vesimiesten ulkonäöstä..

hmmmmm...

tuli mieleen että oletteko koskaan huomioinut että onko vesemiehillä jotain samaa ja yhdistävää ulkonäössä..

11

4583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskarinainen

      Naisista ainakin luulisin että pukeutuvat rennosti, ei saa kiristää, puristaa, ahdistaa arkena. Juhlassa siten loistetaan. Olisko vähän hipahtavaa tyyliä. Itse ainakin karsastan naisia, jotka pukeutuvat niin että todella näkee, että ei ole mukava olla, mutta miellyttävät toista sukupuolta tietoisesti. Voimme siis ehkä olla vähän hiirulaisiakin pukeutumisessa. Minulla hiukset on punertavat. Vartalo sopusuhtainen, urheilullinen ja kurvit kohdillaan, vyötärö löytyy. Tämmönen veskarinainen hieman yli 40v äiti.

      • vain

        "Naisista ainakin luulisin että pukeutuvat rennosti, ei saa kiristää, puristaa, ahdistaa arkena. Juhlassa siten loistetaan. Olisko vähän hipahtavaa tyyliä."

        Juuri näin minun kohdallani =)


      • just noin.ei saa kiristää ei ahistaa.ei ehdottomasti.ehkä hipahtava.ja juhliin pukeudutaan.en ole yhtään urheilullinen.kotikissa olen mutta pitää päästä kerhoihinkin.sosiaalinen mutta lataan itseä yksinäisyydessä.tarvin molempia.


      • katrian

        mikään ei saa kiristää, puristaa eikä ahdistaa ; )


    • Vesimiesmies.

      Tyylistä, missä on tyyliä. Ja ehkä siitä, että kun on seurassa, niin on aina tilanteessa, että ei tiedä. Ei tiedä, eikä osaa edes arvata.

      • Kauris-68

        Mun vesimiesmies pukeutuu AINA kotona Karhun verkkareihin ja t-paitaan, aina!


      • nunuto
        Kauris-68 kirjoitti:

        Mun vesimiesmies pukeutuu AINA kotona Karhun verkkareihin ja t-paitaan, aina!

        Olen muuten vesimiesnainen ja itse karsastan järkyttäviä löysiä kuteita ja epäseksikkyyttä yli kaiken. Olen esteetikko, tyttömäisella tavalla naisellinen nainen ja pukeudun näin tasan itseäni miellyttääkseni. En pelkää paljastaa säärtä, kammata paksua pitkää tukkaani pitkälle selkääni ja meikata huolellisesti ennen kuin poistun aamulla kotoa. Enhän ole mikään roskisprinsessa.


      • lue tarkemmin
        nunuto kirjoitti:

        Olen muuten vesimiesnainen ja itse karsastan järkyttäviä löysiä kuteita ja epäseksikkyyttä yli kaiken. Olen esteetikko, tyttömäisella tavalla naisellinen nainen ja pukeudun näin tasan itseäni miellyttääkseni. En pelkää paljastaa säärtä, kammata paksua pitkää tukkaani pitkälle selkääni ja meikata huolellisesti ennen kuin poistun aamulla kotoa. Enhän ole mikään roskisprinsessa.

        eihän tässä kukaan ole epäseksikkyydestä puhunut...jos ei saa kiristää eikä puristaa...silloinhan vaihtoehtona on vähissä vaatteissa kulkeminen ja minullakin on usein toppi ja lyhyt hame, kääntää kyllä katseita. Myöskään mustat tiukat trikoot ja vartaloa myötäilevä löysähkö pehmeä pusero ei ole paha....tukkakin on luonnollisen pörröinen kiharapilvi, veskarimiehistä en sitten tiedä ja heidän pukeutumisestaan. Kyse on materiaalivalinnoista siis joustavuus eli stretch on maailman paras keksintö, ei ahdista eikä purista vaikka menee vartaloamyöten.(mainospuhe)


      • härkä lady

        siis.. aina tyylikäs ja huomion ottava töissä ja muutenkin juhlissa "tähtinä".. mutta kotona on aivan katastroofi!!!.. ei ole mitään väliää mitä laittaa päälle.. siis joskus hävettääkin !!!

        mut hei.. siihen tottuu!


    • Vesimies76

      Omat lempivaatteeni ovat farkut ja niiden kanssa talvella neule tai kesällä t-paita. Vaatteeni ovat vartalonmyötäisiä ja korostavat parhaita puoliani. Juhliin pukeudun tyylikkäästi.

    • niillä.

      Isot pyöreähköt silmät... Useimmilla tuntemillani vesimiehillä..:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe