http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1477003
Ihana pari! Onnea!
Jonsu ja Tuomas yhdessä?
37
16839
Vastaukset
- mmmmmmmmmmk
nyt hyvänen aika uskoko juorulehteä, siis seiskaa!
- aina ollut
Että seiska lehti on viimeisin lehti jonka juttuihin minä uskon.Aivan roska lehti ,sen juttuja uskovat helposti jujutettavat ihmiset ja hieman sanoisin jälkeen jääneet.Se on tullut todistettua niin monen asian kautta.Ei kannata rahojaan siihen lehteen tuhlata.
- Naantalista
Mitä pahaa tuossa on. Tuomas vaikuttaa aivan ihanalta henkilöltä, joten hänestä tuskin mitään vikaa löytyy. Idican tyttö taas on laulaja ja ilmeisesti myös muuten musiikilisesti pätevä.
Eikö iloiset asiat miellytä ? Onnea heille ja antakaa olla suhteen? ola rauhassa.
Fanitan molempia ja toivon molemmille kaikkea hyvää:). - Uskomaton Ulla
Seiska se on laatulehti:)
Meinasin tukehtua nauruun, kun ne uutisoi joku viikko sitten Vanhasen olleen nuoren naisen kanssa shoppailemassa, ja joutuivat sitten korjaamaan, että kyseessä olikin hänen oma tyttärensä. Kaikenlaisia paskalehtiä sitä julkaistaankin! Ja sitten vielä idiootit joilla ei ole omaa eläämää tilaavat tuollaisia! Itse luen sitä netistä vitsinä silloin kun haluan nauraa. - tämä nyt oli
sanomattakin selvää! Tuomaksen arvostelukyky on heikentynyt, kun kehui syksyllä: "Indica on Suomen paras tyttöbändi". Silloin jo ihmettelin, että ei voi olla muuta kuin ihastusta, jos noin sanoo. Eipä paljon anna creditiä tyttöbändeille. Uskotteko että 22-vuotias hentukka jaksaa kukkuloida 9-vuotta vanhemman ukon kanssa? No hetken aikaa varmaan..
Ja mitä Seiskaan tulee niin monta kertaa se on ollut oikeassa. Seiska kirjoittaa havannoista - joskus ehkä ylitseampuvasti, mutta kuinka usein sitä onkaan saanut lukea ensimmäiset viihdeuutiset seiskasta sen takia, että se on Suomen ainoa lehti, jossa on niitä paparazzeja.
Uskon, että Jonsu ja Tuomas on halailleet ja hellineet toisiaan, mutta se ei vielä kerro sitä seurustelevatko, tietenkin seiska väittää, että seurustelevat, joka saattaa olla virheellistä, mutta kyllä ne salettiin siellä halailleet ovat, joten on siinä jotain perää. - Niin on
Uskomaton Ulla kirjoitti:
Meinasin tukehtua nauruun, kun ne uutisoi joku viikko sitten Vanhasen olleen nuoren naisen kanssa shoppailemassa, ja joutuivat sitten korjaamaan, että kyseessä olikin hänen oma tyttärensä. Kaikenlaisia paskalehtiä sitä julkaistaankin! Ja sitten vielä idiootit joilla ei ole omaa eläämää tilaavat tuollaisia! Itse luen sitä netistä vitsinä silloin kun haluan nauraa.Että kauniita ja rohkeitakaan ei katso kukaan, silti ovat juonenkäänteet tiedossa pienintä yksityiskohtaa myöden.
Sama juttu on seiskan kanssa.
Tiedetään tarkkaan mitä lehti pitää sisällään vaikka sitä ei lueta.
Ei minusta tee fiksumpaa eikä tyhmempää se että olen tilannut seiskan kun oli edullinen tarjous.
Jos on järkeä päässä ottaa lehden viihteenä,voi jättää epäilyttävät jutut jokaisen lukijan päätettäväksi kuinka niihin suhtautuu. - merjuschka
Uskomaton Ulla kirjoitti:
Meinasin tukehtua nauruun, kun ne uutisoi joku viikko sitten Vanhasen olleen nuoren naisen kanssa shoppailemassa, ja joutuivat sitten korjaamaan, että kyseessä olikin hänen oma tyttärensä. Kaikenlaisia paskalehtiä sitä julkaistaankin! Ja sitten vielä idiootit joilla ei ole omaa eläämää tilaavat tuollaisia! Itse luen sitä netistä vitsinä silloin kun haluan nauraa.Olen samaa mieltä, että potaskaa on. Mutta jos olet noin kovasti lehteä vastaan, niin miksi ihmeessä tuet sitä lukemalla netistä nauraaksesi? Etkö tiedä, että sivuston trafiikista lehti saa mainostuloja ja lisäpontta paskajuttujen kirjoittamiseen?
- Itse paikalla
merjuschka kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että potaskaa on. Mutta jos olet noin kovasti lehteä vastaan, niin miksi ihmeessä tuet sitä lukemalla netistä nauraaksesi? Etkö tiedä, että sivuston trafiikista lehti saa mainostuloja ja lisäpontta paskajuttujen kirjoittamiseen?
Olin itse Infernossa loppuun asti eikä todellakaan halailleet tms. illan aikana. Olisivat ktyllä söpö pari..
- Teksimainonta
Nigthwish on ottanut uuden markkinointimenetelmöt käyttöön. Tuomaksesta tulee uusi Janina Frostell tai Tanja Saarela.
Tuomas Holopainen yrittää kovasti unohtaa vanhan sanonnan "Älä syö kuormasta" Tuomaksella ja Tarjallahan oli aikanaan varmaankin suhde ja kun Tarja sitten löysi "ihanan" Marcelonsa Tuomas kyllästyi kattelemaan Tarjaa ja erotti sen, ja koska kuka nyt ruotsalaista haluaisi niin Tuomaksen on tyytyminen next best thingiin eli tähän Jonsu nimiseen hehkeään kaunottareen
- Draamakviin
noviisori kirjoitti:
Tuomas Holopainen yrittää kovasti unohtaa vanhan sanonnan "Älä syö kuormasta" Tuomaksella ja Tarjallahan oli aikanaan varmaankin suhde ja kun Tarja sitten löysi "ihanan" Marcelonsa Tuomas kyllästyi kattelemaan Tarjaa ja erotti sen, ja koska kuka nyt ruotsalaista haluaisi niin Tuomaksen on tyytyminen next best thingiin eli tähän Jonsu nimiseen hehkeään kaunottareen
Tuomas oli syvästi rakastunut Tarjaan, mutta Tarja sitten meni naimisiin toisen miehen kanssa.
Tuomas ei kestänyt särkyneen sydämensä kanssa katsella Tarjan onnea ja hehkutusta Marcelon ihanuudesta, vaan erotti Tarjan bändistään.
Sittemmin Tuomas kirjoitti Tarjalle laulun "Didn´t you hear what I write for you..." tjs.
Voi tuota rakkauden tuskaa! Ja Tarja pääsi linnanjuhliin, vaikka Tuomas on THE Nightwish. Draamakviin kirjoitti:
Tuomas oli syvästi rakastunut Tarjaan, mutta Tarja sitten meni naimisiin toisen miehen kanssa.
Tuomas ei kestänyt särkyneen sydämensä kanssa katsella Tarjan onnea ja hehkutusta Marcelon ihanuudesta, vaan erotti Tarjan bändistään.
Sittemmin Tuomas kirjoitti Tarjalle laulun "Didn´t you hear what I write for you..." tjs.
Voi tuota rakkauden tuskaa! Ja Tarja pääsi linnanjuhliin, vaikka Tuomas on THE Nightwish.Kaimat ja keulakuvat pääsevät linnanjuhliin, eikä biisintekijät (eli todelliset työntekijät)... ;)
- eituumitään
Draamakviin kirjoitti:
Voi tuota rakkauden tuskaa! Ja Tarja pääsi linnanjuhliin, vaikka Tuomas on THE Nightwish.enpä tiedä suhteesta mut pysyköön jonsu kuitenkin vaan indican solistina...se erämaan viimeinen on aivan perseestä...ainakin sen laulamana...biisi ois paljon parempi jonkun muun laulamana..tosin kun eka kerran kuulin sen niin luulin et se on pilaa....
- Nightwish-fani.
noviisori kirjoitti:
Heh, totta tai ei. Mutta Tuomashan on Nightwishin nettisivuilla sanonut, ettei ole ollut rakastunut Tarjaan, vaan ystävyys oli (hänen sanojaan lainaten) erikoislaatuinen, tunnerikas. Suhteessa ei kuitenkaan ollut mitään romanttista.
Noh, voi olla, että olikin joskus rakastunut Tarjaan, muttei kerro :)
Mistä tietää.
- iltasanomat
vajonneet ALAS kun täytyy seiskaa pitää lähteenä. (eikä ole edes eka kerta)
julkkisten makuukamariasiatko on iltikselle sitä "tutkivaa journalismia". - tunturisopuli
Mitä sitten jos olisivat yhdessä? Jos he eivät seurustele nii sitten ei. Mut jos seurustelevat niin olen vain onnellinen heidän puolestaan. Fanitan sekä Tuomasta että Jonsua. Tuomakseen ehkä vähän ihastunutkin (kuten lukuisat muutkin fanit), mutta kun en varmaankaa saa häntä koskaan, joten tuen kaikinpuolin häntä. Ja Jonsua. Hän jos kukaa sopii Tuomakselle.
- SoWhat?
ja meillehän se kuuluu.
Lähteestä (roskalehti) johtuen epäilen asiaa enemmän kuin paljon. Eli en usko pätkääkään.
Montakohan kertaa pitää pyytää ihmisiä hankkimaan elämä? Ei se ole kovin vaikeata! Tuollaisia tulee kai sitten aina olemaan... eipähän ole oma ongelmani. - ehhehheh
Miks helvetissä muuten Nightwish olisi ottanut lämppäribändiksi jonkun hemmetin Indican?
- GoJonsu!
Samaa lämppäribändijuttua oon itekin miettiny. Soundin joulunumeron Nightwish-jutun yhteydes olevasta kuvasta jotenki huomaa Tuomaksen ja Jonsun sellasen keskinäisen jännitteen.. Joojoo, oon varmaa vaan nähny mitä oon halunnu :D Tuomas on törkee hottis ja joku Jonsu-keiju on just oikee puoliso sille. Merirosvo ja keiju, why not?
- surkeena
Kyllä oli kamala päivä
Kaksi maailmankaikkeuden söpöintä naista uutisoidaan samana päivänä menetetyiksi. Jonsu ja Pamela Tola. Niin ne naiset multa viedään :-( - sopii hyvin
Sopii varmasti hyvin toisilleen. Voi sitten Tuomas suhteen lopussa jättää rakkaansa kirjeellä ja Jonsu rääkyä karmealla äänellään perään.
Voi miten rumaa! - gfgfgfgfgfgf
kuten myös kaikki muut juorulehdet..
- Pilvipuhuri
Haha
- Emchel
voi lollotilollollol. never.
okei, tren keikan jälkeen tuomas nähtiin indican tyytöjen kanssa läheisellä nakkikioskilla, missä herra tarjosi neidoille ruuat. kiitokseksi jonsu halasi tuomasta ja siitä tämäkin hölötys on näemmä saanut alkunsa.
voi pyhä lehmä ihmiset!
ottakaa plz järki käteen tai olkaa hiljaa.
päättömät juorut ei oo kliffoja, as ev'rybody knows.- GoJonsu!
Katotaan vaan niin seuraavas Seiskas (miksei Hymys?) Tuomas esittelee Jonsua makaamas niitten yhteises takkahuonees.. "Täällä maestrolyriikat syntyvät!" Läppää vaan.
- Torvi of Truth
Ovat olleet jo pitkään yhdessä. Tietääkseni eivät ole vastikään eronneet.
- K.E.Lista
evankelista-Annemamma nyt sanoo?:O
- oh no
K.E.Lista kirjoitti:
evankelista-Annemamma nyt sanoo?:O
ajat sitten? Muistaakseni seiska tiesi kertoa siitäkin ennen muita. Nyt siis selvisi syy ihmeelliseen lämppäri valintaan.
- valinta...
oh no kirjoitti:
ajat sitten? Muistaakseni seiska tiesi kertoa siitäkin ennen muita. Nyt siis selvisi syy ihmeelliseen lämppäri valintaan.
Lämppärivalintaa ihmettelin minäkin. Ehkä tuossa siis jonkunlainen syy siihen...
- naamakirjastalkkaaja
oh no kirjoitti:
Ovathan Jonsu ja Jesse olleet kihloissa jo iät ja ajat. Jesse Hietasen facebook-profiilin statuksessa ainakin ilmoitetaan että engaged. Ja Jessen profiilikuvien joukosta löytyy myös Jonsun ja Jessen herttainen yhteisposeeraus. On tämä suurta huvia tämä ihmisten vakoilu naamakirjassa. ;-)
- tietäjä86
naamakirjastalkkaaja kirjoitti:
Ovathan Jonsu ja Jesse olleet kihloissa jo iät ja ajat. Jesse Hietasen facebook-profiilin statuksessa ainakin ilmoitetaan että engaged. Ja Jessen profiilikuvien joukosta löytyy myös Jonsun ja Jessen herttainen yhteisposeeraus. On tämä suurta huvia tämä ihmisten vakoilu naamakirjassa. ;-)
Jonsulle ei olisi eka kerta kun pettäisi tai vaihtaisi lennossa. Mimmi ei ole yhtään niin herttainen kuin antaa mediassa uskotella.
- joskus.
kuullut! vanha juttu... ei siitä sitten ollut solistiksi...
sika pahaa, yskänlääke... - miehellä
sitten olekaan hyvä musikkimaku, vaikka voihan naienn olla laulamatta sen läsnäollessa, kun ei sitten solistiksikaan tullut valituksi.
- medeia
Ei vois vähempää kiinnostaa
- vaivauduit
kirjoittamaan tänne viestin?
- Pööpi
Mies on ehkä yksi suomen seksikkäimmistä miehistä minun mielestäni,ja taitaa olla aika fiksukin. Katsoin meinaan jonkun haastattelun ja olin aika yllättyny kuinka fiksuja jutteli tämä Tuomas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800