Nimimerkki "Vapaus" on ahkera kirjoittaja. Löytyi 4305 viestiä kyseisellä nimimerkillä :)
Ahkera kirjoittaja
6
534
Vastaukset
- Vapaus on
Ja niistä yli 2000 on puhtaasti häirikköviestejä. Vapaus on pahasti narsistinen nettihäirikkö, joka yrittää saada tämän palstan kirjoittajat tanssimaan oman pillinsä mukaan, mutta kuten olet jo huomannut, HÄN EI TULE KOSKAAN SIINÄ ONNISTUMAAN.
- Vapaus
"Ja niistä yli 2000 on puhtaasti häirikköviestejä."
Perustele. Se ei ole häiriköintiä että puolustaa alastomuutta ja vastustaa peittelyä.
Minä kirjoitan 10 tuhatta tai vaikka 100 tuhatta viestiä jos alastomuuden puolustaminen sitä vaatii mutta lopetan HETI kun alastomuuden vastustaminen tällä palstalla loppuu.
Minun kirjoitusitiheytenin on siis puhtaasti teidän alastomuusvastustajien kirjoitustiheydestä riipuvainen. - viestejä kuin Sinä
Vapaus kirjoitti:
Perustele. Se ei ole häiriköintiä että puolustaa alastomuutta ja vastustaa peittelyä.
Minä kirjoitan 10 tuhatta tai vaikka 100 tuhatta viestiä jos alastomuuden puolustaminen sitä vaatii mutta lopetan HETI kun alastomuuden vastustaminen tällä palstalla loppuu.
Minun kirjoitusitiheytenin on siis puhtaasti teidän alastomuusvastustajien kirjoitustiheydestä riipuvainen.Eihän tänne muut kirjoittele alastomuusvastaisia viestejä kuin Sinä.
Joten alastomuusvastaiset viestit loppuvat HETI, kun Sinä Vapaus lopetat tälle palstalle kirjoittelún ;-). - Vapaus
viestejä kuin Sinä kirjoitti:
Eihän tänne muut kirjoittele alastomuusvastaisia viestejä kuin Sinä.
Joten alastomuusvastaiset viestit loppuvat HETI, kun Sinä Vapaus lopetat tälle palstalle kirjoittelún ;-).Olet siis sekä sokea että lukutaidoton jos kuvittelet minun kirjoitusteni olevan alastomuusvastaisia.
Olet tainnut sekoittaa minut johonkin toiseen, sillä monet muut täällä on kyllä olleet alastomuusvastaisia. - yks vaan
Vapaus kirjoitti:
Minun kirjoitusitiheytenin on siis puhtaasti teidän alastomuusvastustajien kirjoitustiheydestä riipuvainen.mutta vapaus,,ennen kaikkee muista ottaa masennuslääkkeesi
Ja useimpiin on vielä joku toinen yhtä innokas vastannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238