lämpö
se jäi minuun
teen sinusta syyllisen
siihen
että sydämeni
hehkuu tänään
Syyllinen
18
565
Vastaukset
- padme_amidalavähin sanoin paljon tunnetta. Olen kateellinen lämmöstäsi. Hieno runo. 
- hehkuutänään. 
- jpntarRekkauduit siis...:)Onnitteluni uudesta "nimestäsi"! 
 Tekisin niin kai itsekin, mutta tuskin kannattaisi, kun aikaa on enää harvemmin..
 Se kirje...?- Kiitos, pakko oli rekkautua, 
 "rouvat" olivat minulle jo niin vihaisia, ettei ollut muuta mahdollisuutta.
 Tuo kirje? juttu ei avaudu minulle???
- jpntarmarinfrist kirjoitti:Kiitos, pakko oli rekkautua, 
 "rouvat" olivat minulle jo niin vihaisia, ettei ollut muuta mahdollisuutta.
 Tuo kirje? juttu ei avaudu minulle???Jossain sopivassa välissä...:)...lisää. 

- *Rakkaudenlahja*on todella kaunis ja sellainen jossa on paljon tunteita.Sydämesi on lämmin jossa hehkuu lämpö ja rakkaus siksi kiitos! 
- kaaruMuutamalla sanallasi 
 sydämesi hehkuu
 tunnen sen
- ten points ja gratulis vihdoin.... 
 palailen kun syyllisyys helpottaa..;-)
 Tarkkis- ;) 
 Käsiraudat on jo kiillotettu,
 antamasi pisteet ovat kiitoksen arvoiset,
 saatanpa jopa punastua:)

- MysterietTeit ihan itte itsesei syylliseksi siihen että mun sydämeni on sykkyrällä =) 
 Tää runo sopis muuten siihen marinfrist sanoo - kohtaan...
 Tää on jotenkin niin Sua - ihanuus =)- Tämä runo sattui just tähän kohtaan, 
 ja tunnustan, minä se olen....
 tähän syyllinen.
 Tässä on nyt emäntä ihan hämillään taasen:)

- lindalinda1runosi äärellä. Sinusta on kehkeytymässä mestari 
 lyhyiden runojen kirjoittaja huomaan.
 Tämä on mahtava !- Jos minä sain sinut melkein sanattomaksi, 
 niin ... menin sanattomaksi ;)
 Mahtavasti kiitoksia Sinulle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161703
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161546
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321