Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ruostesuojauksesta faktaa ja myöskin

kysymys?.

Renault Megane ja Opel Vectra Compi-mallit saivat parhaimmat pisteet ruostesuojauksesta!.
http://www.taloussanomat.fi/page.php?page_id=322&news_id=2008749&rss=13
Mikä on Lexus-mallien tilanne,NYKYÄÄN?.

24

1923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • retuperällä

      käytetty Lexushan oli Tuulilasin testissä ja oli "tanakasti" ruosteessa. Lexus ei panosta asiaan lainkaan ja on Pohjoismaihin varsin kurja valinta.

      • retuperällä!

        Edes Toyotat ei ruostu nykyisin mitenkään huolestuttavasti ja Lexuksella on tapana tehdä kaikki asiat vielä paremmin. Tuohon ensimmäisen sukupolven IS:ään ei kannata kauheasti kiinnittää huomiota, sillä siihen ei panostettu lainkaan samaan tapaan kuin nykyisiin malleihin. Kyseessähän oli Toyota Altezza. Eikä sekään ruostunut sen ajan autoksi mitenkään poikkeuksellisen nopeasti, tyyliin Opelit, Fordit ja Mersut.


      • IS200 9v.

        Niin, mistä Tuulilasin numerosta oot tollasta lukenut? Kiinnostaa kun ittellä on 9vuotta vanha IS, enkä ole löytänyt siitä vielä yhtään ruostetta. Sulla on varmaan kys. olevasta autosta enemmän kokemusta kun mulla, olettasin.


      • RX400h

        Viime TO oli 60tkm huolto (RX400h). Vaihdettiin ruostutut jarrulevyt. Meni takuulle. Tasan 2 vuotta vanha auto.


      • Kertokaa?
        RX400h kirjoitti:

        Viime TO oli 60tkm huolto (RX400h). Vaihdettiin ruostutut jarrulevyt. Meni takuulle. Tasan 2 vuotta vanha auto.

        Miten jarrulevy voi ruostua niin, että se haittaa jarruttamista? Sen ymmärrän, että kun auton vaikka pesee, niin levyssä on jo tunnin päästä ruostetta, mutta se lähtee ekalla jarrutuksella pinnasta pois.

        Mitä tarkoittaa jarrulevyn ruostuminen, ja miten se vaikuttaa itse jarrutukseen???


      • teoria:
        Kertokaa? kirjoitti:

        Miten jarrulevy voi ruostua niin, että se haittaa jarruttamista? Sen ymmärrän, että kun auton vaikka pesee, niin levyssä on jo tunnin päästä ruostetta, mutta se lähtee ekalla jarrutuksella pinnasta pois.

        Mitä tarkoittaa jarrulevyn ruostuminen, ja miten se vaikuttaa itse jarrutukseen???

        Hybridissä generaattori toimii hidastettaessa jarruna, eli jouheasti ajaen ainakaan takajarrut ei ota kiinni juuri koskaan. Reilumpi jarrutus silloin tällöin pitää laikat puhtaina.


    • Ate Yrjänä

      Ruosteenestoltaan.

      • selvä!

        Olipa vakuuttava kommentti. Kyllä sen täytyy sitten niin olla.


      • Jam ie
        selvä! kirjoitti:

        Olipa vakuuttava kommentti. Kyllä sen täytyy sitten niin olla.

        Koville?


      • totuus?
        Jam ie kirjoitti:

        Koville?

        Tarkoitatko tuota one-lineria? Jos se on käsityksesi totuudesta, niin ei hyvin mene. Ettäkö kenen tahansa ilman perusteluja heittämät syytökset olisi totuus... Tuolla periaatteella syntyy varmasti hieno maailmankuva lukemalla näitä S24-keskusteluja.


      • Antti OP
        totuus? kirjoitti:

        Tarkoitatko tuota one-lineria? Jos se on käsityksesi totuudesta, niin ei hyvin mene. Ettäkö kenen tahansa ilman perusteluja heittämät syytökset olisi totuus... Tuolla periaatteella syntyy varmasti hieno maailmankuva lukemalla näitä S24-keskusteluja.

        Niin tiedät totuuden.


      • lukee!
        Antti OP kirjoitti:

        Niin tiedät totuuden.

        Minä katson Lexustani ja totean sen olevan pelleiltään kunnossa. Lukutoukka lukee "alan julkaisuja" ja tulee tänne valittamaan että Lexukset ruostuu. Kumpi kertoo totuuden?


      • alan mies
        lukee! kirjoitti:

        Minä katson Lexustani ja totean sen olevan pelleiltään kunnossa. Lukutoukka lukee "alan julkaisuja" ja tulee tänne valittamaan että Lexukset ruostuu. Kumpi kertoo totuuden?

        Lukutoukka!
        Perustelut:
        Sinä näät autosi vain päällisin puolin, etkä välttänmättä edes ymmärrä näkemääsi.
        Alan julkaisu tekijät tutkivat asioita (autoja) pintaa syvemmältä, ymmärtävät näkemänsä ja osaavat tehdä näkemästään oikeat johtopäätökset.


      • OmistajaL
        alan mies kirjoitti:

        Lukutoukka!
        Perustelut:
        Sinä näät autosi vain päällisin puolin, etkä välttänmättä edes ymmärrä näkemääsi.
        Alan julkaisu tekijät tutkivat asioita (autoja) pintaa syvemmältä, ymmärtävät näkemänsä ja osaavat tehdä näkemästään oikeat johtopäätökset.

        Mikä hemmetin pelle täällä laukoo?? Ooks sää ihan pässi? Entäs onko sulla ajokortia?

        A1: Ruoste julkisivussa on aina pahin. Ketä kiinnostaa joku jousikopassa oleva ruosteen rypäs, mikä ei ikinä tuu näkyviin.

        Ooks nähny ikinä luonnossa Lexusta? Entä telkkarissa?


      • Jan K
        OmistajaL kirjoitti:

        Mikä hemmetin pelle täällä laukoo?? Ooks sää ihan pässi? Entäs onko sulla ajokortia?

        A1: Ruoste julkisivussa on aina pahin. Ketä kiinnostaa joku jousikopassa oleva ruosteen rypäs, mikä ei ikinä tuu näkyviin.

        Ooks nähny ikinä luonnossa Lexusta? Entä telkkarissa?

        Laadukkaita tuotteita. Ja se, että ruoste ei tule näkyviin, on puppua. Katsastusmies kyllä näyttää ne sinulle.


      • Vastaus.,
        Jan K kirjoitti:

        Laadukkaita tuotteita. Ja se, että ruoste ei tule näkyviin, on puppua. Katsastusmies kyllä näyttää ne sinulle.

        Ja Lexus on sitten sinun mielestäsi se ainoa automerkki jossa ruoste tulee näkyviin...

        Mikset aja ensin ajokorttia ja vaihda sitten Lexustasi johonkin ruosteettomaan merkkiin.


      • Matti Ht
        Vastaus., kirjoitti:

        Ja Lexus on sitten sinun mielestäsi se ainoa automerkki jossa ruoste tulee näkyviin...

        Mikset aja ensin ajokorttia ja vaihda sitten Lexustasi johonkin ruosteettomaan merkkiin.

        On premiumautoista(Suomessa myytävistä) ylivoimaisesti ruostuvin!


      • helvettiä?
        Matti Ht kirjoitti:

        On premiumautoista(Suomessa myytävistä) ylivoimaisesti ruostuvin!

        Mihin ihmeeseen tällaiset heitot perustuu? Oletko eläessäsi nähnyt ruosteista Lexusta? Minä olen kyllä nähnyt ruosteisia Audeja, Bemareita ja erityisesti Mersuja.


      • Johtua siitä, että
        helvettiä? kirjoitti:

        Mihin ihmeeseen tällaiset heitot perustuu? Oletko eläessäsi nähnyt ruosteista Lexusta? Minä olen kyllä nähnyt ruosteisia Audeja, Bemareita ja erityisesti Mersuja.

        Niitä on yli 20-vuotiaina liikenteessä.


      • sitten
        Johtua siitä, että kirjoitti:

        Niitä on yli 20-vuotiaina liikenteessä.

        ne väyryset, jotka olivat kaikki ruosteessa jo kolmevuotiaina?


      • Huono kuin
        sitten kirjoitti:

        ne väyryset, jotka olivat kaikki ruosteessa jo kolmevuotiaina?

        Kutonen.


      • Mun lelux
        Johtua siitä, että kirjoitti:

        Niitä on yli 20-vuotiaina liikenteessä.

        On vasta 25v,(vuotta), ja se on ihan paska. Siinähän on ruostepilkkuja jo hallinosturin jättämissä jäljissä. Vaikka muuten olis alta hyvässä massassa. Olen kyllä joutunut hitsailemaan peltejä..... mut ne piti hitsata mm mersun alle,(auto oli omaani paljon uudempi.)


      • näin on.
        Mun lelux kirjoitti:

        On vasta 25v,(vuotta), ja se on ihan paska. Siinähän on ruostepilkkuja jo hallinosturin jättämissä jäljissä. Vaikka muuten olis alta hyvässä massassa. Olen kyllä joutunut hitsailemaan peltejä..... mut ne piti hitsata mm mersun alle,(auto oli omaani paljon uudempi.)

        Lexus-mallien ruosteensuojaus on paljon paremmassa jamassa,kuin Toyota-malleissa!.
        Tilanne olisi muuten Toyotan luxus-merkille "häpeäpilkku"!!.


    • miten on Lexuksen...?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe