pelottaa

elisa*

Tää on jotenkin niin hirveä tunne. Aivan kuin joku vetäis tai houkuttelis mua luovuttamaan. Pelottaa et mä en jaksa enää elää. Tää elämä on vaan niin perseestä, millään ei ole mitään merkitystä. Parastahan tässä on se että jonkun toisen silmin mun elämä näyttää aivan ihanalta, kumma vaan kun sitä ei itse näe. Kaiken pidän täydellisenä, jopa terapiani, aina pitää olla kiltti tyttö, voi saatana.

Kellekään tutulle en edes viiti sanoa et ahdistaa näin paljon, kun kaikista tulee vaan hiljasia ja ne alkaa säälimään mua. Toivottavasti mä jaksaisin elää tän kaiken kanssa, en haluaisi tuottaa surua muille.

Kiitos ja anteeksi.

4

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenenkään

      aikaa täällä, mene nukkumaan

    • Jospa löydät vielä sellaisen oikean ystävän, joka on kokenut jotain samaa. "Kaiken pidän täydellisenä"? Miksi sinun pitää olla joku muu, kuin olet? Sinun pitäis ihan oikeasti saada ne asiat sisimmästäsi. Sielunhoidossa käydään asioita oikeasti läpi psykodraaman keinoin. On sellaisia koulutuksia. Ne on kristillisiä koulutuksia. En tiedä onko tästä viestistä sulle apua, jos haluat lisätietoja niin voin antaa niitä.

      • black69

        että luit mun viestin ja vastasit. Juttelin mun terapeutin kanssa taas kerran asioista. Jännä miten vaikeata on oikeasti tajuta lause "arvosta itseäsi, vasta sitten muutkin voivat arvostaa".

        En ole kovin uskonnollinen, joten sinänsä en ole kiinnostunut, mutta kiitos kuitenkin. Yritän opetella arvostamaan itseäni ja luottamaan muihin. Se on vaan niin vaikeaa mulle.


    • särkynyt enkeli

      Älä huoli...tunne on tuttu mulle jo vuosien takaa.
      En käy terapiassa enkä oikein noihin uskonjuttuihinkaan osaa luottaa, mut kun pääset vähän jaloillesi, niin opettele hyväksymään olotila itsellesi..vaikeaa, mutta toimii aikanaan.
      Munkin oli vaan opittava elämään sen kanssa että välillä olo on pahempi ja toisinaan helpompi.
      Kaikki haluaa välillä luovuttaa ja on tervettä käsitellä sitä.
      Ei me luovuteta, eihän?
      Ota vaikka musta mallia...päin persettä menee välillä ja lujaa, mut pakko sinnitellä. Hetki kerrallaan vaikka olo tuntuu tappavalta...
      Voimia! Täällä kamppaillaan myös tuskan kanssa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe