Joo elikkä olis kiinnotus tuollaseen jälki AUK.Haluisin korvata tuon kun palvelin B-Miehenä,kaduttaa koska olen todella Isänmaallinen mies.Ja miinus puolena tuohon Jälki AUK on tuo Rikosrekisteri(Rattijuopumus).Elikkä mahtaakohan olla mahdollisuuksia päästä? Ja sellainen vielä että suoritin tuon asepalveluksen Hyrylässä 1/06 että onko missään (Missä?) enään mahdollisuuksia suorittaa tuota BUK AUK?Jos jollain on tietoa/kokemusta samaisesta "Kohtalosta" niin ilmoitelkaa ihmeessä.Kiinnostus olisi todella kova.Kiitos..
Vastaukset 1
- isänmaallinen..
Jos kerta olet niin isänmaallinen niin miksi ihmeessä et sitten käyttäydy sen mukaisesti vaan haluat mennä kuluttumaan valtion varoja homojen paratiisiin?
Isänmaan todellisena ystävänä kouluttaisit itseäsi tuonkin aikaa tai tekisit töitä.
Mutta mikäli yhteiselo poikien kanssa tosiaan sinua niin paljon kiinnostaa, niin katsopa vaikka www.mil.fi ja sieltä yhteystiedot. Sen jälkeen puhelin käteen ja soittelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405