Marginaali lainassa on 1% , mitä teen että saan sitä alemmas?
marssinko pankkiin ja sanon , että puolet pois perkele!???????
KUINKA SAADA MARGINAALI ALAS
4
1270
Vastaukset
- ????????????
Jos kyse on asuntolainasta, kiroile toki, kotona.
Säästä viaton pankkihenkilö itsesi ruoskinnalta.
0,4% lienee yleinen, alemmaksikin saat jos käytät hölmöläisen peittotekniikkaa ja maksat esim. rahastoja, lainaturvia, vakuutuksia yms...- ole epävarma
Ole epävarma, puhu yleisellä tasolla marginaaleista ja tee lopuksi oma ehdotus. Jos on asuntolaina, käypä marginaali on todella 0,4%, ei yhtään enempää. Muissa lainoissa se voi olla aivan jotain muuta.
- marginaali 3
ole epävarma kirjoitti:
Ole epävarma, puhu yleisellä tasolla marginaaleista ja tee lopuksi oma ehdotus. Jos on asuntolaina, käypä marginaali on todella 0,4%, ei yhtään enempää. Muissa lainoissa se voi olla aivan jotain muuta.
olet asiasi täsmällisesti pankin kanssa hoitanut ja vielä saat säännöllistä ansiota, niin painele pankkiin ja (tai laita s-postia pankkineuvojallesi tai mikä se sitten sinun pankissasi onkaan) ja sano, että pankki vaihtuu, jos ei marginaali putoa. Meillä ainakin toimi.
- asuntovelallinen vm. 2002
Silloin kun otettiin asuntolaina, niin marginaali oli 1,1 %. Noh, tuossa sen jälkeen korot yleisesti laskivat (n. runsas 2 vuotta sitten).
Kaverille oli Nordea tarjonnut asuntolainaa 0,4 % marginaalilla. Kaunistelin vähän asiaa pankille päin ja laitoin viestin, että pitäisikö tuota marginaalia vähän tarkistaa, kun toisesta pankista on tarjottu "paremmin" ehdoin lainaa.
Kului pari viikkoa ja pankista soitettiin "Vai tällaisen tarjouksen olet saanut" naisääni jutteli mukavaan sävyyn "No, kyllä me pystytään 0,65 % marginaaliin". Ja sehän kävi minulle kovasti, koska minulla ei ollut aikomustakaan vaihtaa pankkia.
Eli kannattaa itse olla aktiivinen ja kysellä ihan oikeasti muistakin pankeista ja mennä sitten tietojen kanssa omaan pankkiin. Kyllä ne laskevat sitä marginaalia, koska asiakkaista on kuitenkin kova kilpailu.
Ei ne pankit itse tarjoa/ehdota alempaa marginaalia, oma aktiivisuus on paras konsti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243