Ihmettelen vaan, että toimitteko te aina aivan yksin ilman mitään mahdollisuutta saada apua mistään vai oletteko vaan jääräpäisiä ;) ??? Minäkin olen jääräpää joten ei se mua haittais jos tunnustatte. Mutta kun esim. kääntäjä kääntää jääkiekkopelissä, että peli on 3 pistettä vastaan 2 pistettä ja meidän on pakko tehdä piste jotta päästään tasoihin. Ja myös timeout tarkoittaa aikalisää eikä "aika on loppu" ;) Ja vähän aika sitten tuli X-files jossa pelattiin baseballia niin siinä kun tuomari huutaa BALL niin suomeksi se on VÄÄRÄ eikä PALLO. Eli mun pointti oli, että jos kääntäjä ei tiedä mitään esim. urheilusta niin eikö hän voisi kysyä neuvoa joltakulta joka tietää ???
Lukeeko kääntäjät
tätä palstaa?
1
243
Vastaukset
- on oma
palsta: Tiede/Kielet ja kaannokset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006