itseasiassa minä sen työpaikan tältä skorpparilta vein, mutta en sillä tavalla miten luulette. Joo mulla paljon miesskorppareita ystävinä, kaikki tosi ihania ihmisiä! Tuo oli muuten hyvä neuvo:" onneks on koko elämä aikaa kasvaa" Pitäkää siis siitä kiinni, siitä on teille paljon hyötyä elämässä! ;)

        En oo viel sulle mitään kirjottanu, mut oot tosi naurettava tapaus:D:D:D:DDD

        ainakin sun kohalla skoppari päihittää tommosen akan:DDDDDDDDDDDDD

        "kaksonen päihittää tietty skorpparin" hahahahahahahah joo ehkä jotkut, mutta sä et ainakaa:D:DDD säälittävä kuumille skorpparipimuille kateellinen naisnalkuttaja taas liikkeessä...


      • kaksosnainen
        skorpioniMiesss kirjoitti:

        En oo viel sulle mitään kirjottanu, mut oot tosi naurettava tapaus:D:D:D:DDD

        ainakin sun kohalla skoppari päihittää tommosen akan:DDDDDDDDDDDDD

        "kaksonen päihittää tietty skorpparin" hahahahahahahah joo ehkä jotkut, mutta sä et ainakaa:D:DDD säälittävä kuumille skorpparipimuille kateellinen naisnalkuttaja taas liikkeessä...

        Ai et vai oo mulle mitään kirjoittanu? :D Etkö muuallakaan? Toivoton tapaus (itsekin olet myöntänyt) mutta minkäs itsellesi mitään mahdat, alan pikkuhiljaa uskoa sitä ;) Joo kyllä tähän asti oon päihittäny, ja, niin näköjään edelleenkin. ;) että koitahan pärjäillä!


    • skopun

      Petin miestä kostoksi kaikkien hänen läheisimpien ystäviensä kanssa, ja salasin sen. Nämä kaverit eivät luonnollisestikaan itse aio koskaan kertoa tuolle miehelle, että olivat kanssani. Sen jälkeen jätin miehen. Itki minua vuoden takaisin oveni takana.

      Sain sisäistä nautintoa siitä, että jokainen hänen "ystävänsä" oli valmis pettämään hänet menemällä sänkyyn hänen naisensa kanssa. Sain siis rikottua hänen ystävyyssuhteensa ennen välien poikki laittamista. Puhumattakaan siitä seksuaalisesta nautinnosta jonka sain, seikkailuistani ; D

      Mikäli minua muulla tavoin loukataan/luottamukseni petetään, olen täysin tunteeton ja armoton, jos ja kun koston hetki joskus koittaa. En siis koskaan unohda. En koskaan. Kosto voi olla hiljaa taustalla vaikka vuosikymmenet, ja kun tilaisuus koittaa, menen vaikka kuolevan viereen kiroamaan hänet alimpaan helvettiin, ja nauran v.tt.maisesti päälle. En tunne sääliä lainkaan.

      • iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikk

        haluaisi olla mies ja joutua sinunlaisesi naisen kynsiin.
        Karmea tapaus olet.
        Eipä silti, on sinunlaisille naisille nimikin, kaikki sen tietää joten tuskin tarvitsee ääneen sanoa.


      • kaksosnainen

        minäpä säälin sinua :) Voi parkaa. Varmaan tuottaa tuskaa välillä tuo kostaminenkin :(


      • kaksonen olet
        kaksosnainen kirjoitti:

        minäpä säälin sinua :) Voi parkaa. Varmaan tuottaa tuskaa välillä tuo kostaminenkin :(

        lapsellinen. Tuommoinen loppumaton sananvääntö ihan vaan että saisit mollattua pakkomielteisesti skorpionia. Ja ihan ku meitä muita kiinnostaisi miksi joku skorpioni on loukannut sun ylpeyttäs (=jättäny sut ilmeisesti tai et ole alunperinkään kelvannu). Ja nyt sä otat niin kamalasti itseesi että. Jatkaisit nyt sinäkin elämääsi, et sä ketään skorpionia tuolla jauhamisella takaisin saa. Kai sun elämässäs on muutakin kuin vaan keskustelun kuviteltu voittaminen. Vai onko itsetuntos muuten niin nollilla?
        Huh-huh, sanon minä, enkä edes ole itse skorpioni. Järkiintyisit sinäkin hiukan.


      • skoopus paljo syytä

        siis sä oot skopu ja kostit miehelles. mitäs se miehes sit teki? petti sua? mikä merkki? ja mitä siinä varsinkin oli taustalla??????
        mää taas olen saanut skopu ukosta vuosien saatossa niin tarpeeks että "petettyä" tuli kans. ja rakastunutkin olen nyt. mutta ilman mitään syytä homma ei siihen mennyt! nimittäin on sen verran paljon itsekäs, omahyväinen, leuhka, aina suuna päänä, "minähän-en-tee-virheitä" - tyyppi, v-mäinen, muita aina arvostelemassa, väkivaltaakin on harjottanu niin henkistä kuin fyysistäkin. skopun ittensä ne sen niin sanotut "ystävät" on tosiaankin valmiita pettämään, just noista inhottavista luonteenpiirteistään johtuen.


      • kaksosnainen
        kaksonen olet kirjoitti:

        lapsellinen. Tuommoinen loppumaton sananvääntö ihan vaan että saisit mollattua pakkomielteisesti skorpionia. Ja ihan ku meitä muita kiinnostaisi miksi joku skorpioni on loukannut sun ylpeyttäs (=jättäny sut ilmeisesti tai et ole alunperinkään kelvannu). Ja nyt sä otat niin kamalasti itseesi että. Jatkaisit nyt sinäkin elämääsi, et sä ketään skorpionia tuolla jauhamisella takaisin saa. Kai sun elämässäs on muutakin kuin vaan keskustelun kuviteltu voittaminen. Vai onko itsetuntos muuten niin nollilla?
        Huh-huh, sanon minä, enkä edes ole itse skorpioni. Järkiintyisit sinäkin hiukan.

        kyllä SÄ SKORPIONI olet lapsellinen!
        Oishan se kiva jos ei kasvais aikuiseks ikinä ;)
        Ettekö puhetta ymmärrä? :o Ettekö olekkaa viisaita? No ite oon kyllä huomannu ton ajat sitte, mutta näin muillekin yritän heijastaa, että tajuaisivat. Taitaa pyöriä täällä se sama kirjoittaja, vai ootteko kaikki skorpionit noin tyhmiä? Testataanpa skopun rehellisyyttä nyt ;) Ei kun ai niin, minähän testasinkin jo :D On veikkonen muutakin kun tämä skorpionien jatkuva sanallinen voittaminen täällä :D Mitäpä muuta kivaa kaksosen elämässä ei olis ;D Mites teidän skorpionien laita, öhöm ;D


    • skorpioni m

      on taivas muuttuu helvetiksi

      • kunhan ylpeilin

        en jaksa enää kostaa,aivan turhaa sanon minä


      • kaksosnainen
        kunhan ylpeilin kirjoitti:

        en jaksa enää kostaa,aivan turhaa sanon minä

        eli luovutit! voitin taas!! Nyt on taas mulla itseluottamus taivaissa xD No eipä siinä paljoa kasva ku vaan skorpparin voittaa.. et ei sen puoleen ;D


      • kaksosnainen

        kiinnostaa tuo. miksi ajattelet pessimistisesti?


      • oon sen
        kaksosnainen kirjoitti:

        kiinnostaa tuo. miksi ajattelet pessimistisesti?

        huomannut että ego on aika heikko kohta. kun säälittäväksi sanoo niin heti kuohahtaa. :) oli sitten kaksosmies tai kaksosnainen, samanlaisia molemmat


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe