Iloinen loppu pakkoselibaatille?

pihtarin puoliso

Aiemmista ketjuista inspiroituneena ajattelin kysäistä, onko kukaan palstallaolijoista kokenut onnellista loppua pakkoselibaatille? Itse elän suhteessa, jossa seksiä tippuu muutaman kerran vuodessa. Meitä samassa tilanteessa olevia miehiä ja naisia kun tuntuu tällä palstalla liikkuvan, kai jollekin meistä on täytynyt käydä hyvinkin suhteen kanssa? :) Vai onko ero ainoa poispääsykeino pakkoselibaatista?

5

2905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se@siellä

Ei ole, naimisissa olevilla ihmisillä on ollut rakastajia aina. Itse en oikein ymmärrä että miksi parisuhteessa ollaan niin mustasukkaisia siitä kenen kanssa seksiä harrastetaan jos omaa puoliskoa ei kiinnosta, jostainhan sitä pitää saada.
      Parempi lähtökohta olisi vaikka se että kun ongelma havaitaan niin se puoli jota ei kiinnosta, antaa sitten siipalleen ns.vapaat kädet etsiä semmoinen ihminen jonka kanssa voi harrastaa seksiä silloin kun panettaa, avioliiton toimivuuden kannalta tällainen avoimmuus voisi olla toimiva juttu, ja luotto säilyy kun tietää mitä toinen osapuoli tekee.

• Hänen ukko

Vaimosta, 51v, on tullut täysin kylmä jo ennen 40v.
        Olen käyttänyt maksullisia naisia toista kymmentä vuotta.
        Nyt on mittani niin täynnä että olen aloittanut seurustelun seksuaalisesti aktiivimman naisen, 56v, kanssa.
        Olen hoitanut omaisuusasiat niin että otan lippalakin eteisessä päähäni ja lähden lopullisesti siitä liitosta.
        Aion elää yksin omassa taloudessa ja nauttia elämästä ilman kylmäkköä.

• ilmaiset asian.
        Hänen ukko kirjoitti:

Vaimosta, 51v, on tullut täysin kylmä jo ennen 40v.
        Olen käyttänyt maksullisia naisia toista kymmentä vuotta.
        Nyt on mittani niin täynnä että olen aloittanut seurustelun seksuaalisesti aktiivimman naisen, 56v, kanssa.
        Olen hoitanut omaisuusasiat niin että otan lippalakin eteisessä päähäni ja lähden lopullisesti siitä liitosta.
        Aion elää yksin omassa taloudessa ja nauttia elämästä ilman kylmäkköä.

Mutta totta puhut.
        Miksi elää avioliitossa, jos toiselta osapuolelta ei saa seksiä. Kulissien takiako? Varsinkaan enää sen jälkeen, jos lapset ovat lentäneet pesästä. Kyllä avioliittoon kuuluu omien ja myöskin kumppanin fyysisten tarpeiden täyttäminen. Kummastuttaa, että seksiä pitää lähteä muualta hakemaan, kun kotona ei sitä enää saa. Mutta siihen se kyllä ennen pitkää johtaa, jos pariskunnalla ei ole seksuaalista kanssakäymistä keskenään. Syyt sen pihtaamisen lienevät moninaiset jokaisen omalla kohdalla.

• S_guru

The US National Health and Social Life Survey in 1994 (Laumann et al. 1994) tulosten mukaan 2 % aviopareista ei ollut seksuaalista läheisyyttä viime vuoden aikana. Jos taas kriteeriksi otettiin alle 10 yhdyntää vuodessa, niin tähän ryhmään kuului 20 % avioliitoista.

Tässä on se kumma juttu, että tämä selibaatti-palsta on tavallaan päällekkäinen suhteet>tunteet>haluttomuus -palstan kanssa.
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000440&subcat=632

• sun pitäisi

tietää että tämä palsta on selibaattipalsta, ei haluttomuus palsta.

Tuon haluttomuuspalstan voisi vaikka kokonaan lopettaa ja muuttaa tämän selibaattipalstan nimen haluttomuudeksi, koska täällä puhutaan haluttomuudesta, ei selibaatista.

Selibaattihan on omaehtoista seksistä pidättäytymistä. Täällä kuitenkin kaikki valittavat siitä kun eivät saa, mutta useimpien valittajien käsi kyllä käy, ja välillä valittajat käyvät myös vieraissa. Ei se ole selibaattia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4036
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1117
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      851
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      101
      829
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe