Katinkultaan

25-vuotias aviopari

Hei olemme menossa Katinkultaan viikonpäätä viikonloppuna ja ekaa kertaa kun mennään kylpylään niin mietityttää mites siellä on,,saako olla nakuna,,vai onko mahdollista pyyhe olla päällä jos sattuu joku tirkisteliä olemaan paikalla. Millainen paikka se kylpylä noin muuten on??

304

9487

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt

      Kylpylä on suurimmalta osaltaan normaali kylpylä, jossa käytetään uima-asuja. Miehille ja naisille löytyy erilliset saunat.

      Omana osastonaan on sitten Saunamaailma, joka on molemmille sukupuolille yhteinen ja jossa ei käytetä uima-asuja. Pyyhkeeseen kietoutuminen ei ole fiksua – ja tuijottelu vielä vähemmän fiksua!

      Menimme Katinkullan kylpylään ja Saunamaailmaan kahden keski-ikäisen pariskunnan porukalla. Molempia sukupuolia oli paikalla, ikäjakautuma laaja ja jokseenkin kaikki luontevasti alastomina. Häiriökäyttäytymistä en havainnut. Paikka oli ihan miellyttävä kokemus, saattaisin mennä toistekin.

      Tervemenoa, olkaa ihmisiksi!

    • tietoa

      ...ennen kuin joku fanaatikko tarttuu sanaan "pyyhe". Katinkullassa on yhteinen pukuhuone, jossa on erilliset kopit uikkareiden vaihtoa varten. Pukuhuoneesta pääsee erillisiin miesten ja naisten saunaosastoihin, kuten missä tahansa uimahallissa. Kolmas vaihtoehto on saunamaailma, joka on yhteinen alaston alue. Voitte täysin vapaasti käydä tutustumassa siihen myös uikkarit päällä, kunhan ette mene saunoihin tai porealtaisiin. Uikkareissahan sinne allasosastoltakin tullaan, eli saunamaailman läpi voi kulkea pukuhuoneesta allasosastolle. Saunoihin mennään suihkun kautta alastomana tai pyyhe ympärillä. Yleesä nuoremmat naishenkilöt ovat pyyhe ympärillä, mutta eivät läheskään kaikki. Suihkuja on kahdessa paikassa, joista toisesta pääsee nopeasti höyrysaunaan tarjoilematta mahdollisille tirkistelijöille kovinkaan paljon silmänruokaa. Porealtaisiin mennään ilman uikkareita. Saunamaailman keskellä olevassa viileässä altaassa monet oleskelevat myös uikkareissa. Itse allasosastolle mennään tietysti uikkarit päällä. Ulkoa löytyy vielä savusauna, joka on periaatteessa myös yhteinen alaston alue. Siellä porukka istuu kyllä yleensä uikkareissa ja etenkin talvella naulaan jätetyt uikkarit ehtivät jäätyä saunomisen aikana. Savusaunan jälkeen pitää käydä suihkussa allasosaston puolella tai saunaosastoilla ennen altaaseen menoa.
      Yleensä saunamaailmassa on ollut mukava tunnelma, eikä vaimokaan ole valittanut häiriintyvänsä muiden katseista. Monesti enemmistö on ollut miehiä, mutta ollaanpa joskus satuttu yhtä aikaa jonkun suuremman naisporukan kanssa.
      Katinkullassa on myös 25m kuntouintiallas, jos haluatte samalla myös urheilla.
      Kaikin puolin mukava paikka. Kertokaapa tähän jatkoksi kokemuksenne vierailusta.

    • Vapaus

      Ei ainoastaan saa vaan PITÄÄ olla nakuna eli EI uikkareita EIKÄ pyyhkeitä.

      Tirkistelijöitä ei taatusti ole koska siellä kaikki näkyy tirkistelemättäkin.

      • valehteluun kyllästynyt

        KATINKULLAN SAUNAMAAILMASSA EI OLE MITÄÄN EHDOTONTA ALASTOMUUSPAKKOA. AINOASTAAN UIMA_ASUT ON KIELLETTY. JOKAINEN SAA HALUTESSAAN VERHOUTUA PYYHKEESEEN SAUNAMAAILMASSA JA MYÖSKIN SAUNOIHIN SAA MENNÄ PYYHKEESEEN KIETOUTUNEENA.

        Lopeta nyt jo saatana tuo TÖRKEÄ VALEHTELEMINEN.
        Olet ainoastaan narsisti, joka on vielä keksinyt taipumuksilleen tavan riehua netissä nettihäirikkönä.

        Koska olet täysin perverssi ja JATKAT TÖRKEÄÄ VALEHTELUASI TÄÄLLÄ, NIIN SINUT PITÄISI EHDOTTOMASTI SULKEA ULOS KAIKISTA KYLPYLÖISTÄ.

        Ps. Turha väittää, että ei ole näytetty toteen, että VALEHTELET KATINKULLAN KYLPYLÄSTÄ JA VIELÄPÄ TÖRKEÄSTI. KAIKKI ON TODISTETTU SINULLE MONESTI JA FAKTALLA TIEDOLLA.

        Pss. Suksi kuuseen levittämästä valheellista tietoa tällä palstalla. Olet pahin ALASTOMUUSVASTUSTAJA palstan historiassa.


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        KATINKULLAN SAUNAMAAILMASSA EI OLE MITÄÄN EHDOTONTA ALASTOMUUSPAKKOA. AINOASTAAN UIMA_ASUT ON KIELLETTY. JOKAINEN SAA HALUTESSAAN VERHOUTUA PYYHKEESEEN SAUNAMAAILMASSA JA MYÖSKIN SAUNOIHIN SAA MENNÄ PYYHKEESEEN KIETOUTUNEENA.

        Lopeta nyt jo saatana tuo TÖRKEÄ VALEHTELEMINEN.
        Olet ainoastaan narsisti, joka on vielä keksinyt taipumuksilleen tavan riehua netissä nettihäirikkönä.

        Koska olet täysin perverssi ja JATKAT TÖRKEÄÄ VALEHTELUASI TÄÄLLÄ, NIIN SINUT PITÄISI EHDOTTOMASTI SULKEA ULOS KAIKISTA KYLPYLÖISTÄ.

        Ps. Turha väittää, että ei ole näytetty toteen, että VALEHTELET KATINKULLAN KYLPYLÄSTÄ JA VIELÄPÄ TÖRKEÄSTI. KAIKKI ON TODISTETTU SINULLE MONESTI JA FAKTALLA TIEDOLLA.

        Pss. Suksi kuuseen levittämästä valheellista tietoa tällä palstalla. Olet pahin ALASTOMUUSVASTUSTAJA palstan historiassa.

        Katinkullasn saunamaailmassa kuuluu olla ALASTI. PISTE ja AMEN.

        Sinun riehumisesi täällä ei sitä asiaa miksikään muuta.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Katinkullasn saunamaailmassa kuuluu olla ALASTI. PISTE ja AMEN.

        Sinun riehumisesi täällä ei sitä asiaa miksikään muuta.

        Sinun tarkoituksesi ON AINOASTAAN HÄIRIKÖIDÄ TÄLLÄ PALSTALLA JATKUVALLA VALEHTELEMISELLASI.

        Olen aivan varma, että kun seuraavan kerran menet Katinkultaan, sinä saat ikuisen porttikiellon sinne.


      • 25-vuotias aviopari

        Mihin perustuu tuo kielto saunamaailmasssa ettei saa olla esim. pyyhettä tai kylpytakkia,,voitko perustella meille sen asian,,onko se ihan lailla kieletty vai,,,,,?


      • väittely
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        Sinun tarkoituksesi ON AINOASTAAN HÄIRIKÖIDÄ TÄLLÄ PALSTALLA JATKUVALLA VALEHTELEMISELLASI.

        Olen aivan varma, että kun seuraavan kerran menet Katinkultaan, sinä saat ikuisen porttikiellon sinne.

        Oli ihan asiallinen kysymys.
        Ja siihen ehti jopa kaksi asiallista vastausta ennenkuin tuo h...tin häirikkö lisäsi kommenttinsa. Eli te Katinkultaan menijät jättäkää huomiotta tuon "vapauden" vääristelemät jutut. Pakkohoitoon pitäisi tuo sulkea.
        Tuo "Fakta tietoa" on aivan oikein, eli ei mitään alastomuuspakkoa. Voitte katsoa tilanteen mukaan.
        Nauttikaa olostanne. Toivotaan, ettei tuo "vapaus" satu samaan aikaan paikalle viemään teiltä pyyhkeitä.


      • Saunamaailmassa
        25-vuotias aviopari kirjoitti:

        Mihin perustuu tuo kielto saunamaailmasssa ettei saa olla esim. pyyhettä tai kylpytakkia,,voitko perustella meille sen asian,,onko se ihan lailla kieletty vai,,,,,?

        Vain saunoihin ja porealtaisiin meno uima-asussa on kielletty. Pyyhettä ja kylpytakkia saa käyttää vapaasti saunamaailmassa kulkiessa ja myös saunoissa, jos niin haluaa. Sitä ei ole kielletty kylpylän järjestyssäännöissä tai missään muussakaan ja koko keskustelu asiasta on tuon saman tyypin provosointia, mikä on jatkunut ilmeisesti jo vuosia.


      • me muut

        Vapaus,,oletko mustanu ottaa säännöllisesti masennuslääkkeesi


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        Sinun tarkoituksesi ON AINOASTAAN HÄIRIKÖIDÄ TÄLLÄ PALSTALLA JATKUVALLA VALEHTELEMISELLASI.

        Olen aivan varma, että kun seuraavan kerran menet Katinkultaan, sinä saat ikuisen porttikiellon sinne.

        Oletpa typerä.

        Olen ollut jo monta vuotta hyvä asiakas Katinkullalle enkä taatusti saa sinne porttikieltoa. Jos itse oletkin saanut niin älä pura katkeruuttasi tänne.


      • Vapaus
        25-vuotias aviopari kirjoitti:

        Mihin perustuu tuo kielto saunamaailmasssa ettei saa olla esim. pyyhettä tai kylpytakkia,,voitko perustella meille sen asian,,onko se ihan lailla kieletty vai,,,,,?

        Koska se on tarkoitettu ALASTOMUUTEEN ja siitä nauttimiseen.

        Ellei halua olla alasti kannattaa pysyä siellä uikkaripuolella. Se on paljon isompikin.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Koska se on tarkoitettu ALASTOMUUTEEN ja siitä nauttimiseen.

        Ellei halua olla alasti kannattaa pysyä siellä uikkaripuolella. Se on paljon isompikin.

        Katinkullan saunamaailma ON TARKOITETTU KAIKILLE ASIAKKAILLE SAUNOMISEEN. SIIS SE EI OLE TARKOITETTU MIHINKÄÄN ALASTOMUUTEEN. JOKAINEN SAUNOJA SAA HALUTESSAAN VERHOUTUA PYYHKEESEEN SEKÄ SAUNAMAAILMASSA, ETTÄ SAUNOISSA, SANOI NETTIHÄIRIKKÖ VAPAUS MITÄ HYVÄNSÄ.

        Ps. Katinkullan kylpylä on aivan mainio paikka kylpylänautintojen saamiseksi. Lisäksi siellä on erinomaiset mahdollisuudet myös kuntoiluun.
        Ehdottomasti hyvä valinta, jos haluaa nauttia kylpylästä ja kuntoilusta.


      • häiriköimään
        Vapaus kirjoitti:

        Oletpa typerä.

        Olen ollut jo monta vuotta hyvä asiakas Katinkullalle enkä taatusti saa sinne porttikieltoa. Jos itse oletkin saanut niin älä pura katkeruuttasi tänne.

        Vaan selkeästi järjellä ajatteleva realisti.

        Jos sinä olet kirjoittelullasi AIHEUTTANUT HIRVEÄN PALJON NEGATIIVISTA JULKISUUTTA JA JOPA ASIAKKAIDEN PAKENEMISTA KYLPYLÄSTÄ, NIIN ON TÄYSIN LUONNOLLISTA, ETTÄ HE PALKITSEVAT SINUT ELINIKÄISELLÄ PORTTIKIELLOLLA.

        Ps. Se että olet käynyt 13 vuoden aikana 20 kertaa kylpylässä EI TEE SINUSTA HYVÄÄ ASIAKASTA. Sinun kylpylälle aiheuttamat menetykset ovat monisatakertaiset verrattuna käyntiesi määrään.


      • Vapaus
        häiriköimään kirjoitti:

        Vaan selkeästi järjellä ajatteleva realisti.

        Jos sinä olet kirjoittelullasi AIHEUTTANUT HIRVEÄN PALJON NEGATIIVISTA JULKISUUTTA JA JOPA ASIAKKAIDEN PAKENEMISTA KYLPYLÄSTÄ, NIIN ON TÄYSIN LUONNOLLISTA, ETTÄ HE PALKITSEVAT SINUT ELINIKÄISELLÄ PORTTIKIELLOLLA.

        Ps. Se että olet käynyt 13 vuoden aikana 20 kertaa kylpylässä EI TEE SINUSTA HYVÄÄ ASIAKASTA. Sinun kylpylälle aiheuttamat menetykset ovat monisatakertaiset verrattuna käyntiesi määrään.

        Kun kerran esität noinkin rankkoja syytöksiä sinulla on varmaan esittää TODISTEET niiden tueksi ja ellei ole saat syytteen KUNNIANLOUKKAUKSESTA.


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        Katinkullan saunamaailma ON TARKOITETTU KAIKILLE ASIAKKAILLE SAUNOMISEEN. SIIS SE EI OLE TARKOITETTU MIHINKÄÄN ALASTOMUUTEEN. JOKAINEN SAUNOJA SAA HALUTESSAAN VERHOUTUA PYYHKEESEEN SEKÄ SAUNAMAAILMASSA, ETTÄ SAUNOISSA, SANOI NETTIHÄIRIKKÖ VAPAUS MITÄ HYVÄNSÄ.

        Ps. Katinkullan kylpylä on aivan mainio paikka kylpylänautintojen saamiseksi. Lisäksi siellä on erinomaiset mahdollisuudet myös kuntoiluun.
        Ehdottomasti hyvä valinta, jos haluaa nauttia kylpylästä ja kuntoilusta.

        Älä jaksa puhua SONTAA kun kaikki tietää väitteesi VALHEEKSI.


      • häiriköimään
        Vapaus kirjoitti:

        Kun kerran esität noinkin rankkoja syytöksiä sinulla on varmaan esittää TODISTEET niiden tueksi ja ellei ole saat syytteen KUNNIANLOUKKAUKSESTA.

        Heti kun se tulee, aletaan tutkia sinun käyttäytymistäsi ja kirjoitteluasi. Tästä asiasta on tuloksena se, että korkeintaan syyllistyit perättömään ilmiantoon. Kun sinun kirjoittelusi tutkitaan, niin löytyy kymmeniä kunnianloukkauksia ja koska kyseessä on asianomistajarikos, niin varmasti löytyy useampi henkilö, joka haluaa sinulle rangaistuksen kunnianloukkauksesta.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Älä jaksa puhua SONTAA kun kaikki tietää väitteesi VALHEEKSI.

        KAIKKI TIETÄVÄT, ETTÄ KATINKULLAN TAPAUKSESSA VALEHTELET ERITTÄIN TÖRKEÄSTI.

        Olet pelkkä valehteleva, paskaa puhuva perverssi nettihäirikkö.

        HYI SAATANA ETTÄ ILKEÄTKIN, KAIKKI KIRJOITUKSESI OVAT LÖYHKÄÄVÄÄ SAASTAA.


      • Vapaus
        häiriköimään kirjoitti:

        Heti kun se tulee, aletaan tutkia sinun käyttäytymistäsi ja kirjoitteluasi. Tästä asiasta on tuloksena se, että korkeintaan syyllistyit perättömään ilmiantoon. Kun sinun kirjoittelusi tutkitaan, niin löytyy kymmeniä kunnianloukkauksia ja koska kyseessä on asianomistajarikos, niin varmasti löytyy useampi henkilö, joka haluaa sinulle rangaistuksen kunnianloukkauksesta.

        Ei vaan silloin tutkitaan SINUN kirjoituksiasi EI MINUN.

        Minä olen asianomistaja eli raukkaparka rikoksen uhri.


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        KAIKKI TIETÄVÄT, ETTÄ KATINKULLAN TAPAUKSESSA VALEHTELET ERITTÄIN TÖRKEÄSTI.

        Olet pelkkä valehteleva, paskaa puhuva perverssi nettihäirikkö.

        HYI SAATANA ETTÄ ILKEÄTKIN, KAIKKI KIRJOITUKSESI OVAT LÖYHKÄÄVÄÄ SAASTAA.

        Ainoa vaan että olet TÄYSN VÄÄRÄSSÄ.

        Minä puhun totta niin Katinkullasta kuin muustakin.


      • häiriköimään
        Vapaus kirjoitti:

        Ei vaan silloin tutkitaan SINUN kirjoituksiasi EI MINUN.

        Minä olen asianomistaja eli raukkaparka rikoksen uhri.

        Myös SINUN KIRJOITUKSESI JA HYVIN TARKKAAN. USEITA ASIANOMISTAJIA TULEE LÖYTYMÄÄN, JOTKA SYYTTÄVÄT SINUA KUNNIANLOUKKAUKSESTA.

        Minua vastaan kunnianloukkauksesta saat ainoastaan syytteen perättömästä ilmiannosta ja senmukaisen tuomion.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Ainoa vaan että olet TÄYSN VÄÄRÄSSÄ.

        Minä puhun totta niin Katinkullasta kuin muustakin.

        Sinä puhut pelkkää paskaa tässä asiassa, kuin kaikissa muissakin asioissa.

        Olet pelkkä paskaa jauhava valehteleva nettipelle.


      • Vapaus
        häiriköimään kirjoitti:

        Myös SINUN KIRJOITUKSESI JA HYVIN TARKKAAN. USEITA ASIANOMISTAJIA TULEE LÖYTYMÄÄN, JOTKA SYYTTÄVÄT SINUA KUNNIANLOUKKAUKSESTA.

        Minua vastaan kunnianloukkauksesta saat ainoastaan syytteen perättömästä ilmiannosta ja senmukaisen tuomion.

        Minun kirjoituksissani EI OLE mitään lainvastaista.

        Sen sijaan sinun kirjoituksissasi on ja PALJON.


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        Sinä puhut pelkkää paskaa tässä asiassa, kuin kaikissa muissakin asioissa.

        Olet pelkkä paskaa jauhava valehteleva nettipelle.

        Hyvä että tunnustit.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Hyvä että tunnustit.

        Häiriköivä ja valehteleva nettipelle.

        Ps. Katinkullan tapauksessa hän on vieläpä ERITTÄIN TÖRKEÄSTI VALEHTELEVA OMAN TYYDYTYKSENSÄ SAAVUTTAAKSEEN. SUMMA SUMMARUM: Valehteleva perverssi nettihäirikkö.


      • häiriköimään
        Vapaus kirjoitti:

        Minun kirjoituksissani EI OLE mitään lainvastaista.

        Sen sijaan sinun kirjoituksissasi on ja PALJON.

        Niin asia tutkitaan ja nähdään, että minun kirjoituksissani ei ole laitonta, mutta sinun kirjoituksistasi niitä löytyy ja paljon.

        Heti kun asia tulee esille, löytyy useita asianomistajia, jotka ovat kiinnosstuneita saamaan sinut tuomiolle jatkuvista kunnianloukkauksista ja herjaamisista, sekä rasistisista mielipiteistä.

        Olet aivan helvetin typerä ja lapsellinen pojankoltiainen, joka kuvittelee suureen egoonsa nojaten olevansa ainoa TOSITIETÄJÄ TÄLLÄ PALSTALLA. Totuus on kuitenkin se, että sinä olet ainoastaan mitään tietämätön narsisti nettihäirikkö.


      • eräs vaan
        Vapaus kirjoitti:

        Hyvä että tunnustit.

        tuolla paljon paljon aiemmin valehtelit suoraaan että Katinkullan saunamaailman ovella on nimenomaan kieltokyltti että ei saa olla pyyhe päällä siellä. Olemme käyneet useita kertoja saunamaailmassa kun ei kertaakaan ole ollu ovella sellaista kylttiä. Miten kommentoit asiaa vapaus,,sanoisimme tuollaista suorastaan harhaanjohtavaksi valehteluksi


      • Pyhettäkin saa käyttää

        Miksi KAIKEN PITÄÄ NÄKYÄ? Oletko PERVERSSI KYTTÄÄJÄ, vai?

        Katinkullan henkilökunnan mukaan pyyhettä saa käyttää katinkulla saunamaailmassa ihan niin paljon, kuin vaan haluaa. Saunoihinkin saa mennä vaikka kolme pyyhettä ympärilleen kietoutuneena, jos se itsestä tuntuu hyvältä.
        Suurin osa kuitenkin saunoo ihan ilkosilteen, eikä suinkaan siksi, että hullu Vapaus niin vaatii, vaan siksi, kun alasti saunominen on yleisempi tapa, kuin pyyhkeessä saunominen.

        Mutta KAIKEN EI tarvitse NÄKYÄ Vapaudenkaan silmiin.


      • yritystoiminnan häirintää
        Vapaus kirjoitti:

        Ei vaan silloin tutkitaan SINUN kirjoituksiasi EI MINUN.

        Minä olen asianomistaja eli raukkaparka rikoksen uhri.

        Saunamaaailmasta VALEHTELEMINEN on rikollista yritystoiminnan häirintää ja todistettavasti Nimimerkki Vapaus on jopa käskenyt Katinkultaan menossa olevia "PYSYMÄÄN SIELTÄ POIS".
        Katinkullan saunamaailmassa saa olla pyyhkeeseen kietoutuneena, samoin kun sen saunoissakin.


      • Syyte julkistaa nimesi
        Vapaus kirjoitti:

        Minun kirjoituksissani EI OLE mitään lainvastaista.

        Sen sijaan sinun kirjoituksissasi on ja PALJON.

        Muista Vapaus, että HETI, kun SYYTE on annettu oikeudelle, Sinun nimesi tulee julkisuuteen, vaikka täällä oletkin esiintynyt salanimellä Vapaus.


      • Vapaus
        Syyte julkistaa nimesi kirjoitti:

        Muista Vapaus, että HETI, kun SYYTE on annettu oikeudelle, Sinun nimesi tulee julkisuuteen, vaikka täällä oletkin esiintynyt salanimellä Vapaus.

        Se jää nähtäväksi.
        Olenhan asianomistaja.


      • Vapaus
        yritystoiminnan häirintää kirjoitti:

        Saunamaaailmasta VALEHTELEMINEN on rikollista yritystoiminnan häirintää ja todistettavasti Nimimerkki Vapaus on jopa käskenyt Katinkultaan menossa olevia "PYSYMÄÄN SIELTÄ POIS".
        Katinkullan saunamaailmassa saa olla pyyhkeeseen kietoutuneena, samoin kun sen saunoissakin.

        Minähän olen ainoastaan kehunut paikkaa ja kehottanut häiriköitä pysymään sieltä pois. Ei siinä voi olla mitään väärää.

        "Katinkullan saunamaailmassa saa olla pyyhkeeseen kietoutuneena, samoin kun sen saunoissakin."

        höpöhöpö


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        Häiriköivä ja valehteleva nettipelle.

        Ps. Katinkullan tapauksessa hän on vieläpä ERITTÄIN TÖRKEÄSTI VALEHTELEVA OMAN TYYDYTYKSENSÄ SAAVUTTAAKSEEN. SUMMA SUMMARUM: Valehteleva perverssi nettihäirikkö.

        Ja todisteet kiitos?

        Tai tulee syyte KUNNIANLOUKKAUKSESTA


      • Vapaus
        eräs vaan kirjoitti:

        tuolla paljon paljon aiemmin valehtelit suoraaan että Katinkullan saunamaailman ovella on nimenomaan kieltokyltti että ei saa olla pyyhe päällä siellä. Olemme käyneet useita kertoja saunamaailmassa kun ei kertaakaan ole ollu ovella sellaista kylttiä. Miten kommentoit asiaa vapaus,,sanoisimme tuollaista suorastaan harhaanjohtavaksi valehteluksi

        Älä puhu PASKAA.

        Miten muka saunamaailman ovella vois olla mitään kylttiä kun siellä ei edes ole mitään OVEA? Ja jos niin väität se osoittaa vain että itse et siellä ole käynyt vaan VALEHTELET siitäkin.

        Joku kyltti voi jäädä joskus huomaamattakin mutta kukaan joka on joskus oikeasti Saunamaailmassa käynyt ei voi väittää että siellä olisi mitään ovea.

        Se kyltti on Saunamaailmaan johtavan KÄYTÄVÄN SEINÄLLÄ.


      • tutkintapyynnön esittänyt
        Vapaus kirjoitti:

        Se jää nähtäväksi.
        Olenhan asianomistaja.

        Jutttu tutkitaan hyvin yksityiskohtaisesti. Myöskin sinun omat tekemisesi, koska se henkilö josta olet tutkintapyynnön tehnyt, ilmoittaa välittömästi, että myös sinä olet syyllistynyt vastaavaan vielä useammin ja paljon räikeämmin.

        Vasta syyttäjä päättää, ketä syytetään ja mistä. Olen ihan varma, että sinä saat paljon pitemmän syytelistan itseäsi koskevia asioita, kuin se josta olet tutkintapyynnön esittänyt. Pahimmassa tapauksessa saat vielä omilla lausunnoillasi syytteen väärästä ilmiannosta, jos menet jatkamaan valehteluasi tämän palstan lisäksi vielä poliisillekin.


      • Vapaus
        Pyhettäkin saa käyttää kirjoitti:

        Miksi KAIKEN PITÄÄ NÄKYÄ? Oletko PERVERSSI KYTTÄÄJÄ, vai?

        Katinkullan henkilökunnan mukaan pyyhettä saa käyttää katinkulla saunamaailmassa ihan niin paljon, kuin vaan haluaa. Saunoihinkin saa mennä vaikka kolme pyyhettä ympärilleen kietoutuneena, jos se itsestä tuntuu hyvältä.
        Suurin osa kuitenkin saunoo ihan ilkosilteen, eikä suinkaan siksi, että hullu Vapaus niin vaatii, vaan siksi, kun alasti saunominen on yleisempi tapa, kuin pyyhkeessä saunominen.

        Mutta KAIKEN EI tarvitse NÄKYÄ Vapaudenkaan silmiin.

        Aiheellisempaa on kysyä miksi pitäis peittää? Mitä se hyödyttää ketäään.

        Vastaa sä ensin siihen.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Ja todisteet kiitos?

        Tai tulee syyte KUNNIANLOUKKAUKSESTA

        Todisteet löytyvät, kun soitat Katinkultaan. Kerran et usko tällä palstalla esitettyjä faktoja tietoja.

        " Tai tulee syyte KUNNIANLOUKKAUKSESTA"

        Sinä voisit antaa puolestasi ne perusteet, mistä voisit syyttää minua kunnianloukkauksesta.
        Huomioi se, että AINOASTAAN FAKTA TIETO KELPAA, TAI SYYLLISTYT ITSE SIIHEN KUNNIANLOUKKAUKSEEN.


      • katinkullassa käynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Älä puhu PASKAA.

        Miten muka saunamaailman ovella vois olla mitään kylttiä kun siellä ei edes ole mitään OVEA? Ja jos niin väität se osoittaa vain että itse et siellä ole käynyt vaan VALEHTELET siitäkin.

        Joku kyltti voi jäädä joskus huomaamattakin mutta kukaan joka on joskus oikeasti Saunamaailmassa käynyt ei voi väittää että siellä olisi mitään ovea.

        Se kyltti on Saunamaailmaan johtavan KÄYTÄVÄN SEINÄLLÄ.

        Kyllä siellä ainakin ennen oli ovi pukuhuoneessa, mistä pääsi saunamaailman puolelle.

        Allasosastolta tullessa oli kaksikin ovea, ensimmäinen heti allasosastolla ja toinen siinä pikkuhuoneessa missä riisuttiin uima-asut, ennenkuin laskeuduttiin raput alas saunamaailmaan.


      • Kerro tarkka selostus?
        Vapaus kirjoitti:

        Älä puhu PASKAA.

        Miten muka saunamaailman ovella vois olla mitään kylttiä kun siellä ei edes ole mitään OVEA? Ja jos niin väität se osoittaa vain että itse et siellä ole käynyt vaan VALEHTELET siitäkin.

        Joku kyltti voi jäädä joskus huomaamattakin mutta kukaan joka on joskus oikeasti Saunamaailmassa käynyt ei voi väittää että siellä olisi mitään ovea.

        Se kyltti on Saunamaailmaan johtavan KÄYTÄVÄN SEINÄLLÄ.

        Mitä tuossa kertomassasi KYLTISSÄ tarkalleen on?

        Anna meille kyltistä tarkka selostus?

        -Mikä on kyltin pohjaväri?
        -Mikä on kyltinin koko?
        -Mikä on tekstin väri?
        -Mitkä on kuvien väri /värit

        Kiitos jo etukäteen.


      • Vapaus
        tutkintapyynnön esittänyt kirjoitti:

        Jutttu tutkitaan hyvin yksityiskohtaisesti. Myöskin sinun omat tekemisesi, koska se henkilö josta olet tutkintapyynnön tehnyt, ilmoittaa välittömästi, että myös sinä olet syyllistynyt vastaavaan vielä useammin ja paljon räikeämmin.

        Vasta syyttäjä päättää, ketä syytetään ja mistä. Olen ihan varma, että sinä saat paljon pitemmän syytelistan itseäsi koskevia asioita, kuin se josta olet tutkintapyynnön esittänyt. Pahimmassa tapauksessa saat vielä omilla lausunnoillasi syytteen väärästä ilmiannosta, jos menet jatkamaan valehteluasi tämän palstan lisäksi vielä poliisillekin.

        Ei minun tekstejäni tutkita kun kerran minä olen ASIANOMISTAJA enkä syytetty.

        Syytetty olet SINÄ ja SINUN tekstisi tutkitaan.


      • NÄKYÄ KAIKILLE?
        Vapaus kirjoitti:

        Aiheellisempaa on kysyä miksi pitäis peittää? Mitä se hyödyttää ketäään.

        Vastaa sä ensin siihen.

        Älä venkoile, vaan vastaa, miksi sukuelinten pitää NÄKYÄ KAIKILLE?

        Se joka peittää sukuelimensä, ei halua näyttää niitä tuntemattomille ihmisille.

        Ja nyt se vastauksesi alkuperäiseen kysymykseeni, kiitos!


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        Todisteet löytyvät, kun soitat Katinkultaan. Kerran et usko tällä palstalla esitettyjä faktoja tietoja.

        " Tai tulee syyte KUNNIANLOUKKAUKSESTA"

        Sinä voisit antaa puolestasi ne perusteet, mistä voisit syyttää minua kunnianloukkauksesta.
        Huomioi se, että AINOASTAAN FAKTA TIETO KELPAA, TAI SYYLLISTYT ITSE SIIHEN KUNNIANLOUKKAUKSEEN.

        Koska sinä et pysty todistamaan omia väitteitäsi oikeaksi jo pelkästään se riittää todistamaan puolestaan minun väitteeni oikeaksi.


      • Vapaus
        katinkullassa käynyt kirjoitti:

        Kyllä siellä ainakin ennen oli ovi pukuhuoneessa, mistä pääsi saunamaailman puolelle.

        Allasosastolta tullessa oli kaksikin ovea, ensimmäinen heti allasosastolla ja toinen siinä pikkuhuoneessa missä riisuttiin uima-asut, ennenkuin laskeuduttiin raput alas saunamaailmaan.

        EI OLE mitään ovea pukuhuoneesta tultaessa. Vaan sieltä pääsee suoraan kulkemaan sanamaailmaan.


      • TEKSTIESI perusteella,
        Vapaus kirjoitti:

        Ei minun tekstejäni tutkita kun kerran minä olen ASIANOMISTAJA enkä syytetty.

        Syytetty olet SINÄ ja SINUN tekstisi tutkitaan.

        Hölmö, jos joku kirjoittaa mielipiteensä Sinusta SINUN TEKSTIESI perusteella, niin TOTTAHAN POLIISI tarkistaa, antavatko SINUN KIRJOITTAMASI tekstit aihetta kyseiseen tulkintaan.
        Jos niistä voi vetää kyseisen johtopäätöksen, SINÄ saat syytteen aiheettomasta ilmiannosta
        Rikoslaki 15 Luku 6§.

        Onneksi olkoon, Vapaus.


      • Vapaus
        Kerro tarkka selostus? kirjoitti:

        Mitä tuossa kertomassasi KYLTISSÄ tarkalleen on?

        Anna meille kyltistä tarkka selostus?

        -Mikä on kyltin pohjaväri?
        -Mikä on kyltinin koko?
        -Mikä on tekstin väri?
        -Mitkä on kuvien väri /värit

        Kiitos jo etukäteen.

        En mä muuta muista kun ne symbolikuvat.


      • psykoosiossakin.
        Vapaus kirjoitti:

        Koska sinä et pysty todistamaan omia väitteitäsi oikeaksi jo pelkästään se riittää todistamaan puolestaan minun väitteeni oikeaksi.

        Vapaus elää näköjään harhoissa ja kenties vielä psykoosiossakin.
        Suosittelisin kirjoituksiasi pitempään seuranneena Sinulle Vapaus pientä konsultoinitia paikallisen mielenterveystoimiston kanssa.
        Jos olet terve, niin konsultoinnista ei ole kenellekään mitään haittaa tai vaaraa, mutta jos se johtaa hoitoon, niin moni tämän palstan seuraaja KITTÄÄ sinua rohkeudestasi hakea ammattimaista apua ongelmiisi.
        Kantsii kokeilla, ettei ota sit pattiin niin kovasti jälkeenpäin.


      • Kerro nyt vielä tämä?
        Vapaus kirjoitti:

        En mä muuta muista kun ne symbolikuvat.

        Oliko niissä symbolikuvissa pyyhkeen kuvaa?

        Kerro nyt vielä tämä?

        Kiitos.


      • Vapaus
        NÄKYÄ KAIKILLE? kirjoitti:

        Älä venkoile, vaan vastaa, miksi sukuelinten pitää NÄKYÄ KAIKILLE?

        Se joka peittää sukuelimensä, ei halua näyttää niitä tuntemattomille ihmisille.

        Ja nyt se vastauksesi alkuperäiseen kysymykseeni, kiitos!

        Avoimuus lisää hyvinvoinia


      • ihmisen hyvinvointia?
        Vapaus kirjoitti:

        Avoimuus lisää hyvinvoinia

        Tarkoitatko sukelimiä harrastuksekseen katselevan ihmisen hyvinvointia?
        Minun hyvinvointini ei ainakaan kasva siitä, että joku pervo kyttäisi niitä saunoessani. Ei taatusti! Minä kyllä vaivaantuisin tuollaisesta kyttäämisen kohteeksi joutumisesta ja uskon muidenkin ihmisten suhtautuvan lkyttääjän kohteeksi joutumiseen ihan samalla tavalla.


      • Vapaus
        ihmisen hyvinvointia? kirjoitti:

        Tarkoitatko sukelimiä harrastuksekseen katselevan ihmisen hyvinvointia?
        Minun hyvinvointini ei ainakaan kasva siitä, että joku pervo kyttäisi niitä saunoessani. Ei taatusti! Minä kyllä vaivaantuisin tuollaisesta kyttäämisen kohteeksi joutumisesta ja uskon muidenkin ihmisten suhtautuvan lkyttääjän kohteeksi joutumiseen ihan samalla tavalla.

        Tarkoitan kaikkien hyvinvointia. Kaikkien hyvinvointi kasvaa avoimuudesta ja vähenee peittelystä.


      • Vapaus
        Kerro nyt vielä tämä? kirjoitti:

        Oliko niissä symbolikuvissa pyyhkeen kuvaa?

        Kerro nyt vielä tämä?

        Kiitos.

        Ei vaan uikkareiden kuvat. Kuten sanottua ne on SYMBOLISIA ja symboloi kaikkea peittelyä.


      • Vapaus
        psykoosiossakin. kirjoitti:

        Vapaus elää näköjään harhoissa ja kenties vielä psykoosiossakin.
        Suosittelisin kirjoituksiasi pitempään seuranneena Sinulle Vapaus pientä konsultoinitia paikallisen mielenterveystoimiston kanssa.
        Jos olet terve, niin konsultoinnista ei ole kenellekään mitään haittaa tai vaaraa, mutta jos se johtaa hoitoon, niin moni tämän palstan seuraaja KITTÄÄ sinua rohkeudestasi hakea ammattimaista apua ongelmiisi.
        Kantsii kokeilla, ettei ota sit pattiin niin kovasti jälkeenpäin.

        On sielläkin joskus tullut käytyä mutta tervee paperit tuli.

        Ottaako pattiin?


      • on saunamaailmassa
        Vapaus kirjoitti:

        Ei vaan uikkareiden kuvat. Kuten sanottua ne on SYMBOLISIA ja symboloi kaikkea peittelyä.

        Katinkullan henklökunta sanoo, että VAIN uima-asut on saunamaailmassa kielletty.
        Pyyhkeessä voi mennä henkilökunnan antaman tiedon mukaan ihan VAPAASTI saunaan.

        Eikö olekin aika hauska ilmaus, "vapaasti"?

        Usko nyt jo Vapaus, että ymmärrät tuon kyltin väärin, etkä osaa edes tarkkaan keryoa, minkä värinen kyltti on, kun olet fanaattisuudessasi päätellyt vain sen, että kyltti muka kieltäisi myös pyyhkeet.

        Väärin meni, sanoo Katinkullan henkilökunnan edustaja.


      • katselun kohteeksi
        Vapaus kirjoitti:

        Tarkoitan kaikkien hyvinvointia. Kaikkien hyvinvointi kasvaa avoimuudesta ja vähenee peittelystä.

        Minun hyvinvointini VÄHENTYY epämiellyttävän katselun kohteeksi joutumisesta, joten VÄITTEESI on TÄYSIN VÄÄRÄ.


      • Vapaus
        on saunamaailmassa kirjoitti:

        Katinkullan henklökunta sanoo, että VAIN uima-asut on saunamaailmassa kielletty.
        Pyyhkeessä voi mennä henkilökunnan antaman tiedon mukaan ihan VAPAASTI saunaan.

        Eikö olekin aika hauska ilmaus, "vapaasti"?

        Usko nyt jo Vapaus, että ymmärrät tuon kyltin väärin, etkä osaa edes tarkkaan keryoa, minkä värinen kyltti on, kun olet fanaattisuudessasi päätellyt vain sen, että kyltti muka kieltäisi myös pyyhkeet.

        Väärin meni, sanoo Katinkullan henkilökunnan edustaja.

        Ai mikä henkilökunnan edustaja? Eipä ole täällä palstalla sellaisia näkynyt.

        Jokus joku idiotti alastomuuvastustaja on kyllä yrittänyt esiintyä sellaisena mutta ovat yli-innokkudessaan puhuneet itsensä täysin pussiin ja todettu huijareiksi.


      • Vapaus
        katselun kohteeksi kirjoitti:

        Minun hyvinvointini VÄHENTYY epämiellyttävän katselun kohteeksi joutumisesta, joten VÄITTEESI on TÄYSIN VÄÄRÄ.

        No sitten kehoitan välttelemään sellaisia paikkoja joissa voi joutua epämielyttävän katselun kohteeksi.

        Pysy poissa oman hyvinvointisi takia.


      • Torstaina
        Vapaus kirjoitti:

        Ai mikä henkilökunnan edustaja? Eipä ole täällä palstalla sellaisia näkynyt.

        Jokus joku idiotti alastomuuvastustaja on kyllä yrittänyt esiintyä sellaisena mutta ovat yli-innokkudessaan puhuneet itsensä täysin pussiin ja todettu huijareiksi.

        Katinkulla henkilökunta nauroi olemattomalle pyyhekieltokyltille Torstaina, kun kävimme sukuloimassa kainuussa.
        Tuli samalla käytyä Katinkullan kylpylässäkin katsestamassa Vapauden olematon pyyhkieltokin viihtyisässä kylpylässä.
        Harvassa etelän kylpylässä on niin mukava henkilökunta, kuin Katinkullan kylpylässä oli.


      • Jos siellä ei olekaan
        Vapaus kirjoitti:

        No sitten kehoitan välttelemään sellaisia paikkoja joissa voi joutua epämielyttävän katselun kohteeksi.

        Pysy poissa oman hyvinvointisi takia.

        Minä menen kyttäyssaunaan pyyhkeessä, That's it!
        Jos siellä ei olekaan vapauksia kyttäämässä, niin saatan ottaa pyyhkeen pois ympäriltäni.
        Niin simppeliä on oman yksityisyytensä suojeleminen kyttääjien tunkeilevia katseita vastaan.

        ottaaks pattiin?


      • epämielyttävän katselun koh...
        Vapaus kirjoitti:

        No sitten kehoitan välttelemään sellaisia paikkoja joissa voi joutua epämielyttävän katselun kohteeksi.

        Pysy poissa oman hyvinvointisi takia.

        Kylpylän saunassa kenenkään EI PIDÄ JOUTUA ämielyttävän katselun kohteeksi.
        Jos näin pääsee tapahtumaan, niin tuon katselijan tulisi joutua alle aikayksikön psykiatriseen tehohoitoon tai kemiallisesti kastroitavaksi.

        Kyllä se näin on.


      • Vapaus
        Jos siellä ei olekaan kirjoitti:

        Minä menen kyttäyssaunaan pyyhkeessä, That's it!
        Jos siellä ei olekaan vapauksia kyttäämässä, niin saatan ottaa pyyhkeen pois ympäriltäni.
        Niin simppeliä on oman yksityisyytensä suojeleminen kyttääjien tunkeilevia katseita vastaan.

        ottaaks pattiin?

        Kyllä mua ottaa todella pattiin jos sä menet kylpyläsaunaan pyyhe päällä ja niin ottaa monia muitakin.

        Se on HÄVYTÖN (kirjaimellisesti) teko ja kertakaikkiaan VÄÄRIN.

        Pysy pois kylpyläsaunoista ellet halua näyttää alastomuuttasi muille äläkä terrorisoi.


      • Vapaus
        epämielyttävän katselun koh... kirjoitti:

        Kylpylän saunassa kenenkään EI PIDÄ JOUTUA ämielyttävän katselun kohteeksi.
        Jos näin pääsee tapahtumaan, niin tuon katselijan tulisi joutua alle aikayksikön psykiatriseen tehohoitoon tai kemiallisesti kastroitavaksi.

        Kyllä se näin on.

        Ilmoitus asiattomasta viestistä tehty.


      • "näyttääkseen"
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä mua ottaa todella pattiin jos sä menet kylpyläsaunaan pyyhe päällä ja niin ottaa monia muitakin.

        Se on HÄVYTÖN (kirjaimellisesti) teko ja kertakaikkiaan VÄÄRIN.

        Pysy pois kylpyläsaunoista ellet halua näyttää alastomuuttasi muille äläkä terrorisoi.

        Tollo! Eihän KUKAAN TERVE ihminen mene saunaan "näyttääkseen alastomuuttaan muille".

        Ainoastaan pahimman luokan kyttääjä voi edes AJATELLA tuommoista paskaa.


      • alastomuuttaan muille".
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä mua ottaa todella pattiin jos sä menet kylpyläsaunaan pyyhe päällä ja niin ottaa monia muitakin.

        Se on HÄVYTÖN (kirjaimellisesti) teko ja kertakaikkiaan VÄÄRIN.

        Pysy pois kylpyläsaunoista ellet halua näyttää alastomuuttasi muille äläkä terrorisoi.

        Ainoastaan EXHIBITIONISTIT "haluavat näyttää alastomuuttaan muille".

        Yritätkö tollo Vapaus VÄITTÄÄ, että kaikki suomalaiset saunojat olisivat jotenkin pervoja EXHIBITIONISTEJA, jotka haluavat näyttää alastomuuttaa muille ihmisille?


      • VÄKIVALTAA
        Vapaus kirjoitti:

        Ilmoitus asiattomasta viestistä tehty.

        Kuule hei, ei sairauden hoito ole mitään VÄKIVALTAA, vaan se on suunnattu sairaan omaksi parhaaksi.


      • Vapaus
        "näyttääkseen" kirjoitti:

        Tollo! Eihän KUKAAN TERVE ihminen mene saunaan "näyttääkseen alastomuuttaan muille".

        Ainoastaan pahimman luokan kyttääjä voi edes AJATELLA tuommoista paskaa.

        No sitten ei pidä mennä ollenkaan sinne saunaan.


      • Vapaus
        alastomuuttaan muille". kirjoitti:

        Ainoastaan EXHIBITIONISTIT "haluavat näyttää alastomuuttaan muille".

        Yritätkö tollo Vapaus VÄITTÄÄ, että kaikki suomalaiset saunojat olisivat jotenkin pervoja EXHIBITIONISTEJA, jotka haluavat näyttää alastomuuttaa muille ihmisille?

        Ei vaan sinä tässä olet pervo kun kuvittelet että alastomana saunominen olisi muka jotain exhibitionismia.


      • Vapaus
        VÄKIVALTAA kirjoitti:

        Kuule hei, ei sairauden hoito ole mitään VÄKIVALTAA, vaan se on suunnattu sairaan omaksi parhaaksi.

        Nyt olikin kyse siitä kastroimisesta.


      • Kyttääjän lienee vaikea
        Vapaus kirjoitti:

        No sitten ei pidä mennä ollenkaan sinne saunaan.

        Tottakai saunaan mennään saunomaan, eikä esittelemään itseän muille saunojille.
        Kyttääjän lienee vaikea ymmärtää tällaista perusasiaa.


      • esittelemään omaa
        Vapaus kirjoitti:

        Ei vaan sinä tässä olet pervo kun kuvittelet että alastomana saunominen olisi muka jotain exhibitionismia.

        Juurihan Sinä pervo VÄITIT, että saunaan mennään sittelemään omaa alastomuutta toisille saunojille ja tunkeileville kyttääjille.


      • Kirjoittanut: Vapaus
        Vapaus kirjoitti:

        Ei vaan sinä tässä olet pervo kun kuvittelet että alastomana saunominen olisi muka jotain exhibitionismia.

        et saa!
        Kirjoittanut: Vapaus 20.1.2008 klo 13.56

        Kyllä mua ottaa todella pattiin jos sä menet kylpyläsaunaan pyyhe päällä ja niin ottaa monia muitakin.
        Se on HÄVYTÖN (kirjaimellisesti) teko ja kertakaikkiaan VÄÄRIN.

        Pysy pois kylpyläsaunoista ellet halua näyttää alastomuuttasi muille äläkä terrorisoi.


      • potilaan omaa parasta
        Vapaus kirjoitti:

        Nyt olikin kyse siitä kastroimisesta.

        Kemiallinen kastraatio on lääketieteellistä hoitoa tiettyihin seksuaalisiin persoonallisuushäiriöihin, eikä sekään ole mitään väkivaltaa potilasta kohtaan.
        Päin vastoin, sehän on suunnattu ja toteutettu potilaan omaa parasta ajatellen.


      • Vapaus
        Kyttääjän lienee vaikea kirjoitti:

        Tottakai saunaan mennään saunomaan, eikä esittelemään itseän muille saunojille.
        Kyttääjän lienee vaikea ymmärtää tällaista perusasiaa.

        Mutta ymmärrätkö sinä mitä eroa on "näyttämisellä" ja "esittelemisellä"


      • Vapaus
        esittelemään omaa kirjoitti:

        Juurihan Sinä pervo VÄITIT, että saunaan mennään sittelemään omaa alastomuutta toisille saunojille ja tunkeileville kyttääjille.

        VALEHTELET. En ole käyttänyt "esittelemään"-sanaa.


      • Vapaus
        potilaan omaa parasta kirjoitti:

        Kemiallinen kastraatio on lääketieteellistä hoitoa tiettyihin seksuaalisiin persoonallisuushäiriöihin, eikä sekään ole mitään väkivaltaa potilasta kohtaan.
        Päin vastoin, sehän on suunnattu ja toteutettu potilaan omaa parasta ajatellen.

        Ei sitä länsimaissa käytetä ilman potilaan omaa suostumusta ja jos oma suostumus on niin eihän se silloin ole väkivaltaa mutta vastentahtoisesti on.


      • Jos niin väität,
        Vapaus kirjoitti:

        Mutta ymmärrätkö sinä mitä eroa on "näyttämisellä" ja "esittelemisellä"

        Olet täysi perverssi kyttääjä.


      • ,,,
        Vapaus kirjoitti:

        VALEHTELET. En ole käyttänyt "esittelemään"-sanaa.

        Nussi niitä aikasi kuluksi.
        Ooot sä aikas tyhmä ja tollo!


      • elinikäinen suljettu osasto
        Vapaus kirjoitti:

        Ei sitä länsimaissa käytetä ilman potilaan omaa suostumusta ja jos oma suostumus on niin eihän se silloin ole väkivaltaa mutta vastentahtoisesti on.

        Vaihtoehtona on usein Jammun kohtalo, elinikäinen suljettu osasto.
        Kumman haluaisit valita?


      • Vapaus
        Jos niin väität, kirjoitti:

        Olet täysi perverssi kyttääjä.

        Jollet näytä niin olet perverssi pyyhepervo.


      • Vapaus
        ,,, kirjoitti:

        Nussi niitä aikasi kuluksi.
        Ooot sä aikas tyhmä ja tollo!

        Ei kuulu tapoihini toisin kuin ilmeisesti sinulla.


      • Vapaus
        elinikäinen suljettu osasto kirjoitti:

        Vaihtoehtona on usein Jammun kohtalo, elinikäinen suljettu osasto.
        Kumman haluaisit valita?

        Totalitaristi siis kysyy vapauden puolustajalta haluatko valita väkivallan vai elinikäisen suljetun osaston.

        Saat kuule valita ihan itse.


      • hoidetaan ...
        Vapaus kirjoitti:

        Totalitaristi siis kysyy vapauden puolustajalta haluatko valita väkivallan vai elinikäisen suljetun osaston.

        Saat kuule valita ihan itse.

        Olet sairas, kun noin kuvittelet. Sanoin, että sairautta hoidetaan ...

        TUNNUSTATKO olevasi persoonallisuushäiriöinen seksuaalihäirikkö, joka tarvitsisi hoitoa?

        Eihän kukaan ole juuri SINUA hoitoon ohjaamassa, vai onko?


      • mielenkiinto
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        KATINKULLAN SAUNAMAAILMASSA EI OLE MITÄÄN EHDOTONTA ALASTOMUUSPAKKOA. AINOASTAAN UIMA_ASUT ON KIELLETTY. JOKAINEN SAA HALUTESSAAN VERHOUTUA PYYHKEESEEN SAUNAMAAILMASSA JA MYÖSKIN SAUNOIHIN SAA MENNÄ PYYHKEESEEN KIETOUTUNEENA.

        Lopeta nyt jo saatana tuo TÖRKEÄ VALEHTELEMINEN.
        Olet ainoastaan narsisti, joka on vielä keksinyt taipumuksilleen tavan riehua netissä nettihäirikkönä.

        Koska olet täysin perverssi ja JATKAT TÖRKEÄÄ VALEHTELUASI TÄÄLLÄ, NIIN SINUT PITÄISI EHDOTTOMASTI SULKEA ULOS KAIKISTA KYLPYLÖISTÄ.

        Ps. Turha väittää, että ei ole näytetty toteen, että VALEHTELET KATINKULLAN KYLPYLÄSTÄ JA VIELÄPÄ TÖRKEÄSTI. KAIKKI ON TODISTETTU SINULLE MONESTI JA FAKTALLA TIEDOLLA.

        Pss. Suksi kuuseen levittämästä valheellista tietoa tällä palstalla. Olet pahin ALASTOMUUSVASTUSTAJA palstan historiassa.

        Olen mielenkiinnolla seurannut tätä palstaa, ja keskustelua Katinkullan saunamaailmasta, ihmettelen että miksiköhän uimapuku on kielletty saunamaailmassa, mutta pyyhe ei, en keksi mitään järkevää selitystä että vain uimapuku olisi kielletty siellä, itse en ole koskaan siellä käynyt, eikä luonto anna periksi käydäkkään, mutta ihan mielenkiinnosta otan kantaa ja olen sitä mieltä, että jos siellä kerran on sanottu että saunamaailma on Aatameille ja Eevoille, niin kyllä ymmärrän että synnyinasussa siellä pitää siis kulkea.


      • asiaan, niin kysy
        mielenkiinto kirjoitti:

        Olen mielenkiinnolla seurannut tätä palstaa, ja keskustelua Katinkullan saunamaailmasta, ihmettelen että miksiköhän uimapuku on kielletty saunamaailmassa, mutta pyyhe ei, en keksi mitään järkevää selitystä että vain uimapuku olisi kielletty siellä, itse en ole koskaan siellä käynyt, eikä luonto anna periksi käydäkkään, mutta ihan mielenkiinnosta otan kantaa ja olen sitä mieltä, että jos siellä kerran on sanottu että saunamaailma on Aatameille ja Eevoille, niin kyllä ymmärrän että synnyinasussa siellä pitää siis kulkea.

        Suoraan Katinkullasta, sieltä saat oikeaa tietoa ja selvän vastauksen. Ei tarvitse ihmetellä, eikä arvuutella, kun se on jotain jne...

        Niin yksinkertaisesti asia selviää ehkä sinullekin, KUN KYSYT SUORAAN KYLPYLÄSTÄ.


      • Puhelinnumero on
        mielenkiinto kirjoitti:

        Olen mielenkiinnolla seurannut tätä palstaa, ja keskustelua Katinkullan saunamaailmasta, ihmettelen että miksiköhän uimapuku on kielletty saunamaailmassa, mutta pyyhe ei, en keksi mitään järkevää selitystä että vain uimapuku olisi kielletty siellä, itse en ole koskaan siellä käynyt, eikä luonto anna periksi käydäkkään, mutta ihan mielenkiinnosta otan kantaa ja olen sitä mieltä, että jos siellä kerran on sanottu että saunamaailma on Aatameille ja Eevoille, niin kyllä ymmärrän että synnyinasussa siellä pitää siis kulkea.

        Soita Katinkultaan ja kysy sieltä suoraan.
        Puhelinnumero on 08 669 74 seiska seiska.

        Kumma tulkinta Aatamista ja Eevasta, kun he ovat paratiisissa aina viikunanlehtiin kietoutuneina.

        Ps. Vapaus, siut on tunnistettu ;-)


      • Vapaus
        mielenkiinto kirjoitti:

        Olen mielenkiinnolla seurannut tätä palstaa, ja keskustelua Katinkullan saunamaailmasta, ihmettelen että miksiköhän uimapuku on kielletty saunamaailmassa, mutta pyyhe ei, en keksi mitään järkevää selitystä että vain uimapuku olisi kielletty siellä, itse en ole koskaan siellä käynyt, eikä luonto anna periksi käydäkkään, mutta ihan mielenkiinnosta otan kantaa ja olen sitä mieltä, että jos siellä kerran on sanottu että saunamaailma on Aatameille ja Eevoille, niin kyllä ymmärrän että synnyinasussa siellä pitää siis kulkea.

        Olet täysin oikeassa. Älä anna noiden alastomuusvastaisten paskanpuhujien hämätä. Ne haluaa vain tuhota valheillaan kaiken hyvän ja kauniin minkä alastomuus voi ihmisille tuoda.

        Ja kannattaa mennä itsekkin kokemaan. Vastaavaa elämystä ei saa missään muualla Suomessa.


      • vain narsistit valehtelevat
        Vapaus kirjoitti:

        Olet täysin oikeassa. Älä anna noiden alastomuusvastaisten paskanpuhujien hämätä. Ne haluaa vain tuhota valheillaan kaiken hyvän ja kauniin minkä alastomuus voi ihmisille tuoda.

        Ja kannattaa mennä itsekkin kokemaan. Vastaavaa elämystä ei saa missään muualla Suomessa.

        Jatkuvasti ja vieläpä noin törkeästi.

        Ainoa alastomuuden vastainen paskanpuhuja olet SINÄ VAPAUS.

        Ps. Herää epäilys, että vastasit omaan sivupersoonasi viestiin.


      • mielenkiinto
        Puhelinnumero on kirjoitti:

        Soita Katinkultaan ja kysy sieltä suoraan.
        Puhelinnumero on 08 669 74 seiska seiska.

        Kumma tulkinta Aatamista ja Eevasta, kun he ovat paratiisissa aina viikunanlehtiin kietoutuneina.

        Ps. Vapaus, siut on tunnistettu ;-)

        No en takuulla ole kukaan enkä mikään vapaus, vaan todellakin mielenkiintoista on ollut seurata teidän keskustelujanne, en soita Katinkultaan, koska asia ei minua liikuta niin paljoa, ihmettelen vain tätä teidän kinasteluanne täällä palstalla, ja sitäpaitsi, sinäkö siis olet nähnyt Aatamin ja Eevan paratiisissa viikunanlehtiin pukeutuneena, eiköhän se ole kuitenkin meidän ihmisten oma keksintö että olivat viikunanlehdillä peittäneet sukupuolielimensä???vai?
        Taitaa kannattaa ihmetellä itseäsi moisesta logiikasta:-)


      • mielenkiinto
        on saunamaailmassa kirjoitti:

        Katinkullan henklökunta sanoo, että VAIN uima-asut on saunamaailmassa kielletty.
        Pyyhkeessä voi mennä henkilökunnan antaman tiedon mukaan ihan VAPAASTI saunaan.

        Eikö olekin aika hauska ilmaus, "vapaasti"?

        Usko nyt jo Vapaus, että ymmärrät tuon kyltin väärin, etkä osaa edes tarkkaan keryoa, minkä värinen kyltti on, kun olet fanaattisuudessasi päätellyt vain sen, että kyltti muka kieltäisi myös pyyhkeet.

        Väärin meni, sanoo Katinkullan henkilökunnan edustaja.

        mun ei kyllä pitäisi ottaa kantaa koko keskusteluun, kun en kerran itse edes uskalla mennä sinne saunamaailmaan, (pieni kikkeli)...:-)...mutta jos kerran sinne meneville on vain uima-asut kielletty, niin sittenhän sinne kait voi mennä vaikkapa minkkiturkissa, ja karvahatussa...niinkö?????siis kun luen teidän kinasteluanne että siellä on vain uimapuku kielletty???...entäs jos menisin haarniskassa, oisikohan se mahdollista.


      • oletko nähnyt?
        mielenkiinto kirjoitti:

        No en takuulla ole kukaan enkä mikään vapaus, vaan todellakin mielenkiintoista on ollut seurata teidän keskustelujanne, en soita Katinkultaan, koska asia ei minua liikuta niin paljoa, ihmettelen vain tätä teidän kinasteluanne täällä palstalla, ja sitäpaitsi, sinäkö siis olet nähnyt Aatamin ja Eevan paratiisissa viikunanlehtiin pukeutuneena, eiköhän se ole kuitenkin meidän ihmisten oma keksintö että olivat viikunanlehdillä peittäneet sukupuolielimensä???vai?
        Taitaa kannattaa ihmetellä itseäsi moisesta logiikasta:-)

        Olivatko Aatami ja Eeva alasti paratiisissa?
        Tämäkin on vain uskomus, mitä ei ole koskaan pystytty todistamaan oikeaksi. Se on vain joidenkin ihmisten oma keksintö.

        Aivan samanlainen uskomus on vapaudellakin, kun hän väittää, että Katinkullan kotisivuilla oleva ilmaisu." Aatameille ja Eevoille tarkoitettu roomalainen kylpylä",tarkoittaa alastomuutta. Vapaus tulkitsee omavaltaisesti, että tämä tarkoittaa ehdotonta ALASTOMUUSPAKKOA. Tosiasiaassa tämä vertaus on ainoastaan mainoslause, jossa verrataan kylpylän roomalaista kylpyläosaa paratiisiin ja ilmoitus Aatameille ja Eevoille tarkoittaa vain molempia sukupuolia.

        Ei kannata yrittää tehdä mainoslauseesta liian pitkälle meneviä loogisia johtopäätöksiä.


      • Asu on vapaa.
        mielenkiinto kirjoitti:

        mun ei kyllä pitäisi ottaa kantaa koko keskusteluun, kun en kerran itse edes uskalla mennä sinne saunamaailmaan, (pieni kikkeli)...:-)...mutta jos kerran sinne meneville on vain uima-asut kielletty, niin sittenhän sinne kait voi mennä vaikkapa minkkiturkissa, ja karvahatussa...niinkö?????siis kun luen teidän kinasteluanne että siellä on vain uimapuku kielletty???...entäs jos menisin haarniskassa, oisikohan se mahdollista.

        Miksi sitten otat kantaa keskusteluun, jos ei pitäisi kun et kerran jne..

        Tässä keskustelussa on ollut kyse ainoastaan siitä, että vapaus VALEHTELEE KATINKULLAN SAUNAMAAILMASSA OLEVAN ALASTOMUUSPAKON JA HAUKKUU KAIKKI PYYHETTÄ KÄYTTÄVÄT KYLPYLÄN ASIAKKAT PERVOIKSI. LISÄKSI HÄN KEHOITTAA NIITÄ, JOTKA EIVÄT SUOSTU OLEMAAN ALASTI SAUNAMAAILMASSA PYSYMÄÄN POISSA SIELTÄ.
        TÄMÄ ON ILMISELVÄSTI VALEHTELUA JA KYLPYLÖIDEN ASIAKKAITA KARKOITTAVAA KIRJOITTELUA, ELI SIIS TÄYSIN ASIATONTA. LISÄKSI TÄMÄ VALEHTELEVA PELLE EI HYVÄKSY MITÄÄN FAKTAA ASIASTA ESITETTYÄ TIETOA.

        ".entäs jos menisin haarniskassa, oisikohan se mahdollista."

        Tähänkin kysymykseen saat oikean vastauksen kysymällä SUORAAN KYLPYLÄSTÄ.
        Kaikenkaikkiaan kirjoituksesi antaa sen kuvan, että yrität olla ainoastaan näsäviisas ja tietosi asiasta on täysin nolla.


      • Vapaus
        vain narsistit valehtelevat kirjoitti:

        Jatkuvasti ja vieläpä noin törkeästi.

        Ainoa alastomuuden vastainen paskanpuhuja olet SINÄ VAPAUS.

        Ps. Herää epäilys, että vastasit omaan sivupersoonasi viestiin.

        No osoita sitten missä kohtaa olen valehdellut. häh?

        Ps. Herää epäilys että olet vainoharhainen paskiainen.


      • oli sisällöltään
        Vapaus kirjoitti:

        No osoita sitten missä kohtaa olen valehdellut. häh?

        Ps. Herää epäilys että olet vainoharhainen paskiainen.

        Pelkkää valhetta.

        "kehityksen kärki
        Kirjoittanut: Vapaus 22.1.2008 klo 13.27

           Olet täysin oikeassa. Älä anna noiden alastomuusvastaisten paskanpuhujien hämätä. Ne haluaa vain tuhota valheillaan kaiken hyvän ja kauniin minkä alastomuus voi ihmisille tuoda.

        Ja kannattaa mennä itsekkin kokemaan. Vastaavaa elämystä ei saa missään muualla Suomessa."

        Sinä olet se narsistinen nettihäirikkö.


      • mielenkiinto
        oletko nähnyt? kirjoitti:

        Olivatko Aatami ja Eeva alasti paratiisissa?
        Tämäkin on vain uskomus, mitä ei ole koskaan pystytty todistamaan oikeaksi. Se on vain joidenkin ihmisten oma keksintö.

        Aivan samanlainen uskomus on vapaudellakin, kun hän väittää, että Katinkullan kotisivuilla oleva ilmaisu." Aatameille ja Eevoille tarkoitettu roomalainen kylpylä",tarkoittaa alastomuutta. Vapaus tulkitsee omavaltaisesti, että tämä tarkoittaa ehdotonta ALASTOMUUSPAKKOA. Tosiasiaassa tämä vertaus on ainoastaan mainoslause, jossa verrataan kylpylän roomalaista kylpyläosaa paratiisiin ja ilmoitus Aatameille ja Eevoille tarkoittaa vain molempia sukupuolia.

        Ei kannata yrittää tehdä mainoslauseesta liian pitkälle meneviä loogisia johtopäätöksiä.

        Aivan...uskomus ja uskomus...uskommekohan että koko paratiisia oli olemassakaan???onko sitäkään koskaan pystytty todistamaan....mutta kun luen täällä olevia tekstejä, niin uskon että siellä kyllä lukee Aatameille ja Eevoille, eli vapaus taitaa sittenkin olla oikeassa...
        Miksi ihmeessä eivät ole ottaneet sitä mainoksestaan sitten pois, jos asia on vain vertaus, niin paljon se on tuonut tällekkin palstalle kähinää ihmisten kesken, joku ideahan siinä on alunalkaen ollut, ja jokainen meistä näkyy uskovan tietävänsä kuinka asia on, kyllähän se pojat ja tytöt on asia niin, että se tarkoittaa alasti kylpemistä, ja sillä selvä....sen ymmärtää jokainen tervejärkinen ihminen, jopa minä, vaikka en uskalla sinne mennäkkään.


      • tervejärkisyydestä
        mielenkiinto kirjoitti:

        Aivan...uskomus ja uskomus...uskommekohan että koko paratiisia oli olemassakaan???onko sitäkään koskaan pystytty todistamaan....mutta kun luen täällä olevia tekstejä, niin uskon että siellä kyllä lukee Aatameille ja Eevoille, eli vapaus taitaa sittenkin olla oikeassa...
        Miksi ihmeessä eivät ole ottaneet sitä mainoksestaan sitten pois, jos asia on vain vertaus, niin paljon se on tuonut tällekkin palstalle kähinää ihmisten kesken, joku ideahan siinä on alunalkaen ollut, ja jokainen meistä näkyy uskovan tietävänsä kuinka asia on, kyllähän se pojat ja tytöt on asia niin, että se tarkoittaa alasti kylpemistä, ja sillä selvä....sen ymmärtää jokainen tervejärkinen ihminen, jopa minä, vaikka en uskalla sinne mennäkkään.

        Katinkullan kylpylä on todennut, että Saunamaailmassa saa olla pyyhkeeseen kietoutuneena tai alastomana, mutta ei uikkareissa.

        Jos epäilet tätä, niin ainahan voit soittaa sinne ja kysyä asiaa SUORAAN Katinkullan kylpylästä.

        Aatameille ja Eevoille ilmeisesti tarkoittaa sitä, että kyse on paratiisimaisesta paikasta, jka on tarkoitettu YHTEISESTI molemmille sukupuolille vaikka ilman vaatteita. Ei tuo sanonta millään tavalla PAKOTA ihmisiä olemaan alastomina, vai pakottaako Sinusta, Vapaus?


      • oletko nähnyt?
        mielenkiinto kirjoitti:

        Aivan...uskomus ja uskomus...uskommekohan että koko paratiisia oli olemassakaan???onko sitäkään koskaan pystytty todistamaan....mutta kun luen täällä olevia tekstejä, niin uskon että siellä kyllä lukee Aatameille ja Eevoille, eli vapaus taitaa sittenkin olla oikeassa...
        Miksi ihmeessä eivät ole ottaneet sitä mainoksestaan sitten pois, jos asia on vain vertaus, niin paljon se on tuonut tällekkin palstalle kähinää ihmisten kesken, joku ideahan siinä on alunalkaen ollut, ja jokainen meistä näkyy uskovan tietävänsä kuinka asia on, kyllähän se pojat ja tytöt on asia niin, että se tarkoittaa alasti kylpemistä, ja sillä selvä....sen ymmärtää jokainen tervejärkinen ihminen, jopa minä, vaikka en uskalla sinne mennäkkään.

        Uskoo sen, MITÄ KYLPYLÄ ON ASIASTA SANONUT, EIKÄ JONKUN PERVON TULKINTAA YLEISESTÄ MAINOSLAUSEESTA.

        "Miksi ihmeessä eivät ole ottaneet sitä mainoksestaan sitten pois, jos asia on vain vertaus, niin paljon se on tuonut tällekkin palstalle kähinää ihmisten kesken, joku ideahan siinä on alunalkaen ollut, ja jokainen meistä näkyy uskovan tietävänsä kuinka asia on, kyllähän se pojat ja tytöt on asia niin, että se tarkoittaa alasti kylpemistä, ja sillä selvä....sen ymmärtää jokainen tervejärkinen ihminen, jopa minä, vaikka en uskalla sinne mennäkkään."

        Olet yhtä paljon väärässä, kuin mitä esikuvasi vapaus. JOS EI FAKTA TIETO ASIASTA KELPAA, NIIN KYSY KYLPYLÄSTÄ, ÄLÄKÄ RUPEA SYÖTTÄMÄÄN VALHEITA JA OMIA TULKINTOJASI TOTUUTENA.


      • mielenkiinto
        oletko nähnyt? kirjoitti:

        Uskoo sen, MITÄ KYLPYLÄ ON ASIASTA SANONUT, EIKÄ JONKUN PERVON TULKINTAA YLEISESTÄ MAINOSLAUSEESTA.

        "Miksi ihmeessä eivät ole ottaneet sitä mainoksestaan sitten pois, jos asia on vain vertaus, niin paljon se on tuonut tällekkin palstalle kähinää ihmisten kesken, joku ideahan siinä on alunalkaen ollut, ja jokainen meistä näkyy uskovan tietävänsä kuinka asia on, kyllähän se pojat ja tytöt on asia niin, että se tarkoittaa alasti kylpemistä, ja sillä selvä....sen ymmärtää jokainen tervejärkinen ihminen, jopa minä, vaikka en uskalla sinne mennäkkään."

        Olet yhtä paljon väärässä, kuin mitä esikuvasi vapaus. JOS EI FAKTA TIETO ASIASTA KELPAA, NIIN KYSY KYLPYLÄSTÄ, ÄLÄKÄ RUPEA SYÖTTÄMÄÄN VALHEITA JA OMIA TULKINTOJASI TOTUUTENA.

        mutta todistappa että Katinkullan henkilökunta on sinulle niin ilmoittanut?


      • Katinkultaan ja kysy
        mielenkiinto kirjoitti:

        mutta todistappa että Katinkullan henkilökunta on sinulle niin ilmoittanut?

        Tuon todistaminen on helppoa. Soita Katinkultaan ja kysy, olenko minä kysynyt sieltä puhelimitse tästä pyyheasiasta.

        Todistustaakka on syyttäjällä, ja sinä syytät, etten olisi kysynyt.
        Tosiasiassa tätä aiaa on kysynyt jo aika moni katinkullan kylpylään soittanut.
        Numero on tässä:
        nolla, kasi, kuus, kuus, ysi, neljä, seiska, seiska.


      • mielenkiinto
        Katinkultaan ja kysy kirjoitti:

        Tuon todistaminen on helppoa. Soita Katinkultaan ja kysy, olenko minä kysynyt sieltä puhelimitse tästä pyyheasiasta.

        Todistustaakka on syyttäjällä, ja sinä syytät, etten olisi kysynyt.
        Tosiasiassa tätä aiaa on kysynyt jo aika moni katinkullan kylpylään soittanut.
        Numero on tässä:
        nolla, kasi, kuus, kuus, ysi, neljä, seiska, seiska.

        Minäpä soitan, annatko nimesi osoitteesi sos.turvatunnuksesi ja puhelinnumerosi, ja uskon että vielä valokuvakin olisi tarpeen:-)..sen voit lähettää osoitteeseen [email protected]


      • Vapaus
        tervejärkisyydestä kirjoitti:

        Katinkullan kylpylä on todennut, että Saunamaailmassa saa olla pyyhkeeseen kietoutuneena tai alastomana, mutta ei uikkareissa.

        Jos epäilet tätä, niin ainahan voit soittaa sinne ja kysyä asiaa SUORAAN Katinkullan kylpylästä.

        Aatameille ja Eevoille ilmeisesti tarkoittaa sitä, että kyse on paratiisimaisesta paikasta, jka on tarkoitettu YHTEISESTI molemmille sukupuolille vaikka ilman vaatteita. Ei tuo sanonta millään tavalla PAKOTA ihmisiä olemaan alastomina, vai pakottaako Sinusta, Vapaus?

        Ei pakota kun kerran voi jättää menemättäkin koko saunamaailmaan mutta jos sinne menee niin alasti ollaan ja sillä hyvä.

        Eihän tässä nyt pitäisi olla mitään epäselvää.


      • olemaan alastomana.
        Vapaus kirjoitti:

        Ei pakota kun kerran voi jättää menemättäkin koko saunamaailmaan mutta jos sinne menee niin alasti ollaan ja sillä hyvä.

        Eihän tässä nyt pitäisi olla mitään epäselvää.

        Tollo, sanonta ei pakota ketään saunamaailmaan menijää olemaan alastomana saunamaailmassa.

        Eihän tässä nyt pitäisi olla mitään epäselvää, edes Sinulle, Vapaus.


      • Vapaus
        oli sisällöltään kirjoitti:

        Pelkkää valhetta.

        "kehityksen kärki
        Kirjoittanut: Vapaus 22.1.2008 klo 13.27

           Olet täysin oikeassa. Älä anna noiden alastomuusvastaisten paskanpuhujien hämätä. Ne haluaa vain tuhota valheillaan kaiken hyvän ja kauniin minkä alastomuus voi ihmisille tuoda.

        Ja kannattaa mennä itsekkin kokemaan. Vastaavaa elämystä ei saa missään muualla Suomessa."

        Sinä olet se narsistinen nettihäirikkö.

        No mitä muutakaan motiivia noilla alastomuusvastustajilla voisi mustamaalaukselleen tällä palstalla olla kuin juuri alastomuuden tuhoaminen?


      • JÄRKEVÄSTI,
        Vapaus kirjoitti:

        No mitä muutakaan motiivia noilla alastomuusvastustajilla voisi mustamaalaukselleen tällä palstalla olla kuin juuri alastomuuden tuhoaminen?

        Kuulehan tollo, Sun kanssas ei voi oikein keskustella edes suurinpiirtein JÄRKEVÄSTI, kun käytät sanoja turhan omaperäisesti.

        Selitäpä nyt, missä täällä on ollut alastomuusvastaisuutta?

        Mitä tarkoitat alastomuusvastaisella kirjoittajalla?

        Tuskin tällä palstalla kenenkään intressiin kuuluisi alastomuuden tuhoaminen?

        Tässä kohdassa kyseeseen tulee lähinnä vain yksi kirjoittaja, joka valehtelee ja levittele vääristeltyjä huhuja alastomuuden laillisuuden suhteen ja valehtelee poliisien toiminnasta puuta heinää.

        **Tämä ketju käsittelee Katinkullan kylpylää, eikä tässä ketjussa ole ollut mitään muuta mustamaalaamista, kuin Sinun valeitasi Katinkullan kylpylästä. Siellä kun EI OLE pakko olla alastomana saunoissa, vaan siellä saa käyttää pyyhettä (ei ole pakko käyttää).

        Jos joku ryhtyisi täällä valheellisesti meuhkaamaan vaatimuksilla pakollisesta pyyhkeen käytöstä saunoissa, niin sitä voisi pitää alastomuusvastaisena, mutta laillisen vaihtoehdon esittäminen LISÄÄ alastomuuden vapautta, eikä suinkaan vähennä sitä.


      • Vapaus
        olemaan alastomana. kirjoitti:

        Tollo, sanonta ei pakota ketään saunamaailmaan menijää olemaan alastomana saunamaailmassa.

        Eihän tässä nyt pitäisi olla mitään epäselvää, edes Sinulle, Vapaus.

        No jollei sanonta pakota niin miten olis järki?

        Ai niin mutta sitähän teillä ei tunnetusti ole.

        Mikäs sitten neuvoksi? Usko? Toivo? Rakkaus? Kateus? Katkeruus? Kaverit? olkoon syy mikä tahansa, sama se, kunhan ollaan ALASTI


      • Vapaus
        JÄRKEVÄSTI, kirjoitti:

        Kuulehan tollo, Sun kanssas ei voi oikein keskustella edes suurinpiirtein JÄRKEVÄSTI, kun käytät sanoja turhan omaperäisesti.

        Selitäpä nyt, missä täällä on ollut alastomuusvastaisuutta?

        Mitä tarkoitat alastomuusvastaisella kirjoittajalla?

        Tuskin tällä palstalla kenenkään intressiin kuuluisi alastomuuden tuhoaminen?

        Tässä kohdassa kyseeseen tulee lähinnä vain yksi kirjoittaja, joka valehtelee ja levittele vääristeltyjä huhuja alastomuuden laillisuuden suhteen ja valehtelee poliisien toiminnasta puuta heinää.

        **Tämä ketju käsittelee Katinkullan kylpylää, eikä tässä ketjussa ole ollut mitään muuta mustamaalaamista, kuin Sinun valeitasi Katinkullan kylpylästä. Siellä kun EI OLE pakko olla alastomana saunoissa, vaan siellä saa käyttää pyyhettä (ei ole pakko käyttää).

        Jos joku ryhtyisi täällä valheellisesti meuhkaamaan vaatimuksilla pakollisesta pyyhkeen käytöstä saunoissa, niin sitä voisi pitää alastomuusvastaisena, mutta laillisen vaihtoehdon esittäminen LISÄÄ alastomuuden vapautta, eikä suinkaan vähennä sitä.

        "Selitäpä nyt, missä täällä on ollut alastomuusvastaisuutta?"

        Pyyhkeenkäytön puolustaminen, ylipäätään peittelyn puolustaminen, saunakaiteiden puolustaminen, nakumestojen ja varsinkin Katinkullan mustamaalaus, koko alastomuuskulttuurin mustamaalaus, alastomien uhkailu väkivallalla ja hoidoilla, viranomaisten alastomuuvihan vähättely yms...

        "Mitä tarkoitat alastomuusvastaisella kirjoittajalla?"

        Sellainen joka kirjoittaa edellä mainituista aiheista.

        "Tuskin tällä palstalla kenenkään intressiin kuuluisi alastomuuden tuhoaminen?"

        Niin luulis mutta tälle palstalle on pesitynyt joitakin fundamentalistialastomuusvastustajaterroristeja jotka tavoittelevat alastomuuden täydellistä tuhoamista tästä maasa sisältä päin eli tältä palstalta.

        "Tämä ketju käsittelee Katinkullan kylpylää, eikä tässä ketjussa ole ollut mitään"

        No niin, siinä sitä taas ollan: Alastomuusvastastuja pääsee vauhtiin...


      • ketään olemaan
        Vapaus kirjoitti:

        No jollei sanonta pakota niin miten olis järki?

        Ai niin mutta sitähän teillä ei tunnetusti ole.

        Mikäs sitten neuvoksi? Usko? Toivo? Rakkaus? Kateus? Katkeruus? Kaverit? olkoon syy mikä tahansa, sama se, kunhan ollaan ALASTI

        Suomi on VAPAA maa, täällä KUKAAN ei voi eikä edes saa pakottaa ketään olemaan saunassa pakolla alastomana.

        Vain totalitaristi kommunisti voi edes EHDOTTAA saunaan PAKOLLISTA alastomuutta.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        "Selitäpä nyt, missä täällä on ollut alastomuusvastaisuutta?"

        Pyyhkeenkäytön puolustaminen, ylipäätään peittelyn puolustaminen, saunakaiteiden puolustaminen, nakumestojen ja varsinkin Katinkullan mustamaalaus, koko alastomuuskulttuurin mustamaalaus, alastomien uhkailu väkivallalla ja hoidoilla, viranomaisten alastomuuvihan vähättely yms...

        "Mitä tarkoitat alastomuusvastaisella kirjoittajalla?"

        Sellainen joka kirjoittaa edellä mainituista aiheista.

        "Tuskin tällä palstalla kenenkään intressiin kuuluisi alastomuuden tuhoaminen?"

        Niin luulis mutta tälle palstalle on pesitynyt joitakin fundamentalistialastomuusvastustajaterroristeja jotka tavoittelevat alastomuuden täydellistä tuhoamista tästä maasa sisältä päin eli tältä palstalta.

        "Tämä ketju käsittelee Katinkullan kylpylää, eikä tässä ketjussa ole ollut mitään"

        No niin, siinä sitä taas ollan: Alastomuusvastastuja pääsee vauhtiin...

        Joista sinä pääosin kirjoitat.

        Alastomuusvastaisuutta on:
        -Pyyhkeenkäytön kieltäminen ja pakkoalastomuuden vaatiminen.
        -Kyttäyksen PUOLUSTAMINEN.
        -Kylpylöiden ja varsinkin Katinkullan mustamaalaus, sekä niistä valehteleminen.
        -Kaiteiden vastustaminen, koska se suosii pelkästään kyttääjiä.
        -Viranomaisten syyttäminen väärillä perusteilla.
        -Normaalien saunojien nimittely pervoiksi.

        " "Mitä tarkoitat alastomuusvastaisella kirjoittajalla?"

        Sellainen joka kirjoittaa edellä mainituista aiheista."

        Tarkoitat että kaikki kirjoittajat, jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi ja usko sinun mielipuolisia ja valheellisia väittämiäsi.

        " "Tuskin tällä palstalla kenenkään intressiin kuuluisi alastomuuden tuhoaminen?"

        Niin luulis mutta tälle palstalle on pesitynyt joitakin fundamentalistialastomuusvastustajaterroristeja jotka tavoittelevat alastomuuden täydellistä tuhoamista tästä maasa sisältä päin eli tältä palstalta."

        Tavalliseen tapaasi alat heti rähjätä, kun jäät alakynteen.


      • Vapaus
        ketään olemaan kirjoitti:

        Suomi on VAPAA maa, täällä KUKAAN ei voi eikä edes saa pakottaa ketään olemaan saunassa pakolla alastomana.

        Vain totalitaristi kommunisti voi edes EHDOTTAA saunaan PAKOLLISTA alastomuutta.

        Selvästi huomaa ettei sulla ole sivistystä vaan ole moukka ja juntti.

        Sivistynyt ihminen tietää varsin hyvin ilman sääntöjä tai lakejakin että saunaan mennään alasti ja sillä hyvä.


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        Joista sinä pääosin kirjoitat.

        Alastomuusvastaisuutta on:
        -Pyyhkeenkäytön kieltäminen ja pakkoalastomuuden vaatiminen.
        -Kyttäyksen PUOLUSTAMINEN.
        -Kylpylöiden ja varsinkin Katinkullan mustamaalaus, sekä niistä valehteleminen.
        -Kaiteiden vastustaminen, koska se suosii pelkästään kyttääjiä.
        -Viranomaisten syyttäminen väärillä perusteilla.
        -Normaalien saunojien nimittely pervoiksi.

        " "Mitä tarkoitat alastomuusvastaisella kirjoittajalla?"

        Sellainen joka kirjoittaa edellä mainituista aiheista."

        Tarkoitat että kaikki kirjoittajat, jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi ja usko sinun mielipuolisia ja valheellisia väittämiäsi.

        " "Tuskin tällä palstalla kenenkään intressiin kuuluisi alastomuuden tuhoaminen?"

        Niin luulis mutta tälle palstalle on pesitynyt joitakin fundamentalistialastomuusvastustajaterroristeja jotka tavoittelevat alastomuuden täydellistä tuhoamista tästä maasa sisältä päin eli tältä palstalta."

        Tavalliseen tapaasi alat heti rähjätä, kun jäät alakynteen.

        Kyllä teidän totalitaristien manipulointitavat on tiedossa


        Vapaus EI OLE orjuutta, sota EI OLE rauhaa, peittely EI OLE alastomuutta.

        Jos kannatta peittelyä silloin vastustaa alastomuutta ja jos vastustaa alastomuutta silloin kannattaa peittelyä. Se on juuri näin yksinkertaista.

        Sama koske myös muita vapaata alastomuutta rajoittavia toimenpiteitä kuten yhteissaunojen kaiteita.

        "Tarkoitat että kaikki kirjoittajat, jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi ja usko sinun mielipuolisia ja valheellisia väittämiäsi."

        Minä en valehtele ja kaikki viestini ovat sisällöltään alastomuusmyönteisiä joten siitä seuraa yksinkertaisella logiikalla se että kirjoitusteni kanssa eri mieltä olevat vastustavat alastomuutta.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä teidän totalitaristien manipulointitavat on tiedossa


        Vapaus EI OLE orjuutta, sota EI OLE rauhaa, peittely EI OLE alastomuutta.

        Jos kannatta peittelyä silloin vastustaa alastomuutta ja jos vastustaa alastomuutta silloin kannattaa peittelyä. Se on juuri näin yksinkertaista.

        Sama koske myös muita vapaata alastomuutta rajoittavia toimenpiteitä kuten yhteissaunojen kaiteita.

        "Tarkoitat että kaikki kirjoittajat, jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi ja usko sinun mielipuolisia ja valheellisia väittämiäsi."

        Minä en valehtele ja kaikki viestini ovat sisällöltään alastomuusmyönteisiä joten siitä seuraa yksinkertaisella logiikalla se että kirjoitusteni kanssa eri mieltä olevat vastustavat alastomuutta.

        "Kyllä teidän totalitaristien manipulointitavat on tiedossa"

        Ensinnäkään me jotka vastustamme sinun idioottimaisia ja täysin valheellisia viestejäsi, EMME OLE TOTALITARISTEJA EMMEKÄ MANIPULOI MITÄÄN. ME KERROMME AINOASTAAN ASIOIDEN OIKEAN LAIDAN.

        Olet varsinainen sosialisti. Sinun ajatustapaasi kuvaa vanha sanonta hyvin: "Kaikki mikä on sinun, on myös minun".

        Me jotka kerromme totuuden asioista, meihin sopii paremmin sanonta: "Kaikki mikä on minun, on myös sinun."


      • oletko huomannut
        Vapaus kirjoitti:

        Selvästi huomaa ettei sulla ole sivistystä vaan ole moukka ja juntti.

        Sivistynyt ihminen tietää varsin hyvin ilman sääntöjä tai lakejakin että saunaan mennään alasti ja sillä hyvä.

        tämän olevan yllättävänkin yleistä kylpylöiden saunoissa?


      • sekavia
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä teidän totalitaristien manipulointitavat on tiedossa


        Vapaus EI OLE orjuutta, sota EI OLE rauhaa, peittely EI OLE alastomuutta.

        Jos kannatta peittelyä silloin vastustaa alastomuutta ja jos vastustaa alastomuutta silloin kannattaa peittelyä. Se on juuri näin yksinkertaista.

        Sama koske myös muita vapaata alastomuutta rajoittavia toimenpiteitä kuten yhteissaunojen kaiteita.

        "Tarkoitat että kaikki kirjoittajat, jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi ja usko sinun mielipuolisia ja valheellisia väittämiäsi."

        Minä en valehtele ja kaikki viestini ovat sisällöltään alastomuusmyönteisiä joten siitä seuraa yksinkertaisella logiikalla se että kirjoitusteni kanssa eri mieltä olevat vastustavat alastomuutta.

        Taidat olla ihan sekopää goatse, kirjoitat ihan sekavia ja älyttömiä tekstejä.

        Tekstisi aiheuttavat USKOMATTOMAN paljon pahaa kaikelle suomalaiselle alastomuudelle.

        Lopeta jo, ole niin ystävällinen.

        Etsi itsellesi joku toinen sauhuamispalsta, täällä mielipuolipiteesi tunnetaan jo.


      • Vapaus
        oletko huomannut kirjoitti:

        tämän olevan yllättävänkin yleistä kylpylöiden saunoissa?

        No alle viideosa sitä käyttää täällä Suomessa ja ne on juuri niitä juntteja ja moukkia jotka ei tajua mistään sivistyneestä mitään.


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        "Kyllä teidän totalitaristien manipulointitavat on tiedossa"

        Ensinnäkään me jotka vastustamme sinun idioottimaisia ja täysin valheellisia viestejäsi, EMME OLE TOTALITARISTEJA EMMEKÄ MANIPULOI MITÄÄN. ME KERROMME AINOASTAAN ASIOIDEN OIKEAN LAIDAN.

        Olet varsinainen sosialisti. Sinun ajatustapaasi kuvaa vanha sanonta hyvin: "Kaikki mikä on sinun, on myös minun".

        Me jotka kerromme totuuden asioista, meihin sopii paremmin sanonta: "Kaikki mikä on minun, on myös sinun."

        Onko se "asioiden oikea laita" siis mielestäsi se että saunaan pitää ehdottomasti mennä pyyhe päällä ja alastomuus missä hyvänsä on hirvittävä rikos?

        Siltä se ainakin vaikuttaa.


      • Vapaus
        sekavia kirjoitti:

        Taidat olla ihan sekopää goatse, kirjoitat ihan sekavia ja älyttömiä tekstejä.

        Tekstisi aiheuttavat USKOMATTOMAN paljon pahaa kaikelle suomalaiselle alastomuudelle.

        Lopeta jo, ole niin ystävällinen.

        Etsi itsellesi joku toinen sauhuamispalsta, täällä mielipuolipiteesi tunnetaan jo.

        Minä en anna tätä palstaa koskaan teidän alastomuusvastustajien temmellyskentäksi.

        Mutta jos te lopetatte niin lopetan minäkin.


      • jopa sivistynytkin
        Vapaus kirjoitti:

        No alle viideosa sitä käyttää täällä Suomessa ja ne on juuri niitä juntteja ja moukkia jotka ei tajua mistään sivistyneestä mitään.

        ihminen.
        Heille yhteistä kuitenkin on, että he eivät halua saunoessaan esitellä sukuelimiään muille saunojille.

        Tämä on täysin mahdollista ja luvallista ja se mahtuu mukaan suomalaiseen saunaperinteeseen, vaikka kaikki saunojat eivät tästä SUKUELINTEN peittelystä pitäisikään.

        Tavallinen ihminen kyllä pystyy elämään tämän ilmiön kanssa, kyttääjiä se voi harmittaa, kun jää jokunen genitaali näkemättä.

        Not a big deal.


      • mennä saunaan
        Vapaus kirjoitti:

        Onko se "asioiden oikea laita" siis mielestäsi se että saunaan pitää ehdottomasti mennä pyyhe päällä ja alastomuus missä hyvänsä on hirvittävä rikos?

        Siltä se ainakin vaikuttaa.

        Eihän KUKAAN ole kirjoittanut, että KAIKKIEN pitäisi mennä saunaan PYYHE PÄÄLLÄ, VAI ONKO?

        Siis ONKO?

        Onko joku muu väittänyt, että alastomuus missä hyvänsä on hirvittävä rikos?

        Eipä ole, vai ONKO?

        Siis ONKO?

        EI SE KYLLÄ SILTÄ VAIKUTAKAAN!

        Täällä on kyllä sanottu, ettää pyyhe päällä SAA MENNÄ saunaan, ja on myös sanottu, että ALASTOMANA SAA OLLA jokaisella uimarannalla.

        Vain Vapaus on vastustanut molempia mainittuja tosiasioita omissa kirjoituksissaan.


      • Tämän palstan
        Vapaus kirjoitti:

        Minä en anna tätä palstaa koskaan teidän alastomuusvastustajien temmellyskentäksi.

        Mutta jos te lopetatte niin lopetan minäkin.

        Katso peiliin, Sinä Vapaus olet tämän palstan AINOA alastomuusvastustaja.

        Kun Sinä lopetat nuo alastomuusvastaiset juttusi, niin eihän kukaan sen jälkeen oikaise enään vääriä väitteitäsi.


      • Vapaus
        jopa sivistynytkin kirjoitti:

        ihminen.
        Heille yhteistä kuitenkin on, että he eivät halua saunoessaan esitellä sukuelimiään muille saunojille.

        Tämä on täysin mahdollista ja luvallista ja se mahtuu mukaan suomalaiseen saunaperinteeseen, vaikka kaikki saunojat eivät tästä SUKUELINTEN peittelystä pitäisikään.

        Tavallinen ihminen kyllä pystyy elämään tämän ilmiön kanssa, kyttääjiä se voi harmittaa, kun jää jokunen genitaali näkemättä.

        Not a big deal.

        Ei voi. Pyyhkeen käyttö suomalaisessa saunassa ilman erittäin painavaa syytä on merkki SYVÄST SIVISTYMÄTTÖMYYDESTÄ. Siitä ei pääse mihinkään.

        Ja erittäin painavaksi syyksi ei kelpaa ettei halua näyttää genitaalejaan koska ainahan voi jäädä pois sieltä saunasta jos se ei kiinnosta.


      • Vapaus
        mennä saunaan kirjoitti:

        Eihän KUKAAN ole kirjoittanut, että KAIKKIEN pitäisi mennä saunaan PYYHE PÄÄLLÄ, VAI ONKO?

        Siis ONKO?

        Onko joku muu väittänyt, että alastomuus missä hyvänsä on hirvittävä rikos?

        Eipä ole, vai ONKO?

        Siis ONKO?

        EI SE KYLLÄ SILTÄ VAIKUTAKAAN!

        Täällä on kyllä sanottu, ettää pyyhe päällä SAA MENNÄ saunaan, ja on myös sanottu, että ALASTOMANA SAA OLLA jokaisella uimarannalla.

        Vain Vapaus on vastustanut molempia mainittuja tosiasioita omissa kirjoituksissaan.

        "Eihän KUKAAN ole kirjoittanut, että KAIKKIEN pitäisi mennä saunaan PYYHE PÄÄLLÄ, VAI ONKO?"

        On kyllä. Etkö sinäkään osaa lukea?

        "Onko joku muu väittänyt, että alastomuus missä hyvänsä on hirvittävä rikos?

        Eipä ole, vai ONKO?"

        On.

        "Vain Vapaus on vastustanut molempia mainittuja tosiasioita omissa kirjoituksissaan."

        olen vastustanut näitä molpempia VALHEITA.


      • Vapaus
        Tämän palstan kirjoitti:

        Katso peiliin, Sinä Vapaus olet tämän palstan AINOA alastomuusvastustaja.

        Kun Sinä lopetat nuo alastomuusvastaiset juttusi, niin eihän kukaan sen jälkeen oikaise enään vääriä väitteitäsi.

        Kuten kaikki tietävät minä olen yksi harvoista alastomuuden puolustajista täällä ja monet muut on se vastustajia.

        Musta ei muutu selittämällä valkoiseksi.


      • käyttääkin vartalonsa
        Vapaus kirjoitti:

        Ei voi. Pyyhkeen käyttö suomalaisessa saunassa ilman erittäin painavaa syytä on merkki SYVÄST SIVISTYMÄTTÖMYYDESTÄ. Siitä ei pääse mihinkään.

        Ja erittäin painavaksi syyksi ei kelpaa ettei halua näyttää genitaalejaan koska ainahan voi jäädä pois sieltä saunasta jos se ei kiinnosta.

        Ja pyh! Juuri sivistyneistöhän sitä pyyhjettä eniten käyttääkin vartalonsa verhona kyttääjien katseita vastaan.

        Ketään ei kiinnosta näyttää genitaalejaan saunassa, mistä Sinä moista kuvitteletkaan?

        "Ainahan voi jäädä pois sieltä saunasta jos se genitaalien näyttäminen ei kiinnosta."


      • Anonyymi
        Vapaus kirjoitti:

        Ei voi. Pyyhkeen käyttö suomalaisessa saunassa ilman erittäin painavaa syytä on merkki SYVÄST SIVISTYMÄTTÖMYYDESTÄ. Siitä ei pääse mihinkään.

        Ja erittäin painavaksi syyksi ei kelpaa ettei halua näyttää genitaalejaan koska ainahan voi jäädä pois sieltä saunasta jos se ei kiinnosta.

        Haluan näyttää sulle mun elintä 358 40 830 9908


    • 25-vuotias aviopari

      Pyydämme anteeksi että satuimme kysymään asiaan täällä,,voisikohan joku taho poistaa meidän kysymyksen täältä

      • anteeksi

        Ihan sama mikä on alkuperäinen kysymys. Juttu menee joka tapauksessa aina tuohon pyyheliinaväittelyyn. Tuo pervertti vapaus-nimimerkki pitää siitä kyllä huolen. Kysymyksenne oli asiallinen ja saitte kai myös asiallisen vastauksen tuossa ketjun alkupäässä.


      • Vapaus
        anteeksi kirjoitti:

        Ihan sama mikä on alkuperäinen kysymys. Juttu menee joka tapauksessa aina tuohon pyyheliinaväittelyyn. Tuo pervertti vapaus-nimimerkki pitää siitä kyllä huolen. Kysymyksenne oli asiallinen ja saitte kai myös asiallisen vastauksen tuossa ketjun alkupäässä.

        Mä en ole koskaan aloittanut AINUTTAKAAN pyyhekeskutelua enkä myöskään vienyt ainuttakaan aihetta pyyhe-aiheeseen vaan AINA se on ollut joku muu- yleensä alastomuusvastustajat.


      • koskien saunamaailmaa
        Vapaus kirjoitti:

        Mä en ole koskaan aloittanut AINUTTAKAAN pyyhekeskutelua enkä myöskään vienyt ainuttakaan aihetta pyyhe-aiheeseen vaan AINA se on ollut joku muu- yleensä alastomuusvastustajat.

        koskien saunamaailmaa
        Kirjoittanut: Vapaus 19.1.2008 klo 13.29

        Ei ainoastaan saa vaan PITÄÄ olla nakuna eli EI uikkareita EIKÄ pyyhkeitä.

        ***************Lainaus päättyy***************

        Pyyhekeskustelun taisi jälleen kerran aloittaa nimimerkkikirjoittaja Vapaus ;-).


      • vastauksesi aloittajan
        Vapaus kirjoitti:

        Mä en ole koskaan aloittanut AINUTTAKAAN pyyhekeskutelua enkä myöskään vienyt ainuttakaan aihetta pyyhe-aiheeseen vaan AINA se on ollut joku muu- yleensä alastomuusvastustajat.

        Viestiin oli heti valheellinen.

        "koskien saunamaailmaa
        Kirjoittanut: Vapaus 19.1.2008 klo 13.29

           Ei ainoastaan saa vaan PITÄÄ olla nakuna eli EI uikkareita EIKÄ pyyhkeitä.

        Tirkistelijöitä ei taatusti ole koska siellä kaikki näkyy tirkistelemättäkin."

        Olet todella pervo valehtelija ja totalitaristi alastomuusvastustaja.   


      • muiden riehumisesta

        Sen näkee keskustelua enemmän seuraava jo viestien määrästä. Muilla seksi-kokonaisuuden alueilla on 1-30 uutta viestiä päivässä. Kun "Vapaus" on vauhdissa, kuten tänään, täällä on tuo yli 200 viestiä. Se ei johdu teidän kysymyksestänne, se on tämän palstan normaalia toimintaa.

        Yksi häirikkö riittää pilaamaan todella monen kommunikoinnin.


      • Vapaus
        koskien saunamaailmaa kirjoitti:

        koskien saunamaailmaa
        Kirjoittanut: Vapaus 19.1.2008 klo 13.29

        Ei ainoastaan saa vaan PITÄÄ olla nakuna eli EI uikkareita EIKÄ pyyhkeitä.

        ***************Lainaus päättyy***************

        Pyyhekeskustelun taisi jälleen kerran aloittaa nimimerkkikirjoittaja Vapaus ;-).

        Ketjun aloittaja kirjoitti ensimmäisessä viestissä: "onko mahdollista pyyhe olla päällä jos sattuu joku tirkisteliä olemaan..."

        Joten tämä ketju oli alusta alkaen pyyhekeskustelu enkä minä sitä suinkaan tälläkään kertaa aloittanut.    


      • Vapaus
        vastauksesi aloittajan kirjoitti:

        Viestiin oli heti valheellinen.

        "koskien saunamaailmaa
        Kirjoittanut: Vapaus 19.1.2008 klo 13.29

           Ei ainoastaan saa vaan PITÄÄ olla nakuna eli EI uikkareita EIKÄ pyyhkeitä.

        Tirkistelijöitä ei taatusti ole koska siellä kaikki näkyy tirkistelemättäkin."

        Olet todella pervo valehtelija ja totalitaristi alastomuusvastustaja.   

        Mitä tuossa oli muka valheellista?

        Kerro heti.


      • Vapaus
        muiden riehumisesta kirjoitti:

        Sen näkee keskustelua enemmän seuraava jo viestien määrästä. Muilla seksi-kokonaisuuden alueilla on 1-30 uutta viestiä päivässä. Kun "Vapaus" on vauhdissa, kuten tänään, täällä on tuo yli 200 viestiä. Se ei johdu teidän kysymyksestänne, se on tämän palstan normaalia toimintaa.

        Yksi häirikkö riittää pilaamaan todella monen kommunikoinnin.

        Kyllä se johtuu nimenomaan muiden kirjoituksista ei minun.

        Jos joku aloittaa keskustelemaan pyyhkeistä niin niihin pitää meikäläisen vastata.


      • ÄLYTTÖMÄN
        Vapaus kirjoitti:

        Ketjun aloittaja kirjoitti ensimmäisessä viestissä: "onko mahdollista pyyhe olla päällä jos sattuu joku tirkisteliä olemaan..."

        Joten tämä ketju oli alusta alkaen pyyhekeskustelu enkä minä sitä suinkaan tälläkään kertaa aloittanut.    

        Vastasit hänelle VALEELLA, joten kyllä Sinä aloitit ÄLYTTÖMÄN pyyhekeskustelun.


      • Vapaus, olet hörhöpää
        Vapaus kirjoitti:

        Mitä tuossa oli muka valheellista?

        Kerro heti.

        Aloittaja ei ole "alastomuusvastustaja", joten jälleen kerran valehtelit törkeästi.

        Oikeudessa tavataan.


      • Psykoosiko pakottaa?
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä se johtuu nimenomaan muiden kirjoituksista ei minun.

        Jos joku aloittaa keskustelemaan pyyhkeistä niin niihin pitää meikäläisen vastata.

        Miksi ihmeessä Sinun on pakko vastata?
        Yhtä hyvin voisit jättää kysymyksen toisten vastattavaksi, etenkin kun omassa vastauksessasi VALEHTELET TÖRKEÄSTI kylpylän käytännöstä kysyjälle.


      • Vapaus
        ÄLYTTÖMÄN kirjoitti:

        Vastasit hänelle VALEELLA, joten kyllä Sinä aloitit ÄLYTTÖMÄN pyyhekeskustelun.

        Tämän asian kannalta ihan sama oliko vastaukseni valetta vai ei (mitä se ei tietenkään ollut) niin joka tapauksessa se oli vastaus esitettyyyn pyyheaiheiseen kysymykseen eikä siis aloittanut keskustelua.


      • Vapaus
        Vapaus, olet hörhöpää kirjoitti:

        Aloittaja ei ole "alastomuusvastustaja", joten jälleen kerran valehtelit törkeästi.

        Oikeudessa tavataan.

        Mutta enhän niin ole väittänytkään enkä maininnut vastauksessani sanallakaan "alastomuusvastustajaa".

        Et tunnu enää pysyvän itsekkään perässä valheissasi.

        Vinkkinä: Kokeile joskus totuutta siinä on helpompi pysyä kun totuus pysyy ja ainoastaan valheet vaihtuu.


      • Vapaus
        Psykoosiko pakottaa? kirjoitti:

        Miksi ihmeessä Sinun on pakko vastata?
        Yhtä hyvin voisit jättää kysymyksen toisten vastattavaksi, etenkin kun omassa vastauksessasi VALEHTELET TÖRKEÄSTI kylpylän käytännöstä kysyjälle.

        Ei psykoosi vaan halu puolustaa alastomuutta.


      • Rekisteröitynä voit
        Vapaus kirjoitti:

        Mutta enhän niin ole väittänytkään enkä maininnut vastauksessani sanallakaan "alastomuusvastustajaa".

        Et tunnu enää pysyvän itsekkään perässä valheissasi.

        Vinkkinä: Kokeile joskus totuutta siinä on helpompi pysyä kun totuus pysyy ja ainoastaan valheet vaihtuu.

        Arkistosta löytyy alkuperäinen viestisi, vaikka kisteröitynä voit muuttaakin viestejäsi jälkeen päin.
        Arkistosta löytyvät myös KAIKKI poistamasi vietit, joten ei kannata poistaa edes koko ketjua vastauksestasi alkaen.
        Viranomaiset tutkivat jo kirjoitteluasi...


      • kyttäämisen vapautta
        Vapaus kirjoitti:

        Ei psykoosi vaan halu puolustaa alastomuutta.

        Mutta ETHÄN sinä puolusta alastomuutta, vaan kyttäämisen vapautta.
        Niillähän on vankka ero.


      • Vapaus
        Rekisteröitynä voit kirjoitti:

        Arkistosta löytyy alkuperäinen viestisi, vaikka kisteröitynä voit muuttaakin viestejäsi jälkeen päin.
        Arkistosta löytyvät myös KAIKKI poistamasi vietit, joten ei kannata poistaa edes koko ketjua vastauksestasi alkaen.
        Viranomaiset tutkivat jo kirjoitteluasi...

        En minä täältä ole omia viestejäni poistanut muuta kuin kirjoitusvirheiden takia tai jos olen unohtanut kirjoittaa siihen jotain merkittävää.

        Joten hallussasi EI VOI olla mitään sellaisia viestejä joka muuttaisi tätä asiaa miksikään joten turha yrittää johttaa ihmisiä HARHAAN.


      • Heti ensimmäinen vastaus oli asiallinen. Kannattaa käydä itse toteamassa.

        P.S. Poistopyyntö on netissä jokseenkin toivoton.


      • Vapaus
        kyttäämisen vapautta kirjoitti:

        Mutta ETHÄN sinä puolusta alastomuutta, vaan kyttäämisen vapautta.
        Niillähän on vankka ero.

        Niin on ero ja sinä et sitä eroa ymmärrä.

        Minä puolustan nimenomaan ALASTOMUUTTA.
        ja kukaan ei voi perustellusti muuta väittää.


      • ketjun aloittajaa
        Vapaus kirjoitti:

        En minä täältä ole omia viestejäni poistanut muuta kuin kirjoitusvirheiden takia tai jos olen unohtanut kirjoittaa siihen jotain merkittävää.

        Joten hallussasi EI VOI olla mitään sellaisia viestejä joka muuttaisi tätä asiaa miksikään joten turha yrittää johttaa ihmisiä HARHAAN.

        Sinä tässä yrität harhauttaa ensin väittämällä ketjun aloittajaa "alastomuusvastustajaksi" ja kun siitä sinulle huomautettiin, niin muutit viestiäsi.

        Olet RAUKKAMAINEN pissis nettihäirikkö, etkä mitään muuta.


      • alastomuusvastaista
        Vapaus kirjoitti:

        Niin on ero ja sinä et sitä eroa ymmärrä.

        Minä puolustan nimenomaan ALASTOMUUTTA.
        ja kukaan ei voi perustellusti muuta väittää.

        Alastomuussakoista VELEHTELEMINEN on alastomuusvastaista toimintaa, eikä mitään alastomuuden puolustamista.
        Alastomuuteen pakottaminenkin on alastomuuden vastustamista, sillä se leimaa alastomuuden pervoksi touhuksi, johon muka pitäisi pakottaa.


      • Vapaus
        ketjun aloittajaa kirjoitti:

        Sinä tässä yrität harhauttaa ensin väittämällä ketjun aloittajaa "alastomuusvastustajaksi" ja kun siitä sinulle huomautettiin, niin muutit viestiäsi.

        Olet RAUKKAMAINEN pissis nettihäirikkö, etkä mitään muuta.

        Näytä se viesti missä mä muka olen väittänyt ketjun aloittajaa alastomuuvastustajaksi?

        Todista syytöksesi.


      • Vapaus
        alastomuusvastaista kirjoitti:

        Alastomuussakoista VELEHTELEMINEN on alastomuusvastaista toimintaa, eikä mitään alastomuuden puolustamista.
        Alastomuuteen pakottaminenkin on alastomuuden vastustamista, sillä se leimaa alastomuuden pervoksi touhuksi, johon muka pitäisi pakottaa.

        Vaan kun ne sakot on TOTTA.

        Mikset voi usko että ne on TÄYTTÄ TOTTA?


      • Kukahan on se
        Vapaus kirjoitti:

        Näytä se viesti missä mä muka olen väittänyt ketjun aloittajaa alastomuuvastustajaksi?

        Todista syytöksesi.

        Vapaus, MISI SINÄ AINA haukut sinusta toden lausujat?
        Kukahan on se TODELLINEN alhainen paskiainen?


      • Koska niitä ei ole
        Vapaus kirjoitti:

        Vaan kun ne sakot on TOTTA.

        Mikset voi usko että ne on TÄYTTÄ TOTTA?

        Miksen voi usko että ne alastomuussakot oolisi TÄYTTÄ TOTTA?

        En voi millään uskoa, koska niistä ei ole mitään mainintaa sakotusrekisterissä, eikä niitä ole KUKAAN pystynyt täällä yksilöimään millään tavalla.
        En usko tuollaisiin huhuihin asioista, joita ei ole koskaan tahtunut. Koska niitä väittämiäsi sakotuksia ei ole pystytty näyttämään faktoiksi, niin olen aivan varma, että Sinä ja muut alastomuusvastaiset ihmiset levittelette noita huhuja pelkästään siksi, että ette halua ihmisten käyttävän LAILLISTA oikeuttaan ola alastomana uimarannoilla.


      • valehteluun kyllästynyt

        Katinkulta on ihan normaali kylpylä, jossa on muista poiketen erillinen saunamaailma niminen paikka, joka on tarkoitettu kaikille saunomiseen. Saunamaailma on molemmille sukupuolille yhteinen. Halutessaan saunamaailmassa saa verhoutua pyyhkeeseen ja myös saunoihin saa mennä pyyhkeeseen verhoutuneena.

        Kylpylässä on myös oheispalveluja tarjolla kuntoiluun liittyen, kuten vesijumppaa, joka on maksutonta hotelliasukkaille. Kannattaa tutustua näihin oheispalvelutarjontoihin kylpylän kotisivuilta.

        Ehdottomasti kylpylä on tutustumisen arvoinen paikka.


      • Vapaus
        Kukahan on se kirjoitti:

        Vapaus, MISI SINÄ AINA haukut sinusta toden lausujat?
        Kukahan on se TODELLINEN alhainen paskiainen?

        En minä todenlausujia haku vaan nimenomaan VALEHTELIJAT.

        He ovat sen ansainneet.


      • Vapaus
        Koska niitä ei ole kirjoitti:

        Miksen voi usko että ne alastomuussakot oolisi TÄYTTÄ TOTTA?

        En voi millään uskoa, koska niistä ei ole mitään mainintaa sakotusrekisterissä, eikä niitä ole KUKAAN pystynyt täällä yksilöimään millään tavalla.
        En usko tuollaisiin huhuihin asioista, joita ei ole koskaan tahtunut. Koska niitä väittämiäsi sakotuksia ei ole pystytty näyttämään faktoiksi, niin olen aivan varma, että Sinä ja muut alastomuusvastaiset ihmiset levittelette noita huhuja pelkästään siksi, että ette halua ihmisten käyttävän LAILLISTA oikeuttaan ola alastomana uimarannoilla.

        Kyllä ne sakot on todennettu ihan tarpeeksi hyvin jotta niihin on syytä uskoa.

        Mutta jos jo etukäteen kieltäydyt uskomasta niin minkäs sille sitten voi. Olet kuin kreationistit.


      • eri mieltä
        Vapaus kirjoitti:

        En minä todenlausujia haku vaan nimenomaan VALEHTELIJAT.

        He ovat sen ansainneet.

        Olet kyllä haukkunut lähes kaikki kanssasi vähänkin eri mieltä olleet.


      • Huhunlevittäjä Vapaus
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä ne sakot on todennettu ihan tarpeeksi hyvin jotta niihin on syytä uskoa.

        Mutta jos jo etukäteen kieltäydyt uskomasta niin minkäs sille sitten voi. Olet kuin kreationistit.

        Ei ole todennettu, on vaan hoettu huhuja.

        Yhtään tarkkaa
        -aikaa
        -paikkaa
        -summaa
        -mitään muutakaan faktaa EI OLE OSOITETTU yhdestäkään väitetystä tapauksesta, joten nyt PÄÄ KII, tai faktat esiin.

        Sinä se kreationisti olert, kun uskot huhuihin, etkä pysty osoittamaan YHTÄÄN faktaa väitteesi tueksi.
        Et YHTÄÄN FAKTAA...


      • Vapaus
        eri mieltä kirjoitti:

        Olet kyllä haukkunut lähes kaikki kanssasi vähänkin eri mieltä olleet.

        Ei vaan ainoastaan valehtelijat ja uhkailijat olen haukkunut.


        Jos oku on ollut asialinjalla eri mieltä sellaiset olen säästänyt haukuilta. Harvassa vaan ovat ollet asialliset vastustajat.


      • Vapaus
        Huhunlevittäjä Vapaus kirjoitti:

        Ei ole todennettu, on vaan hoettu huhuja.

        Yhtään tarkkaa
        -aikaa
        -paikkaa
        -summaa
        -mitään muutakaan faktaa EI OLE OSOITETTU yhdestäkään väitetystä tapauksesta, joten nyt PÄÄ KII, tai faktat esiin.

        Sinä se kreationisti olert, kun uskot huhuihin, etkä pysty osoittamaan YHTÄÄN faktaa väitteesi tueksi.
        Et YHTÄÄN FAKTAA...

        Helsinki 26.8.2007 54€

        Faktat on osoitettu jos vaan osaisit lukea.


      • NARSISTIA
        Vapaus kirjoitti:

        Ei vaan ainoastaan valehtelijat ja uhkailijat olen haukkunut.


        Jos oku on ollut asialinjalla eri mieltä sellaiset olen säästänyt haukuilta. Harvassa vaan ovat ollet asialliset vastustajat.

        Just niin, harva osaa MIELISTELLÄ NARSISTIA hyväksymällä tämän esittämiä älyvapaita valeita.

        Netissä NARSISTIN on niin vaikeaa manipuloida ympäristöään, kuten oletkin jo huomannut.

        Voi sua pikku reppanaa, kun koko maailma on sua vastaan!


      • Tämä näkyisi
        Vapaus kirjoitti:

        Helsinki 26.8.2007 54€

        Faktat on osoitettu jos vaan osaisit lukea.

        Ei ole sakotettu alastomuudesta.
        Tämä näkyisi valtakunnallisesta sakotusrekisteristä.

        Syyttäjä perui rangaistusvaatimuksen (sakon) perusteettomana, joten se raukesi.

        Lisää huhuja, kiitos.


      • Vapaus
        Tämä näkyisi kirjoitti:

        Ei ole sakotettu alastomuudesta.
        Tämä näkyisi valtakunnallisesta sakotusrekisteristä.

        Syyttäjä perui rangaistusvaatimuksen (sakon) perusteettomana, joten se raukesi.

        Lisää huhuja, kiitos.

        Tunne nyt jo se sakotusrekisteri ahteeriisi tai anna ainakin pätevä selitys miksi sinulla olisi sellaiseen pääsy.


      • tulet tänne VÄITTÄMÄÄN
        Vapaus kirjoitti:

        Tunne nyt jo se sakotusrekisteri ahteeriisi tai anna ainakin pätevä selitys miksi sinulla olisi sellaiseen pääsy.

        Pidä Goatse pääsi kiinni ja esitä faktaa, jos jotain tulet tänne VÄITTÄMÄÄN.

        Kun et ole esittänyt YHTÄÄN todistetta väittämistäsi sakotuksista, niin ole niin ystävällinen ja pidä niistä pääsi kiinni.

        Mitä Sinä hyödyt tuosta valehtelemisestasi?

        Luuletko, että noilla VALEILLASI saat suuremman osan nakuilijoista katseltavaksesi jommalle kummalle "viralliselle" nakurannalle?

        Säästyisihän tuolloin Sinulta paljon aikaa, kun ei tarvitsisi ETSIÄ KYTTÄÄMISEN kohteita ympäri Suomen vähän syrjäisempiä uimarantoja.

        Vaikka hokisit aitoon Goatse tyyliin tuhat viestiä sakkovaleitasi, ne eivät muutu tosiksi, vaikka kuinka siitä unta näkisitkin.


    • liikaa pervoilua

      liikaa pervoilua
      Vapaus 20.1.2008 klo 22.05

         Jollet näytä niin olet perverssi pyyhepervo.

      --------------lainaus päättyi----------------

      Ai että sukelinten NÄYTTÄMÄTTÖMYYS onkin Sinusta pervoa, Hyvä Vapaus, nyt ylitit jopa itsesikin.

      • Vapaus

        Kyllä se näin on jos puhutaan saunomisesta.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä se näin on jos puhutaan saunomisesta.

        Silloin viime vuosisadan alussa yhteissaunoissa ja jopa kun samaa sukupuolta olevat saunoivat keskenään, oli jossain päin Suomea melko yleistä peittää sukuelimet vihdalla tai käsillä.
        Olivatko kaikki sellaiset saunojatkin silloin pervoja?


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        Silloin viime vuosisadan alussa yhteissaunoissa ja jopa kun samaa sukupuolta olevat saunoivat keskenään, oli jossain päin Suomea melko yleistä peittää sukuelimet vihdalla tai käsillä.
        Olivatko kaikki sellaiset saunojatkin silloin pervoja?

        No jos jollain irrallisella esineellä hetkellisesti peittää niin ei sitä vielä voi pervoksi sanoa- niin teen joskus itsekkin.

        Mutta kiinteät peitteet on AINA pervoja saunassa.


      • Mikä pelle oletkaan?
        Vapaus kirjoitti:

        No jos jollain irrallisella esineellä hetkellisesti peittää niin ei sitä vielä voi pervoksi sanoa- niin teen joskus itsekkin.

        Mutta kiinteät peitteet on AINA pervoja saunassa.

        Mikä pelle oletkaan?
        Vapaus on PERVO. Vapaus peittää mulkkunsa saunassa!

        Samassa yhteydessä hän vaatii, että KAIKKIEN saunojien pitäis muka olla AINA alasti saunassa, vaikka ei edes ITSEKÄÄN OLE.

        Hyi Helevetti, mikä nuljake tuo Vapaus oikein on?


      • Vapaus
        Mikä pelle oletkaan? kirjoitti:

        Mikä pelle oletkaan?
        Vapaus on PERVO. Vapaus peittää mulkkunsa saunassa!

        Samassa yhteydessä hän vaatii, että KAIKKIEN saunojien pitäis muka olla AINA alasti saunassa, vaikka ei edes ITSEKÄÄN OLE.

        Hyi Helevetti, mikä nuljake tuo Vapaus oikein on?

        Olen mä alasti en mä nyt sentään niin saastainen nuljake ole että menisin uikkarit tai pyyhe päällä saunaan.

        Mutta jos joku sellainen paskiainen on siellä saunassa niin siinä tapauksessa tietysti peitän poislähtiessä laudeliinalla tiettyjä paikkoja koska en halua että pyyhepervo näkee minut kokonaan alasti kun en minäkään näe häntä.


      • jotain katsomista
        Vapaus kirjoitti:

        Olen mä alasti en mä nyt sentään niin saastainen nuljake ole että menisin uikkarit tai pyyhe päällä saunaan.

        Mutta jos joku sellainen paskiainen on siellä saunassa niin siinä tapauksessa tietysti peitän poislähtiessä laudeliinalla tiettyjä paikkoja koska en halua että pyyhepervo näkee minut kokonaan alasti kun en minäkään näe häntä.

        Ei kenelläkään ole mitään näyttämisvelvoitetta sinulle saunassa.

        KESKITY VAIN OMAAN ALASTOMUUTEESI JA NAUTI SAUNOMISESTA, EIKÄ TOISTEN KATSELEMISESTA.


      • Vapaus
        jotain katsomista kirjoitti:

        Ei kenelläkään ole mitään näyttämisvelvoitetta sinulle saunassa.

        KESKITY VAIN OMAAN ALASTOMUUTEESI JA NAUTI SAUNOMISESTA, EIKÄ TOISTEN KATSELEMISESTA.

        Nythän kyse olikin siitä että pyyhepervot katselee minua. Minullakin on genitaalielin.


      • meuhkaavaa
        Vapaus kirjoitti:

        Nythän kyse olikin siitä että pyyhepervot katselee minua. Minullakin on genitaalielin.

        Miksi pyyhepervot katselisivat yhtä pyyhkeestä meuhkaavaa pyyhepervoa?
        Sinähän olet yksi PAHIMMISTA PYYHEPERVOISTA, kun olet mennyt saunassa kärttämään luvallisesta pyyhkeen käytöstä ventovieraalle ihmiselle.
        Etkö lainkaan osaa hävetä tuota NARSISTISTA käytöstäsi.
        Saatoit tuolla pervolla teollasi karkoittaa tämän ihmisen kylpylän asiakaskunnasta pysyvästi.
        Kuvitteletko, että kylpylä palkitsee sinut siitä, että karkoitit siltä pysyvän asiakkaan omalla TÖRKEÄLLÄ PYYHEPERVON käytökselläsi.


      • Vapaus
        meuhkaavaa kirjoitti:

        Miksi pyyhepervot katselisivat yhtä pyyhkeestä meuhkaavaa pyyhepervoa?
        Sinähän olet yksi PAHIMMISTA PYYHEPERVOISTA, kun olet mennyt saunassa kärttämään luvallisesta pyyhkeen käytöstä ventovieraalle ihmiselle.
        Etkö lainkaan osaa hävetä tuota NARSISTISTA käytöstäsi.
        Saatoit tuolla pervolla teollasi karkoittaa tämän ihmisen kylpylän asiakaskunnasta pysyvästi.
        Kuvitteletko, että kylpylä palkitsee sinut siitä, että karkoitit siltä pysyvän asiakkaan omalla TÖRKEÄLLÄ PYYHEPERVON käytökselläsi.

        "Miksi pyyhepervot katselisivat yhtä pyyhkeestä meuhkaavaa pyyhepervoa?"

        Sitä sun täytyy kysyä heiltä.

        Ja hyvä vaan jos kaltaisesi ihmiset pysyvät poissa kylpylöistä normaalisaunojia terrorisoimasta.

        Voit olla aivan varma että kukaan ei jää kaipaamaan, toistan EI KUKAAN.


      • pyyhkeen käytöstä
        Vapaus kirjoitti:

        "Miksi pyyhepervot katselisivat yhtä pyyhkeestä meuhkaavaa pyyhepervoa?"

        Sitä sun täytyy kysyä heiltä.

        Ja hyvä vaan jos kaltaisesi ihmiset pysyvät poissa kylpylöistä normaalisaunojia terrorisoimasta.

        Voit olla aivan varma että kukaan ei jää kaipaamaan, toistan EI KUKAAN.

        Olet aivan oikeassa, kukaan ei jää kaipaamaan pyyhkeen käytöstä valittavia pyyhepervoja saunoihin.

        Kun kaikki pyyhepervot pysyvät pois saunoista, niin saunassa pyyhkeeseen kietoutuneetkin saunojat saavat saunoa RAUHASSA, ilman teidän pyyhepervojen ininöitä.


      • Vapaus
        pyyhkeen käytöstä kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, kukaan ei jää kaipaamaan pyyhkeen käytöstä valittavia pyyhepervoja saunoihin.

        Kun kaikki pyyhepervot pysyvät pois saunoista, niin saunassa pyyhkeeseen kietoutuneetkin saunojat saavat saunoa RAUHASSA, ilman teidän pyyhepervojen ininöitä.

        Jos kaikki pyyhepervot pysyvät pois saunasta saunassa ei tietenkään ole ainuttakaan pyyhkeeseen kietoutunutta saunojaa koska juuri se pyyhkeeseen kietoututuminen tekee pyyhepervon.


      • ja vääristelevää
        Vapaus kirjoitti:

        Jos kaikki pyyhepervot pysyvät pois saunasta saunassa ei tietenkään ole ainuttakaan pyyhkeeseen kietoutunutta saunojaa koska juuri se pyyhkeeseen kietoututuminen tekee pyyhepervon.

        Miksi Sinä PYYHEPERVO YRITÄT keksiä sanalle UUTTA ja vääristelevää merkitystä?

        Jokainen ihminen ymmärtää, että pyyhepervo tarkoittaa sellaista ihmistä, joka marisee luvallista pyyhkeen käyttöä vastaan.

        Saunoessa pyyhkeeseen kietoutuminen on KAIKKIEN normien mukaan TÄYSIN LUVALLISTA ja sallittua.
        Eihän luvallisesta tekemisestä voi KETÄÄN pervoksi syyttää!
        Pyyhkeeseen kietoutuminen ei tee ketään pervoksi, mutta pyyhkeen käytöstä poraaminen kylläkin tekee tuosta poraajasta itsestä PYYHEPERVON.


      • Vapaus
        ja vääristelevää kirjoitti:

        Miksi Sinä PYYHEPERVO YRITÄT keksiä sanalle UUTTA ja vääristelevää merkitystä?

        Jokainen ihminen ymmärtää, että pyyhepervo tarkoittaa sellaista ihmistä, joka marisee luvallista pyyhkeen käyttöä vastaan.

        Saunoessa pyyhkeeseen kietoutuminen on KAIKKIEN normien mukaan TÄYSIN LUVALLISTA ja sallittua.
        Eihän luvallisesta tekemisestä voi KETÄÄN pervoksi syyttää!
        Pyyhkeeseen kietoutuminen ei tee ketään pervoksi, mutta pyyhkeen käytöstä poraaminen kylläkin tekee tuosta poraajasta itsestä PYYHEPERVON.

        Te alastomuusvastustajat olette syyllistyneet siihen että yritätte keksiä sanalle uutta ja vääristelevää merkitystä.

        Se sana on lanseerattu ensimmäisen kerran tällä palstalla ja sen merkitys on saunassa pyyhettä käyttävä paskiainen eikä mikään muu.

        Tuollainen sanojen vääristely ja niille uuden, usein päinvastaisen merkityksen antaminen on nimenomaan tyypillistä teille totalitaristeille. Siitähän kirjoitti jo Orwell aikoinaan.


      • kylpylöissä
        Vapaus kirjoitti:

        Te alastomuusvastustajat olette syyllistyneet siihen että yritätte keksiä sanalle uutta ja vääristelevää merkitystä.

        Se sana on lanseerattu ensimmäisen kerran tällä palstalla ja sen merkitys on saunassa pyyhettä käyttävä paskiainen eikä mikään muu.

        Tuollainen sanojen vääristely ja niille uuden, usein päinvastaisen merkityksen antaminen on nimenomaan tyypillistä teille totalitaristeille. Siitähän kirjoitti jo Orwell aikoinaan.

        jo kymmenen vuotta kuvaamaan teitä pervoja kyttääjiä, jotka merisette jonkun ihmisen ihan luvallisesta pyyhkeen käytöstä.

        Minkään luvallisen asaian kohdalle pervosana ei sopisikaan, joten Vapaus olet jälleen kerran TAPASI MUKAAN VÄÄRÄSSÄ.


      • Vapaus
        kylpylöissä kirjoitti:

        jo kymmenen vuotta kuvaamaan teitä pervoja kyttääjiä, jotka merisette jonkun ihmisen ihan luvallisesta pyyhkeen käytöstä.

        Minkään luvallisen asaian kohdalle pervosana ei sopisikaan, joten Vapaus olet jälleen kerran TAPASI MUKAAN VÄÄRÄSSÄ.

        Miksi tass pitää valehdella? Varsinkin kun kaikki huomaa sen olevan valetta.

        Sanaa on ensimmäisen ja tiettävästi myös ainoan kerran käytetty tällä palstalla ja jos olet edelleenkin toista mieltä niin ESITÄ YKSIKIN ESIMERKKI siitä miten sanaa on käytetty jossain muualla.


    • Kannattais miettiä enste

      tästä on kyse
      Vapaus 20.1.2008 klo 22.10

         Totalitaristi siis kysyy vapauden puolustajalta haluatko valita väkivallan vai elinikäisen suljetun osaston.
      Saat kuule valita ihan itse.

      -------------ja vastaus tähän oli:--------------

      Olet sairas, kun noin kuvittelet. Sanoin, että sairautta hoidetaan ...

      TUNNUSTATKO olevasi persoonallisuushäiriöinen seksuaalihäirikkö, joka tarvitsisi hoitoa?
      Eihän kukaan ole juuri SINUA hoitoon ohjaamassa, vai onko?

      -----------------lainaus päättyy-------------------

      On tää sitten kumma häiskä tää Vapaus.
      Joku ehdottaa kyttääjille kemiallista kastraation hoitoa ja hetio Vapaus väittää hyökkäyksen kohdistuvan itseensä.
      Minkähänlaisen johtopäätöksen tästä voimme oikein tehdä?

      • Vapaus

        Siinä kysyttiin ihan suoraan: "Kumman haluaisit valita?"


      • joutuisit
        Vapaus kirjoitti:

        Siinä kysyttiin ihan suoraan: "Kumman haluaisit valita?"

        Juuri niin, kumman sinä haluiaisit valita, jos joskus joutuisit valitsemaan?

        Mitä ihmeellistä tuossa kysymyksessä oikein on?

        Minä itse kääntyisin tuossa tilanteessa kemiallisen kastraation puolelle, sillä se olisi minulle pienempi paha, kuin elinikäinen suljettu osasto.

        Taisi taas vilkas mielikuvitus tai omatunto tehdä kepposet ;-).


      • Vapaus
        joutuisit kirjoitti:

        Juuri niin, kumman sinä haluiaisit valita, jos joskus joutuisit valitsemaan?

        Mitä ihmeellistä tuossa kysymyksessä oikein on?

        Minä itse kääntyisin tuossa tilanteessa kemiallisen kastraation puolelle, sillä se olisi minulle pienempi paha, kuin elinikäinen suljettu osasto.

        Taisi taas vilkas mielikuvitus tai omatunto tehdä kepposet ;-).

        Ei tuollaisia joudu valitsemaan kuin korkeintaan kovan luokan seksuaalirikolliset joten älä edes yritä.


      • vastaavaan
        Vapaus kirjoitti:

        Ei tuollaisia joudu valitsemaan kuin korkeintaan kovan luokan seksuaalirikolliset joten älä edes yritä.

        Pitkälle viety kyttääminen voi johtaa myös vastaavaan valintatilanteeseen.

        Aina kannattaa miettiä, mitä tekee, ENSTE!


      • Vapaus
        vastaavaan kirjoitti:

        Pitkälle viety kyttääminen voi johtaa myös vastaavaan valintatilanteeseen.

        Aina kannattaa miettiä, mitä tekee, ENSTE!

        Niin, ehkä sinun kotimaassasi voikin mutta ei yhdessäkään vapaassa länsimaassa.


      • LÄNSIMAA?
        Vapaus kirjoitti:

        Niin, ehkä sinun kotimaassasi voikin mutta ei yhdessäkään vapaassa länsimaassa.

        Väitäkkö Vapaus, ettei Suomi olekaan vapaa LÄNSIMAA?


      • eräs vaan
        Vapaus kirjoitti:

        Niin, ehkä sinun kotimaassasi voikin mutta ei yhdessäkään vapaassa länsimaassa.

        vapaus,,mites olisi ihan tosiaankin,,että hankkiudut hoitoon


      • Vapaus
        LÄNSIMAA? kirjoitti:

        Väitäkkö Vapaus, ettei Suomi olekaan vapaa LÄNSIMAA?

        Nimenomaan Suomi ON LÄNSIMAA ja siksi täällä onkin sallittua katsoa toisia ihmisiä- jopa alastomia.


      • Vapaus
        eräs vaan kirjoitti:

        vapaus,,mites olisi ihan tosiaankin,,että hankkiudut hoitoon

        Miksi hankkiutuisin? Ennemmin sinä hoitoa tarvitset.


      • häiritsevästä
        Vapaus kirjoitti:

        Nimenomaan Suomi ON LÄNSIMAA ja siksi täällä onkin sallittua katsoa toisia ihmisiä- jopa alastomia.

        Katsominen ja katseleminen ovat eri asia, häiritsevästä tai tunkeilevasta kyttäämisestä puhumattakaan.

        Et taida osata erottaa lainkaan toisistaan katsomista ja häiritsevää katselemista toisistaan.
        Tiedätkö, mikä ero on katselemisella ja tunkeilevalla kyttäämisellä?

        Itse asiassa jo toisten ihmisten pitkään katseleminen on HYVIEN TAPOJEN vastaista, oli kohde vaatteissa tai alastomana, saati sitten tunkeileva ja häiritsevä katseleminen.

        Eikö oma ÄITISI opettanut Sinulle lainkaan käytöstapoja?


      • kun huomaat toisen
        Vapaus kirjoitti:

        Miksi hankkiutuisin? Ennemmin sinä hoitoa tarvitset.

        Heittäydy vaan tyhmäksi. Niinhän Sinä aina teet, kun huomaat toisen osuneen oikeaan.


      • Vapaus
        kun huomaat toisen kirjoitti:

        Heittäydy vaan tyhmäksi. Niinhän Sinä aina teet, kun huomaat toisen osuneen oikeaan.

        Ei se ole tyhmyyttä vaan loogisuutta ja johdonmukaisuutta.


      • monia
        Vapaus kirjoitti:

        Ei se ole tyhmyyttä vaan loogisuutta ja johdonmukaisuutta.

        nimimimerkkejä!


      • mielenkiinto
        Vapaus kirjoitti:

        Ei se ole tyhmyyttä vaan loogisuutta ja johdonmukaisuutta.

        jollain tapaa olen kanssasi samaa mieltä tuosta alastomuudesta ja Katinkullan saunamaailmasta, siis sinnehän voi mennä vaikkapa hiihtovarusteissa, koska siellä on vain uima-asut kielletty??????ainakin kun luen noita vastaväittäjiesi kommentteja:-)tsemppiä....


      • mennä vaikka
        mielenkiinto kirjoitti:

        jollain tapaa olen kanssasi samaa mieltä tuosta alastomuudesta ja Katinkullan saunamaailmasta, siis sinnehän voi mennä vaikkapa hiihtovarusteissa, koska siellä on vain uima-asut kielletty??????ainakin kun luen noita vastaväittäjiesi kommentteja:-)tsemppiä....

        Pilkkihaalareissa Saunamaailman saunoihin.
        Siellä ei ole kielletty kuin uikkarit niistä johtuvan kloorivaaran vuoksi.
        Altaan vedessä on klooria ja kloori on saunassa haihtuessaan myrkyllinen kaasu.

        Hiihtoasussa tai pilkkihaalreista klooria ei haihdu edes saunan lämmössä.


      • Vapaus
        monia kirjoitti:

        nimimimerkkejä!

        Kaikki eivät ole niin pahoja ihmisiä kuin te alastomuusvastustajat.

        Normaali-ihmisille monien nimimerkkien käyttö ei tulis edes mieleen.


      • Vapaus
        mielenkiinto kirjoitti:

        jollain tapaa olen kanssasi samaa mieltä tuosta alastomuudesta ja Katinkullan saunamaailmasta, siis sinnehän voi mennä vaikkapa hiihtovarusteissa, koska siellä on vain uima-asut kielletty??????ainakin kun luen noita vastaväittäjiesi kommentteja:-)tsemppiä....

        Alastomuus on loogisesti yksinkertaista- ei vaatteita ja sillä selvä.

        Siihen loogisuuteen vastaväittäjäni eivät pysty ja siksi ovatkin aina niin heikoilla.

        Sinä sentään hallitse yksinkertaisen logiikan.


      • mielenkiinto
        mennä vaikka kirjoitti:

        Pilkkihaalareissa Saunamaailman saunoihin.
        Siellä ei ole kielletty kuin uikkarit niistä johtuvan kloorivaaran vuoksi.
        Altaan vedessä on klooria ja kloori on saunassa haihtuessaan myrkyllinen kaasu.

        Hiihtoasussa tai pilkkihaalreista klooria ei haihdu edes saunan lämmössä.

        Siis on ymmärrettävä niin, että kloori haihtuu vain uima-asusta, ei ihosta itsestään???...eikä hiuksista....???entäs sitten nuo jotka käyvät tavallisissa uimahalleissa uimassa, ja ovat oikeutettuja menemääm uima-asussa saunaan, eikö siitä haihdu kloori silloin????
        Ainakin meidän uimahallissa on kehoitus peseytyä ennen saunaan menoa, oli uima-asu tai ei, ja miksi sitten ei voisi pestä uima-asunsakin ja pukea päällensä saunaan mennessä?????


      • espoo peräkammari
        mielenkiinto kirjoitti:

        jollain tapaa olen kanssasi samaa mieltä tuosta alastomuudesta ja Katinkullan saunamaailmasta, siis sinnehän voi mennä vaikkapa hiihtovarusteissa, koska siellä on vain uima-asut kielletty??????ainakin kun luen noita vastaväittäjiesi kommentteja:-)tsemppiä....

        aivan oikein sinne voi mennä vaikka pilkkihaalareissa ainoa joka häiriintyy niistä on vapaus koska silloin hän ei näe haalarin kantajaa alastomana niin ikävältä kuin se tuntuukin Suomessa ei ole ainoatakaan kylpylää missä olisi ehdoton alastomuuspakko sensijaan lähes jokaisessa on mahdollisuus olla ainakin jossain osassa kylpylää alasti molemmat sukupuolet samassa tilassa.


      • tai uima-asussa
        mielenkiinto kirjoitti:

        Siis on ymmärrettävä niin, että kloori haihtuu vain uima-asusta, ei ihosta itsestään???...eikä hiuksista....???entäs sitten nuo jotka käyvät tavallisissa uimahalleissa uimassa, ja ovat oikeutettuja menemääm uima-asussa saunaan, eikö siitä haihdu kloori silloin????
        Ainakin meidän uimahallissa on kehoitus peseytyä ennen saunaan menoa, oli uima-asu tai ei, ja miksi sitten ei voisi pestä uima-asunsakin ja pukea päällensä saunaan mennessä?????

        Jokaisessa kylpylässä ja uimahallissa on samat säännöt peseytymisessä. Siis ennen ja jälkeen altaassa käynnin.
        Iholta se kloori ja muut bakteerit lähtee kyllä peseydyttäessä. Uima-asuista ne eivät lähde pelkällä huuhtelemisella, vaan vaatisivat kunnon pesun. Kuka viitsisi pestä uikkarinsa koneessa ja kuivata ne kuivausrummussa ennen saunaan menoa?

        Suurin syy uima-asujen käytön kieltoon on se, että ne toimivat varsinaisina bakteeripesinä märkinä. Miksi siis pitäisi levittää bakteereja ehdoin tahdoin altaasta saunaan?

        Niitä jotka ovat oikeutettuja käyttämään uimahalleissa uikkareita saunoissa, on minimaalisen vähän.

        Kun luet Katinkullan kotisivuilta, niin siellä on ilmoitus, että UIMASHORTSIEN KÄYTTÖ KYLPYLÄSSÄ TERVEYSVIRANOMAISTEN VAATIMUKSESTA KIELLETTY.


      • edes mieleen.
        Vapaus kirjoitti:

        Kaikki eivät ole niin pahoja ihmisiä kuin te alastomuusvastustajat.

        Normaali-ihmisille monien nimimerkkien käyttö ei tulis edes mieleen.

        Normaali-ihmisille monien nimimerkkien käyttö ei tulis edes mieleen.

        Olet oikeassa, mutta kirjoitustesi perusteella Sinä et olekaan mikään "normaali ihminen", vaan pyyhepervo kyttääjä.


      • ilman muuta.
        mielenkiinto kirjoitti:

        Siis on ymmärrettävä niin, että kloori haihtuu vain uima-asusta, ei ihosta itsestään???...eikä hiuksista....???entäs sitten nuo jotka käyvät tavallisissa uimahalleissa uimassa, ja ovat oikeutettuja menemääm uima-asussa saunaan, eikö siitä haihdu kloori silloin????
        Ainakin meidän uimahallissa on kehoitus peseytyä ennen saunaan menoa, oli uima-asu tai ei, ja miksi sitten ei voisi pestä uima-asunsakin ja pukea päällensä saunaan mennessä?????

        Osin vastasit jo ITSE. Saunaan suihkun kautta,
        ilman muuta. Suihussa kloorivesi huuhtoutuu sangen hyvin pois ihon pinnalta.
        Uikkareiden veden kloori ei poistu uikkareista ihan pikku huuhtaisulla, joten terveystarkastaja on viisaudessaan määrännyt tuonne uikkarikiellon. Ei tuon kiellon tarkoitus olekaan pakottaa ihmisiä alastomiksi ja miksi olisikaan?

        Ps. Uikkareissa on noin desilitra klooripitoista vettä, eikä se niin vaan niistä huuhtoudu, ihmisen iho ei ime vettä, joten kloori huuhtoutuu helpolla suihkussa käyden.


      • mielenkiinto
        ilman muuta. kirjoitti:

        Osin vastasit jo ITSE. Saunaan suihkun kautta,
        ilman muuta. Suihussa kloorivesi huuhtoutuu sangen hyvin pois ihon pinnalta.
        Uikkareiden veden kloori ei poistu uikkareista ihan pikku huuhtaisulla, joten terveystarkastaja on viisaudessaan määrännyt tuonne uikkarikiellon. Ei tuon kiellon tarkoitus olekaan pakottaa ihmisiä alastomiksi ja miksi olisikaan?

        Ps. Uikkareissa on noin desilitra klooripitoista vettä, eikä se niin vaan niistä huuhtoudu, ihmisen iho ei ime vettä, joten kloori huuhtoutuu helpolla suihkussa käyden.

        Missähän lämpötilassa kloori alkaa kaasuuntumaan uima-asuista???...epäilen hiukan että riittääkö normisaunojen lämpö siihen???
        Kyllä ihmisen iho imee vettä, koitappa käydä vaakalla ennen uimista ja sen jälkeen.


      • Tästä löytyy tietoa:

      • espoo peräkammari oikea
        mielenkiinto kirjoitti:

        jollain tapaa olen kanssasi samaa mieltä tuosta alastomuudesta ja Katinkullan saunamaailmasta, siis sinnehän voi mennä vaikkapa hiihtovarusteissa, koska siellä on vain uima-asut kielletty??????ainakin kun luen noita vastaväittäjiesi kommentteja:-)tsemppiä....

        kiitos viestistäsi kyllä se pilkkihaalarissa saunaan menijä ainakin häiriintyy kun sen tulee liian kuuma ainakii sit ku se on kytänny alastomia saunijia oikeen pitkään voi olla että joku vois pitää sitä vähän pimahtaneena jä käskee sen meneen hoitoo ei pilkkihalarissa kukaan oo alastomana paiitti siel haalarinsa sisällä jos ei oo aluskledjuja päällä


      • Vapaus
        edes mieleen. kirjoitti:

        Normaali-ihmisille monien nimimerkkien käyttö ei tulis edes mieleen.

        Olet oikeassa, mutta kirjoitustesi perusteella Sinä et olekaan mikään "normaali ihminen", vaan pyyhepervo kyttääjä.

        "kirjoitustesi perusteella Sinä et olekaan mikään "normaali ihminen", vaan pyyhepervo kyttääjä."

        Olet yksinkertaisesti VÄÄRÄSSÄ. Sinulla viiraa joku päässä kun voit meikäläisen kirjoituksista tehdä tuollaisen johtopäätöksen.


      • johtopäätöstä
        Vapaus kirjoitti:

        "kirjoitustesi perusteella Sinä et olekaan mikään "normaali ihminen", vaan pyyhepervo kyttääjä."

        Olet yksinkertaisesti VÄÄRÄSSÄ. Sinulla viiraa joku päässä kun voit meikäläisen kirjoituksista tehdä tuollaisen johtopäätöksen.

        edes tehdä.
        Joka toisessa viestissäsi valitat pyyhkeen käytöstä ja joka toisessa vaadit ihmisiä alastomiksi, jotta sinun olisi helpompi kytätä heidän alastomuuttaan.


      • Olet sä Vapaus ressukka
        Vapaus kirjoitti:

        "kirjoitustesi perusteella Sinä et olekaan mikään "normaali ihminen", vaan pyyhepervo kyttääjä."

        Olet yksinkertaisesti VÄÄRÄSSÄ. Sinulla viiraa joku päässä kun voit meikäläisen kirjoituksista tehdä tuollaisen johtopäätöksen.

        Olet sä Vapaus aikas ressukka, nyt Vapaus sulla ei kaikki ole kunnossa.

        Kirjoitustesi perusteella Sinä et olekaan mikään "normaali ihminen", vaan pyyhepervo kyttääjä.

        Olet yksinkertaisesti VÄÄRÄSSÄ!

        Teikäläisen kirjoituksista ei voi tehdä kuin tuollaisen johtopäätöksen.


      • Vapaus
        johtopäätöstä kirjoitti:

        edes tehdä.
        Joka toisessa viestissäsi valitat pyyhkeen käytöstä ja joka toisessa vaadit ihmisiä alastomiksi, jotta sinun olisi helpompi kytätä heidän alastomuuttaan.

        Tämä palsta on tarkoitettu sen kaltaisille aiheille.

        Täällä saa ja suorastaan PITÄÄ vastustaa pyyhkeenkäyttöä jos aihetta ilmenee ja vaatia ihmisiä alastomiksi.

        Sitä on naturismi.


      • etkä mikään naturisti
        Vapaus kirjoitti:

        Tämä palsta on tarkoitettu sen kaltaisille aiheille.

        Täällä saa ja suorastaan PITÄÄ vastustaa pyyhkeenkäyttöä jos aihetta ilmenee ja vaatia ihmisiä alastomiksi.

        Sitä on naturismi.

        " Täällä saa ja suorastaan PITÄÄ vastustaa pyyhkeenkäyttöä jos aihetta ilmenee ja vaatia ihmisiä alastomiksi.

        Sitä on naturismi."

        Tämä kuvaa hyvin täydellistä tietämättömyyttäsi naturismista.

        Olet oikein totaalisen saatanan pervo.


      • Vapaus
        Olet sä Vapaus ressukka kirjoitti:

        Olet sä Vapaus aikas ressukka, nyt Vapaus sulla ei kaikki ole kunnossa.

        Kirjoitustesi perusteella Sinä et olekaan mikään "normaali ihminen", vaan pyyhepervo kyttääjä.

        Olet yksinkertaisesti VÄÄRÄSSÄ!

        Teikäläisen kirjoituksista ei voi tehdä kuin tuollaisen johtopäätöksen.

        Niinhän se on että olen ressukka koska mua kiusataan täällä.

        Ja sinä olet yksi kiusaajista.

        "Olet yksinkertaisesti VÄÄRÄSSÄ!"

        Tuosta kirjoituksesta ei voi tehdä muuta kuin sen johtopäätöksen että VASTUSTAT ALASTOMUUTTA!


      • Vapaus = Goatse
        Vapaus kirjoitti:

        Tämä palsta on tarkoitettu sen kaltaisille aiheille.

        Täällä saa ja suorastaan PITÄÄ vastustaa pyyhkeenkäyttöä jos aihetta ilmenee ja vaatia ihmisiä alastomiksi.

        Sitä on naturismi.

        Naturismi EI VAADI mitään, sillä se on VAPAAEHTOISTA!

        Miksi valehtelet, että täällä pitäisi vastustaa jotain?

        Missä niin määrätään?

        Taidat olla vähän dille!


      • VASTUSTAN pervoja
        Vapaus kirjoitti:

        Niinhän se on että olen ressukka koska mua kiusataan täällä.

        Ja sinä olet yksi kiusaajista.

        "Olet yksinkertaisesti VÄÄRÄSSÄ!"

        Tuosta kirjoituksesta ei voi tehdä muuta kuin sen johtopäätöksen että VASTUSTAT ALASTOMUUTTA!

        En suinkaan vastusta ALASTOMUUTTA, vaan minä VASTUSTAN pyyhepervoja kyttääjiä ja valehtelijoita.


      • Vapaus
        etkä mikään naturisti kirjoitti:

        " Täällä saa ja suorastaan PITÄÄ vastustaa pyyhkeenkäyttöä jos aihetta ilmenee ja vaatia ihmisiä alastomiksi.

        Sitä on naturismi."

        Tämä kuvaa hyvin täydellistä tietämättömyyttäsi naturismista.

        Olet oikein totaalisen saatanan pervo.

        Olen naturisti ja hyvin perillä siitä mikä todella naturismissa on tärkeää ja kaikkein tärkeintä on ALASTOMUUS.


        Ottaako pattiin?

        Olet oikein totaalisen saatanan pervo itse kun pidät alastomuutta pervona.


      • Vapaus
        Vapaus = Goatse kirjoitti:

        Naturismi EI VAADI mitään, sillä se on VAPAAEHTOISTA!

        Miksi valehtelet, että täällä pitäisi vastustaa jotain?

        Missä niin määrätään?

        Taidat olla vähän dille!

        Naturistiksi ryhtyminen sinänsä on tietysti vapaaehtoista mutta niiltä jotka ryhtyy naturistiksi tai menee natumestoihin naturismi vaatii tiettyjä ehtoja.

        Varsinkin se vaatii alastomuutta.

        "Miksi valehtelet, että täällä pitäisi vastustaa jotain?"

        Naturismi on ALASTOMUUSkultuuria ja alastomuushan ei toteudu jos on pyyhe päällään joten sen takia tällä palstalla täytyy vastustaa pyyhkeenkäyttöä saunoissa.


      • Vapaus
        VASTUSTAN pervoja kirjoitti:

        En suinkaan vastusta ALASTOMUUTTA, vaan minä VASTUSTAN pyyhepervoja kyttääjiä ja valehtelijoita.

        Ahaa, no sittenhän me ollaan samalla asialla.

        Hyvä että tulit järkiisi.


    • Vapaus ANSAITSEE ARVONIMEN.

      sihvo
      Kirjoittanut: Vapaus 21.1.2008 klo 12.20

      Olen mä alasti en mä nyt sentään niin saastainen nuljake ole että menisin uikkarit tai pyyhe päällä saunaan.
      Mutta jos joku sellainen paskiainen on siellä saunassa niin siinä tapauksessa tietysti peitän poislähtiessä laudeliinalla tiettyjä paikkoja koska en halua että pyyhepervo näkee minut kokonaan alasti kun en minäkään näe häntä.

      .................Lainaus loppuu..................

      Tuossa goatse-vapauden viestissä oli pari Pahaa virhettä.

      Ensinnäkään SAUNASSA EI VAIHDETA mitään näkymiä, saunassa ei näytellä omia mulkkuja, eikä kytätä toisten sukuelimiä laisinkaan.

      Toinen virhe oli se, että pyyhepervohan on juuri se pyyhkeestä meuhkaava pervo, joka ei voi sietää luvallista pyyhkeeseen kietoutumista missään saunassa.
      Vapaus on kyllä kyttäämisensä kanssa niin nuljake, että hän ilman muuta ANSAITSEE tällä palstalla Goatse-ARVONIMEN.

    • alastomuusvastaisuus on pii...

      alastomuusvastaisuus on piinkovaa
      Kirjoittanut: Vapaus 23.1.2008 klo 01.49


         "Selitäpä nyt, missä täällä on ollut alastomuusvastaisuutta?"

      Pyyhkeenkäytön puolustaminen, ylipäätään peittelyn puolustaminen, saunakaiteiden puolustaminen, nakumestojen ja varsinkin Katinkullan mustamaalaus, koko alastomuuskulttuurin mustamaalaus, alastomien uhkailu väkivallalla ja hoidoilla, viranomaisten alastomuuvihan vähättely yms...

      "Mitä tarkoitat alastomuusvastaisella kirjoittajalla?"

      Sellainen joka kirjoittaa edellä mainituista aiheista.

      "Tuskin tällä palstalla kenenkään intressiin kuuluisi alastomuuden tuhoaminen?"

      Niin luulis mutta tälle palstalle on pesitynyt joitakin fundamentalistialastomuusvastustajaterroristeja jotka tavoittelevat alastomuuden täydellistä tuhoamista tästä maasa sisältä päin eli tältä palstalta.

      "Tämä ketju käsittelee Katinkullan kylpylää, eikä tässä ketjussa ole ollut mitään"

      No niin, siinä sitä taas ollan: Alastomuusvastastuja pääsee vauhtiin...

      ***************Lainaus päättyi*******************

      Nimimerkki Vapaus lukee tätä palstaa lievästi ilmaistuna asenteellisesti.

      Tällä palstalla ei kukaan ole "uhkaillut alastomia" pakkohoidoilla. Palstalla on toki kerrottu, että ministeriö on suunnitellut kemiallista kastraatiota seksuaalirikollisten häiriköiden hoitokeinoksi. Kukaan ei ole väittänytkään tavallisia naturisteja häiriköiksi.

      Toiseksi en ole koskaan kohdannut mitään "viranomaisten alastomuusvihaa", vaan päin vastoin, poliisi on auttanut häätämään pois tavallisella uimarannalla omaa alastomuuttani vastaan hyökänneet todelliet alastomuusvastaiset kaksinaismoralistit, jotka tosin itse kutsuivat poliisin paikalle.

      Mitä ilmeisimmin nimimerkki Vapaus PELKÄÄ ITSE kuuluvansa tuohon pakkohoitoon ohjattavien pervojen porukkaan, ja yrittää epätoivoisesti piiloutua naturismin piiriin.

      OIKEA naturismi IRTISANOUTUU kyttäämisestä ja pedofiliasta, eikä OIKEA NATURISTI missään tilanteessa ole valmis puolustelemaan kyttääjiä tai muita seksuaalihäiriköitä.
      NATURISMI ei kaipaa seksuaalihäiriköitä omaan piiriinsä.

      • Vapaus

        "Kukaan ei ole väittänytkään tavallisia naturisteja häiriköiksi."

        Kyllä on ja perutelut löytyy siitä kyseisestä ketjusta. Eikä se ole suinkaan ainoa tapaus vaan vähän väliä täällä ehdotelleen neuvostoliittolaistyylistä pakkohoitoa vapauden puolustajille.

        "Toiseksi en ole koskaan kohdannut mitään "viranomaisten alastomuusvihaa","

        Jos sinä et olekkaan niin monet muut ovat eikä heidän kokemuksiaan ole syytä vähätellä vaan heitä pitää puolustaa.

        Alastomuusvastustajat tietysti vähättelevät heitä ja jopa kiistävät heidän kokemustensa olemassaolon kuten revisionistit.


      • tuossa totalitarismissasi
        Vapaus kirjoitti:

        "Kukaan ei ole väittänytkään tavallisia naturisteja häiriköiksi."

        Kyllä on ja perutelut löytyy siitä kyseisestä ketjusta. Eikä se ole suinkaan ainoa tapaus vaan vähän väliä täällä ehdotelleen neuvostoliittolaistyylistä pakkohoitoa vapauden puolustajille.

        "Toiseksi en ole koskaan kohdannut mitään "viranomaisten alastomuusvihaa","

        Jos sinä et olekkaan niin monet muut ovat eikä heidän kokemuksiaan ole syytä vähätellä vaan heitä pitää puolustaa.

        Alastomuusvastustajat tietysti vähättelevät heitä ja jopa kiistävät heidän kokemustensa olemassaolon kuten revisionistit.

        Vapaus, sähän oot tuossa totalitarismissasi pahempi kuin stalinistit kommunistit.

        Häpeä, hyi että!

        Totta kai SAIRAAT pitää hoitoon saattaa, miksi seksuaalihäiriöisten sairaiden pitäisi saada kulkea vapaina?


      • Vapaus
        tuossa totalitarismissasi kirjoitti:

        Vapaus, sähän oot tuossa totalitarismissasi pahempi kuin stalinistit kommunistit.

        Häpeä, hyi että!

        Totta kai SAIRAAT pitää hoitoon saattaa, miksi seksuaalihäiriöisten sairaiden pitäisi saada kulkea vapaina?

        Sinhän se stalinistinen kommunisti olet kun kutsut vapauden puolustajia "sairaiksi" jotka pitää saattaa "hoitoon". Niinhän se stalinkin teki.


      • "alastomuuden puolusta...
        Vapaus kirjoitti:

        Sinhän se stalinistinen kommunisti olet kun kutsut vapauden puolustajia "sairaiksi" jotka pitää saattaa "hoitoon". Niinhän se stalinkin teki.

        Kyttäjät ovat sairaita, eikä mitään "alastomuuden puolustajia" ja oikeasti sairaat pitää hoitaa lääketieteellisin keinoin.
        Kemiallinen kastraatio on hyvä hoito kyttääjille, se toimii tehokkaasti ja pitää kyttääjät pois kylpylöitä terrorisoimasta.

        Kyttääjä on kylpylän terroristi, joka pitäisi joko laittaa pysyvään suljettuun laitokseen tai vaihtoehtoisesti hoitaa pois kyttäämispakkomielteestään.

        Kyllä varmaan tuo lääkehoito tulee yhteiskunnalle halvemnmaksi.
        Kukaan ei halua kyttääjiä kylpylöiden ilmapiiriä pilaamaan, vai haluaako sittenkin???


      • Vapaus
        "alastomuuden puolusta... kirjoitti:

        Kyttäjät ovat sairaita, eikä mitään "alastomuuden puolustajia" ja oikeasti sairaat pitää hoitaa lääketieteellisin keinoin.
        Kemiallinen kastraatio on hyvä hoito kyttääjille, se toimii tehokkaasti ja pitää kyttääjät pois kylpylöitä terrorisoimasta.

        Kyttääjä on kylpylän terroristi, joka pitäisi joko laittaa pysyvään suljettuun laitokseen tai vaihtoehtoisesti hoitaa pois kyttäämispakkomielteestään.

        Kyllä varmaan tuo lääkehoito tulee yhteiskunnalle halvemnmaksi.
        Kukaan ei halua kyttääjiä kylpylöiden ilmapiiriä pilaamaan, vai haluaako sittenkin???

        Ilmoitus asiattomasta viestistä tehty.


    • Kirjoittanut: Vapaus

      alastomuus ei ole pervoa
      Kirjoittanut: Vapaus 24.1.2008 klo 00.51

      Olen naturisti ja hyvin perillä siitä mikä todella naturismissa on tärkeää ja kaikkein tärkeintä on ALASTOMUUS.
      Ottaako pattiin?
      Olet oikein totaalisen saatanan pervo itse kun pidät alastomuutta pervona.

      ****************LAINAUS PÄÄTTYYY****************

      Älä Vapaus sekoa ja sekoita asioita.
      Minä en pidä ALASTOMUUTTA pervona.

      Minä pidän SINUA perverssinä henkilönä.

      Sinä et ole ALASTOMUUS.

      Menikö kaaliin?

      Vai pitäsikö sanoa, MENIKÖ PATTIIN?

      • Vapaus

        Minä olen tällä palstalla ainoastaan puolustanut alastomuutta.

        Jos siis pidät minua tämän palstan tekstien perusteella pervona pidät myös alastomuutta pervona. Minä en ole alastomuus mutta edustan alastomuutta.

        Näin on.


      • arvostelemista.
        Vapaus kirjoitti:

        Minä olen tällä palstalla ainoastaan puolustanut alastomuutta.

        Jos siis pidät minua tämän palstan tekstien perusteella pervona pidät myös alastomuutta pervona. Minä en ole alastomuus mutta edustan alastomuutta.

        Näin on.

        Sinä olet kaikkea muuta, kuin alastomuuden edustaja.

        Alastomuus EI OLE pervoa, mutta Sinä nimimerkki Vapaus olet perverrssi kyttääjä ja nettihäirikkö, olert ihka oikea GOATSE!


      • Vapaus
        arvostelemista. kirjoitti:

        Sinä olet kaikkea muuta, kuin alastomuuden edustaja.

        Alastomuus EI OLE pervoa, mutta Sinä nimimerkki Vapaus olet perverrssi kyttääjä ja nettihäirikkö, olert ihka oikea GOATSE!

        Millä perusteella en muka olisi alastomuuden edustaja kun fakta kuitenkin on että sitä aina puolustan?


      • ALASTOMUUDEN edustaja.
        Vapaus kirjoitti:

        Millä perusteella en muka olisi alastomuuden edustaja kun fakta kuitenkin on että sitä aina puolustan?

        Olet kyttäämisen puolustaja, jolloin ET VOI OLLA ALASTOMUUDEN edustaja.

        Olet JÄÄVI edustamaan alastomuutta, kun se on harrastuksesi edellytys.

        Ymmärätkö, mitä jääviys tarkoittaa?


      • Vapaus
        ALASTOMUUDEN edustaja. kirjoitti:

        Olet kyttäämisen puolustaja, jolloin ET VOI OLLA ALASTOMUUDEN edustaja.

        Olet JÄÄVI edustamaan alastomuutta, kun se on harrastuksesi edellytys.

        Ymmärätkö, mitä jääviys tarkoittaa?

        Kyllä minä tiedän mitää jäävi tarkoittaa mutta ei tämä ole sen luonteinen asia että tässä jääviydellä olisi merkitystä.

        Nimenomaan alastomuusharrastajien PITÄÄKIN EDUSTAA alastomuutta koska kukaan muu sitä ei tee.


      • Nudisti on
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän mitää jäävi tarkoittaa mutta ei tämä ole sen luonteinen asia että tässä jääviydellä olisi merkitystä.

        Nimenomaan alastomuusharrastajien PITÄÄKIN EDUSTAA alastomuutta koska kukaan muu sitä ei tee.

        Älä sekoita sanojen merkityksiä keskenään.
        Nudisti on alastomuuden harrastaja ja naturisti on järjestäytynyt alastomuuden harrastaja.
        Toisten alastomuutta kyttäävä "alastomuudesta nautiskelija" ei ole alastomuuden harrastaja, vaan toisten ALASTOMUUDESTA harrastaja, eli SUOMEKSI KYTTÄÄJÄ!


      • Sinä edustat
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän mitää jäävi tarkoittaa mutta ei tämä ole sen luonteinen asia että tässä jääviydellä olisi merkitystä.

        Nimenomaan alastomuusharrastajien PITÄÄKIN EDUSTAA alastomuutta koska kukaan muu sitä ei tee.

        Sinä ET EDUSTA alastomuutta, vaan Sinä edustat KYTTÄÄJIÄ!

        Siinä on SUURI ERO, jos suinkaan pystyt sitä ymmärtämään.


      • Vapaus
        Nudisti on kirjoitti:

        Älä sekoita sanojen merkityksiä keskenään.
        Nudisti on alastomuuden harrastaja ja naturisti on järjestäytynyt alastomuuden harrastaja.
        Toisten alastomuutta kyttäävä "alastomuudesta nautiskelija" ei ole alastomuuden harrastaja, vaan toisten ALASTOMUUDESTA harrastaja, eli SUOMEKSI KYTTÄÄJÄ!

        Sunä se tässä käsitteitä sekoitat.

        Nudismi ja naturismi on synonyymejä ja alastomuuden harrastaja taas on yleisnimitys johon kuuluu kaikki jotka harrastaa alastomuutta.

        Itse kuulun kaikkiin näihin ryhmiin.


      • Vapaus
        Sinä edustat kirjoitti:

        Sinä ET EDUSTA alastomuutta, vaan Sinä edustat KYTTÄÄJIÄ!

        Siinä on SUURI ERO, jos suinkaan pystyt sitä ymmärtämään.

        Minä edustan nimenomaan ALASTOMUUTTA. Olen itsekkin alasti ja siksi katselen mitä huvittaa eikä se kuulu kellekkään pätkääkään.

        Ottaako pattiin.


      • todellakin alastomuutta
        Vapaus kirjoitti:

        Minä edustan nimenomaan ALASTOMUUTTA. Olen itsekkin alasti ja siksi katselen mitä huvittaa eikä se kuulu kellekkään pätkääkään.

        Ottaako pattiin.

        KAIKKI PERVERSSI KYTTÄÄMINEN ON TODELLAKIN ALASTOMUUTTA JOS SEN SUORITTAA ALASTI.

        Vastaan samalla kertaa sinun viestiketjussa ylempänä olevaan viestiisi.

        NATURISMI JA NUDISMI EI OLE SAMA ASIA.
        SINÄ ET MYÖSKÄÄN OLE MIKÄÄN NATURISTI, ETKÄ NUDISTI.
        OLET PELKKÄ PERVO ALASTOMUUSHARRASTAJA.


      • että sinä kuulut
        Vapaus kirjoitti:

        Sunä se tässä käsitteitä sekoitat.

        Nudismi ja naturismi on synonyymejä ja alastomuuden harrastaja taas on yleisnimitys johon kuuluu kaikki jotka harrastaa alastomuutta.

        Itse kuulun kaikkiin näihin ryhmiin.

        Höpö höpö, viiteryhmäsi on kylläkin se, että sinä kuulut TÄYSIN PÄHKÄHULLUIHIN pervokyttääjiin, etkä mihinkään muuhun ryhmään.

        Nudisti on muuten synonyymi alastomuuden harrastajalle ja naturisti on täsmällisempi ilmaisu järjestäytyneestä alastomuuden harrastajasta.

        Kaikki naturistit ovat nudisteja, mutta kaikki nudistit eivä ole naturisteja.

        Ihan samoin, kuin suomessa asuvat ovat suomalaisia ja suomenruotsalaisetkin ovat suomalaisia, mutta kaikki suomalaiset eivät silti ole ruotsinsuomalaisia.


      • Vapaus
        että sinä kuulut kirjoitti:

        Höpö höpö, viiteryhmäsi on kylläkin se, että sinä kuulut TÄYSIN PÄHKÄHULLUIHIN pervokyttääjiin, etkä mihinkään muuhun ryhmään.

        Nudisti on muuten synonyymi alastomuuden harrastajalle ja naturisti on täsmällisempi ilmaisu järjestäytyneestä alastomuuden harrastajasta.

        Kaikki naturistit ovat nudisteja, mutta kaikki nudistit eivä ole naturisteja.

        Ihan samoin, kuin suomessa asuvat ovat suomalaisia ja suomenruotsalaisetkin ovat suomalaisia, mutta kaikki suomalaiset eivät silti ole ruotsinsuomalaisia.

        Kaikkialla muualla maailmassa naturisti ja nudisti ovat synonyymejä- ainoastaan tällä palstalla on esitetty väitteitä että niillä olisi mitään eroa.

        Kumma juttu että kukaan tämän palstan ulkopuolella ei vielä ole ymmärtänyt nerouttasi eikö?


      • Vapaus
        todellakin alastomuutta kirjoitti:

        KAIKKI PERVERSSI KYTTÄÄMINEN ON TODELLAKIN ALASTOMUUTTA JOS SEN SUORITTAA ALASTI.

        Vastaan samalla kertaa sinun viestiketjussa ylempänä olevaan viestiisi.

        NATURISMI JA NUDISMI EI OLE SAMA ASIA.
        SINÄ ET MYÖSKÄÄN OLE MIKÄÄN NATURISTI, ETKÄ NUDISTI.
        OLET PELKKÄ PERVO ALASTOMUUSHARRASTAJA.

        Minä olen harrastanut sekä naturismia että nudismia jo yli 13 vuotta.

        Ottaako patiin?


      • ottaa pattiin
        Vapaus kirjoitti:

        Minä olen harrastanut sekä naturismia että nudismia jo yli 13 vuotta.

        Ottaako patiin?

        se tosiasia, että Sinä Vapaus ET NÄKÖJÄÄN vieläkään ymmärrä, mitä naturismi oikeasti tarkoittaa.

        Sinä et ole mikään naturisti, jos olet lähelläkään sitä, minkä kuvan annat itsestäsi omilla kirjoituksillasi.

        Näin se vaan on, sinä olet juuri sellainen ihminen, joka on lähinnä naturistin vastakohta.


      • Vapaus
        ottaa pattiin kirjoitti:

        se tosiasia, että Sinä Vapaus ET NÄKÖJÄÄN vieläkään ymmärrä, mitä naturismi oikeasti tarkoittaa.

        Sinä et ole mikään naturisti, jos olet lähelläkään sitä, minkä kuvan annat itsestäsi omilla kirjoituksillasi.

        Näin se vaan on, sinä olet juuri sellainen ihminen, joka on lähinnä naturistin vastakohta.

        Jos kuvittelet noin niin sinulla itselläsi on täysin vääristynyt kuva naturismista.

        Naturismissa ollaan ALASTI ja sillä hyvä.


      • espoo sivuhuone
        Vapaus kirjoitti:

        Jos kuvittelet noin niin sinulla itselläsi on täysin vääristynyt kuva naturismista.

        Naturismissa ollaan ALASTI ja sillä hyvä.

        Kun ollaan alasti, niin silloin OLLAAN JOKO TÄYSIN ILMAN VAATTEITA, TAI VÄHÄPUKEISENA.


      • Vapaus
        espoo sivuhuone kirjoitti:

        Kun ollaan alasti, niin silloin OLLAAN JOKO TÄYSIN ILMAN VAATTEITA, TAI VÄHÄPUKEISENA.

        Ei voi olla edes vähäpukeinen jos ollaan alasti vaan AINOASTAAN TÄYSIN ILMAN VAATTEITA tarkoittaa alastomuutta.


      • vähäpukeisesta
        Vapaus kirjoitti:

        Ei voi olla edes vähäpukeinen jos ollaan alasti vaan AINOASTAAN TÄYSIN ILMAN VAATTEITA tarkoittaa alastomuutta.

        imisestä.

        Jos joku on menossa ulos vaikkapa alushameisillaan, niin kyllä hänelle sanotaan, että; "Aiotko tosiaankin mennä alastomana ulos?"


      • espoo sivuhuone
        Vapaus kirjoitti:

        Ei voi olla edes vähäpukeinen jos ollaan alasti vaan AINOASTAAN TÄYSIN ILMAN VAATTEITA tarkoittaa alastomuutta.

        Vieläpä täysin kiistattomasti faktalla tiedolla, mitä sana ALASTON MERKITSEE.

        Sinä jatkuvasti yrität vääristellä sanojen merkitystä ja esität valheellisia käsityksiäsi asiasta.

        Opettele lukemaan ja vielä lisäksi ymmärtämään edes osa lukemastasi tekstistä. Tosin se on kyllä sinun hernettä pienemmille aivoillesi melko vaativa tehtävä.


      • Vapaus
        vähäpukeisesta kirjoitti:

        imisestä.

        Jos joku on menossa ulos vaikkapa alushameisillaan, niin kyllä hänelle sanotaan, että; "Aiotko tosiaankin mennä alastomana ulos?"

        Tuollainen on kielen väärää käyttöä ja yleensä vain alastomuusvastustajat käyttää sanoja tuolla lailla.


      • Vapaus
        espoo sivuhuone kirjoitti:

        Vieläpä täysin kiistattomasti faktalla tiedolla, mitä sana ALASTON MERKITSEE.

        Sinä jatkuvasti yrität vääristellä sanojen merkitystä ja esität valheellisia käsityksiäsi asiasta.

        Opettele lukemaan ja vielä lisäksi ymmärtämään edes osa lukemastasi tekstistä. Tosin se on kyllä sinun hernettä pienemmille aivoillesi melko vaativa tehtävä.

        Tuo "faktasi" on kaikkea muuta kuin kiistaton.

        Itse asiassa se on hyvinkin kiistanalainen ja suurelta osin mielestäi valetta.


      • puhua alastomuudesta
        Vapaus kirjoitti:

        Tuollainen on kielen väärää käyttöä ja yleensä vain alastomuusvastustajat käyttää sanoja tuolla lailla.

        Kyseessä on sivistyneistön käyttämä tapa puhua alastomuudesta.

        Ehdottomasta alastomuudesta on kyllä monta täsmällisempää ilmausta, kuin "alaston".

        Käviskös sulle esim. NAKU, nakupelle, ilkosilteen, munasilteen, pillusilteen, ilman vaatteita, ilman rihman kiertämääkään, jne. ???


      • valehtelijoiksi.
        Vapaus kirjoitti:

        Tuo "faktasi" on kaikkea muuta kuin kiistaton.

        Itse asiassa se on hyvinkin kiistanalainen ja suurelta osin mielestäi valetta.

        Eikö pieneen mieleesi mahdu se mahdollisuus, että olet Itse ymmärtänyt joidenkin sanojen merkityksen vähän omintakeisesti?

        Narsistina et TIETENKÄÄN voi SIETÄÄ sitä, että TOTUUS tästä kerrotaan sinulle ihan julkisesti.

        Ota opiksesi, äläkä heti hauku muita valehtelijoiksi ilman mitään perusteita.

        Viisas ihminen kyseenalaistaa kaiken ja ottaa OPIKSI omista virheistään ja koko ajan korjaa omaa sanastoaan vastaamaan yleistä kielikuvaa.

        AJATTELE, jos suinkaan on Sinulle mahdollista!


      • espoo sivuhuone
        Vapaus kirjoitti:

        Tuo "faktasi" on kaikkea muuta kuin kiistaton.

        Itse asiassa se on hyvinkin kiistanalainen ja suurelta osin mielestäi valetta.

        Kun ei tappiolla ollessaan muuta keksi, niin väittää KOTESIN TIETOA VALHEEKSI.

        Osoittaa vain sen, että vapaus on todellinen nettihäirikkö.


      • Vapaus
        puhua alastomuudesta kirjoitti:

        Kyseessä on sivistyneistön käyttämä tapa puhua alastomuudesta.

        Ehdottomasta alastomuudesta on kyllä monta täsmällisempää ilmausta, kuin "alaston".

        Käviskös sulle esim. NAKU, nakupelle, ilkosilteen, munasilteen, pillusilteen, ilman vaatteita, ilman rihman kiertämääkään, jne. ???

        Ei vaan nimenomaan JUNTTIEN käyttämä tapa puhua.

        Sivistyneelle ihmisille alaston on alaston ja vähäpukeinen vähäpukeinen.

        "Käviskös sulle esim. NAKU, nakupelle, ilkosilteen, munasilteen, pillusilteen, ilman vaatteita, ilman rihman kiertämääkään, jne. ???"

        Kaikki käy kunhan vaatteita ei ole yhtään- se on tärkeintä. Onhan rakkaalla lapsella tunnetusti paljon nimiä.

        Itse pidän erityisesti nimityksestä 'NAKU' Se on niin hauska sana.


      • Vapaus
        valehtelijoiksi. kirjoitti:

        Eikö pieneen mieleesi mahdu se mahdollisuus, että olet Itse ymmärtänyt joidenkin sanojen merkityksen vähän omintakeisesti?

        Narsistina et TIETENKÄÄN voi SIETÄÄ sitä, että TOTUUS tästä kerrotaan sinulle ihan julkisesti.

        Ota opiksesi, äläkä heti hauku muita valehtelijoiksi ilman mitään perusteita.

        Viisas ihminen kyseenalaistaa kaiken ja ottaa OPIKSI omista virheistään ja koko ajan korjaa omaa sanastoaan vastaamaan yleistä kielikuvaa.

        AJATTELE, jos suinkaan on Sinulle mahdollista!

        Mitä syitä mulla ois uskoa että termi 'alastomuus' tarkoittaisi yhtään mitään muuta kuin sitä että vaatteita ei ole yhtään.

        Kaikkitietävä wikipediakin on puolellani

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Alastomuus


      • Vapaus
        espoo sivuhuone kirjoitti:

        Kun ei tappiolla ollessaan muuta keksi, niin väittää KOTESIN TIETOA VALHEEKSI.

        Osoittaa vain sen, että vapaus on todellinen nettihäirikkö.

        Kerroppa nyt ensinnäkin mikä on lähteesi?


    • etkä mikään naturisti

      " Naturismi on ALASTOMUUSkultuuria ja alastomuushan ei toteudu jos on pyyhe päällään joten sen takia tällä palstalla täytyy vastustaa pyyhkeenkäyttöä saunoissa."

      Osoittaa jälleen, että olet täysin tietämätön pervo pelle.

      Sotket pahasti alastomuuskulttuurin, saunomiskulttuurin ja oman perverssin voyeurismisi keskenään.

      Naturismi on alastomuuskulttuureihin kuuluva harrastus.

      Saunominen kuuluu saunomiskulttuurin piiriin, eikä ole mitään varsinaista alastomuuskulttuuria, vaikka suurin osa saunojista onkin alasti, mutta se johtuu aivan eri syistä kuin naturismissa. Jokainen joka haluaa saa ihan vapaasti käyttää pyyhettä saunassa. Sen käyttöä ei ole kielletty missään saunomisohjeissa eikä edes hyvät käytöstavat kiellä sitä. PYYHKEEN KÄYTTÖ ON SITÄ YKSILÖNVAPAUTTA.

      Sinun perverssi voyeurismisi ei kuulu naturismiin, eikä saunomiseen.

      • espoo peräkammari

        kuinka joku voi olla noin kaksinaamainen luuseri olet sama kakara joka vingut joka ketjussa kuinka vapaus on kirjoittanut tuhansia viestejä koskien pyyhkeet ei kuulu saunaaan ett taida edes huomata itse olet kirjoittanut tuplasti enemmän sinun sairasta fantasiaasi koskien että kaikilla olisi pyyhe saunassa ja se johtunee siitä että sinulla pieni penis ja häpeet sitä mee tallinaan suurennus leikkaukseen ja lopeta noiden mitättömien teko syiden keksiminen


      • tellervo ja
        espoo peräkammari kirjoitti:

        kuinka joku voi olla noin kaksinaamainen luuseri olet sama kakara joka vingut joka ketjussa kuinka vapaus on kirjoittanut tuhansia viestejä koskien pyyhkeet ei kuulu saunaaan ett taida edes huomata itse olet kirjoittanut tuplasti enemmän sinun sairasta fantasiaasi koskien että kaikilla olisi pyyhe saunassa ja se johtunee siitä että sinulla pieni penis ja häpeet sitä mee tallinaan suurennus leikkaukseen ja lopeta noiden mitättömien teko syiden keksiminen

        joku muu.

        Vapaus, sinut on tunnistettu!


      • espoo sivuhuone
        espoo peräkammari kirjoitti:

        kuinka joku voi olla noin kaksinaamainen luuseri olet sama kakara joka vingut joka ketjussa kuinka vapaus on kirjoittanut tuhansia viestejä koskien pyyhkeet ei kuulu saunaaan ett taida edes huomata itse olet kirjoittanut tuplasti enemmän sinun sairasta fantasiaasi koskien että kaikilla olisi pyyhe saunassa ja se johtunee siitä että sinulla pieni penis ja häpeet sitä mee tallinaan suurennus leikkaukseen ja lopeta noiden mitättömien teko syiden keksiminen

        En ole mikään kakara, enkä ole vinkunut joka ketjussa kuinka monta viestiä sinä eli vapaus olet kirjoittanut, enkä ole kirjoittanut lähellekään sitä viestimäärää paskaa, mitä sinä. Useamman kerran olen kyllä oikonut sinun valeitasi faktalla tiedolla.

        Myöskään penikseni ei ole mitenkään erikoisen pieni, verrattuna normaaleihin., joten en tarvitse mitään suurennusleikkausta, enkä myöskään häpeä sitä.

        Valitettavasti sinun AIVOJASI EI VOI MITENKÄÄN SUURENTAA, joten lopeta se paskan jauhaminen.


      • espoo peräkammari
        espoo sivuhuone kirjoitti:

        En ole mikään kakara, enkä ole vinkunut joka ketjussa kuinka monta viestiä sinä eli vapaus olet kirjoittanut, enkä ole kirjoittanut lähellekään sitä viestimäärää paskaa, mitä sinä. Useamman kerran olen kyllä oikonut sinun valeitasi faktalla tiedolla.

        Myöskään penikseni ei ole mitenkään erikoisen pieni, verrattuna normaaleihin., joten en tarvitse mitään suurennusleikkausta, enkä myöskään häpeä sitä.

        Valitettavasti sinun AIVOJASI EI VOI MITENKÄÄN SUURENTAA, joten lopeta se paskan jauhaminen.

        pikku kikkeli ei mee läpi


      • Vapaus

        Olet täysin vääräässä ja valehtelet.

        Pyyhekeenkäyttö ON KIELLETTY useissa saunomisohjeissa, mulla on parhaillaankin edessäni yksi kirja jossa on asiasta mustaa valkoisella.

        Siis suomalainen sauna on ilman mutta ALASTOMUUSKULTTUURIA siitä ei pääse yhtään mihinkään.

        Tietysti se on myös saunomiskulttuuria mutta eri ilmöt voivat kuulua ja kuuluvatkin useisiin kulttuureihin.


      • tekstejäsi lukenut
        Vapaus kirjoitti:

        Olet täysin vääräässä ja valehtelet.

        Pyyhekeenkäyttö ON KIELLETTY useissa saunomisohjeissa, mulla on parhaillaankin edessäni yksi kirja jossa on asiasta mustaa valkoisella.

        Siis suomalainen sauna on ilman mutta ALASTOMUUSKULTTUURIA siitä ei pääse yhtään mihinkään.

        Tietysti se on myös saunomiskulttuuria mutta eri ilmöt voivat kuulua ja kuuluvatkin useisiin kulttuureihin.

        Sinä esitit hyvän kysymyksen varsinkin itsellesi.

        Olet jäänyt lukemattomia kertoja kiinni valehtelusta, mutta yhä jatkat valehtelemista.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Olet täysin vääräässä ja valehtelet.

        Pyyhekeenkäyttö ON KIELLETTY useissa saunomisohjeissa, mulla on parhaillaankin edessäni yksi kirja jossa on asiasta mustaa valkoisella.

        Siis suomalainen sauna on ilman mutta ALASTOMUUSKULTTUURIA siitä ei pääse yhtään mihinkään.

        Tietysti se on myös saunomiskulttuuria mutta eri ilmöt voivat kuulua ja kuuluvatkin useisiin kulttuureihin.

        " Siis suomalainen sauna on ilman mutta ALASTOMUUSKULTTUURIA siitä ei pääse yhtään mihinkään."

        SAUNOMINEN EI OLE ALASTOMUUSKULTTUURIA. Lähde wikipedia.

        Tässä vähän sinulle tietoa alastomuudesta.

        "
        Aatamin puvussa
        Julkaistu Helsingin Sanomissa 8.10.2002

        Agapetuksen komediasta ”Aatamin puvussa ja vähän Eevankin” on tehty neljä elokuvasovitusta. Se kuuluu myös kesäteattereiden kestosuosikkeihin. Näytelmässä kirmaillaan ilman vaatteita: aataminhousuilla, aataminnahkaisella paidalla, aatamisillaan – kuten kansa on vitsaillut.

        Joillekuille – muun muassa Naturistiyhdistys Luonnonmukaiset ry:n jäsenille – syntymäasussa esiintyminen, alastomuuskulttuuri, on mieluisa harrastus. Sana naturisti perustuu luontoa tarkoittavaan latinan sanaan natura. Alastomuuden harrastajaa tarkoittaa myös, tosin sävyltään hieman poikkeava, nudisti, jonka pohjana on latinan nudus ’alaston’. Lainaa ovat lisäksi arkikielen naku ja nakupelle, jotka perustuvat ruotsin sanaan naken ’alaston’.

        Vaatteita ei käytetä vain kylmyyden torjumiseen, vaan myös häveliäisyyssyistä. Esimerkiksi uima-asuista voi päätellä, mitä ainakin on tapana peittää. Niinpä vaatteettomuutta ilmaistaan eräiden ruumiinosien mukaan. Lapsen sanotaan olevan napasillaan tai pylly paljaana, naisen tissisillään, miehen munasillaan.

        Ilman vaatteita oleva on ilkosillaan, ilkisillään, ilkosen alasti. Ilki-, ilko-alku kuuluu samaan sanaperheeseen kuin kepposta, pahantekoa tarkoittava ilka, kujeilemista, ilveilemistä, naureskelemista tarkoittava ilkamoida, rohkenemista, kehtaamista, häpeämistä tarkoittava iljetä ja adjektiivi ilkeä.

        Ilman rihman kiertämää oleva voi olla myös kelteisillään. Tämä sana ei kuitenkaan tarkoita pelkästään alastonta vaan myös vähissä tai ohuissa vaatteissa, puolipukeissa, alusvaatteisillaan olevaan. Kelteisillään-ilmaukseen sisältyy sama sana kuin kelsiturkkiin. Kelsi tarkoittaa ohutta kalvoa, pintakerrosta, kuorta, kelmua.

        Kannaksella sanottiin aikoinaan alastomasta ja myös vähäpukeisesta, että hän on nilkisillään taikka nilkosillaan. Samaa alkuperää on nilki: niljellä (itämurteissa nilellä) oleva iho on hankautunut karvattomaksi tai rikki.

        Myös alaston tarkoittaa murteissa paitsi vaatteetonta myös vähäpukeista. Liian vähissä vaatteissa talvipakkaseen lähtijää saatetaan ojentaa: ”Älä ny sinne mee niin alastoonna” (Kauhajoki). Alastomuus on siis suhteellinen käsite. Siellä, missä alastomuus on vähäpukeisuutta, vaatteettomasta käytetään usein muuta sanaa. Esimerkiksi Lappeenrannan seudulla on sanottu, että hän on nahkasillaan.

        Ihmisen lisäksi huone, seinä, puu, maa tai maisema voi olla alaston, siis tyhjä, autio, karu, kolkko. Puhutaan myös alastomasta eli peittelemättömästä kauhusta ja alastomasta eli kaunistelemattomasta totuudesta.

        Tutkijoiden mukaan sana alaston perustuu niin sanottuun karitiiviadjektiiviin ”alaiseton”. Tämä puolestaan on johdettu sanasta alainen, joka on tarkoittanut muun muassa alusvaatetta.


        Päivitetty 13.12.2006
        Lähde Kotus.


      • Vapaus
        tekstejäsi lukenut kirjoitti:

        Sinä esitit hyvän kysymyksen varsinkin itsellesi.

        Olet jäänyt lukemattomia kertoja kiinni valehtelusta, mutta yhä jatkat valehtelemista.

        Ai mistä asiasta valehtelusta mä muka olen jäänyt kiinni?

        Kerro ihmeessä kun itse en sellaisia tiedä yhtään.


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        " Siis suomalainen sauna on ilman mutta ALASTOMUUSKULTTUURIA siitä ei pääse yhtään mihinkään."

        SAUNOMINEN EI OLE ALASTOMUUSKULTTUURIA. Lähde wikipedia.

        Tässä vähän sinulle tietoa alastomuudesta.

        "
        Aatamin puvussa
        Julkaistu Helsingin Sanomissa 8.10.2002

        Agapetuksen komediasta ”Aatamin puvussa ja vähän Eevankin” on tehty neljä elokuvasovitusta. Se kuuluu myös kesäteattereiden kestosuosikkeihin. Näytelmässä kirmaillaan ilman vaatteita: aataminhousuilla, aataminnahkaisella paidalla, aatamisillaan – kuten kansa on vitsaillut.

        Joillekuille – muun muassa Naturistiyhdistys Luonnonmukaiset ry:n jäsenille – syntymäasussa esiintyminen, alastomuuskulttuuri, on mieluisa harrastus. Sana naturisti perustuu luontoa tarkoittavaan latinan sanaan natura. Alastomuuden harrastajaa tarkoittaa myös, tosin sävyltään hieman poikkeava, nudisti, jonka pohjana on latinan nudus ’alaston’. Lainaa ovat lisäksi arkikielen naku ja nakupelle, jotka perustuvat ruotsin sanaan naken ’alaston’.

        Vaatteita ei käytetä vain kylmyyden torjumiseen, vaan myös häveliäisyyssyistä. Esimerkiksi uima-asuista voi päätellä, mitä ainakin on tapana peittää. Niinpä vaatteettomuutta ilmaistaan eräiden ruumiinosien mukaan. Lapsen sanotaan olevan napasillaan tai pylly paljaana, naisen tissisillään, miehen munasillaan.

        Ilman vaatteita oleva on ilkosillaan, ilkisillään, ilkosen alasti. Ilki-, ilko-alku kuuluu samaan sanaperheeseen kuin kepposta, pahantekoa tarkoittava ilka, kujeilemista, ilveilemistä, naureskelemista tarkoittava ilkamoida, rohkenemista, kehtaamista, häpeämistä tarkoittava iljetä ja adjektiivi ilkeä.

        Ilman rihman kiertämää oleva voi olla myös kelteisillään. Tämä sana ei kuitenkaan tarkoita pelkästään alastonta vaan myös vähissä tai ohuissa vaatteissa, puolipukeissa, alusvaatteisillaan olevaan. Kelteisillään-ilmaukseen sisältyy sama sana kuin kelsiturkkiin. Kelsi tarkoittaa ohutta kalvoa, pintakerrosta, kuorta, kelmua.

        Kannaksella sanottiin aikoinaan alastomasta ja myös vähäpukeisesta, että hän on nilkisillään taikka nilkosillaan. Samaa alkuperää on nilki: niljellä (itämurteissa nilellä) oleva iho on hankautunut karvattomaksi tai rikki.

        Myös alaston tarkoittaa murteissa paitsi vaatteetonta myös vähäpukeista. Liian vähissä vaatteissa talvipakkaseen lähtijää saatetaan ojentaa: ”Älä ny sinne mee niin alastoonna” (Kauhajoki). Alastomuus on siis suhteellinen käsite. Siellä, missä alastomuus on vähäpukeisuutta, vaatteettomasta käytetään usein muuta sanaa. Esimerkiksi Lappeenrannan seudulla on sanottu, että hän on nahkasillaan.

        Ihmisen lisäksi huone, seinä, puu, maa tai maisema voi olla alaston, siis tyhjä, autio, karu, kolkko. Puhutaan myös alastomasta eli peittelemättömästä kauhusta ja alastomasta eli kaunistelemattomasta totuudesta.

        Tutkijoiden mukaan sana alaston perustuu niin sanottuun karitiiviadjektiiviin ”alaiseton”. Tämä puolestaan on johdettu sanasta alainen, joka on tarkoittanut muun muassa alusvaatetta.


        Päivitetty 13.12.2006
        Lähde Kotus.

        "Lähde wikipedia."

        Ai missä kohtaa wikipediaa noin muka sanotaan? Anna suora linkki vai VALEHTELETKO taas.

        Tuossa lainaamassasi tekstissä ei ollut minulle mitään uutta tietoa mutta ihan mukavaa silti. Kiitos siitä.


      • tekstejäsi lukenut
        Vapaus kirjoitti:

        Ai mistä asiasta valehtelusta mä muka olen jäänyt kiinni?

        Kerro ihmeessä kun itse en sellaisia tiedä yhtään.

        Tiedä mistään mitään. Mitenkä sinä voisit ymmärtää omia perverssejä valehtelujasi.

        Tällä palstalla on TODISTETTU TOSITIEDOLLA SINUN VALEHDELLEEN LUKUISIA KERTOJA.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        "Lähde wikipedia."

        Ai missä kohtaa wikipediaa noin muka sanotaan? Anna suora linkki vai VALEHTELETKO taas.

        Tuossa lainaamassasi tekstissä ei ollut minulle mitään uutta tietoa mutta ihan mukavaa silti. Kiitos siitä.

        Niin se osoittaa vain että olet täysin järjetön.

        Pistä googleen hakusanaksi alastonkulttuuri. Avaa wikipedian sivu, niin sieltä voit lukea mitkä KUULUVAT ALASTONKULTTUURIIN. Siellä ei MAINITA SAUNAKULTTUURIA, KUTEN ASIAAN KUULUUKIN, KOSKA SE EI OLE MITÄÄN ALASTONKULTTUURIA.

        Jos vielä tämän jälkeen kyselet noin typeriä, niin sitten sekin on osoitettu TODEKSI, ETTÄ SINÄ OLET TÄYSIN ÄLYKÄÄPIÖ.

        Ps. MINÄ EN VALEHTELE KOSKAAN, TOISIN KUIN SINÄ. MINÄ EN EDES MUISTA VÄÄRIN ASIOITA.


      • Vapaus
        tekstejäsi lukenut kirjoitti:

        Tiedä mistään mitään. Mitenkä sinä voisit ymmärtää omia perverssejä valehtelujasi.

        Tällä palstalla on TODISTETTU TOSITIEDOLLA SINUN VALEHDELLEEN LUKUISIA KERTOJA.

        Edelleen pyydän sitä näyttöä jos väität minun valehdelleen.


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        Niin se osoittaa vain että olet täysin järjetön.

        Pistä googleen hakusanaksi alastonkulttuuri. Avaa wikipedian sivu, niin sieltä voit lukea mitkä KUULUVAT ALASTONKULTTUURIIN. Siellä ei MAINITA SAUNAKULTTUURIA, KUTEN ASIAAN KUULUUKIN, KOSKA SE EI OLE MITÄÄN ALASTONKULTTUURIA.

        Jos vielä tämän jälkeen kyselet noin typeriä, niin sitten sekin on osoitettu TODEKSI, ETTÄ SINÄ OLET TÄYSIN ÄLYKÄÄPIÖ.

        Ps. MINÄ EN VALEHTELE KOSKAAN, TOISIN KUIN SINÄ. MINÄ EN EDES MUISTA VÄÄRIN ASIOITA.

        "Siellä ei MAINITA SAUNAKULTTUURIA,"


        Päinvastoin wikipediassa alastonkulttuuri-artikkelissa nimenomaan MAINITAAAN SAUNA ja sen merkitys suomalaiselle alastonkulttuurille.

        Sen voi jokainen itse todeta tästä linkistä:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Alastonkulttuuri

        Oot sä kyllä surkea valehtelija ja surkea häviäjä tässä keskustelussa.


      • täällä olisi ollut
        Vapaus kirjoitti:

        Edelleen pyydän sitä näyttöä jos väität minun valehdelleen.

        Missä viipyy oma NÄYTTÖSI väitteistäsi että, täällä olisi ollut alastomuusvastaisuutta?

        Yksistään tuo väitteesi on valetta, kun et ole pystynyt sitä millään tavoin todistamaan.


      • alastonkulttuurissa
        Vapaus kirjoitti:

        "Siellä ei MAINITA SAUNAKULTTUURIA,"


        Päinvastoin wikipediassa alastonkulttuuri-artikkelissa nimenomaan MAINITAAAN SAUNA ja sen merkitys suomalaiselle alastonkulttuurille.

        Sen voi jokainen itse todeta tästä linkistä:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Alastonkulttuuri

        Oot sä kyllä surkea valehtelija ja surkea häviäjä tässä keskustelussa.

        Tuossa artikkelissahan sanotaan suoraan, että alastonkulttuurissa NIMENOMAAN SAUNOTAAN sukupuolet erikseen.

        Miten Sinä Vapaus AINA löydätkin nämä HYVÄT esimerkit kumoamaan omat väitteesi?


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        "Siellä ei MAINITA SAUNAKULTTUURIA,"


        Päinvastoin wikipediassa alastonkulttuuri-artikkelissa nimenomaan MAINITAAAN SAUNA ja sen merkitys suomalaiselle alastonkulttuurille.

        Sen voi jokainen itse todeta tästä linkistä:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Alastonkulttuuri

        Oot sä kyllä surkea valehtelija ja surkea häviäjä tässä keskustelussa.

        Tarkoitatko tätä kohtaa tekstissä?
        "Suomeen rakennettiin ensimmäinen nykyaikainen uimahalli 1928. Siinä perinteisestä suomalaisesta saunakulttuurista poiketen miehet ja naiset eivät käyttäneet tiloja yhtä aikaa."

        Miten tämän perusteella ALASTOMUUSKULTTUURIIN KUULUU MYÖS SAUNAKULTTUURI?

        Kyseisessä tekstissähän todetaan, että Yrjönkadulle RAKENNETTIIN UIMAHALLI, JOSSA UIDAAN ALASTI, MUTTA PERINTEISESTÄ SUOMALAISESTA SAUNAKULTTUURISTA POIKETEN MIEHET JA NAISET ERI AIKAAN.

        Suomalaisessa saunakulttuurissa miehet ja naiset saunoivat samaan aikaan, MUTTA TÄSSÄ ALASTONKULTTUURIN ENSIMMÄISESSÄ UIMAHALLISSA OLTIIN ERI AIKAAN; KOSKA OLTIIN ALASTI.
        Suomalainen saunakulttuuri ei kuulu mitenkään ALASTONKULTTUURIIN.

        Sinä olet itse se saatanan surkea valehtelija ja asioiden vääristelijä. Jollet nyt tajunnut asiaa, niin sinä olet täysin lukutaidoton perverssi nettihäirikkö.


      • Vapaus
        täällä olisi ollut kirjoitti:

        Missä viipyy oma NÄYTTÖSI väitteistäsi että, täällä olisi ollut alastomuusvastaisuutta?

        Yksistään tuo väitteesi on valetta, kun et ole pystynyt sitä millään tavoin todistamaan.

        Näyttöaineistoa on niin paljon että menis seuraava viikko jos alkaisin ne kaikki tänne kopioimaan.


      • Vapaus
        alastonkulttuurissa kirjoitti:

        Tuossa artikkelissahan sanotaan suoraan, että alastonkulttuurissa NIMENOMAAN SAUNOTAAN sukupuolet erikseen.

        Miten Sinä Vapaus AINA löydätkin nämä HYVÄT esimerkit kumoamaan omat väitteesi?

        Näet hallusinaatioita.


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        Tarkoitatko tätä kohtaa tekstissä?
        "Suomeen rakennettiin ensimmäinen nykyaikainen uimahalli 1928. Siinä perinteisestä suomalaisesta saunakulttuurista poiketen miehet ja naiset eivät käyttäneet tiloja yhtä aikaa."

        Miten tämän perusteella ALASTOMUUSKULTTUURIIN KUULUU MYÖS SAUNAKULTTUURI?

        Kyseisessä tekstissähän todetaan, että Yrjönkadulle RAKENNETTIIN UIMAHALLI, JOSSA UIDAAN ALASTI, MUTTA PERINTEISESTÄ SUOMALAISESTA SAUNAKULTTUURISTA POIKETEN MIEHET JA NAISET ERI AIKAAN.

        Suomalaisessa saunakulttuurissa miehet ja naiset saunoivat samaan aikaan, MUTTA TÄSSÄ ALASTONKULTTUURIN ENSIMMÄISESSÄ UIMAHALLISSA OLTIIN ERI AIKAAN; KOSKA OLTIIN ALASTI.
        Suomalainen saunakulttuuri ei kuulu mitenkään ALASTONKULTTUURIIN.

        Sinä olet itse se saatanan surkea valehtelija ja asioiden vääristelijä. Jollet nyt tajunnut asiaa, niin sinä olet täysin lukutaidoton perverssi nettihäirikkö.

        "Tarkoitatko tätä kohtaa tekstissä?"


        En vaan tätä kute hyvin itsekkin tiedät:

        "Miten alastomuuskulttuuri tuli Suomeen

        Suomessa alastomuus on ollut esillä vuosisatoja, koska tapoihin on kuulunut, että on uitu ja saunottu alasti."

        Yhä surkeammaksi menee teidän alastomuusvastustajien surkea taistelu totuutta ja vapautta vastaan.


      • niin olisi
        Vapaus kirjoitti:

        Näyttöaineistoa on niin paljon että menis seuraava viikko jos alkaisin ne kaikki tänne kopioimaan.

        Sinua vastaan. Edes viikossa et löydä laajalla haulla yhtään kirjoitusta, joka puoltaisi sinun pervoja väitteitäsi.

        Ps. Entarkoita sinun mutu tietojasi, tai espoo peräkammari nimimerkillä kirjoittamiasi valheita.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        "Tarkoitatko tätä kohtaa tekstissä?"


        En vaan tätä kute hyvin itsekkin tiedät:

        "Miten alastomuuskulttuuri tuli Suomeen

        Suomessa alastomuus on ollut esillä vuosisatoja, koska tapoihin on kuulunut, että on uitu ja saunottu alasti."

        Yhä surkeammaksi menee teidän alastomuusvastustajien surkea taistelu totuutta ja vapautta vastaan.

        Kun luet koko jutun, niin siitä käy ilmi, että MITKÄ ASIAT LUETAAN ALASTONKULTTUURIIN. SIINÄ EI TODELLAKAAN MAINITA SAUNOMISTA.

        Älä jatkuvasti poimi yksittäisiä lauseita erilleen kokonaisuudesta. LUE SISÄLLYSLUETTELO. Siinä mainitaan kaikki osaalueet, mitkä kuuluvat alastonkulttuuriin. SIINÄ EI TODELLAKKAN MAINITA MITÄÄN SAUNOMISESTA.


      • VALEHTELUUN
        Vapaus kirjoitti:

        Näyttöaineistoa on niin paljon että menis seuraava viikko jos alkaisin ne kaikki tänne kopioimaan.

        Kun et YHTÄKÄÄN pysty esittämään, niin turvauduit taas VALEHTELUUN ihan tapojesi mukaisesti.

        Et Sinä ole pystynyt yhtäkään todistetta esittämään, etkä pysty.

        Yrität vaan noilla valeillasi ja hokemillasi väistää vastuutasi, jos nyt kirjoituksiensa perusteella syyntakettomalla voisi jotain vastuuta ollakaan.


      • ei me voida sitä sun
        Vapaus kirjoitti:

        Näet hallusinaatioita.

        Sun pitää Vapaus IHAN ITSE tarkistaa oma lääkityksesi, ei me voida sitä sun puolestasi tarkistaa.
        Voit tietenkin varata itsellesi ajan mielenterveystoimistosta, niin saat lähetteen hoitolaitokseen, jossa ne sitten ajaa sun lääkityksesi kohdalleen.

        Kokeile edes, niin saatat päästä noista hallusinaatoistasi ja sivupersoonistasikin.


      • Vapaus
        niin olisi kirjoitti:

        Sinua vastaan. Edes viikossa et löydä laajalla haulla yhtään kirjoitusta, joka puoltaisi sinun pervoja väitteitäsi.

        Ps. Entarkoita sinun mutu tietojasi, tai espoo peräkammari nimimerkillä kirjoittamiasi valheita.

        Syyllistyt törkeään VALEHETELUUN ja kunnianloukkaukseen jos väität että minä olisin tänne kirjoitellu "espoo peräkammari"-nimimerkillä.


      • Vapaus
        VALEHTELUUN kirjoitti:

        Kun et YHTÄKÄÄN pysty esittämään, niin turvauduit taas VALEHTELUUN ihan tapojesi mukaisesti.

        Et Sinä ole pystynyt yhtäkään todistetta esittämään, etkä pysty.

        Yrität vaan noilla valeillasi ja hokemillasi väistää vastuutasi, jos nyt kirjoituksiensa perusteella syyntakettomalla voisi jotain vastuuta ollakaan.

        Kyllä minä pysytyisin mutta en viitsi.

        Se ei kertakaikkiaan maksa vaivaa todistaa ameeban alapuolella järjeltään oleville idioteille että lumi on valkoista.

        Kieriskeltöön omissa harhakuvitelmissaan. Se johtaa vaan siitä että he joutuvat yleisen naurun ja pilkan kohteiski ja se on heille HARVINAISEN OIKEIN.


      • Vapaus
        ei me voida sitä sun kirjoitti:

        Sun pitää Vapaus IHAN ITSE tarkistaa oma lääkityksesi, ei me voida sitä sun puolestasi tarkistaa.
        Voit tietenkin varata itsellesi ajan mielenterveystoimistosta, niin saat lähetteen hoitolaitokseen, jossa ne sitten ajaa sun lääkityksesi kohdalleen.

        Kokeile edes, niin saatat päästä noista hallusinaatoistasi ja sivupersoonistasikin.

        Itse en lääkkeitä syö enkä osaa tarkistaa kenenkään hullujen lääkitystä.

        Sitä varten on ammatti-ihmiset olemassa.


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        Kun luet koko jutun, niin siitä käy ilmi, että MITKÄ ASIAT LUETAAN ALASTONKULTTUURIIN. SIINÄ EI TODELLAKAAN MAINITA SAUNOMISTA.

        Älä jatkuvasti poimi yksittäisiä lauseita erilleen kokonaisuudesta. LUE SISÄLLYSLUETTELO. Siinä mainitaan kaikki osaalueet, mitkä kuuluvat alastonkulttuuriin. SIINÄ EI TODELLAKKAN MAINITA MITÄÄN SAUNOMISESTA.

        Olet sä kyllä helvetillinen PASKIAINEN kun et osaa edes lukea. Ja kehtaat valehdella ihan suoraan härskisti vaikka AIVAN KAIKKI huomaa sinun VALEHTELEVAN.

        Siellä mainitaan kyllä saunominen eikä pelkästään mainita vaan kerrotaan että suomalainen alastomuuskulttuuri on suorastaan SYNTYNYT SAUNOMISESTA.

        Tämän voi jokainen lukutaitoinen ihminen sieltä itse todeta joten kehotan sinuakin pyytämään jonkun lukemaan kyseisen artikkelin sieltä sinulle ääneen.

        Jos edes sitten uskoisit sen jonka kaikki muut tietää itsestäänselvästi ilman mitään wikipedioitakin ja lopettaisit surkeampaakin surkeamman VALEHTELUSI.


      • Sinulle on käynyt näin.
        Vapaus kirjoitti:

        Kyllä minä pysytyisin mutta en viitsi.

        Se ei kertakaikkiaan maksa vaivaa todistaa ameeban alapuolella järjeltään oleville idioteille että lumi on valkoista.

        Kieriskeltöön omissa harhakuvitelmissaan. Se johtaa vaan siitä että he joutuvat yleisen naurun ja pilkan kohteiski ja se on heille HARVINAISEN OIKEIN.

        Kirjoititko itsestäsi?
        Sinulle on juuri käynyt näin.

        "Kieriskeltöön omissa harhakuvitelmissaan. Se johtaa vaan siitä että he joutuvat yleisen naurun ja pilkan kohteiski ja se on heille HARVINAISEN OIKEIN."

        Sinä olet jo pitkään ollut tällä palstalla yleisen pilkan ja naurun kohteena.

        ottaaks pattiin


      • hullujen lääkitystä.
        Vapaus kirjoitti:

        Itse en lääkkeitä syö enkä osaa tarkistaa kenenkään hullujen lääkitystä.

        Sitä varten on ammatti-ihmiset olemassa.

        "Itse en lääkkeitä syö enkä osaa tarkistaa kenenkään hullujen lääkitystä.
        Sitä varten on ammatti-ihmiset olemassa."

        Sen kyllä huomaa kirjoituksistasi ja niiden tuottamisajankohdasta. Aiemmin et voi nettiin tulla kirjoittamaan, kun Äitisi ei enään päästä Sinua nettiin sauhuamaan... Pitää ensin odottaa, että äitisi on mennyt nukkumaan.

        No mene ihmeessä sitten pikaisesti puhumaan noille ammatti-ihmisille ongelmastasi.

        Usko poius, heiltä voit saada apua ongelmaasi ja koko muu maailma voisi tulevaisuudessa näyttää paljon nykyistä valoisammalta myös sinun silmiisi.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Olet sä kyllä helvetillinen PASKIAINEN kun et osaa edes lukea. Ja kehtaat valehdella ihan suoraan härskisti vaikka AIVAN KAIKKI huomaa sinun VALEHTELEVAN.

        Siellä mainitaan kyllä saunominen eikä pelkästään mainita vaan kerrotaan että suomalainen alastomuuskulttuuri on suorastaan SYNTYNYT SAUNOMISESTA.

        Tämän voi jokainen lukutaitoinen ihminen sieltä itse todeta joten kehotan sinuakin pyytämään jonkun lukemaan kyseisen artikkelin sieltä sinulle ääneen.

        Jos edes sitten uskoisit sen jonka kaikki muut tietää itsestäänselvästi ilman mitään wikipedioitakin ja lopettaisit surkeampaakin surkeamman VALEHTELUSI.

        " Siellä mainitaan kyllä saunominen eikä pelkästään mainita vaan kerrotaan että suomalainen alastomuuskulttuuri on suorastaan SYNTYNYT SAUNOMISESTA."

        Kohdassa miten alastomuuskulttuuri tuli Suomeen löytyy maininta.
        "Suomessa alastomuus on ollut esillä vuosisatoja, koska tapoihin on kuulunut, että on uitu ja saunottu alasti. Varsinainen järjestäytynyt alastomuus levisi Suomeen joskus 1960-luvulla."

        Ei siinä mainita että SUOMALAINEN ALASTONKULTTUURI ON SYNTYNYT SAUNOMISESTA.

        Miksi sinun pitää aina VÄÄRISTELLÄ FAKTAA TIETOA OMIEN PERVOJEN VÄITTEITTESI PUOLUSTAMISEKSI.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        "Lähde wikipedia."

        Ai missä kohtaa wikipediaa noin muka sanotaan? Anna suora linkki vai VALEHTELETKO taas.

        Tuossa lainaamassasi tekstissä ei ollut minulle mitään uutta tietoa mutta ihan mukavaa silti. Kiitos siitä.

        Sinulle täysin uutta tietoa.

        "Myös alaston tarkoittaa murteissa paitsi vaatteetonta myös vähäpukeista. Liian vähissä vaatteissa talvipakkaseen lähtijää saatetaan ojentaa: ”Älä ny sinne mee niin alastoonna” (Kauhajoki). Alastomuus on siis suhteellinen käsite. Siellä, missä alastomuus on vähäpukeisuutta, vaatteettomasta käytetään usein muuta sanaa. Esimerkiksi Lappeenrannan seudulla on sanottu, että hän on nahkasillaan."

        Alaston tarkoittaa myös vähäpukeeista. Eli siis kautta aikain SUOMESSA ON SIIS MYÖS VOITU SAUNOA VÄHISSÄ VAATTEISSA.

        "Tutkijoiden mukaan sana alaston perustuu niin sanottuun karitiiviadjektiiviin ”alaiseton”. Tämä puolestaan on johdettu sanasta alainen, joka on tarkoittanut muun muassa alusvaatetta."

        Tässä sinulle vielä lisäperuste.


      • Vapaus
        Sinulle on käynyt näin. kirjoitti:

        Kirjoititko itsestäsi?
        Sinulle on juuri käynyt näin.

        "Kieriskeltöön omissa harhakuvitelmissaan. Se johtaa vaan siitä että he joutuvat yleisen naurun ja pilkan kohteiski ja se on heille HARVINAISEN OIKEIN."

        Sinä olet jo pitkään ollut tällä palstalla yleisen pilkan ja naurun kohteena.

        ottaaks pattiin

        En kirjoita itsestäni vaan nimenomaan teistä alastomuuvastustajista jotka aiheutatte samalla sekä naurua että itkua alastomuusharrastajien piirissä.


      • Olet Goatse
        Vapaus kirjoitti:

        En kirjoita itsestäni vaan nimenomaan teistä alastomuuvastustajista jotka aiheutatte samalla sekä naurua että itkua alastomuusharrastajien piirissä.

        Tuo kuvauksesi sopii paremmin omiin viesteihisi.
        Olet kirjoittelusi perusteella tämän palstan itseoikeutettu Goatse.

        Ole YLPEÄ ansaitsemastasi arvonimestä.


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        " Siellä mainitaan kyllä saunominen eikä pelkästään mainita vaan kerrotaan että suomalainen alastomuuskulttuuri on suorastaan SYNTYNYT SAUNOMISESTA."

        Kohdassa miten alastomuuskulttuuri tuli Suomeen löytyy maininta.
        "Suomessa alastomuus on ollut esillä vuosisatoja, koska tapoihin on kuulunut, että on uitu ja saunottu alasti. Varsinainen järjestäytynyt alastomuus levisi Suomeen joskus 1960-luvulla."

        Ei siinä mainita että SUOMALAINEN ALASTONKULTTUURI ON SYNTYNYT SAUNOMISESTA.

        Miksi sinun pitää aina VÄÄRISTELLÄ FAKTAA TIETOA OMIEN PERVOJEN VÄITTEITTESI PUOLUSTAMISEKSI.

        Kun kerran artikkelin otsikko on "alastomuuskulttuuri", alaotsikkona "Miten alastomuuskulttuuri tuli Suomeen" ja se teksti alkaa "Suomessa alastomuus on ollut esillä vuosisatoja, koska tapoihin on kuulunut että on uitu ja saunottu alasti" niin kyllä se vaan tarkoittaa sitä että alastomuuskultuuri on tullut jo satoja vuosia sitten Suomeen saunomisen muodossa ja toki myös uinnin mutta saunominen on ollut aina tärkeämpää.


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        Sinulle täysin uutta tietoa.

        "Myös alaston tarkoittaa murteissa paitsi vaatteetonta myös vähäpukeista. Liian vähissä vaatteissa talvipakkaseen lähtijää saatetaan ojentaa: ”Älä ny sinne mee niin alastoonna” (Kauhajoki). Alastomuus on siis suhteellinen käsite. Siellä, missä alastomuus on vähäpukeisuutta, vaatteettomasta käytetään usein muuta sanaa. Esimerkiksi Lappeenrannan seudulla on sanottu, että hän on nahkasillaan."

        Alaston tarkoittaa myös vähäpukeeista. Eli siis kautta aikain SUOMESSA ON SIIS MYÖS VOITU SAUNOA VÄHISSÄ VAATTEISSA.

        "Tutkijoiden mukaan sana alaston perustuu niin sanottuun karitiiviadjektiiviin ”alaiseton”. Tämä puolestaan on johdettu sanasta alainen, joka on tarkoittanut muun muassa alusvaatetta."

        Tässä sinulle vielä lisäperuste.

        Tuollaisella käsityksellä sanan "alastomuus" merkityksestä ei ole mitään yhtymäkohtaa nykyiseen reaalitodellisuuteen jossa alastomuus tarkoittaa VAIN ja AINOASTAAN sitä että ylleä ei ole MITÄÄN PEITTÄVÄÄ.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Kun kerran artikkelin otsikko on "alastomuuskulttuuri", alaotsikkona "Miten alastomuuskulttuuri tuli Suomeen" ja se teksti alkaa "Suomessa alastomuus on ollut esillä vuosisatoja, koska tapoihin on kuulunut että on uitu ja saunottu alasti" niin kyllä se vaan tarkoittaa sitä että alastomuuskultuuri on tullut jo satoja vuosia sitten Suomeen saunomisen muodossa ja toki myös uinnin mutta saunominen on ollut aina tärkeämpää.

        "Suomessa alastomuus on ollut esillä vuosisatoja, koska tapoihin on kuulunut että on uitu ja saunottu alasti"
        Ei muuta. Sitten todetaan, että varsinainen aatteellinen alastomuuskulttuuri tuli vasta 1960 luvulla. Siinä alkulauseessa vain todettiin, että on uitu ja saunottu alasti. Eli se uiminen ja saunominen on voitu suorittaa joko täysin ilman vaatteita, tai vähäpukeisena. Missään kohtaa ei mainita mitään, että saunominen olisi ollut tärkeämpää.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Tuollaisella käsityksellä sanan "alastomuus" merkityksestä ei ole mitään yhtymäkohtaa nykyiseen reaalitodellisuuteen jossa alastomuus tarkoittaa VAIN ja AINOASTAAN sitä että ylleä ei ole MITÄÄN PEITTÄVÄÄ.

        Jos sanan merkitys on kerrottu ja useamman tutkijan voimin vahvistettu, niin sinä et pysty sitä muuttamaan, vaikka kuinka haluaisit. Eikös se kotesin lausunto ollut päivätty 2006? Eli varsin tuoretta tietoa.

        Kun se vain nyt sattui romahduttamaan koko sinun valheellisen väitöskantasi, niin tietysti asia kirvelee sinua.

        Tuolla sinun lausunnollasi nykyisestä reaalitodellisuudesta EI OLE MINKÄÄNLAISTA TODELLISUUSPOHJAA. SINÄ VÄITÄT AIVAN PÄINVASTAISTA, MITÄ TUTKITTU TIETO ILMOITTAA.


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        "Suomessa alastomuus on ollut esillä vuosisatoja, koska tapoihin on kuulunut että on uitu ja saunottu alasti"
        Ei muuta. Sitten todetaan, että varsinainen aatteellinen alastomuuskulttuuri tuli vasta 1960 luvulla. Siinä alkulauseessa vain todettiin, että on uitu ja saunottu alasti. Eli se uiminen ja saunominen on voitu suorittaa joko täysin ilman vaatteita, tai vähäpukeisena. Missään kohtaa ei mainita mitään, että saunominen olisi ollut tärkeämpää.

        Voi olla että aatteellinen alasotomuuskulttuuri tuli vasta -60-luvulla mutta alastomuuskulttuuria se saunominen oli jo aiemmin vaikkei siinä sen kummempaa aatetta olisi mukana ollutkaan.

        Alastomuukultuuri syntyy siitä että ollaan alasti eikä aatteista.


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        Jos sanan merkitys on kerrottu ja useamman tutkijan voimin vahvistettu, niin sinä et pysty sitä muuttamaan, vaikka kuinka haluaisit. Eikös se kotesin lausunto ollut päivätty 2006? Eli varsin tuoretta tietoa.

        Kun se vain nyt sattui romahduttamaan koko sinun valheellisen väitöskantasi, niin tietysti asia kirvelee sinua.

        Tuolla sinun lausunnollasi nykyisestä reaalitodellisuudesta EI OLE MINKÄÄNLAISTA TODELLISUUSPOHJAA. SINÄ VÄITÄT AIVAN PÄINVASTAISTA, MITÄ TUTKITTU TIETO ILMOITTAA.

        Tutkimus käsittelli kuitenkin epäilemättä vanhoja aikoja ja suppeita murrealueita.

        Nykyään alastomuus ei tarkoita missään päin Suomea mitään muuta kuin TÄYSIN ILMAN VAATTEITA JA MUITA PEITTEITÄ.


      • TAI kokonaan
        Vapaus kirjoitti:

        Tuollaisella käsityksellä sanan "alastomuus" merkityksestä ei ole mitään yhtymäkohtaa nykyiseen reaalitodellisuuteen jossa alastomuus tarkoittaa VAIN ja AINOASTAAN sitä että ylleä ei ole MITÄÄN PEITTÄVÄÄ.

        kokonaan ilman vaatteita olemista.

        ALASTOMUUS sanan käyttöympäristöstä riippuu, kummassa kontekstissä sanaa käytetään.

        Joten NYT Vapaus PÄÄ KII!


      • saa kolhuja
        Vapaus kirjoitti:

        Tutkimus käsittelli kuitenkin epäilemättä vanhoja aikoja ja suppeita murrealueita.

        Nykyään alastomuus ei tarkoita missään päin Suomea mitään muuta kuin TÄYSIN ILMAN VAATTEITA JA MUITA PEITTEITÄ.

        Onhan tuo hieman ikävää todeta, kun oma minuus saa kolhuja siitä, että joku ulkopuolinen tulee OIKAISEMAAN VÄÄRIN OMAKSUTTUJA sanojen merkityksiä!

        Tällä nimimerkki Vapaudella nyt vaan sattuu olemaan USEAMMANKIN SANAN kohdalla IHAN omintakeisia sisältöjä YLEISEEN sanan MERKITYKSEEN NÄHDEN.

        Nudismi,
        Naturismi,
        Seksuaalisuus,
        Alastomuus,
        Katseleminen,
        Häiriköinti,
        Pyyhepervo,
        Sauna,
        Saunominen
        ja moni muukin sana ovat saaneet Vapauden omaperäisessä haavetodellisuudessa ihan omat merkityksensä, joista meillä tavallisilla kuolevaisilla ei ole mitään aavistustakaan.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Voi olla että aatteellinen alasotomuuskulttuuri tuli vasta -60-luvulla mutta alastomuuskulttuuria se saunominen oli jo aiemmin vaikkei siinä sen kummempaa aatetta olisi mukana ollutkaan.

        Alastomuukultuuri syntyy siitä että ollaan alasti eikä aatteista.

        "Miten alastomuuskulttuuri tuli Suomeen

        Suomessa alastomuus on ollut esillä vuosisatoja, koska tapoihin on kuulunut, että on uitu ja saunottu alasti. Varsinainen järjestäytynyt alastomuus levisi Suomeen joskus 1960-luvulla.

        Suomeen rakennettiin ensimmäinen nykyaikainen uimahalli 1928. Siinä perinteisestä suomalaisesta saunakulttuurista poiketen miehet ja naiset eivät käyttäneet tiloja yhtä aikaa. Yrjönkadun uimahallin on suunnitellut arkkitehti Väinö Vähäkallio ja alusta asti siellä oli eri vuorot miehille ja naisille. Pian tämän jälkeen rakennettiin myös Turun vanha uimahalli. Kaikki sen jälkeen rakennetut uimahallit ovat perustuneet siihen ajattelutapaan, että miehille ja naisille on oltava erilliset peseytymis-, puku- ja saunatilat. Allastilat ovat olleet yhteiset, mutta niissä on ollut uimapuvun käyttöpakko. Kuitenkin lähivuosina Suomeen on tullut joitakin sellaisia paikkoja, joissa osa tiloista on tarkoitettu naisten ja miesten yhteiskäyttöön ilman uimapukuja. Kuuluisin tällainen paikka on Vuokatissa oleva Katinkullan kylpylä.

        Suomessa aatteellisia alastomuuden harrastajia kutsutaan naturisteiksi. Arkikielessä on myös sana naku, joka perustuu Ruotsin sanaan naken eli ’alaston’. Järjestäytynyttä alastonta kuvaava sana on naturisti. Naturismi on myös sosiaalista alastomuutta. Sana naturisti perustuu luontoa tarkoittavaan latinan sanaan natura. Alastonkulttuureissa on mukana monia erilaisia ilmiöitä, kuten kehon maalaamista Body Painting ja eri urheilumuotoja nakuna harrastavat yhteisöt kuten nakujuoksijat, nakupyöräily jne."

        Katso toinen kappale heti alusta.
        "Suomeen rakennettiin ensimmäinen nykyaikainen uimahalli 1928. Siinä perinteisestä suomalaisesta saunakulttuurista poiketen miehet ja naiset eivät käyttäneet tiloja yhtä aikaa."

        Eikö siinä selvästi mainita, ETTÄ PERINTEISESTÄ SAUNAKULTTUURISTA POIKETEN. Kyseessähän oli Yrjönkadun uimahalli, jossa UITIIN ALASTI. Se alasti uiminen on sitä alastomuuskulttuuria.

        Saunominen on ihan oma kulttuurinsa, vaikka se tapahtuukin alasti, eli joko täysin ilman vaatteita tai vähäpukeisena.


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        "Miten alastomuuskulttuuri tuli Suomeen

        Suomessa alastomuus on ollut esillä vuosisatoja, koska tapoihin on kuulunut, että on uitu ja saunottu alasti. Varsinainen järjestäytynyt alastomuus levisi Suomeen joskus 1960-luvulla.

        Suomeen rakennettiin ensimmäinen nykyaikainen uimahalli 1928. Siinä perinteisestä suomalaisesta saunakulttuurista poiketen miehet ja naiset eivät käyttäneet tiloja yhtä aikaa. Yrjönkadun uimahallin on suunnitellut arkkitehti Väinö Vähäkallio ja alusta asti siellä oli eri vuorot miehille ja naisille. Pian tämän jälkeen rakennettiin myös Turun vanha uimahalli. Kaikki sen jälkeen rakennetut uimahallit ovat perustuneet siihen ajattelutapaan, että miehille ja naisille on oltava erilliset peseytymis-, puku- ja saunatilat. Allastilat ovat olleet yhteiset, mutta niissä on ollut uimapuvun käyttöpakko. Kuitenkin lähivuosina Suomeen on tullut joitakin sellaisia paikkoja, joissa osa tiloista on tarkoitettu naisten ja miesten yhteiskäyttöön ilman uimapukuja. Kuuluisin tällainen paikka on Vuokatissa oleva Katinkullan kylpylä.

        Suomessa aatteellisia alastomuuden harrastajia kutsutaan naturisteiksi. Arkikielessä on myös sana naku, joka perustuu Ruotsin sanaan naken eli ’alaston’. Järjestäytynyttä alastonta kuvaava sana on naturisti. Naturismi on myös sosiaalista alastomuutta. Sana naturisti perustuu luontoa tarkoittavaan latinan sanaan natura. Alastonkulttuureissa on mukana monia erilaisia ilmiöitä, kuten kehon maalaamista Body Painting ja eri urheilumuotoja nakuna harrastavat yhteisöt kuten nakujuoksijat, nakupyöräily jne."

        Katso toinen kappale heti alusta.
        "Suomeen rakennettiin ensimmäinen nykyaikainen uimahalli 1928. Siinä perinteisestä suomalaisesta saunakulttuurista poiketen miehet ja naiset eivät käyttäneet tiloja yhtä aikaa."

        Eikö siinä selvästi mainita, ETTÄ PERINTEISESTÄ SAUNAKULTTUURISTA POIKETEN. Kyseessähän oli Yrjönkadun uimahalli, jossa UITIIN ALASTI. Se alasti uiminen on sitä alastomuuskulttuuria.

        Saunominen on ihan oma kulttuurinsa, vaikka se tapahtuukin alasti, eli joko täysin ilman vaatteita tai vähäpukeisena.

        Ei sun tarvii sitä koko tekstiä tänne postata, löydän kyllä sen itsekkin.

        Ja se poiketen ei tietenkään tarkoita että alastomuus olisi sitä poikkeavaa vaan


      • Voihan Goatse
        Vapaus kirjoitti:

        Ei sun tarvii sitä koko tekstiä tänne postata, löydän kyllä sen itsekkin.

        Ja se poiketen ei tietenkään tarkoita että alastomuus olisi sitä poikkeavaa vaan

        Ottaaks pattiin huomata, että olit ITSE väärässä?
        Voihan Goatse sun kanssas, Vapaus.


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Ei sun tarvii sitä koko tekstiä tänne postata, löydän kyllä sen itsekkin.

        Ja se poiketen ei tietenkään tarkoita että alastomuus olisi sitä poikkeavaa vaan

        Et ymmärrä kaikkea lukemaasi.

        " Ja se poiketen ei tietenkään tarkoita että alastomuus olisi sitä poikkeavaa vaan"

        Niin se poikkeavaa tarkoittaa sitä, että alastomuuskulttuuriin kuuluva alastonuinti suoritetaan sukupuolet erikseen. Tämä poikkeaa SUOMALAISESTA SAUNAKULTTUURISTA, jossa aiemmin molemmat sukupuolet saunoivat yhdessä.


      • Vapaus
        Voihan Goatse kirjoitti:

        Ottaaks pattiin huomata, että olit ITSE väärässä?
        Voihan Goatse sun kanssas, Vapaus.

        Ja tämäkö on parasta mihin pystyt?


      • Vapaus
        valehteluun kyllästynyt kirjoitti:

        Et ymmärrä kaikkea lukemaasi.

        " Ja se poiketen ei tietenkään tarkoita että alastomuus olisi sitä poikkeavaa vaan"

        Niin se poikkeavaa tarkoittaa sitä, että alastomuuskulttuuriin kuuluva alastonuinti suoritetaan sukupuolet erikseen. Tämä poikkeaa SUOMALAISESTA SAUNAKULTTUURISTA, jossa aiemmin molemmat sukupuolet saunoivat yhdessä.

        Yleensä kun puhutaan alastomuuskultuurista niin sukupuolet toimivat nimenomaan YHDESSÄ ei erikseen.

        Tietysti alastomuuskultuuria voi olla myös sukupuolet erikseen esim. Yrjönkadulla mutta siitä ei yleensä puhuta alastomuuskulttuurina.


    • valehteluun kyllästynyt

      " Mitä syitä mulla ois uskoa että termi 'alastomuus' tarkoittaisi yhtään mitään muuta kuin sitä että vaatteita ei ole yhtään.

      Kaikkitietävä wikipediakin on puolellani

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Alastomuus"

      ÄLÄ MUUTA AIHETTA, KYSEESSÄ OLI SANA ALASTI, JONKA MERKITYSTÄ SINÄ ET OLE YMMÄRTÄNYT, JONKA SANAN MERKITYS ON SINULLE NYT SELVITETTY.

      Käsitteenä sana alastomuus on ihan toinen, siitä ei kukaan ole sinun kanssasi kiistellyt.

      "Luokka:Alastomuus
      Wikipedia
      Loikkaa: valikkoon, hakuun
      Alaluokat

      Tällä luokalla on 2 alaluokkaa.
      A

      *
      [ ] Alastonkulttuuri

      P

      *
      [ ] Pornografia

      Artikkelit, jotka ovat luokassa Alastomuus

      Tässä luokassa on 2 artikkelia.
      S

      * Striptease

      Y

      * Yläosattomuus

      Haettu osoitteesta http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Alastomuus

      Luokka: Ihminen

      Tässä sinulle sanan alastomuus merkityksestä lisätietoa.

      • Vapaus

        Älä taas puhu paskaa.

        'Alasti' ja 'alastomuus' on ihan samoja sanoja mutta vaan eri muotoja siitä sanasta.    


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Älä taas puhu paskaa.

        'Alasti' ja 'alastomuus' on ihan samoja sanoja mutta vaan eri muotoja siitä sanasta.    

        Etkö taaskaan ymmärtänyt lukemaasi tekstiä.

        Antamassani wikipedian faktassa tiedossakin alastomuus kuuluu ihan eri luokkaan kuin alastonkulttuuri.

        Alastomuuden alaluokat ovat striptease ja pornografia.

        Älä jatkuvasti urputa täällä, jos ymmärryksessäsi on vakavia puutteita. Tyydy vain kohtaloosi narsisti.


      • Olit VÄÄRÄSSÄ!
        Vapaus kirjoitti:

        Älä taas puhu paskaa.

        'Alasti' ja 'alastomuus' on ihan samoja sanoja mutta vaan eri muotoja siitä sanasta.    

        Miksi haukut Sinua oikaisevia ihmisiä PASKAMAISIKSI?

        Olit VÄÄRÄSSÄ ja sillä siisti, ei se tee virheesi korjaajasta mitään paskamaista ihmistä, vaan hyväntahtoisen toisen virheen korjaajan.

        Lopeta jo tuo kanssasi eri mieltä olevien systemaattinen haukkuminen. Kyllä narsistikin voi olla väärässä ja VAIN TYHMÄ narsisti jankkaa jatkuvasti, eikä ota opikseen edes omista virheistään!


    • valehteluun kyllästynyt

      "minkä "kotesin"
      Kirjoittanut: Vapaus 30.1.2008 klo 22.10

         Kerroppa nyt ensinnäkin mikä on lähteesi?    

      Lähde oli ilmoitettu kyseisen tekstin alaosassa ja vielä päivämäärä, milloin viimeksi tarkistettu.

      Se kotes on suomen kielenhuoltoliitto.

      • Vapaus

        Jaahas, vai niin.

        Olet näköjään käsittänyt heidän lausuntonsa TÄYSIN VÄÄRIN


      • valehteluun kyllästynyt
        Vapaus kirjoitti:

        Jaahas, vai niin.

        Olet näköjään käsittänyt heidän lausuntonsa TÄYSIN VÄÄRIN

        Kotesin lausunto perustuu useiden tutkijoiden tutkimuksiin ja tutkimustuloksiin.

        JOS SINÄ ET YMMÄRRÄ SELVÄLLÄ SUOMEN KIELELLÄ KIRJOITETTUA TUTKIMUSTULOSTA, NIIN VIKA EI OLE MISSÄÄN MUUSSA, KUIN SINUSSA.

        AINOA JOKA ON KÄSITTÄNYT ASIAN TÄYSIN VÄÄRIN, OLET SINÄ VAPAUS. Mutta niinhän sinä yleensä käsität kaiken kirjoitetun tekstin väärin. Ethän sinä ed3es käsitä itse kirjoittamiasi viestejä muutama päivä myöhemmin. Sinulla ei ole minkäänlaista tajua siitä, mitä olet kirjoittanut aikaisemmin.


    • valehteluun kyllästynyt

      tottunut voittamaan
      Kirjoittanut: Vapaus 30.1.2008 klo 22.20

         Yleensä kun puhutaan alastomuuskultuurista niin sukupuolet toimivat nimenomaan YHDESSÄ ei erikseen.

      Tietysti alastomuuskultuuria voi olla myös sukupuolet erikseen esim. Yrjönkadulla mutta siitä ei yleensä puhuta alastomuuskulttuurina.

      Vastaus sinulle.

      Kyse oli siitä, että saunomiskulttuuri on eri, kuin alastomuuskulttuuri, eikä suinkaan sama asia, kuten sinä väität.

      Kuten siinä faktassa tiedossa todetaan, niin myös sukupuolet erillään oleva alastomuus on myös alastomuuskulttuuria JA SE POIKKEAA VANHASTA SAUNAKULTTUURISTA SIINÄ, että saunakulttuurissa saunottiin sukupuolet yhdessä.

      On se merkillistä, kun sinun pitää selvissä asioissa venkoilla jatkuvasti ja muuttaa puhe joksikin muuksi ja siten yrittää epätoivoisesti osoittaa tietäväsi jotain asiasta. Todellisuudessa tämä osoittaa ainoastaan sen, että sinä et ymmärrä mistään asiasta yhtään mitään.

    • Vapavelle

      Kiitos vappaus ernomasesta linkitä.
      Siinä sanotaan SELVÄSTI, että:

      "Suomessakin sekasaunassa käytetään toisinaan uimapukuja."

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe