Nimimerkki "Vapaus" on ahkera kirjoittaja. Löytyi 4305 viestiä kyseisellä nimimerkillä :)
Ahkera kirjoittaja
6
503
Vastaukset
- Vapaus on
Ja niistä yli 2000 on puhtaasti häirikköviestejä. Vapaus on pahasti narsistinen nettihäirikkö, joka yrittää saada tämän palstan kirjoittajat tanssimaan oman pillinsä mukaan, mutta kuten olet jo huomannut, HÄN EI TULE KOSKAAN SIINÄ ONNISTUMAAN.
- Vapaus
"Ja niistä yli 2000 on puhtaasti häirikköviestejä."
Perustele. Se ei ole häiriköintiä että puolustaa alastomuutta ja vastustaa peittelyä.
Minä kirjoitan 10 tuhatta tai vaikka 100 tuhatta viestiä jos alastomuuden puolustaminen sitä vaatii mutta lopetan HETI kun alastomuuden vastustaminen tällä palstalla loppuu.
Minun kirjoitusitiheytenin on siis puhtaasti teidän alastomuusvastustajien kirjoitustiheydestä riipuvainen. - viestejä kuin Sinä
Vapaus kirjoitti:
Perustele. Se ei ole häiriköintiä että puolustaa alastomuutta ja vastustaa peittelyä.
Minä kirjoitan 10 tuhatta tai vaikka 100 tuhatta viestiä jos alastomuuden puolustaminen sitä vaatii mutta lopetan HETI kun alastomuuden vastustaminen tällä palstalla loppuu.
Minun kirjoitusitiheytenin on siis puhtaasti teidän alastomuusvastustajien kirjoitustiheydestä riipuvainen.Eihän tänne muut kirjoittele alastomuusvastaisia viestejä kuin Sinä.
Joten alastomuusvastaiset viestit loppuvat HETI, kun Sinä Vapaus lopetat tälle palstalle kirjoittelún ;-). - Vapaus
viestejä kuin Sinä kirjoitti:
Eihän tänne muut kirjoittele alastomuusvastaisia viestejä kuin Sinä.
Joten alastomuusvastaiset viestit loppuvat HETI, kun Sinä Vapaus lopetat tälle palstalle kirjoittelún ;-).Olet siis sekä sokea että lukutaidoton jos kuvittelet minun kirjoitusteni olevan alastomuusvastaisia.
Olet tainnut sekoittaa minut johonkin toiseen, sillä monet muut täällä on kyllä olleet alastomuusvastaisia. - yks vaan
Vapaus kirjoitti:
Minun kirjoitusitiheytenin on siis puhtaasti teidän alastomuusvastustajien kirjoitustiheydestä riipuvainen.mutta vapaus,,ennen kaikkee muista ottaa masennuslääkkeesi
Ja useimpiin on vielä joku toinen yhtä innokas vastannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau446410Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394043- 542109
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat361768Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61391Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151079Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 241044
- 67988
- 8939