Hörhöttävät pimperon huulet

pimunallu

Mistä johtuu, että joillain naisilla on lerpattavat ja hörhöllään olevat pillun huulet, kun taas joillain naisilla huulet, niin ulommat kuin sisemmätkin häppärit, on siistissä paketissa ilman minkäänlaista hörhöilyä? Vaikuttaako siihen naisen seksipartnereiden määrä? Mielestäni naisessa ei mikään ole niin vastenmielistä, kuin juuri nuo kalkkunan helttaa muistuttavat, hörhöllään olevat ja lerpattavat häppärit.

Voiko naisesta ulospäin päätellä häppäreitten laatua, ennen kuin tehdään lähempää tuttavuutta? Muistan joskus kuulleeni sellaista, että naisen häpyhuulten laadun voi päätellä huulten (nenän alla olevien) muodosta. En ole kyllä huomannut vastaavaa yhteyttä.

107

53260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MDT

      Sellasethan ovat just parhaat,nam

    • noita typeryksiä

      oikein riittää?

      Hemmetti että ihminen voi kysellä tyhmiä....

      • makuasia

        naisilla on isot Häpyhuulet ja toisilla taas ei ollenkaan erottuvia eli sileä kumpu. Kai se sama juttu miehillä on, että joillakin pieni ja joillakin suuri! Itse pidän sileastä pimperosta kuten vaimolla, mutta olen pannut iso helttaistakin naista ja makoista sekin oli!


    • vastaaja.

      Mistä johtuu että jollain ihmisellä on iso nenä, tai isot korvat, tai iso perse, tai isot jalat, tai pieni älykkyysosamäärä...?

      Samaa tasoa kysymyksesi kanssa.

    • mikä idi...

      aikuisilla naisilla yleensä on häpyhuulet kehittyneet ja pikkutytöillä ne on vielä viivaa.joillain aikuisillakikin tietty häpyhuulet on jääneet viivaksi,mutta kaikki on luonnollista!!!!!!!

    • Ihmet telijä Tepu

      "Vaikuttaako siihen naisen seksipartnereiden määrä?"

      Eli onko torttu röyhelöisempi jos siihen on vetäissyt 10 eri jortikkaa kerran, kuin jos sitä olisi kyntänyt sama parru 3000 kertaa?

      Muuten kyseessä on täysin makuasia, mikä on toisen mielestä vastenmielistä voi olla toisen mielestä hyvinkin kiihottavaa.

      Esimerkiksi aloittajan ihailema värkki voi olla todella hankala penetroitava ainakin ensi alkuun, jos pimpero on kuin koppakuoriaisen selkä ja täynnä teräviä karvoja.. mutta kyllä se siitä!

      Ulkonäöstä ei voi päätellä yhtään mitään. Voisi melkein sanoa näin päin, että mitä fiinimmän näköinen neiti, sitä huonommat kyydit on tiedossa. Tosi narsisti makaa vain liikkumatta ja miettii miltä näyttää pakollisen ähinän aikana.

    • mottam

      Miesten mulkkujen arvostelu on naisten mielestä tietenkin ihan hyväksyttävää ja oikeutettua.

      Mutta kerrankin kun puhe kääntyy näinpäin niin on kaikki (feministi)ämmät heti ihan varpaillaan.

      Taitaa taas se kuuluisa "koira älähtää"... :D

      • m39v

        Minusta ainakin sellaiset ulkonevat isot häppärit on todella kiihottavat ja niitä on kiva nuolla ja imeskellä, mut se on makuasia sanoi koira kun muniaan nuoli.


      • tytsy
        m39v kirjoitti:

        Minusta ainakin sellaiset ulkonevat isot häppärit on todella kiihottavat ja niitä on kiva nuolla ja imeskellä, mut se on makuasia sanoi koira kun muniaan nuoli.

        mul on juuri kauheet heltat. ite en tykkään niistä :( jotenkin tiellä. pikkuhousuissakin menee sillain ärsyttävästi mut joo...


      • ...
        tytsy kirjoitti:

        mul on juuri kauheet heltat. ite en tykkään niistä :( jotenkin tiellä. pikkuhousuissakin menee sillain ärsyttävästi mut joo...

        sama täällä. hävettää, ja onkin tullut pohdittua mikä luonnonoikku oikein olen kun ne ovat vain tiellä aina. no, näillä mennään


      • m39v
        ... kirjoitti:

        sama täällä. hävettää, ja onkin tullut pohdittua mikä luonnonoikku oikein olen kun ne ovat vain tiellä aina. no, näillä mennään

        Ei teidän naiset tartte hävetä yhtään niitä isoja häppäreitä, ne on tosi kiihottavat kun ne voi ottaa suuhun ja imeskellä niitä ja ne on myös tosi kiihottavan näköiset. Löytäisinpä naisen joka sellaiset omistaa.


      • Zinderelle

        Olen nainen ja kyllä mun mielestä naistenkin tavarasta saa kysellä ja kertoa mielipiteitään. Just niin, että pimperoita on erilaisia kuten mulkeroitakin, onneksi! Kuka tykkää mistäkin, ja joku tykkää kaikista!
        Mulla on pienet kiinteät, jotka pysyvät kiltisti suurten piilossa viivan sisäpuolella. Kenenkään tutkimusmatka ei ole siihen tyssännyt, vaan aina on perille asti ollut pyrkyä.
        Muutenhan juttu menee niin, että naisen ylähuulet on vittuilua varten ja alahuulet anteeksipyyntöä varten...


      • netsykkäinen
        ... kirjoitti:

        sama täällä. hävettää, ja onkin tullut pohdittua mikä luonnonoikku oikein olen kun ne ovat vain tiellä aina. no, näillä mennään

        Mutta ei auta, joskus jopa mietin leikkaamista, mutta on niitä joku kehunutkin..

        Aina uuden kumppanin kanssa on vähän niin, että uskaltaako avata jalkoja ollenkaan... :(


      • anna ler
        netsykkäinen kirjoitti:

        Mutta ei auta, joskus jopa mietin leikkaamista, mutta on niitä joku kehunutkin..

        Aina uuden kumppanin kanssa on vähän niin, että uskaltaako avata jalkoja ollenkaan... :(

        pattaa nainen ja oo ylpee.ottasin sut heti just nyt!!!!!!!!


      • kun saa eteensä
        netsykkäinen kirjoitti:

        Mutta ei auta, joskus jopa mietin leikkaamista, mutta on niitä joku kehunutkin..

        Aina uuden kumppanin kanssa on vähän niin, että uskaltaako avata jalkoja ollenkaan... :(

        suuret hhuulet, avaa ne ja etsii kielellään liukkauden. Kaunista on myös ne turpoo ja käy punaiseksi. Silloin alkaa päässä humista. tekee mieli tulla hitaasti mutta varmasti.


      • sisemmät häppärit..
        m39v kirjoitti:

        Ei teidän naiset tartte hävetä yhtään niitä isoja häppäreitä, ne on tosi kiihottavat kun ne voi ottaa suuhun ja imeskellä niitä ja ne on myös tosi kiihottavan näköiset. Löytäisinpä naisen joka sellaiset omistaa.

        Mulla kans on nää sisemmät häppärit isot, "roikkuvat" ja melko tummat osaks.. Ja ne tulee ns esille isojen häppäreitten välistä.. Koskaan ei niistä oo kukaan valittanu mut ei oo kehunukkaan sitä näköö sielt, vaiks muuten oon kehuja saanukkin..:P Tiukka pillu muuten ettei meinaa muna sisälle mahtuu, ettei tod noi häppärit kerro millanen "tavara´" muuten on. Ihan murrosiäs ku rupes karvotusta tuleen nii hoksasin tän ja kieltämättä ihmettelin ja oudoksuinkin noita sisempiä häppäreitä, joiden siis PITÄS OLLA ne pienemmät ja sirommat- mut eipä vaan ookkaan..:/ Itteeni en hirmu sexynä pidä tuolta alhaalta noitten tummien isokokosten häppäreitten takia, mut oon sinut niitten kans jo sillai, et en niitä oo sen kummemmin häpeilly vaikka välistä kokonaan posliiniks sieltä itteni ajelenkin. Eipä oo miehet kukaan ainakaan haukkunu niitä rumiks tms. Mitenkähän yleistä tää oikeesti on, siis että ne PIENET HÄPPÄRIT todellakin on siis ISOT,TUMMAHKOT, ja hiukka ROIKKUVAT.. ?!? Pliis, valaiskaa ny vähä..:)


      • bhnbg
        Zinderelle kirjoitti:

        Olen nainen ja kyllä mun mielestä naistenkin tavarasta saa kysellä ja kertoa mielipiteitään. Just niin, että pimperoita on erilaisia kuten mulkeroitakin, onneksi! Kuka tykkää mistäkin, ja joku tykkää kaikista!
        Mulla on pienet kiinteät, jotka pysyvät kiltisti suurten piilossa viivan sisäpuolella. Kenenkään tutkimusmatka ei ole siihen tyssännyt, vaan aina on perille asti ollut pyrkyä.
        Muutenhan juttu menee niin, että naisen ylähuulet on vittuilua varten ja alahuulet anteeksipyyntöä varten...

        Zinderelle on taas esimerkki sellaisesta vähän yksinkertaisesta ihmisestä, joka on ottanut naisia koskevat stereotypiat oikein tosissaan. Joo naisella on "tavara". Grow up. Samaa tasoa alkuperäisen kysyjän kanssa.


      • kosteana
        sisemmät häppärit.. kirjoitti:

        Mulla kans on nää sisemmät häppärit isot, "roikkuvat" ja melko tummat osaks.. Ja ne tulee ns esille isojen häppäreitten välistä.. Koskaan ei niistä oo kukaan valittanu mut ei oo kehunukkaan sitä näköö sielt, vaiks muuten oon kehuja saanukkin..:P Tiukka pillu muuten ettei meinaa muna sisälle mahtuu, ettei tod noi häppärit kerro millanen "tavara´" muuten on. Ihan murrosiäs ku rupes karvotusta tuleen nii hoksasin tän ja kieltämättä ihmettelin ja oudoksuinkin noita sisempiä häppäreitä, joiden siis PITÄS OLLA ne pienemmät ja sirommat- mut eipä vaan ookkaan..:/ Itteeni en hirmu sexynä pidä tuolta alhaalta noitten tummien isokokosten häppäreitten takia, mut oon sinut niitten kans jo sillai, et en niitä oo sen kummemmin häpeilly vaikka välistä kokonaan posliiniks sieltä itteni ajelenkin. Eipä oo miehet kukaan ainakaan haukkunu niitä rumiks tms. Mitenkähän yleistä tää oikeesti on, siis että ne PIENET HÄPPÄRIT todellakin on siis ISOT,TUMMAHKOT, ja hiukka ROIKKUVAT.. ?!? Pliis, valaiskaa ny vähä..:)

        Sinun ei todellakaan tarvi hävetä tuota ominaisuutta. Itse ainakin kostuin jo lukiessani tuota. Olet varmaan todella kiihottava näky! Meitä pakettitavaraa on ihan liiaksikin. En ole koskaan onnistunut näkemään livenä, mutta ajatus kiihottaa todella paljon.


      • tekniikanihmelapsi
        sisemmät häppärit.. kirjoitti:

        Mulla kans on nää sisemmät häppärit isot, "roikkuvat" ja melko tummat osaks.. Ja ne tulee ns esille isojen häppäreitten välistä.. Koskaan ei niistä oo kukaan valittanu mut ei oo kehunukkaan sitä näköö sielt, vaiks muuten oon kehuja saanukkin..:P Tiukka pillu muuten ettei meinaa muna sisälle mahtuu, ettei tod noi häppärit kerro millanen "tavara´" muuten on. Ihan murrosiäs ku rupes karvotusta tuleen nii hoksasin tän ja kieltämättä ihmettelin ja oudoksuinkin noita sisempiä häppäreitä, joiden siis PITÄS OLLA ne pienemmät ja sirommat- mut eipä vaan ookkaan..:/ Itteeni en hirmu sexynä pidä tuolta alhaalta noitten tummien isokokosten häppäreitten takia, mut oon sinut niitten kans jo sillai, et en niitä oo sen kummemmin häpeilly vaikka välistä kokonaan posliiniks sieltä itteni ajelenkin. Eipä oo miehet kukaan ainakaan haukkunu niitä rumiks tms. Mitenkähän yleistä tää oikeesti on, siis että ne PIENET HÄPPÄRIT todellakin on siis ISOT,TUMMAHKOT, ja hiukka ROIKKUVAT.. ?!? Pliis, valaiskaa ny vähä..:)

        itse miehenä joskus mietiskelin että millainen nautinnollinen ero on sillä et onko naisella isot vaiko pienet häpärit.

        Kauneudella ei tuolla sekstorilla olemielestäni merkitystä, vaan juurikin toimivuus ennenkaikkea.

        kun on enemmän herkkää pintaa, klittaa ja yleensä intiimialue runsaampi, ni onko myös nautinto vahvempi?

        tai sanotaanko niin että klitorisleikki ei ole sitä hyttysen "panemista". Vaan kun herkkää pintaa on niin kunhan sieltä jostain räplyttelee ni tunnelma on eri kuin naisella jolla niukat häpärit?

        ja jos on yhdyntään edennyt niin siel naisella kun on runsaat häpärit niin on miehen ja naisen välissä enemmän kontantialaa kuin niukoilla.

        yhdynnässäkin kun kulli hieroo pikkuhäpäreitä sisältä päin ja isot häpärit vastaavasti hankaa ulkoapäin, ni eikös runsaat pikkuhäpärit ole kivasti kahden tulen välissä?

        ja jos kyseessä on kokematon klitoriksen hyväily, ni ohjeeksi käy vain että klitan pää sormien väliin ja siitä kun hellästi ravistat, ni tuntuu koko alapäässä.

        ja nuoliessa ei oo pakko yhdestä kohtaa lirputtaa vaa voi kirjaimellisesti nuolla.

        isot häpärit on myös hyödyksi kosteuden kannalta, koska ne estävät haihtumista kivasti ja kolo on kirjaimellisemmin liukas, vaikka tilanne ei aina olisikaan niin exantti-optimaali lemmenleikeille.

        Eikä se naisellakaan mikään huono jos pikkuhousuissa pullottaa, toki syitä voi olla monia ja runsas häpy ei mielessä ekana.

        ja istuipa nainen minkä hevosen selkään tahansa ni oma ergoniminen täyteläisyys kyllä muistuu mieleen. ja voi olla että joutuu posket hehkuen nolosti luopumaan fillaroinnista ja ratsastuksesta, ilman julkista syytä.

        itse en keksinyt varsinaisesti mitään huonoa runsaista häpyhuulista. Tietenkin ulkonäöllisesti viivapillu on kauniimpi ja tyylikkäämpi, mutta jos naisella on taipumuksia tuhmuuksiin, ni rivommasta ulkonäöstä saa varmasti plussapisteitä!

        ja aika moneesa muussakin jutussa kun tingitään ulkonäöstä ja panostetaan kaikki voimavarat itse tarkoitukseen lopputulos ei ole kompromissi vaan paras mahdollinen.

        jos asia ei häiritse sua itseäsi ni sulla on perisuomalainen vittu. Ja tosimies tuskin asiasta pahastuu?

        Sinne vaa joku kiva rengas muistuttamaan että eletään 2000-luvulla... ... !?


      • ..
        ... kirjoitti:

        sama täällä. hävettää, ja onkin tullut pohdittua mikä luonnonoikku oikein olen kun ne ovat vain tiellä aina. no, näillä mennään

        Mulla kans semmoset isot "hörhelömäiset" häpärit, ja viel hiukka tummemmat ku muuten. Nuorempana hävetti kans mut ny oon aiks sinut itteni kans. Tämmönen mä vaan on ja jos ei jollekki kelpaa niin olkoot kelpaamatta sit. Ei niistä ny sillai mitään haittaa oo koskaan ollu, mitä ny pikkareissa joskus hinkkaa jos on jääny kummaan asentoon sielä. Tosin on näilläkin tosiaan huonoki puoli, nimittäin jos hiivaa tulee niin yleisimmin ne on nää ulkoiset häppärit mitkä tulee aroiks siinä ja kutiaa.. :( Mut se on onneks aiks nopiaa hoidettavissa apoteekin
        canestenilla. Ei oo koskaan kukaan miehistä niistä mitn pahaa sanonu, vaikka niitä oonki sillo joskus häpeilly.. Kyl sitä ajan kans vaan oppii niitten kans elämään, mitä ny jossain yleises suihkutilas vähä "häpeilyttää" jos ne loistaa viivan välistä. Mut ne saa laitettuu sillai ettei ne juurikaan sielt näy jos vähä "asettelee" niitä sinne. :) Mut toisaaltahan jos aattelis, niin vois se olla aiks tylsää jos meillä kaikilla naisilla ois samanlainen värkki, ja samanlaiset häppärit, mut eihän tietty makuasioistakaan voi kiistellä. :) Se on jokaisen oma asia mistä tykkää ja mistä ei - mut mä oon ainaskin sitä mieltä et jos ei jollekki kelpaa niin olkoot kelpaamatta, ei se mun vika oo et on tämmöset "heltat".. :)
        Nykynen miesystävä kans tykkää näistä kyl, just suuseksii antaessaan imeskelee niitä tms.. :P Ja on ne kuulemma tosi kiihottavan näköstä ku nai mua takaapäin.. ;) Et kait sitäki on vaan pakko uskoo, ettei mussakaan näitten takii oo mitn vikaa. Muuten kyl on niin kiree värkki ku olla ja voi..ettei ne tod meinaa sitä et ois jotenki löysä tms. PÄINVASTOIN! :)


      • tyhmiä miehiä
        sisemmät häppärit.. kirjoitti:

        Mulla kans on nää sisemmät häppärit isot, "roikkuvat" ja melko tummat osaks.. Ja ne tulee ns esille isojen häppäreitten välistä.. Koskaan ei niistä oo kukaan valittanu mut ei oo kehunukkaan sitä näköö sielt, vaiks muuten oon kehuja saanukkin..:P Tiukka pillu muuten ettei meinaa muna sisälle mahtuu, ettei tod noi häppärit kerro millanen "tavara´" muuten on. Ihan murrosiäs ku rupes karvotusta tuleen nii hoksasin tän ja kieltämättä ihmettelin ja oudoksuinkin noita sisempiä häppäreitä, joiden siis PITÄS OLLA ne pienemmät ja sirommat- mut eipä vaan ookkaan..:/ Itteeni en hirmu sexynä pidä tuolta alhaalta noitten tummien isokokosten häppäreitten takia, mut oon sinut niitten kans jo sillai, et en niitä oo sen kummemmin häpeilly vaikka välistä kokonaan posliiniks sieltä itteni ajelenkin. Eipä oo miehet kukaan ainakaan haukkunu niitä rumiks tms. Mitenkähän yleistä tää oikeesti on, siis että ne PIENET HÄPPÄRIT todellakin on siis ISOT,TUMMAHKOT, ja hiukka ROIKKUVAT.. ?!? Pliis, valaiskaa ny vähä..:)

        "ei oo kehunukkaan sitä näköö sielt"
        —vai johtuisko siitä, et ihastuivat niin ettei sanotuksi saa


      • 95
        sisemmät häppärit.. kirjoitti:

        Mulla kans on nää sisemmät häppärit isot, "roikkuvat" ja melko tummat osaks.. Ja ne tulee ns esille isojen häppäreitten välistä.. Koskaan ei niistä oo kukaan valittanu mut ei oo kehunukkaan sitä näköö sielt, vaiks muuten oon kehuja saanukkin..:P Tiukka pillu muuten ettei meinaa muna sisälle mahtuu, ettei tod noi häppärit kerro millanen "tavara´" muuten on. Ihan murrosiäs ku rupes karvotusta tuleen nii hoksasin tän ja kieltämättä ihmettelin ja oudoksuinkin noita sisempiä häppäreitä, joiden siis PITÄS OLLA ne pienemmät ja sirommat- mut eipä vaan ookkaan..:/ Itteeni en hirmu sexynä pidä tuolta alhaalta noitten tummien isokokosten häppäreitten takia, mut oon sinut niitten kans jo sillai, et en niitä oo sen kummemmin häpeilly vaikka välistä kokonaan posliiniks sieltä itteni ajelenkin. Eipä oo miehet kukaan ainakaan haukkunu niitä rumiks tms. Mitenkähän yleistä tää oikeesti on, siis että ne PIENET HÄPPÄRIT todellakin on siis ISOT,TUMMAHKOT, ja hiukka ROIKKUVAT.. ?!? Pliis, valaiskaa ny vähä..:)

        on isot ja lörpöttävät. en tykkää itte ja häpeen niitä :(


      • Seppämies3
        sisemmät häppärit.. kirjoitti:

        Mulla kans on nää sisemmät häppärit isot, "roikkuvat" ja melko tummat osaks.. Ja ne tulee ns esille isojen häppäreitten välistä.. Koskaan ei niistä oo kukaan valittanu mut ei oo kehunukkaan sitä näköö sielt, vaiks muuten oon kehuja saanukkin..:P Tiukka pillu muuten ettei meinaa muna sisälle mahtuu, ettei tod noi häppärit kerro millanen "tavara´" muuten on. Ihan murrosiäs ku rupes karvotusta tuleen nii hoksasin tän ja kieltämättä ihmettelin ja oudoksuinkin noita sisempiä häppäreitä, joiden siis PITÄS OLLA ne pienemmät ja sirommat- mut eipä vaan ookkaan..:/ Itteeni en hirmu sexynä pidä tuolta alhaalta noitten tummien isokokosten häppäreitten takia, mut oon sinut niitten kans jo sillai, et en niitä oo sen kummemmin häpeilly vaikka välistä kokonaan posliiniks sieltä itteni ajelenkin. Eipä oo miehet kukaan ainakaan haukkunu niitä rumiks tms. Mitenkähän yleistä tää oikeesti on, siis että ne PIENET HÄPPÄRIT todellakin on siis ISOT,TUMMAHKOT, ja hiukka ROIKKUVAT.. ?!? Pliis, valaiskaa ny vähä..:)

        Kyllä ne on melko harvinaiset, joten ole onnellinen. Vaimollani on myös isot, tummat ja paksut häppärit. Hän pitää myös alakerran posliinina. Karvattomana tuollainen häpy, kuin sulla ja vaimollani on aivan vastustamattoman näköinen.


      • ranoil
        sisemmät häppärit.. kirjoitti:

        Mulla kans on nää sisemmät häppärit isot, "roikkuvat" ja melko tummat osaks.. Ja ne tulee ns esille isojen häppäreitten välistä.. Koskaan ei niistä oo kukaan valittanu mut ei oo kehunukkaan sitä näköö sielt, vaiks muuten oon kehuja saanukkin..:P Tiukka pillu muuten ettei meinaa muna sisälle mahtuu, ettei tod noi häppärit kerro millanen "tavara´" muuten on. Ihan murrosiäs ku rupes karvotusta tuleen nii hoksasin tän ja kieltämättä ihmettelin ja oudoksuinkin noita sisempiä häppäreitä, joiden siis PITÄS OLLA ne pienemmät ja sirommat- mut eipä vaan ookkaan..:/ Itteeni en hirmu sexynä pidä tuolta alhaalta noitten tummien isokokosten häppäreitten takia, mut oon sinut niitten kans jo sillai, et en niitä oo sen kummemmin häpeilly vaikka välistä kokonaan posliiniks sieltä itteni ajelenkin. Eipä oo miehet kukaan ainakaan haukkunu niitä rumiks tms. Mitenkähän yleistä tää oikeesti on, siis että ne PIENET HÄPPÄRIT todellakin on siis ISOT,TUMMAHKOT, ja hiukka ROIKKUVAT.. ?!? Pliis, valaiskaa ny vähä..:)

        Ole onnellinen jos on niinkuin kerroi ne on todella kauniit ja kiihottavat WOW


      • Nyt älähti.

        No voi... Totta kai naistenkin fyysisiä ominaisuuksia saa arvostella, mutta hommahan riippuu ihan siitä, miten se hoidetaan. Kyllä jokaisella mielipiteitä saa olla, esimerkiksi meikäläinen voi ihan vapaasti sanoa, jos miehen pieni kalu on jotenkin vastenmielinen tai vastaavsti jos inhottaa sellaiset hillittömän isot, jotka taatusti aiheuttaa enemmän kipua kuin nautintoa.

        Ja mistäs päättelit noin fiksusti, että kaikki naiset täällä muka olisi feministejä ja ämmiä? On siinäkin taas meillä PERUSsuomalainen mies, eli pers...


    • esimerkki siitä kun...

      Moi

      Todellakin hyvät ihmiset tässä on mitä parhain esimerkki, siitä kun on parempi pitää suunsa kiinni, kuin avata se ja paljastaa oma tyhmyytensä!!!

      Naiset kaikkine vittuineen/ pilluineen He ovat todella upeita/kauniita luonnon luomia!

      ONNEKSI ON LUOTU NAISET!!!!

      • homot ja

        muut pillusta ymmärtämättömät olkoot hiljaa ja menköön omille palstoille!


    • Makunsa kullakin

      Mulla on sellaiset pienet, jotka juuri sopivasti "paketoi" emättimen aukon.......

    • Kuvaaja 99

      Jokainen on yksilö kaikilta osiltaan. Eriväriset silmät, erillaiset korvat jne.
      Ei ole miesten peniksetkään samanlaisia. Kenellä pitkä esinahka joka pysyy aikuisellakin jäykkänä päällä. Toisilla taas lyhyt, että jää jo murrosiässä poispäältä normaalitilassakin.
      Joillain on esinahan ahtaus jne.
      Itse olen nähnyt yli 500 tyttöä alasti, kuvannu nakukuvia, harrastanut seksiä kymmenien kanssa ( en kuvaamieni kanssa ).
      Se kuulemasi väite ylä- ja alahuulien samankaltaisuudesta pitää kyllä jonkin verran paikkaansa.
      Jos on nenänalushuulet paksut, turpeat, ulospäin, niin usein on myös alapään huulet, eli pienemmät häppärit enemmän esillä.
      Tuo ei siis ole mikään 100% tilasto, mutta sen verran on yhteensattumia, että siitä on jotain pääteltävissä.

      Se miksi ne joillain on ulompana, ei se johdu pimpin väljyydestä tms.
      Ehky synnytys, etekin useamman lapsen, saa jo jonkinasteista valumista aikaan.'

      • täyttä

        potaskaa koko väite.


      • pieleen meni

        ei ole mulla turpeita nenänalushuulia mutta alhaalla kyl on ihanan mehevähuulinen häpy!


      • Kuvaaja 99
        pieleen meni kirjoitti:

        ei ole mulla turpeita nenänalushuulia mutta alhaalla kyl on ihanan mehevähuulinen häpy!

        Et ilmeisesti osaa ollenkaan lukea, tai sitten et ymmärrä mitä luet!
        Enkö ihan selvästi sanonut, että ehdotonta yhtäläisyyttä EI OLE. Mutta sen verran usein tuo yhdistelmä on asiin tullut, että ihan sattumasta ei voi enää puhua.


      • ehdottomasti!!!
        Kuvaaja 99 kirjoitti:

        Et ilmeisesti osaa ollenkaan lukea, tai sitten et ymmärrä mitä luet!
        Enkö ihan selvästi sanonut, että ehdotonta yhtäläisyyttä EI OLE. Mutta sen verran usein tuo yhdistelmä on asiin tullut, että ihan sattumasta ei voi enää puhua.

        Oletpa ihme mies, kun et itsekkään ymmärrä omaa kirjoitustasi. Ensin kerrot, ettei ehdotonta yhtäläisyyttä ole, mutta sitten kumoat väitteesi kertomalla, että sattumasta ei voi olla kyse. Minun mielestäni nuo sinun näkemäsi yhtäläisyydet noista suuhuulista ja huulista vituissa on pelkkää sinun fantasiaasi/mielenvikaisuutta.


      • angelinajolie

        ajatelkaapas angelina jolieta :DDD en ebnää ikinä kato sitä bnaista samoin LOLOL


    • asentooon

      Miten liittyi asentoon??

      • ja pöh

        Pimppi voi olla monella tapaa kaunis. Sekä ihmisellä jolla huulet ovat vähän pienemmät tai ihmisellä jolla vähän isommat, yksilökohtaista. Mitä tästä nyt
        väittelemään?

        Tosin nää etusormen ja kengännumeron yhteys penikseen ei ainakaan mikään tosiasia ole, on ihmisiä joilla ei ole kuin keskiverto etusormet tai vähän keskivertoa lyhemmät tai
        kengännumero ihan keskivertoa mutta housuissa hirvee
        halko.


      • NSP
        ja pöh kirjoitti:

        Pimppi voi olla monella tapaa kaunis. Sekä ihmisellä jolla huulet ovat vähän pienemmät tai ihmisellä jolla vähän isommat, yksilökohtaista. Mitä tästä nyt
        väittelemään?

        Tosin nää etusormen ja kengännumeron yhteys penikseen ei ainakaan mikään tosiasia ole, on ihmisiä joilla ei ole kuin keskiverto etusormet tai vähän keskivertoa lyhemmät tai
        kengännumero ihan keskivertoa mutta housuissa hirvee
        halko.

        ..että miehillä mitä suurempi nenä, sitä suurempi penis. En mene allekirjoittamaan mutta ihan kiva joskus leikillä ajatella näin kun uuden miehen tapaa :)


      • tiedätte.
        NSP kirjoitti:

        ..että miehillä mitä suurempi nenä, sitä suurempi penis. En mene allekirjoittamaan mutta ihan kiva joskus leikillä ajatella näin kun uuden miehen tapaa :)

        Kylläpä olet ihan oikeilla jäljillä. Tiesitkö muuten, että jos miehen nenä lähtee ylhäältä kyömyyn, niin tipero on mitä ihanin. Sen parempaa ei voi olla. Pieni nenä, varsinkin jos siinä on ulostyöntyviä karvoja kertoo pienestä tiperosta.


      • Nainen vaan**
        NSP kirjoitti:

        ..että miehillä mitä suurempi nenä, sitä suurempi penis. En mene allekirjoittamaan mutta ihan kiva joskus leikillä ajatella näin kun uuden miehen tapaa :)

        Nenän ja peniksen koon yhtäläisyydestä en ole koskaan kuullutkaan...eikä se ainakaan minun tuntemillani miehillä ole pitänyt paikkaansa. Mutta, olen kuullut että jos miehellä on iso jalka niin on myös iso penis ja se on kyllä pitänyt paikkansa mitä olen huomannut. Omalla miehelläni on pieni jalka ja iso nenä ja aika normi (pieni) penis...mutta hyvin sillä ollaan pärjätty.

        Sittern olen kuullut että iso nenäset naiset on hyviä sängyssä...siitä ei kyllä mulla ole kokemusta kun en ole rakastellu naisen kanssa, iteselläni on "iso" nenä, ja minua on kyllä sanottu hyväksi sängyssä...mutta tiedä sitten :)

        Kai ne on aina ihmis kohtasia juttuja noi kaikki jutut.


      • kokemusta onnnn
        Nainen vaan** kirjoitti:

        Nenän ja peniksen koon yhtäläisyydestä en ole koskaan kuullutkaan...eikä se ainakaan minun tuntemillani miehillä ole pitänyt paikkaansa. Mutta, olen kuullut että jos miehellä on iso jalka niin on myös iso penis ja se on kyllä pitänyt paikkansa mitä olen huomannut. Omalla miehelläni on pieni jalka ja iso nenä ja aika normi (pieni) penis...mutta hyvin sillä ollaan pärjätty.

        Sittern olen kuullut että iso nenäset naiset on hyviä sängyssä...siitä ei kyllä mulla ole kokemusta kun en ole rakastellu naisen kanssa, iteselläni on "iso" nenä, ja minua on kyllä sanottu hyväksi sängyssä...mutta tiedä sitten :)

        Kai ne on aina ihmis kohtasia juttuja noi kaikki jutut.

        Olen ollut isonenäisen kaverin kanssa ja odotin itsekin näkeväni enemmän. Tavallisen kokoinen kalu, ennemminkin pieni, joten ei siitä mitään voi päätellä.


    • 338ampuukovilla

      Himokkaat pimperot! Pidän itse molemmista vaihtoehdoista ja ehkä kiihotun enemmin niistä isoista huulista!! jos satut omistamaan isot häpyhuulet ei ainakaan kannata mennä leikkaamaan,toivon vielä joskus saavani sellaisia huulia. Näillä mennään,Kiitos -M35

    • ???

      Mistä johtuu, että ihmiset ovat erilaisia?

    • parhaita.

      ..siis juuri ne höröttävät pimperon huulet ovat parasta, mitä naisella voi olla.

    • JTE

      Sen verran voin sanoa että reilusti lihavilla naisilla ei yleensä ole niitä kalkkunan helttaa muistuttavia häppäreitä.

    • ehkä hörhö?

      Olen kyllä aina ollut sitä mieltä, että tosi seksikkyys on jossain muualla kuin noissa ulkoisissa seikoissa. Oli sitten isoa, pientä, ulkonevaa tai sisenevää, mut jos on paloa, niin se on just sitä :)

      Ja niin. Muuttaako partnerien määrä munan kokoa? Ei. Vaikuttaako se pillun huuliin? Ei myöskään. Eikä miehen nenän kokokaan aina kerro, mitä pöksyistä löytyy...

    • yksi meistä

      oletko ullut ajatelleeksi että nainen saatttaa revetä synnytyksessä ja sen takia näyttää epäesteettiselle? Tiedän meitä paljon.

    • härpäkkeet
      • jaska24......

        noiku avaa kielellä ja pääsee lipomaan ne turpeiksi ja ei ku sisään ja voi vidu seurata ku huulet hyväilee kalun vartta ylös alas aaahhhh


      • nainen....
        jaska24...... kirjoitti:

        noiku avaa kielellä ja pääsee lipomaan ne turpeiksi ja ei ku sisään ja voi vidu seurata ku huulet hyväilee kalun vartta ylös alas aaahhhh

        itsellä on isot ulkonevat häppärit. tuo voi hyvin pitää paikkaa että lihavilla naisilla ei sellasia ole. itse olen hyvin hoikka. jo ihan nuorena oli sellaiset ja vielä nykyäänkin. olen iloinen ku saan omistaa ne. se tuntuu taivaalliselta ku mies imee lutkuttaa niitä. aaaahh. myös mieskumppanit ovat tykänneet valtavasti.


      • n45xxl
        nainen.... kirjoitti:

        itsellä on isot ulkonevat häppärit. tuo voi hyvin pitää paikkaa että lihavilla naisilla ei sellasia ole. itse olen hyvin hoikka. jo ihan nuorena oli sellaiset ja vielä nykyäänkin. olen iloinen ku saan omistaa ne. se tuntuu taivaalliselta ku mies imee lutkuttaa niitä. aaaahh. myös mieskumppanit ovat tykänneet valtavasti.

        Taas yksi tyhmä teoria joka pitää ampua alas. Olemme erilaisia, ja meitä on jopa erilaisia erilaisia! Itse olen lihava, ja minulla on isot, paksut, pehmeät sisemmät häppärit, jotka heiluvat hilpeästi ulompien välissä, ja jotka ovat aina olleet kovasti miesten suosiossa. Ja sitten on hyvin tiukka pillu, siitäkin on olemassa kaikenmaailman teorioita. Päältäpäin ei voi päätellä yhtään mitään.


      • Sarah'illa

        on söpöimmät


    • hörpöttävät

      Huulien koosta en tiedä mut jos huulet höröttävät sepposen selällään sillo on nainen synnyttänyt. Pillu hörpöttää "hörhöttävähuulisilla" naisilla äänekkäästi kun sinne kalua työntelee.

      • potaskaa

        Ei pidä paikkaansa - puhut täyttä paskaa.
        Ei pidä arvailla jos ei tietoa ja kokemusta ole.


      • ssauli
        potaskaa kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa - puhut täyttä paskaa.
        Ei pidä arvailla jos ei tietoa ja kokemusta ole.

        Kokemusta on, mutta arvaappa haluanko enää lisää? Tää mies kiittää ja toteaa et kerran saa riittää hörhöhuulinen törähtelevä vittu.


    • lähetä...

      ne höröttävät riekaleet minulle.....ne on nami nami

    • treenausta

      En ole sen kummemmin tämän alan asiantuntija, mutta tulisi mieleen että nainen kuin nainen saisi värkkinsä trimmattua kuntoon geishakuulien avulla, niin häppäreitten suhteen, kuin muutenkin. Varmasti varttitunnin treenaus päivittäin ko. kuulilla saisi ihmeitä aikaan, eikä enää tarvitsisi häpeillä.

      • neitsykkäinen

        JOS geishakuulilla saa kursittua isot häpyhuulet kokoon niin kokemuksia kiitos!!
        Idea on vähän sama kuin voisin kasvattaa tai vähentää pituuttani treenaamalla.


      • taas liikkeellä?

        On tässä taas varsinainen älykkö asialla! Mitenkähän ne geisha-kuulat vaikuttaa häppäreihin. Maallikkona sanoisin että "suattaapi olla vaikuttamattaki"


    • kertovat

      Kautta aikojen on pillun kuva piirretty ikään kuin kirkkoveneeksi, jossa on siisti viiva pituussuunnassa keskellä. Ei niihinkään mitään lepakon siipiä ole koskaan piirretty. Jos ette usko, niin menkää katsomaan miesten yleisten vessojen seiniltä!

      • pikkupoikien

        ja teinien mielikuvia ,todelliset pillut onki aiivan jottai muuta tietää kokenut mmies!


      • eikkavaari

        jne mutta kyllä se jotenkin rivolta haavalta näyttää se viivapillu.vähän on niinkun tekoaineet jäänyt kesken.mutta käyhän se semmonenkin jos naisesta muuten tykkää.


    • t5g6g

      niin elikkä ite oon timmi, seksikäs, kaunis, teini ja en omista viiru pillua vaikka olen vatikään ollu sängyssä ekoja kertoja....

    • Schicksal

      Mee hoitoon!!!

    • kunvenyttää

      niitä on mukava venytellä,tarpeeksi kun vetelee niin saa helvetin moiset kiksi.

    • Amateur

      Nainen saa olla rehevä ja pillu karvainen kuten pitääkin ja isoilla huulilla varustettu.Iso perseinenkin saa olla eikä mikään lankku.En tykkää jos huulet on harmaat tai karvat ajeltu.

    • kun ovat raskaana

      jopa tosi lörpöttimiksi. en tiä voiko joku muu turvottaa. minusta ovat isot ok koska niitä ei tarvii kaivella liikaa,ja kukka kun on auki pääsee keskustaan eli klittaan.

    • vain on tää

      Mullakin on isot häppärit mutta suhtaudun niihin kyllä nykyään tosi luonnollisesti jo. Kehtaa antaa nuoltavaksi, ei niitä miehet ihmettele tai kauhistele vaan päinvastoin tykkäävät... Vaik ois uus kumppani ni en kyllä mieti mitään et "apua kohta se huomaa mun isot häppärit" :D.

      Mutta tuli mieleen tosta et ku toisaalta ymmärtäisin jos isot häppärit ois jonkun mielestä vähän vastenmieliset. Tai kun jos miehellä on pitkä esinahka niin sen alta voi helpommin löytyä jotain likaa ja peniksessä muutenki on sit enemmän jotain möhnää?! Ni eihän se kauheen kivaa oo... Mutta sitten toisaalta toi naisten värkki on semmonen että se on kai jokatapauksessa (vaikkei oiskaan isot häppärit) onkalomainen ja siellä on jokatapauksessa eritettä tai siis se kostuu kun kiihottuu...

      Että ehkä siinä mielessä ymmärrän että hygieenikkojen mielestä pimppi isoilla häppäreillä on jotenkin "likainen" ja pelottava. Mutta toisaalta "likainen" se on aina kun kiihottuu, kun tulee sitä liukastuseritettä... niin helppo kuvitella että sekin voi jonkun mielestä olla iljettävää. Parhaita on semmoset naiset jotka ei kostu olleskaan ni voi kivasti teollisilla liukasteilla liukastaa eikä tarvii olla toisen ällöjen eritteiden kanssa missään tekemisissä.

      • lippian

        Kiinnostukseni heräsi taidat olla yhä sinkku?


    • 35-v nainen

      Puolitoista vuotta vanha keskustelu, osallistunpa kuitenkin. Häppäreiden rakenne ja toiminta on jossain määrin riippuvainen siitä, onko synnyttänyt vai ei. Varmasti myös kehon paino ja geneettiset ominaisuudet vaikuttavat. Näppärä mies selvittää synnyttäneisyyden viimeistään tarkkailemalla häpyhuulten reagointitapaa orgasmin aikana.

      Aika törkymöntti mies (tekisi mieli sanoa "mies") arvostelee naisen genitaalien ulkonäköä. Ei ole henkisesti kovin korkealla tasolla oleva nilviäinen. Vaikka kyseessä olisi lyhempikin suhde, niin vähän enemmän arvonantoa voisi toiselle suoda.

      Olen riidellyt kunnolla lyhytaikaisen partnerin kanssa aktin jälkeen, mutta siinäkin tapauksessa jätimme naintitaidot ja toisen ruumiinrakenteen rauhaan, vaikka sanottavaa olisi voinut puolin ja toisin olla.

      Seksuaalisuus on herkkä asia, pyhää ja kaunista. Kypsä ihminen ei pidä toista vain oman tyydytyksen lähteenä, vaan myös kykenee arvostamaan toista ihmisenä. Sanoin arvostamaan, en arvostelemaan. Jollei tähän kykene, niin voi turvautua seksivälineisiin ja omiin käsiinsä.

      • jälleen

        "Puolitoista vuotta vanha keskustelu, osallistunpa kuitenkin."

        Kovinpa tuntuu puolentoista vuoden takainen aihe kiinnostavan.

        "Olen riidellyt kunnolla lyhytaikaisen partnerin kanssa aktin jälkeen, mutta siinäkin tapauksessa jätimme naintitaidot ja toisen ruumiinrakenteen rauhaan, vaikka sanottavaa olisi voinut puolin ja toisin olla."

        Ettei vaan partnerisi olisi ottanut puheeksi juuri tuota ko. aihetta, kun noin hermostut. Myönnäthän itsekin, että sanottavaa olisi ollut. Miksihän muuten partnerisi oli lyhytaikainen?


      • juustoli

        Kaksi lasta normisti alakautta synnyttänyt, eka kerralla melko reippaalla kädellä tikattukin. En ole huomannut mitään ennen/jälkeen efektiä, vaikka peilin kanssa on paljon tullut "toosaa" katottua eikä oo mieskään eroa huomannut. Ei ulkonäössä enkä käytössä. But thats just me..


    • tosi...

      idiootti...

      • pomppas...

        no huhhuh... eiköhän tuo kuitenkin johku ihan vaan naisen rakenteesta jos on isot häpyhuulet... ei todellakaan kumppaneiden määrästä... ja ei sitä oikein nää naamavärkistä että millaset häppärit on...


      • häpyhuulet
        pomppas... kirjoitti:

        no huhhuh... eiköhän tuo kuitenkin johku ihan vaan naisen rakenteesta jos on isot häpyhuulet... ei todellakaan kumppaneiden määrästä... ja ei sitä oikein nää naamavärkistä että millaset häppärit on...

        mun on eri kokoset häpyhuulet (siis ulommat on eri kokoset)


    • ......

      eli joillakin on pienemmät huulet toisilla isommat ja toisilla luonnostaan eri asennossa kuin toisilla. Vaikuttaako itselläsi seksipartnereiden määrä siihen kuinka tyhmiä kyselet?

    • Lisa de Liukas

      Olipas helpottaaa lukea, ettei olekaan ainoa lajin edustaja. Olen häpeillyt asiaa koko ikäni. Olen hoikka ja kaunis nainen, enkä voi käsittää kuinka minulla voi olla niin suuret häppärit. Ja kostun ihan vähästä tosi märäksi, vaikkei tuolla asialla ole mitään tekemistä häpyhuulten koon kanssa. En halua suuseksiä juuri tuon häpeän vuoksi, itse annan sitä kyllä mielelläni toiselle. Muutenkin nautin seksistä kaksin tai joskus yksin.
      Ehkä lopetan häpeilyn tähän...

      • hh

        >Olen hoikka ja kaunis nainen, enkä voi käsittää kuinka minulla voi olla niin suuret häppärit. Ja kostun ihan >vähästä tosi märäksi, vaikkei tuolla asialla ole mitään tekemistä häpyhuulten koon kanssa. En halua suuseksiä >juuri tuon häpeän vuoksi, itse annan sitä kyllä mielelläni toiselle.

        Täysin sama täällä. Häpeän roikkuvia häppäreitä ja liialliselta tuntuvaa kostumista.


      • että on

        harvinainen herkku. Kuiva korppuko haluaisit mieluummin olla?


    • ijtioejtl

      naisilla on yhtä erilaisia pilluja kuin miellä kulleja.kyllä muakin harmittaa kun en pysty ulkoapäin tunnistamaan sun pientä kullia ja pieniä aivoja...

      • XXLLörpöttimet

    • Kulli tykkää ja mä kans

      Jos pillu on posliini, niin ihan sama onko isot tai pienet häpyhuulet. Kummatkin ovat kiihottavia kunhan ovat ajeltu ja puhtaita. Nuolen mielelläni isoja ja pieniä pilluhuulia. Samoin isoa ja pientä klitorista, Hyvä, että kaikki eivät ole samanlaisia. Kullini pitää myös kaikista posliinimalleista.

    • siitähän se

      Suureksi osaksi johtuu sänkypartnereiden määrästä. Osittain myös joistain muista seikoista.

      • älyhoi...

        Just joo... itse olen ollut tasan yhden miehen kanssa elinaikanani. (Aloimme seurustelemaan nuorena ja menimme naimisiin.) Minulla on suht isot häppärit, mutta sellaiset ne ovat olleet jo ennen seksielämääni. Että se sitten siitä teoriasta.... Kyllä pitää olla imbelsillejä/provoja jotka noita juttuja heittelee..
        Naisia löytyy kaiken näköisiä alapäältään kuten miehiäkin. Synnytys voi vaikuttaa niihin, se on totta...
        Jos katsotte pornonäyttelijöiden häppäreitä, niiden pitäisi olla valtavat. Tosin taitavat olla leikeiltyjä niiden värkit enimmäkseen....


    • dfd

      Älkää ihmiset hävetkö omaa haaraväliänne.. Olkaa mielummin ylpeitä siitä mitä teillä on, koska juuri siellä haarojen uumenissa on jotain joka kiehtoo, nauttii, kostuu, sykkii, laukeaa JA saa monipuolisemmin kuin kyrpä. Kyllä on ihana tämä naisen pillu, ulkonäöstä viis..

      Ajatelkaa mielummin sitä kauniina niin nautintokin on parempi ? :)

    • PimpsanIhailija

      "Vaikuttaako siihen naisen seksipartnereiden määrä?" Vähän on poika vielä pöljä ja taitaa itsetunto viistää lattialla. Ja BTW riittävän pullea vittu ja tarpeeksi esillä olevat häpyhuulet on vittujen attelia. Tänks

    • katar

      No on tuokin mielipide naisista, en minä ainakaan ole miehen antanut pilluani tutkia, enkä anna,

      • Hips

        Mitä siis opetamme tuleville nuorille... Niihin kaikkiin opaslehtisiin kuva isoista häpyhuulista ja selitys, että niitä on olemassa ties minkälaisia, muotoisia, värisiä jne. Ei mitään mistään "isommat suojaavat sisempiä häpyhuulia".... Näin on! Meitä on moneksi....


    • :c

      mulla on silleen että noi sisemmät häppärit, ni toinen niistä on semmonen isompi, mmikä näkyy sieltä välistä ja on semmonen kunnon heltta, mut toinen on semmonen pieni ?? Häpeän, enkä oikeen kehtaa harrastaa seksiä sen takia... Onko tämä ihan kauheta miehet?

    • Läppäri + + +

      Niille on tehty ns. kauneusleikkaus ja kalkkunasta on otettu ne härpäkkeet ja lisätty häppäreihin.
      Sulla kun ei tuo kiku oo vielä kasvanut täyteen mittaansa, kannattaisi vielä pysyä kaukana naisista ja yrittää panna vaan miestä pakoputkeen.
      Ei sit ainakaan häppärit häiritse.

    • Ipi trolol

      Siis mitä helvettiä? Etkö oo ennen nähny tussua :O?

      • tietokone

        kyllä se varmaan niin on


    • eihän toki

      ole kauheaa, onhan niittä ennenpanoa mukava imeskellä eivätkä haitaa panotoimitusta ollenkaa antaa mennä vaan kikkeliä sisään.

    • tyttö 16

      Olen 16-vuotias tyttö ja minulla häpyhuulet ovat aina tiellä kun yritän harrastaa seksiä. Kyrpä ei millään mene pilluuni ja mun on pakko käsillä raottaa näitä isoja, roikkuvia ja tummia helttoja pois tieltä. Mua hävettää tää asia maailman eniten ja vihaan itseäni sieltä käsin... Ne myös saattavat tulla reunoista ulos pikkuhousuista/bikinin alaosasta!!

      • repa621

        no sit on tosi heltat jos housujen alta tulee esiin


      • repa621

        miten ne voi olla tiellä


    • Ou(m)

      Ppillua on imetty klitoriksesta sillä ne venyy

    • EI HÄPYHUULET

      panoa estä roiku tai riippu ekun menoksi sano Huugo

    • Jatkuvasti mielessä

      Isot meikäläiselläkin ja nuorempana niitä häpesin kovasti, varsinkin uimahallissa jne. Lisäksi eksä jaksoi niistä aina huomautella. Nykyinen miesystäväni (elämäni toinen sänkykumppani) on aivan huumaantunut ja jaksaa kehua alapäätäni jatkuvasti. Kyllä se nostaa itsetuntoa. Ja on jopa vapauttanut seksuaalisesti, nyt jopa pystyn istumaan naaman päälle ja tekemään mitä tahansa mitä mieleen juolahtaa. Ei tarvi pimeässä illalla kiksautella nopeasti ....

    • arvostelija1

      mulla on 5 cm lerppa häpy huulet mitä teeeeen????????

    • M26

      olet onnellinen! Sillä voi että semmosien oikein isojen häpyhuulten imeminen ja nuoleminen on ihanaa! :)) Taidan tykätä suuseksin antamisesta ihan liikaa..

    • huheijaa

      Tossa "ihanaa" laittamassa linkissä näkyy niin hyvin, että millasia pilluja ihmisiltä löytyy. On isoja häppäreitä, on pieniä häppäreitä, on roikkuvaa, on isoa klitoriksen huppua jne, mutta mielestäni yksikään noista ei ole vastenmielinen, päinvastoin. Kauniillakin naisella voi olla roikkuva tai muuten erilainen pimppi, eikä se ole huono asia. Erilaisuus on rikkautta. Nainen voi olla vaikka kuinka hyvä sängyssä riippumatta pimpin ulkonäöstä, älkää naiset siis häpeilkö erikoisempiakaan alapäitänne vaan antakaa tilanteen viedä ja antaa nautintoa molemmille osapuolille. Nautinnon antaminen ei voi jäädä sen pillun ulkonäöstä kiinni. Tottakai jokaisella on ihanteet, mutta turha mennä täällä haukkumaan erilaisuutta kukaan kun ei itselleen mitään voi. Tottakai saa leikella itseään jos mieli tekee, mutta älkää hyvät ihmiset sitä tehkö miehen takia, enkä suosittele muutenkaan..

      Itse naisena en koskaan arvostele miehen kalua, tottakai isompi tuntuu paremmalta, siinä missä katkarapu ei välttämättä yllä paikkoihin jonne haluisin. Mies voi kalustaan huolimatta saada minulle mahtavia orgasmeja esimerkiksi hieromalla ja osaamalla muutenkin asiansa. En koskaan ikinä ole miestä arvostellut sen kalun perusteella, vaikka kuinka olisi erilainen, pitkä, lyhyt, käyrä, ihan mitä vaan.

      Mä en tiedä mitään idiootimpaa kuin aloittajan kaltaiset ihmiset. Kyllä sustakin varmaan löytyy niitä ei niin toivottuja asioita ja uskallan väittää, että olet kokematon naisten kanssa jos niinkuin normaali asia kun emätin voi jollain tasolla aiheuttaa sinulle vastenmielisyyden tunnetta. Todellakin olisi kiva tietää millanen pikkupoika siellä kirjottelee, koska mun mielestä toi ei ole millään tavalla normaalia. Kyllä ihanteet saa olla, mutta jos sua oikeesti naisen pillu ällöttää niin siirry hyvänen aika niihin miehiin!!!

    • tuula-neiti

      Kiihottuessa häpyhuulet kohoavat tötterölle, näin ainakin minulla.

    • Pirkko Pitäjänmäeltä

      olen pannut pimperoa monen moista mutta yksi oli muista suuresti eroava; hänellä oli laitettu botoksia niihin...ömm...härpäkkeisiin. Itse olen nainen. Oletteko kuulleet koirankoppi asennosta? Siinä pitää mennä pieneen tilaan, vaikkapa koirankoppiin ja arvaatte jo varmaan mitä sitten tapahtuu, en tiedä onko asento kuuluisa mutta niiin meidän lapset ovat alkunsa saaneet, kulkee suvussa.

    • pimppimies

      Mitä isompi nenä naisella, sitä pidempi pillu

    • Anonyymi

      Olen sellainen viivapimperon omaava keski-ikäinen nainen. Minusta värkkini on kaunis ja olen hyvä ystävä sen kanssa. Monet miehetkin ovat sanoneet kauniiksi. 🙂

    • Anonyymi

      Ulkonevat häppärit ovat valtavirtapornossa ”muotia” vuonna 2021!

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1843
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1406
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1307
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe