Vuosipäivää pukkaa

nopeasti aika menee

Siitä tulee sitten perjantaina tasan vuosi, kun Ari lauloi itsensä sydämiimme!

Ihana vuosi näin fanin silmin!

41

1390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapahtu

      tarkemmin?
      T. ei idolssia seurannut

      • näytettiin silloin

        Silloin näytettiin Helsingin koelaulut ja Arin osuus.


      • oliks koelauluissa
        näytettiin silloin kirjoitti:

        Silloin näytettiin Helsingin koelaulut ja Arin osuus.

        se fullmoon ja virta yli synkän virran?


      • telkassa

    • 300 ylitetty

      tällä palstalla tänään. Kippis sille:))

    • nostan

      maljan sen kunniaksi. Hyvin on mennyt vuosi ja Ari on pian aloittamassa kevään kiertueensa.

    • Sivustaseuraaja

      ...vuosi sitten, että millaista haipakkaa hänen elämänsä tulee olemaan siitä eteen päin. Hyvä juttu, että hänet kärrättiin sinne koelauluihin!!!

      • sinne Lahteen

        kuuluu varmaankin, kun toivat Arin yöllä Hesaan. Luulen ettei Ari ihan tällaista "mylläkkää" osannut aavistella.


      • äsken muuten

        yhen hollannin kamun kaa juteltii netis tai se lähinnä höpötteli taas omiaa kun tuli arin musast puhe ku se käy sitä kuuntelemas ja joka helwetin kerta se alkaa jauhaa et that guy is twilightzone ja sitä se sanoo joka kerta ja sit se juuttuu omiin juttuihins ja sitä ei jaksa *** siis ei tarwii mainita ku arin nimi nii johan syntyy tarinaa tän twilightzonen puitteis ***


      • vai sun kaveris
        äsken muuten kirjoitti:

        yhen hollannin kamun kaa juteltii netis tai se lähinnä höpötteli taas omiaa kun tuli arin musast puhe ku se käy sitä kuuntelemas ja joka helwetin kerta se alkaa jauhaa et that guy is twilightzone ja sitä se sanoo joka kerta ja sit se juuttuu omiin juttuihins ja sitä ei jaksa *** siis ei tarwii mainita ku arin nimi nii johan syntyy tarinaa tän twilightzonen puitteis ***

        Se tarkottaa hullua, eli se väittää Aria hulluksi.


      • tulla oikea käännös
        vai sun kaveris kirjoitti:

        Se tarkottaa hullua, eli se väittää Aria hulluksi.

        Hyvää suomenkielistä käännöstä en nyt tähän aikaan illasta enää saa päähäni, muttei nyt "hullu" kuitenkaan.

        Joskus tuli muuten Twilight Zone- niminen tv-sarja, joka oli sellanen X-files tyyppinen kauhusarja. Hämärän rajamailla taisi olla sen sarjan nimi.


      • sellast unen ja walween
        vai sun kaveris kirjoitti:

        Se tarkottaa hullua, eli se väittää Aria hulluksi.

        wälimaastos olewaa tilaa jost woi ammentaa tarinoit*** tyyppi nimittäin larppaa ja se on totaalist seonnu niihin hahmoihis nii et se kuwittelee warmaa oikeest olewans millon mikäki ja tilannet ei kyl paranna kemiointi*** aril on siihen joku ihme waikutus ku aina ku se on kuunnellu sen biisei nii alkaa pääs hyrskynmyrskyt***


      • siis mielisairasta
        sellast unen ja walween kirjoitti:

        wälimaastos olewaa tilaa jost woi ammentaa tarinoit*** tyyppi nimittäin larppaa ja se on totaalist seonnu niihin hahmoihis nii et se kuwittelee warmaa oikeest olewans millon mikäki ja tilannet ei kyl paranna kemiointi*** aril on siihen joku ihme waikutus ku aina ku se on kuunnellu sen biisei nii alkaa pääs hyrskynmyrskyt***

        Jos on mennyt sekaisin tai syntynyt jotenkin viallisena niin haukutaan just tolla.


      • tarkota waan se saa
        siis mielisairasta kirjoitti:

        Jos on mennyt sekaisin tai syntynyt jotenkin viallisena niin haukutaan just tolla.

        jotai tarinoit ja wisioit päähäns aina ku se kuuntelee arin biisei*** ei siit ota pirukaa selwää ku se alko taas selostaa niit masai-juttujaan niin en mä sitä ny jaksanu*** mut siis hywä et musa inspiroi***


      • epävakaa tyyppi
        tarkota waan se saa kirjoitti:

        jotai tarinoit ja wisioit päähäns aina ku se kuuntelee arin biisei*** ei siit ota pirukaa selwää ku se alko taas selostaa niit masai-juttujaan niin en mä sitä ny jaksanu*** mut siis hywä et musa inspiroi***

        sellane seiniä pitkin kiertelevä huuhailija sopii tohon hyvänä esimerkkinä. Semmone kun on ihan out täältä eikä sillä mikään ajatus toimi.


      • waan et siit saa tai sen
        epävakaa tyyppi kirjoitti:

        sellane seiniä pitkin kiertelevä huuhailija sopii tohon hyvänä esimerkkinä. Semmone kun on ihan out täältä eikä sillä mikään ajatus toimi.

        laulust kai lähinnä ideoit itelleen wähän niinku aarrearkku ku sen kannen nostaa nii kaikkee löytyy*** jonkinlainen inspiraatio tai näky-lähde, jost ei sit tiedä onko se unta wai totta *** tää kamu on niin hullu ite et se on jo nero et siel rajamail seki pyörii***


      • sillä pönttö sekaisin
        waan et siit saa tai sen kirjoitti:

        laulust kai lähinnä ideoit itelleen wähän niinku aarrearkku ku sen kannen nostaa nii kaikkee löytyy*** jonkinlainen inspiraatio tai näky-lähde, jost ei sit tiedä onko se unta wai totta *** tää kamu on niin hullu ite et se on jo nero et siel rajamail seki pyörii***

        varmaan sillä pönttö sekaisin eikä edes tiedä mistä puhuu, iha normaalia Amsterdamin meininkiä, ei ne välitä tästä maailmasta mitään.


      • mustaki aina
        sillä pönttö sekaisin kirjoitti:

        varmaan sillä pönttö sekaisin eikä edes tiedä mistä puhuu, iha normaalia Amsterdamin meininkiä, ei ne välitä tästä maailmasta mitään.

        luullaan et huumeweikko ilman muuta ku oon puoliks hollantilainen, mul on rastat ja wiel nirwanaakin kuuntelen et pakkohan mun on olla*** ja kerran ku kadul wedin sätkää nii yks puoltuttu tuli siihen kysyy et paljollaks myyt*** mä et mitä wittuu ku malluu waa sauhuttelin*** wälil ottaa totaalist päähän ku aina saa kuulla et joo joo kyl sut tiedetään *** en mä sitä kiellä etteikö hollannis olis hiukka wapaampaa mut ei kai ny kaikkien hollantilaisten tarwii narkkareit ol ***


      • välimaastosta
        sellast unen ja walween kirjoitti:

        wälimaastos olewaa tilaa jost woi ammentaa tarinoit*** tyyppi nimittäin larppaa ja se on totaalist seonnu niihin hahmoihis nii et se kuwittelee warmaa oikeest olewans millon mikäki ja tilannet ei kyl paranna kemiointi*** aril on siihen joku ihme waikutus ku aina ku se on kuunnellu sen biisei nii alkaa pääs hyrskynmyrskyt***

        hei , taidan tietää mitä tarkoitat. Esim. taiteilijoilla sellainen inspiroitumisen tila, jossa ollaan hyvin herkkiä ottamaan vastaan erilaisia tuntemuksia ja antamaan niille uusi muoto. Ja esim. Jung kirjoittanut olotilasta unen ja valveen välimaastossa, jolloin kykenee sulkemaan reaalimaailman pois ja kokemaan välähdyksenomaisia näkyjä. Olikohan ne niitä arkkityyppisiä muotoja tai jotain. Pohjalla jokin reaalimaailman kokemus jota alitajunta muokkaa.

        Eikä se tarkoita henkistä tasapainottomuutta tai mielisairautta. Jotkut ihmiset ovat vaan herkimpiä sille. Arin olemus on niin jännittävä, että siihen saa helposti liitettyä myyttisiä piirteitä.


      • FLO tila
        välimaastosta kirjoitti:

        hei , taidan tietää mitä tarkoitat. Esim. taiteilijoilla sellainen inspiroitumisen tila, jossa ollaan hyvin herkkiä ottamaan vastaan erilaisia tuntemuksia ja antamaan niille uusi muoto. Ja esim. Jung kirjoittanut olotilasta unen ja valveen välimaastossa, jolloin kykenee sulkemaan reaalimaailman pois ja kokemaan välähdyksenomaisia näkyjä. Olikohan ne niitä arkkityyppisiä muotoja tai jotain. Pohjalla jokin reaalimaailman kokemus jota alitajunta muokkaa.

        Eikä se tarkoita henkistä tasapainottomuutta tai mielisairautta. Jotkut ihmiset ovat vaan herkimpiä sille. Arin olemus on niin jännittävä, että siihen saa helposti liitettyä myyttisiä piirteitä.

        juolahti vaan mieleen. hyvää työpäivän jatkoa..


      • luovan
        välimaastosta kirjoitti:

        hei , taidan tietää mitä tarkoitat. Esim. taiteilijoilla sellainen inspiroitumisen tila, jossa ollaan hyvin herkkiä ottamaan vastaan erilaisia tuntemuksia ja antamaan niille uusi muoto. Ja esim. Jung kirjoittanut olotilasta unen ja valveen välimaastossa, jolloin kykenee sulkemaan reaalimaailman pois ja kokemaan välähdyksenomaisia näkyjä. Olikohan ne niitä arkkityyppisiä muotoja tai jotain. Pohjalla jokin reaalimaailman kokemus jota alitajunta muokkaa.

        Eikä se tarkoita henkistä tasapainottomuutta tai mielisairautta. Jotkut ihmiset ovat vaan herkimpiä sille. Arin olemus on niin jännittävä, että siihen saa helposti liitettyä myyttisiä piirteitä.

        työn tekijä ja kuvauksesi, tai siis jungin, kuvaa aika hyvin ainakin omaa tilaani silloin, kun iso idea on tulollaan.


      • on tota unitilaa
        välimaastosta kirjoitti:

        hei , taidan tietää mitä tarkoitat. Esim. taiteilijoilla sellainen inspiroitumisen tila, jossa ollaan hyvin herkkiä ottamaan vastaan erilaisia tuntemuksia ja antamaan niille uusi muoto. Ja esim. Jung kirjoittanut olotilasta unen ja valveen välimaastossa, jolloin kykenee sulkemaan reaalimaailman pois ja kokemaan välähdyksenomaisia näkyjä. Olikohan ne niitä arkkityyppisiä muotoja tai jotain. Pohjalla jokin reaalimaailman kokemus jota alitajunta muokkaa.

        Eikä se tarkoita henkistä tasapainottomuutta tai mielisairautta. Jotkut ihmiset ovat vaan herkimpiä sille. Arin olemus on niin jännittävä, että siihen saa helposti liitettyä myyttisiä piirteitä.

        ollu enempi wiimeaikoin mut kyl se saa koiwusen musast jotai wirtoi poltsiin et menee mikäli mahdollist wiel seommaks*** täs kerran se sano et arin ois pitäny elää tääl 1960-luwul, mä et häh ooks sä muka nyt 1960-luwul wai niin sano et on se wälil::: joo se siit****


      • Flow..
        FLO tila kirjoitti:

        juolahti vaan mieleen. hyvää työpäivän jatkoa..

        Mihaly Csikszentmihalyi nimittää tätä kokemusta flow-ilmiöksi, ajan riennoksi. Aluksi ihmiset olivat jatkuvan flown tilassa. Ihminen keskittyi täydellisesti siihen, mitä teki. Vähitellen hän oppi tiedostamaan itsensä ja oman toimintansa. Samalla kun tietoisuus kehittyy minuudeksi, ihmisen oli mahdollista irrottautua geenien ja kulttuurin ohjauksesta. Eläin toimii vaistojen ja ympäristön virikkeiden varassa. Eläimellä ei ole kykyä pohtia omaa tilaansa. Kyky arvioida omaa tilaa antaa mahdollisuuden valita ja sen myötä myös valintojen vaikeus ja vaarat lisääntyvät. Flow on ihmiselle helpotus, koska silloin hänen tietoinen minänsä voi levätä. Flow-tilalle ominaisia piirteitä ovat voimakas keskittyminen, herpaantumaton kiinnostus ja nautinnon kokeminen.

        Paradoksaalisesti mahdollisuus suunnata tarkkaavaisuutta samalla tuottaa epäjärjestystä psyykkiseen järjestelmään. Usein tarjolla on niin paljon erilaisia asioita, että tarkkaavaisuuden suuntaaminen tulee vaikeaksi. Flow-tila on tarkkaavaisuuden kohdistamisen tulos. Seurauksena on tietoisuuden järjestyminen. Ajatukset, tunteet ja toiminta integroituvat. Tämä tuntuu niin hyvältä, että sitä halutaan toistaa. Flow-tilan säilyttämisestä tulee haaste. Flown aikana taidot kehittyvät kuin huomaamatta.


      • laillista Hollannis
        on tota unitilaa kirjoitti:

        ollu enempi wiimeaikoin mut kyl se saa koiwusen musast jotai wirtoi poltsiin et menee mikäli mahdollist wiel seommaks*** täs kerran se sano et arin ois pitäny elää tääl 1960-luwul, mä et häh ooks sä muka nyt 1960-luwul wai niin sano et on se wälil::: joo se siit****

        Siellä on tosi sekopäistä toimintaa


      • olla ku duunis
        laillista Hollannis kirjoitti:

        Siellä on tosi sekopäistä toimintaa

        ne käy niinku täälläki eikä kaduil notku sekoilemas*** niihin juttuihin ei sillee fiksoiduta niinku tääl et pienest pitäen osotetaan esim juoppoi sormel et kato juoppo niinku se olis joku maailman seitsemäs ihme*** juomiset sun muut on ihan oma asia eikä se muuta menoo hidast miteskää ku ehkä ääripääs*** en mä miteskää puolusta muuta ku sellasii lukkoonlyötyi käsityksii kohtaan et joku ois automaattisest jotain *** yhtä hywin wois sanoo et saksalaiset on jäykkii, englantilaiset wanhanaikasii, jenkit suuruudenhullui, arabit fanaatikkoi yms. kun se ei pidä paikkaans minää yleisenä määritelmänä ihmisist***


      • mainostoimistoihin yms.
        luovan kirjoitti:

        työn tekijä ja kuvauksesi, tai siis jungin, kuvaa aika hyvin ainakin omaa tilaani silloin, kun iso idea on tulollaan.

        ideointipaikkoihin nii pääsee luowuus walloillee***


      • ajatuksissasi muka
        olla ku duunis kirjoitti:

        ne käy niinku täälläki eikä kaduil notku sekoilemas*** niihin juttuihin ei sillee fiksoiduta niinku tääl et pienest pitäen osotetaan esim juoppoi sormel et kato juoppo niinku se olis joku maailman seitsemäs ihme*** juomiset sun muut on ihan oma asia eikä se muuta menoo hidast miteskää ku ehkä ääripääs*** en mä miteskää puolusta muuta ku sellasii lukkoonlyötyi käsityksii kohtaan et joku ois automaattisest jotain *** yhtä hywin wois sanoo et saksalaiset on jäykkii, englantilaiset wanhanaikasii, jenkit suuruudenhullui, arabit fanaatikkoi yms. kun se ei pidä paikkaans minää yleisenä määritelmänä ihmisist***

        Miten sun Hollannin traumat ja w-lässytykses liittyy Koivuseen? Taidat olla ihan väärillä sivuilla sääliä hakemassa.


      • mut en ny woi
        ajatuksissasi muka kirjoitti:

        Miten sun Hollannin traumat ja w-lässytykses liittyy Koivuseen? Taidat olla ihan väärillä sivuilla sääliä hakemassa.

        auttaa ku ollaa netis et koitahan käyttäytyy ja keskity itse asiaan eli siihen koiwusen musaan *** kaikki mun jutut on käsitelly sitä jos et oo sattunu huomaamaan mut millon miltäkin kannalt*** pist paremmaks jos pystyt jota kyl epäilen***


      • surkimus
        mut en ny woi kirjoitti:

        auttaa ku ollaa netis et koitahan käyttäytyy ja keskity itse asiaan eli siihen koiwusen musaan *** kaikki mun jutut on käsitelly sitä jos et oo sattunu huomaamaan mut millon miltäkin kannalt*** pist paremmaks jos pystyt jota kyl epäilen***

        Olet pelkkä surkee riidanhaastaja (netissä... hah.ha...haaa) joka ei oo Hollantii edes nähnytkään....


      • täält tilaa
        surkimus kirjoitti:

        Olet pelkkä surkee riidanhaastaja (netissä... hah.ha...haaa) joka ei oo Hollantii edes nähnytkään....

        viemästä, täällä on ihan tarpeeks juttuu ilman sun pönötystäs. Hese on yks tän palstan tärkeimmistä ylläpitäjistä ja järkihemmoista. Se pitää itse puolensa- tiedetään- mutta tiedoks vaan sulle että muut täällä arvostaa sitä joten jäät luuseriks joka tapauksessa juttuines.


      • hyvä "Hese"
        täält tilaa kirjoitti:

        viemästä, täällä on ihan tarpeeks juttuu ilman sun pönötystäs. Hese on yks tän palstan tärkeimmistä ylläpitäjistä ja järkihemmoista. Se pitää itse puolensa- tiedetään- mutta tiedoks vaan sulle että muut täällä arvostaa sitä joten jäät luuseriks joka tapauksessa juttuines.

        säälifanit, säälifanit.....


      • alkaa wääntää waik
        hyvä "Hese" kirjoitti:

        säälifanit, säälifanit.....

        sitä kuin haluaisit*** eiks oo kawereit koulus??? sil mä en taas woi mitää enkä oo mikää tukioppilas tai kuraattori et ees kiinnostais ***

        sellasen neuwon woin antaa et ajattele ite ja päätä ite muuta et mult saa***


    • arigato Ari!

      muistan! mun maailmani ainakin tärähti, enkä ole vieläkään entiselläni. En nähnyt ihan alusta, koska satuin vaan kävelemään television ohi, mutta - Silta yli synkän virran... Muistan ihmetelleeni omaa reaktiotani, sydän hakkasi,ihokarvat pystyssä - muutama minuutti ja olin täysin Arin vallassa. Tuollaista ei ollut tapahtunut vuosiin ja tuli ihan puun takaa.
      Olenkin fiilistellyt "vuosipäivää" tubessa.Mulle vaan tulee uskomattoman hyvä olo ihan sen äänestä.

    • Irkkujenttu

      Siitä tulee sitten perjantaina tasan viisi vuotta, kun Ari voitti Idolsin!

    • Wasted years

      katselin Tavastian keikkavideoo 2007. mikä fiilis! yleisö oli ihan liekeissä,samoin koko bändi ja Ari.tällästä lisää!

      • edffgg

      • duunia....

      • leaveyourpipobehind
        edffgg kirjoitti:

        Ari oli niin rock uransa alkuaikoina. Sitten se alkoi käyttää niitä typeriä lippiksiä, hattuja ja myssyjä eikä enää kiinnittänyt huomiota ulkonäköönsä ja ura meni alamäkeä
        http://www.youtube.com/watch?v=CQIdvreJJI0&feature=endscreen&NR=1

        Varmaan TOSi moni ajatteli et :- Ei h@lvetti!..... No nyt sillä on jotain päässä...no tota mä nyt en ainakaan enää kuuntele...... :D......tai sit vaan sinä :D päivän lööppi:- The Mössan tuhosi Ari Koivusen uran!


    • Great times

      Tasan viisi vuotta sitten ainakin puoli miljoonaa suomalaista iloitsi Arin idols-voitosta. http://www.youtube.com/watch?v=ay20chIAqMI&feature=relmfu
      Ari oli jo silloin aivan loistava (teki mm. tästä tylsästä biisistä hienon version). Aika on mennyt nopeasti. Toivottavasti Ari haluaa edelleen laulaa meille, kun on syntynyt lahjakkaaksi tähdeksi.

    • täällä roikutaan

      silloin tällöin on aina katsottava noita idolsaikaisia videoita, niissä vaan on JOTAIN...selittämätöntä!

    • no niin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe