TeleWell TW-EA510 v.3

raysky

Miten saa kyseiseen purkkiin nostettua lähetys ja latausnopeutta ? Liittymäni on vain 8/1 meganen ,mutta purkin(ADSL modeemi) nopeudet on rajattu 6/0.5 megaan .Operaattori on mitannut puhelinrasiaan tulevan 8/1 megaa.Näen kyllä purkin nopeudet, mutta miten ne muutetaan?? (aloittelija kun olen)

6

2260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkapa

Ohjekirjan sivulta 46, olisiko siinä jotain säädettävää. Katso myös sivu 56 QoS-osiota. Minä katson tätä vain nettiohjekirjasta, enkä voi todentaa itse modemista, kun itsellä on zyxel.
      tw_ea510_versio3_ohjekirja.pdf

• operaattorin mukaiset...

asetukset? mikä operaattori? Ja piuha seinästä modeemiin on asiallinen(oikean tyyppinen ja ei kilometriä pitkä)
      -Näen kyllä purkin nopeudet, mutta miten ne muutetaan??
      Niitä ei muuteta...ne muuttuvat asetuksien muutoksilla ehkä?
      Mulla näyttää 8064 ja 832 Soneran ADSL 8/1
      Joitakin asetuksia ko liittymään:
      Modeeminhallinnasta=>Asetukset=>Ulkoverkkko/ADSL operaattori... reititetty tila vpi 0 vci 33
      Ulkoverkko=>ADSL linja ...tyyppi anexa ja modulointi automaattinen

• raysky

kaikki on niin kuin olit kirjoitellut tuohon viestiin (operaattori on dna ja käyttis xp)nuo lukemat on 6158 ja 508(piuha seinästä on modeemi paketista suoraan otettu ja noin 1.5m. pitkä)

• näin...
        raysky kirjoitti:

kaikki on niin kuin olit kirjoitellut tuohon viestiin (operaattori on dna ja käyttis xp)nuo lukemat on 6158 ja 508(piuha seinästä on modeemi paketista suoraan otettu ja noin 1.5m. pitkä)

Tarjosin sulle soneraa mutta sepä olikin dba:

Verkkopäätteen tulee tukea seuraavia standardeja:

ADSL-linja ANSI T1.413 Issue 2
        VPI 10 ja VCI 100
        TCP/IP -liikenteessä RFC 2684 (aiemmin RFC 1483) Bridged Ethernet over ATM protokollaa

• edelliseen
        näin... kirjoitti:

Tarjosin sulle soneraa mutta sepä olikin dba:

Verkkopäätteen tulee tukea seuraavia standardeja:

ADSL-linja ANSI T1.413 Issue 2
        VPI 10 ja VCI 100
        TCP/IP -liikenteessä RFC 2684 (aiemmin RFC 1483) Bridged Ethernet over ATM protokollaa

korjataan se liittymä, siis DNA ja katsos vielä nääkin: http://www.easytel.fi/ohjeita/adsl18.htm

• seurannut

Jos purkkis ei ole reitittävä tuskin itse rajoitat liikennettä.

Reitittävissä purkeissa osassa voi rajoittaa liikennöintinopeutta. Ei linjanopeutta.

Purkkissas voi olla väärä protokolla päällä. Noita ei yleensä pitäisi rajoittaa isp-puolelta, joten voi ittellä vaihdella. Esim jos se on vaikka noussut adsl.g.litenä ylös niin max linjanopeus on jotain 384/4000.

Linjassas on isp:n puolelta dslmista rajattu linjaprofiili 6-megaan. Mittaus on eri asia. dslmeista näkyy yleensä max linjanopeus ja noussut nopeus. Joko sun mittaajas oli käsi tai se oli vain datasentaja joka ei tajunnut kättely nopeutta.

Jos käytät pppoe-käyttäjätunnusta, tunnuksesi voi olla ispn autentikointi serverissä väärässää nopeusluokassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      228
      4917
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      23
      3600
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      271
      2075
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      12
      2013
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      41
      1299
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1229
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      111
      1025
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      32
      833
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      61
      777
    10. Örebro kuolleet lisääntyy.

Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.
      Maailman menoa
      98
      776
    Aihe