Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Iloinen loppu pakkoselibaatille?

pihtarin puoliso

Aiemmista ketjuista inspiroituneena ajattelin kysäistä, onko kukaan palstallaolijoista kokenut onnellista loppua pakkoselibaatille? Itse elän suhteessa, jossa seksiä tippuu muutaman kerran vuodessa. Meitä samassa tilanteessa olevia miehiä ja naisia kun tuntuu tällä palstalla liikkuvan, kai jollekin meistä on täytynyt käydä hyvinkin suhteen kanssa? :) Vai onko ero ainoa poispääsykeino pakkoselibaatista?

5

2889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se@siellä

      Ei ole, naimisissa olevilla ihmisillä on ollut rakastajia aina. Itse en oikein ymmärrä että miksi parisuhteessa ollaan niin mustasukkaisia siitä kenen kanssa seksiä harrastetaan jos omaa puoliskoa ei kiinnosta, jostainhan sitä pitää saada.
      Parempi lähtökohta olisi vaikka se että kun ongelma havaitaan niin se puoli jota ei kiinnosta, antaa sitten siipalleen ns.vapaat kädet etsiä semmoinen ihminen jonka kanssa voi harrastaa seksiä silloin kun panettaa, avioliiton toimivuuden kannalta tällainen avoimmuus voisi olla toimiva juttu, ja luotto säilyy kun tietää mitä toinen osapuoli tekee.

      • Hänen ukko

        Vaimosta, 51v, on tullut täysin kylmä jo ennen 40v.
        Olen käyttänyt maksullisia naisia toista kymmentä vuotta.
        Nyt on mittani niin täynnä että olen aloittanut seurustelun seksuaalisesti aktiivimman naisen, 56v, kanssa.
        Olen hoitanut omaisuusasiat niin että otan lippalakin eteisessä päähäni ja lähden lopullisesti siitä liitosta.
        Aion elää yksin omassa taloudessa ja nauttia elämästä ilman kylmäkköä.


      • ilmaiset asian.
        Hänen ukko kirjoitti:

        Vaimosta, 51v, on tullut täysin kylmä jo ennen 40v.
        Olen käyttänyt maksullisia naisia toista kymmentä vuotta.
        Nyt on mittani niin täynnä että olen aloittanut seurustelun seksuaalisesti aktiivimman naisen, 56v, kanssa.
        Olen hoitanut omaisuusasiat niin että otan lippalakin eteisessä päähäni ja lähden lopullisesti siitä liitosta.
        Aion elää yksin omassa taloudessa ja nauttia elämästä ilman kylmäkköä.

        Mutta totta puhut.
        Miksi elää avioliitossa, jos toiselta osapuolelta ei saa seksiä. Kulissien takiako? Varsinkaan enää sen jälkeen, jos lapset ovat lentäneet pesästä. Kyllä avioliittoon kuuluu omien ja myöskin kumppanin fyysisten tarpeiden täyttäminen. Kummastuttaa, että seksiä pitää lähteä muualta hakemaan, kun kotona ei sitä enää saa. Mutta siihen se kyllä ennen pitkää johtaa, jos pariskunnalla ei ole seksuaalista kanssakäymistä keskenään. Syyt sen pihtaamisen lienevät moninaiset jokaisen omalla kohdalla.


    • S_guru

         
         

         
         The US National Health and Social Life Survey in 1994 (Laumann et al. 1994) tulosten mukaan 2 % aviopareista ei ollut seksuaalista läheisyyttä viime vuoden aikana. Jos taas kriteeriksi otettiin alle 10 yhdyntää vuodessa, niin tähän ryhmään kuului 20 % avioliitoista.


      Tässä on se kumma juttu, että tämä selibaatti-palsta on tavallaan päällekkäinen suhteet>tunteet>haluttomuus -palstan kanssa.
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000440&subcat=632

      • sun pitäisi

        tietää että tämä palsta on selibaattipalsta, ei haluttomuus palsta.

        Tuon haluttomuuspalstan voisi vaikka kokonaan lopettaa ja muuttaa tämän selibaattipalstan nimen haluttomuudeksi, koska täällä puhutaan haluttomuudesta, ei selibaatista.

        Selibaattihan on omaehtoista seksistä pidättäytymistä. Täällä kuitenkin kaikki valittavat siitä kun eivät saa, mutta useimpien valittajien käsi kyllä käy, ja välillä valittajat käyvät myös vieraissa. Ei se ole selibaattia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2404
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2151
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1983
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1410
    Aihe