polttaa sattuu yksinäisyys

mrs.rob

uuuhhh... taas häpykummun tietämillä värisee ja polttelee... onpa siitä aikaa, itsekään autettuna saatika miehen antamana... oivoi jo kohta 3400 päivää...nyt on aloitettu eroneuvottelut, kun en halua kuivua kasaan...haluan miehen, joka haluaa...minua...pystyy...koskettaa...tiedän, että saan varmaan toiset kolme tuhatta päivää odottaa, mutta kai joku joskus... jos syö miestä, niin kyllä syö naistakin, on itsetunto pohjilla...

2

831

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no niin no

Mites ny sillee :S ei kiva juttu ollekaa. Kyl mulle jo pitkän sinkkuelämän jälkee nainen kelpais :) Minkäs ikäinen sitä mahdetaan olla?

• ou nou

Uuh.. kyllä nainen on kauneinta mitä maa päällään kantaa varsinkin alaston nainen joten älä edes kuvittele että kuivuisit... Itse ainakin sinkkuna haluaisin juuuuri tuollaista naista.. respect!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      112
      6627
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3707
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      185
      2478
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      256
      2323
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      193
      1997
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1750
    7. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      9
      1645
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      128
      1229
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      27
      1215
    10. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      69
      1204
    Aihe