UUSIKAUPUNKI!

tervetuloa.

HIENO, IDYLLINEN merikaupunki - SEKÄ kesällä ETTÄ talvella!:)

Romanttinen kävelykatu aivan keskustan kyljessä suoraan meren rannalla! Siinä on sitten ihana katsoa, kun jäätelö sulaa sormiin kesällä ja laivat/veneet purjehtivat ohitse...

Talvella tunnelmavalot valaisevat kaupungin merenlahtea ja tunnelma on kuin satukirjasta.:)

7

1367

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SIMPPA VAAN

NO UUSIKAUPUNKI ON KYLLÄ IDYLLINEN VAAN KESÄLLÄ, TALVELLA SIELLÄ EI OLE KYLLÄ YHTÄÄN MITÄÄN! VANHAT MUMMUT JA PAPAT ROLLAATTOREINEEN VALTAAVAT TUON SOKKARIN EDUSTAN JA TYÖTTÖMÄT NUORET OOTTAA VAAN VIIKONLOPPUA, ETTÄ PÄÄSIS AKVARIUKSEEN. KUOLLUT KYLÄ! VAIN AUTOTEHTAAN ANSIOSTA ENÄÄ MAAILMANKARTALLA!

• AIKAANKO..

OLET HEREILLÄ? 04.20? OLETKO VASTA HERÄNNYT, VAI VASTA MENOSSA NUKKUMAAN? EIKÖ UKISSA OLE TEKEMISTÄ, VAI TEKEMISTÄ LIIKAA, KUN OLET TUOHON AIKAAN HEREILLÄ?

• miimii

Asuin vuoden uudessakaupungissa, ihmiset siellä ovat ystävällisiä ja helposti ottavat muualta tulleen hyvin vastaan. Ja kaikki kyllä tietävät kun joku uusi tulokas on muuttanut sinne kun on vähän pieni paikka=) mutta hyviä kokemuksia sieltä on, mitä nyt talvet hieman kuivaa aikaa mutta sekin menetteli hyvien kamujen seurassa. miinuksena se että baari elämää on niukasti=/ T. oululaiset=)

• saabin tehtaalta
        miimii kirjoitti:

Asuin vuoden uudessakaupungissa, ihmiset siellä ovat ystävällisiä ja helposti ottavat muualta tulleen hyvin vastaan. Ja kaikki kyllä tietävät kun joku uusi tulokas on muuttanut sinne kun on vähän pieni paikka=) mutta hyviä kokemuksia sieltä on, mitä nyt talvet hieman kuivaa aikaa mutta sekin menetteli hyvien kamujen seurassa. miinuksena se että baari elämää on niukasti=/ T. oululaiset=)

tietää sanoa 2,5 vuoden kokemuksella että ukin kaltaiseen pitäjään en toista kertaa erehdy menemään...paikkakuntalaiset osaavat olla tosi rasistisia pohjoisesta tai muualta tulleille. Heidän mielestään susiraja alkoi jo kokkolasta...

• ukinvalmetautomotive
        saabin tehtaalta kirjoitti:

tietää sanoa 2,5 vuoden kokemuksella että ukin kaltaiseen pitäjään en toista kertaa erehdy menemään...paikkakuntalaiset osaavat olla tosi rasistisia pohjoisesta tai muualta tulleille. Heidän mielestään susiraja alkoi jo kokkolasta...

No kyllä niihinkin ahdasmielisiin törmää, multakin kerran kysyttiin et käveleekö oulussa jääkarhut vastaan tiellä, jaa että onko tämä täynnä suomen ruotsalaisa!=/ mutta ainahin niitä tolloja mahtuu joka paikkaan(pienemmässä paikassa niihin vaan törmää useammin=). nyt autotehtaan kuihtumisen myötä koko paikka onkin varmaan muuttunut tylsemmäksi kun niin moni muutti pois työpaikan menettämisen myötä. oli se ainakin hyvä kokemus asua siellä vuosi, mutta olen onnellinen että asun taas kotikaupungissani.

• pikkukaupunki

minun mielestäni 70-luvun alussa. Asuin vuoden verran ja kivaa oli. Ja bingossa käytiin Laitilassa. Ja voitettiin!!!!

• mmjklms

just sellainen kesäkaupunki Kuten tampere

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe