Miten saa kyseiseen purkkiin nostettua lähetys ja latausnopeutta ? Liittymäni on vain 8/1 meganen ,mutta purkin(ADSL modeemi) nopeudet on rajattu 6/0.5 megaan .Operaattori on mitannut puhelinrasiaan tulevan 8/1 megaa.Näen kyllä purkin nopeudet, mutta miten ne muutetaan?? (aloittelija kun olen)
TeleWell TW-EA510 v.3
6
2259
Vastaukset
- vaikkapa
Ohjekirjan sivulta 46, olisiko siinä jotain säädettävää. Katso myös sivu 56 QoS-osiota. Minä katson tätä vain nettiohjekirjasta, enkä voi todentaa itse modemista, kun itsellä on zyxel.
tw_ea510_versio3_ohjekirja.pdf - operaattorin mukaiset...
asetukset? mikä operaattori? Ja piuha seinästä modeemiin on asiallinen(oikean tyyppinen ja ei kilometriä pitkä)
-Näen kyllä purkin nopeudet, mutta miten ne muutetaan??
Niitä ei muuteta...ne muuttuvat asetuksien muutoksilla ehkä?
Mulla näyttää 8064 ja 832 Soneran ADSL 8/1
Joitakin asetuksia ko liittymään:
Modeeminhallinnasta=>Asetukset=>Ulkoverkkko/ADSL operaattori... reititetty tila vpi 0 vci 33
Ulkoverkko=>ADSL linja ...tyyppi anexa ja modulointi automaattinen- raysky
kaikki on niin kuin olit kirjoitellut tuohon viestiin (operaattori on dna ja käyttis xp)nuo lukemat on 6158 ja 508(piuha seinästä on modeemi paketista suoraan otettu ja noin 1.5m. pitkä)
- näin...
raysky kirjoitti:
kaikki on niin kuin olit kirjoitellut tuohon viestiin (operaattori on dna ja käyttis xp)nuo lukemat on 6158 ja 508(piuha seinästä on modeemi paketista suoraan otettu ja noin 1.5m. pitkä)
Tarjosin sulle soneraa mutta sepä olikin dba:
Verkkopäätteen tulee tukea seuraavia standardeja:
ADSL-linja ANSI T1.413 Issue 2
VPI 10 ja VCI 100
TCP/IP -liikenteessä RFC 2684 (aiemmin RFC 1483) Bridged Ethernet over ATM protokollaa - edelliseen
näin... kirjoitti:
Tarjosin sulle soneraa mutta sepä olikin dba:
Verkkopäätteen tulee tukea seuraavia standardeja:
ADSL-linja ANSI T1.413 Issue 2
VPI 10 ja VCI 100
TCP/IP -liikenteessä RFC 2684 (aiemmin RFC 1483) Bridged Ethernet over ATM protokollaakorjataan se liittymä, siis DNA ja katsos vielä nääkin: http://www.easytel.fi/ohjeita/adsl18.htm
- seurannut
Jos purkkis ei ole reitittävä tuskin itse rajoitat liikennettä.
Reitittävissä purkeissa osassa voi rajoittaa liikennöintinopeutta. Ei linjanopeutta.
Purkkissas voi olla väärä protokolla päällä. Noita ei yleensä pitäisi rajoittaa isp-puolelta, joten voi ittellä vaihdella. Esim jos se on vaikka noussut adsl.g.litenä ylös niin max linjanopeus on jotain 384/4000.
Linjassas on isp:n puolelta dslmista rajattu linjaprofiili 6-megaan. Mittaus on eri asia. dslmeista näkyy yleensä max linjanopeus ja noussut nopeus. Joko sun mittaajas oli käsi tai se oli vain datasentaja joka ei tajunnut kättely nopeutta.
Jos käytät pppoe-käyttäjätunnusta, tunnuksesi voi olla ispn autentikointi serverissä väärässää nopeusluokassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r355991JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t162764Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5002666Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳321781Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai311290- 221267
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311261En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171199Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http81044Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv51032