Nimimerkki "Vapaus" on ahkera kirjoittaja. Löytyi 4305 viestiä kyseisellä nimimerkillä :)
Ahkera kirjoittaja
6
577
Vastaukset
- Vapaus on
Ja niistä yli 2000 on puhtaasti häirikköviestejä. Vapaus on pahasti narsistinen nettihäirikkö, joka yrittää saada tämän palstan kirjoittajat tanssimaan oman pillinsä mukaan, mutta kuten olet jo huomannut, HÄN EI TULE KOSKAAN SIINÄ ONNISTUMAAN.
- Vapaus
"Ja niistä yli 2000 on puhtaasti häirikköviestejä."
Perustele. Se ei ole häiriköintiä että puolustaa alastomuutta ja vastustaa peittelyä.
Minä kirjoitan 10 tuhatta tai vaikka 100 tuhatta viestiä jos alastomuuden puolustaminen sitä vaatii mutta lopetan HETI kun alastomuuden vastustaminen tällä palstalla loppuu.
Minun kirjoitusitiheytenin on siis puhtaasti teidän alastomuusvastustajien kirjoitustiheydestä riipuvainen. - viestejä kuin Sinä
Vapaus kirjoitti:
"Ja niistä yli 2000 on puhtaasti häirikköviestejä."
Perustele. Se ei ole häiriköintiä että puolustaa alastomuutta ja vastustaa peittelyä.
Minä kirjoitan 10 tuhatta tai vaikka 100 tuhatta viestiä jos alastomuuden puolustaminen sitä vaatii mutta lopetan HETI kun alastomuuden vastustaminen tällä palstalla loppuu.
Minun kirjoitusitiheytenin on siis puhtaasti teidän alastomuusvastustajien kirjoitustiheydestä riipuvainen.Eihän tänne muut kirjoittele alastomuusvastaisia viestejä kuin Sinä.
Joten alastomuusvastaiset viestit loppuvat HETI, kun Sinä Vapaus lopetat tälle palstalle kirjoittelún ;-). - Vapaus
viestejä kuin Sinä kirjoitti:
Eihän tänne muut kirjoittele alastomuusvastaisia viestejä kuin Sinä.
Joten alastomuusvastaiset viestit loppuvat HETI, kun Sinä Vapaus lopetat tälle palstalle kirjoittelún ;-).Olet siis sekä sokea että lukutaidoton jos kuvittelet minun kirjoitusteni olevan alastomuusvastaisia.
Olet tainnut sekoittaa minut johonkin toiseen, sillä monet muut täällä on kyllä olleet alastomuusvastaisia. - yks vaan
Vapaus kirjoitti:
"Ja niistä yli 2000 on puhtaasti häirikköviestejä."
Perustele. Se ei ole häiriköintiä että puolustaa alastomuutta ja vastustaa peittelyä.
Minä kirjoitan 10 tuhatta tai vaikka 100 tuhatta viestiä jos alastomuuden puolustaminen sitä vaatii mutta lopetan HETI kun alastomuuden vastustaminen tällä palstalla loppuu.
Minun kirjoitusitiheytenin on siis puhtaasti teidän alastomuusvastustajien kirjoitustiheydestä riipuvainen.mutta vapaus,,ennen kaikkee muista ottaa masennuslääkkeesi
Ja useimpiin on vielä joku toinen yhtä innokas vastannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673