Olen siis aika onneton pankkiasioissa..
tarvisi tehdä "EU-maksu" nordean nettipankissa.
parikin kysymystä. mikä ero on EU maksulla ja perus ulkomaille maksulle. Ainoa sarake mihin eksyn nordean verkkopankissa on "Maksu ulkomaille". Sama asia kuin EU-maksu? Auttakaa tyhmää. Tarvii saada raha liikkeelle ja nopeaan..
Nordea ja EU-maksu
3
2637
Vastaukset
- ...
Sillä "maksu ulkomaille" se tehdään.
Sitten vaan tarvittavat tiedot.
maksunsaajan nimi, osoite ja tilinumero (IBAN)
pankin tunnus (BIC)
ja viesti maksun saajalle.
Sitten rasti että hyväksyt ehdot ja ok, katso yhteenvedosta, että maksu on eu-maksuna ja kulut 0€.Sinun pitää valita sellainen vaihtoehto, että molemmat osapuolet - siis maksun lähettäjä ja saaja - maksavat omat pankkikulunsa. Vasta sitten siitä tulee EU-maksu. Ja tietysti maksun pitää olla euromääräinen, lähteä euromääräiseltä tililtä ja mennä euromääräiselle tilille. Systeemi näyttää kyllä pankkikulujen määrän ennen maksun vahvistusta. Katso se kohta tarkkaan ja jos siinä on jotakin muuta kuin 0,00 euroa, palaa lomakkeelle ja muuta jotakin kohtaa.
- euroo
Laitat vain saajan tilinumero -kohtaan iban-muotoisen tilinumeron, ja jos kyse on muusta valuutasta, lasket paljonko se tekee euroissa. Eipä muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442829
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212333- 222228
- 342203
- 281891
- 291575
- 221453
- 291341
- 161294
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161246