eiköhän kaikki boikotoida ensi kaudella saipan pelejä elleivät panosta enemmän joukkueeseen.Saipan johdolla ei ole mitään haluja menestyä urheilullisesti, heille riittää että pääsevät plussan puolelle taloudellisesti.Olen sitä mieltä että jos olisi kunnon joukkue niin tupa olis aina täynnä. ja rahoitusta vois etsiä tuolta idän ihmemaasta venäjältä aivan varmasti löytyisi joku miljonääri kenen pitäis vähän ylimääräisiä sijoittaa.
kyllästynyt
höh
2
359
Vastaukset
- bvvvv
Siis saiipan nykyinen pelaajabudjetti on 900 000 joka on liigan pienin selvästi eikä sitä voi nostaa enimmillään kuin 1,2 miljoonaan joka olisi silti pienin liigassa.
- Timanttikoira
Ite alan boikotoida pelejä jo tossa joulukuussa. Yleensä siin vaiheessa jo näkee että vituiks menee.
Ei ne mitään rahoja hommaa misteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164