24/7 palvelija

kotiorja.

Joku joka elää naisen palvelijana, voisi tehdä tarinan elämästään palvelijana. Tehtävistä,rangaistuksista....
Olisi mielenkiintoisaa lukea, jaa tai jos Rouva tekisi?

9

3884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse olen kotiorja vaimolleni.ajatus lähti vaimoltani kun hän oli vähän huppelissa ja ehdotti että pukisin hänen pikkarina, rintaliivit,hameen,sukkahousut ja pitkä vartiset korkokengät.niitä alkoi aina useamin tulemaan.välillä vaimoni keksi että laita mun mekko päälle.vaimoni katseli että aina puin vaateet päälle kikkelini seisoi siitäkö vaimoni innostui.sillä hän sai kunnon panot minulta.vaimoni luki jostakin näiltä sivuilta siveysvyöstä jonka laitoi minun hankimaan sellaisen että saadaan hillitty tuo seisonta.siitä asti olen joutunutkin pitämään sitä jalkojeni välissä.myös vaimoni oli lukenut noista mies orjista siitä hän keksi ehdotaa leikki mielistä koti työt minulle ja vähitellen sekin tuli varkain minun hommiksi.rangaistukset on ruoskaus pyllylle,muutama päivä lisää odotaa saantia.jokin inhotava työ jota todella inhoan,jalkaraudat jalkaan ja käsiraudat ja juoksemaan talo kymmenen kertaa ympäri pimeällä.muutamaksi tunniksi käsraudoilla kiinni pateriin.vaimoni on alkanut meikkamaan minua,maalamaan kynnet,laitaa korvakorut,kaulaketjunja, muita koruja ja laitaa tukan nais maisesti kyllä tämöinen alistaa mutta leikistä se vaan alkoi.

• mitähän vaimoni on keksinyt orjansa pään menoksi oikein odotaa iltaa kun vaimo otaa muutaman oluen.millaisen orjan asun joudun pukemaan tänä iltana häntä mielytämään.voi olla että määrää orjan itse valitsemaan asun jos häntä ei mielytä orjan valinta taas paukuu rangaistyksia.täytyy vähän udella asioita niin saa jonkun mieli ala käsityksen hänestä.

• kotiorja.

Kerro lisää tarinoita mitä olet joutunut kokemaan/ tekemään...

• kotiorja. kirjoitti:

Kerro lisää tarinoita mitä olet joutunut kokemaan/ tekemään...

ensinnäkin kaikki kotityöt katosta,lattiian kuuluu minun siivota,pyykin pesu,pyykin kuivamaan laitto.alus vaateiten silitys,ruuan laitto.joka aamu joudun pukemaan itseni naiseksi,meikamaan itseni,korva korut korviin.siveys vyötä joudun käytämään jatkuvasti.jalka raudat joudun pitämään jaloissa koska teen liian nopeasti töitä enkä tee kuulemma hyvää jälkeä.jos vaimoni on pahalla päällä hä määrää vielä minulle käsiraudat että työ viläkin hidastuu vieläkin,jolloin minulle tulee tiukka aika taulu jolloin en kerkiä tekemään töitäni jolloin hän pystyy rankaisemaan minua.ylensä rangaistus on kulli lukossa pidempään,raipan iskuja pyllylle tai sidottuna sänkyyn x-asentoon jolloin hän pystyy rankaisemaan minua enkä pysty rinpuilemaan.

• Kotiorja.

No kerro mitä illalla odotti? Ja ehkä on ollut muitakin iltoja/viikonloppuja...

• Kotiorja. kirjoitti:

No kerro mitä illalla odotti? Ja ehkä on ollut muitakin iltoja/viikonloppuja...

valitettavasti en ole päässy ennen koneelle kirjoitamaan tarinaa.siittä asti olen ollut täys päiväissessä työn puuhassa.aamulla vaimoni irrotaa minut irti kahleista jonkä jälkeen menen keittämään hänelle kahvia ja teen aamu palaa,jonka jälkeen menen herätämmän hänet ja tuon aamu palan sänkyyn.syötyään vien tarjotimen pois ja laitan astia pesu koneeseen.sen jäleen siivoan huoneet kun olen siivonnut alan tekemään ruokaa hänelle,syötään korjaan astiat pesukoneesseen ja jatkan siivoamista.ilta päivällä käyn kauppassa.illalla viihdytän häntä miten hän haluaa.jos viihdytän häntä hyvin voin saada mutta jos en niin siveysvyö pysyy päällä.pesen pyykit jos on ja silitän.kun vaimo on sitä mieltä että on orjan aika mennä nukumaan hän kahlitsee minut sänkyyn kiinni,joskus hänen rupee tekemään mieli naida hän hakee orjansa sängystä ja laitaa rippamaan hänelle.joskus kun hänellä on nais vieraita kotona joudun tarjoilemaan heille milloin millaisessa asussa milloinkin,joskus hän kysyy vieraitensa mieli pidettä tai pyytää että saatte pukea orjamme mielenne mukaan.joskus joudun tyydytämään myös vieraat.se on orjan kohtalo sellainen mutta siinä on huono puoli se että joutuu olemaan kahlittuna ainakin kaksi kuukautta automaattisti ja se ei ole kivaa,vaimoni tekee joskus ihan tarkotuksella sen koska hän on sopinut meneväsä ulos seuraavan kaksi kuukautta ja käyvänsä vieraissa silloin että orja joutuu olemaan ilman.

• Anonyymi

Ei seksiä ,ei anustappeja,ei nuolemista,ei alastomuutta.ainoastaan kotityöt kotityöt kotityöt,autonkuljettaja,ruuanlaitto jne ei mitään seksiinviittaavaa ei hänelle ei minulle.orjana olo oli kova pettymys koska odotin erotiikkaa,seksiä..mutta valtiattaren tahto olikin jotain ihan muuta.no kokeiltu on ja nää leikit on leikitty

• Anonyymi

Moi,onko vaimosi myös laittautunut..jos sinä aamulla laitat kaikki hepeneet,meikit yms.

• Anonyymi

Onko Turun seudulla rouvaa joka tarvitsee palvelijaa aina välillä.Minusta saa muokata haluamansa.Siisti terve 56v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe