Nyt minä oon sen päättänyt - ihotautilääkärille haluan mennä. Kosmetologilla olen käyny 5 kertaa: ihonpuhdistuksessa ja mikrohionnoissa. Eipä juurikaan apua.
Ongelmana on valkeäpäiset pienet kohoumat...
Iho on epätasainen. Kyllä finnejäkin tulee. Nyt kesällä tilanne on parempi, mutta vois varautua jo syksyyn.
Elikkä: miten ihotautilääkärille pääsee?
Soittaa ite sinne ja varaa ajan? Pitää mennä oman lääkärin kautta? Kuin kauan menee että ajan saa?
Siellä sit paikanpäällä tutkitaan tilanne ja sovitaan jatkosta? Maksaako se??
Kiitti =)
ihotautilääkäri
6
1511
Vastaukset
- mävaan
ihotautilääkärille ja varaa aika. Puhelinluettelosta löydät varmasti monia ihotautilääkäreitä, niistä vaan valitset jonkun. Se maksaa, mutta vakuutus korvaa [jos sellainen löytyy] Mä sain molemmilla kerroilla n. 1 viikon päästä ajan. Ei siinä kovinkaan kauaa mene, riippuu tietysti siitä, miten kiireinen kyseinen ihotautilääkäri on. Toivottavasti tää autto edes vähän.
- Peter
Turhaa se on. Suosittelen, et menet normaalille lääkärille, se osaa määrätä sulle ihan samat lääkkeet. Apocyclin on hyvä sisäisesti otettava lääke. Sitä olen syönyt nuoruudessani ja auttoi hyvin. Samoin frendini söivät samaa tablettia. Eli se on hyvin tunnettu ja sitä määrätään helposti.
Ihotautilääkärin kesrtamaksu on sellanen 50 euroa, josta saat palautuksena sit jonkun puolet joskus pitkän ajan päästä. Aina ei erikoislääkärille pääse heti. Riippuu oman paikkakuntasi jonon pituudesta. Itselläni meni reilu kaksi viikkoa. (2 krt olen käynyt)
Mielstäni erikoislääkärille kannattaa mennä vasta siinä tapauksessa, kun sairastaaa TODELLA pahaa aknea. Ja jolloin vaaditaan todella järeät aseet. luulisin että sun tapauksessa kyse ei ole siitä.
Unohda ne kosmetologit. Itse kävin kanssa muutaman kerran. Pientä hyötyä siitä oli, mutta hintaa tulee liikaa noin pidemmän päälle.
Usko kehäkettua ja varaa ensin normaalille lääkärille aika ja kysy siäisesti otettavista lääkkeistä. Ne on pirun tehokkaita.- Peter
Tosiaan. Itse koin käyntini siellä turhiksi, sain oikean lääkityksen. Mutta olisin saanut sen mistä tahansa muualta, eikä olisi tarvinnut jonottaa lekurille pääsyä, saatikka maksaa turhasta.
- minä
Peter kirjoitti:
Tosiaan. Itse koin käyntini siellä turhiksi, sain oikean lääkityksen. Mutta olisin saanut sen mistä tahansa muualta, eikä olisi tarvinnut jonottaa lekurille pääsyä, saatikka maksaa turhasta.
Tavallinen lääkäri ei tietääkseni voi määrätä Roaccutan-kuuria joten ihotautilääkärillä käynti ei turhaa ole.
- Peter
minä kirjoitti:
Tavallinen lääkäri ei tietääkseni voi määrätä Roaccutan-kuuria joten ihotautilääkärillä käynti ei turhaa ole.
Tän kirjoittajan aknetilanne oli kertoman mukaan niin pieni ettei niin vahvoihin lääkkeisiin ole tarvetta. A)Se on tarkoitettu vaan todella pahaan akneihon hoitoon, jossa ilmenee pahoja tulehduspesäkkeitä jne jne. ko. lääke maksaa aivan perkeleesti.
- laura...
Tää voi oikeesti auttaa!!Mulla on samanlainen iho ku sulla ja mä vähän aikaa sitten ostin tän nimisen rasvan kun Basiron AC ja tää rasva on pienentänyt näitä valkopäitä... Oon käyttänyt rasvaa ehkä viikon vasta ja tulosta on jo pikkasen tullut...Tässä rasvassa on kyllä sivuvaikutuksia kuten punoitusta naamassa mutta mulla ei oo ilmennyt mitään...Tätä saa ilman reseptiä apteekista ja luin tästä rasvasta netissä kun etin jotain tietoo aknesta...Auttaa just tällaseen ihoon ja ehkäpä lievään akneenkin... Oon itsekkin käynyt kosmetologilla eiä tulosta oo tullut...Oon myös aatellut mennä ihotautilääkärille mutaa ajattelin ensiksi koittaa tätä rasvaa ja näyttää siltä ettei tarvikkaan mennä...Sivuvaikutusia on tässä rasvassa että kannattaa lukea ohje huolella..!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911