Tuli vaan mieleen, että seuraako Ojares ja kumppanit tätä palstaa, vai pitäiskö lähettää linkki? Ovatko edes tietoisia tästä? Täällähän on loistavaa palautemateriaalia. Plussia ja miinuksia.
Saisi Ojares ainakin joskus käydä täällä moikkaamassa kun omasta kanavasta puhutaan kerran...:O
Lukeeko TV7:n johtajat tätä?
2
589
Vastaukset
- kanavan perustaja
Kysymykseesi, että lukeeko Ojares koskaan tätä palstaa. En kovin säännöllisesti, mutta kyllä välillä käyn katsomassa. Palautteet ovat aina arvokkaita ja täydentävät sitä kokonaiskuvaa, joka muodostuu kanavasta eri palautelähteistä. Ikävintähän olisi se, jos kukaan ei lausuisi mitään.Haluan siunata kaikki keskustelijat riippumatta lausunnon sisällöstä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351