niin siis, ehhehe.
Tilanne olis sellainen että olen lähes 30v ja en mikään järin kokematon itsekään, yhden miehen kanssa muutaman vuoden asusin ja naiskenneltiin kyllä kaikki mahdolliset asennot läpi.
Mutta nyt siis olen tavannut ikäiseni miehen, joka on täysin kokematon.
Se tavallaan kiihottaa, tavallaan pelottaa, sillä mietin paljon että miten minun tulisi..ööh..hoidella hänet?
Minulle kun se viejän osa nyt sitten auttamatta lankeaa;)
Pitääkö minun olla tosi varovainen ja hellä, vai käynkö sutena kimppuun?
Ja pelästyykö hän jos haluan heti ekalla kerralla ottaa suihin?
En tietenkään häntä vielä pakota mihinkään suorituksiin, vaan haluan nimenomaan että HÄN nauttii ekasta kerrastaan mahdollisimman paljon, eikä pelästy ja saa traumoja loppuiäkseen.
Joten kertokaa miehet ja pliis, olkaa tosissanne tää on kuitenkin niin herkkä asia eikä mikään vitsailun aihe.
Miten "hoidella" kokematon
6
1851
Vastaukset
- Joskus kokematon..
Jos mies on oikeasti kokematon, niin kannattaa varmasti ottaa iisisti. Anna miehen olla utelias ja tehdä löytöjä. Hienovarainen ohjaus on varmasti paikallaa, muttei liika. Voi tulla suorituspaineita, ja se ei välttämättä tunnu sinustakaan hyvältä;)
- se@siellä
No siitähän on lähdettävä että ekoilla kerroilla se homma menee kuitenkin plörinäksi ja se on noraalia. Totutelkaa toisiinne ja anna sille miehellesi aikaa,
siitä se sitten paranee kerta kerralta, ohjaa mutta älä niin että kaverille tulee sellainen olo että on koulussa. :D Kun pääsette yhdyntään asti niin sinun varmaan kannattaa olla alkuun siinä aktiivisempi ;-)- miksi tehdä turhia paineita
mulla eka kerralla, sitten kun sain sen sullottua sisälle niin laukesin heti. siis puolijäykkänä sisään, silloin muuten loppui turha jännittäminen, ja se aivan mieletön orgasmi.. toinen kerta oli jo nautintoa molemmille..ei naisen kannata ottaa turhaa stressiä siitä miehen ensimmäisestä, sitä ei vaan pysty pidättelemään vaikka kuinka muka olis valmistautunut
- Nimetön
..ehkä ei kannata olla kovin agressiivinen, siis niiku "sutena kimppuun". Pikkuveitikka sanoo pian lerpun lerpun. Ei toiminut ainakaan itsellä mitenkään kehuttavasti moinen lähestymistapa. No siinä oli väärä paikka ja aika ja alkoholia jne.
Joten ota rauhallisesti. Jahka saat pikkuveitikan esiin niin ota vaikka suihin loppuun asti. Pyydä kaveri suihkuun / saunaan kanssasi, siinähän sitä on hyvä syy ottaa vaatteet pois ;)- himotar,pelotar
kiitoksia kaikille vastaajille.
Eilen se sitten tapahtui ja ihan hyvin sujui, ilman turhia jännittämisiä.
Ihan kehityskelpoinen kaveri, kun vähän kouluttaa;)
Enkä käynyt sutena kimppuun, herra itse ilmoitti olevansa valmis ja ihan fiilisten mukaisesti edettiin.
- 12234
rauhallisesti ja kouluta siittä kunnon panomies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481