Nimimerkki "Vapaus" on ahkera kirjoittaja. Löytyi 4305 viestiä kyseisellä nimimerkillä :)
Ahkera kirjoittaja
6
502
Vastaukset
- Vapaus on
Ja niistä yli 2000 on puhtaasti häirikköviestejä. Vapaus on pahasti narsistinen nettihäirikkö, joka yrittää saada tämän palstan kirjoittajat tanssimaan oman pillinsä mukaan, mutta kuten olet jo huomannut, HÄN EI TULE KOSKAAN SIINÄ ONNISTUMAAN.
- Vapaus
"Ja niistä yli 2000 on puhtaasti häirikköviestejä."
Perustele. Se ei ole häiriköintiä että puolustaa alastomuutta ja vastustaa peittelyä.
Minä kirjoitan 10 tuhatta tai vaikka 100 tuhatta viestiä jos alastomuuden puolustaminen sitä vaatii mutta lopetan HETI kun alastomuuden vastustaminen tällä palstalla loppuu.
Minun kirjoitusitiheytenin on siis puhtaasti teidän alastomuusvastustajien kirjoitustiheydestä riipuvainen. - viestejä kuin Sinä
Vapaus kirjoitti:
Perustele. Se ei ole häiriköintiä että puolustaa alastomuutta ja vastustaa peittelyä.
Minä kirjoitan 10 tuhatta tai vaikka 100 tuhatta viestiä jos alastomuuden puolustaminen sitä vaatii mutta lopetan HETI kun alastomuuden vastustaminen tällä palstalla loppuu.
Minun kirjoitusitiheytenin on siis puhtaasti teidän alastomuusvastustajien kirjoitustiheydestä riipuvainen.Eihän tänne muut kirjoittele alastomuusvastaisia viestejä kuin Sinä.
Joten alastomuusvastaiset viestit loppuvat HETI, kun Sinä Vapaus lopetat tälle palstalle kirjoittelún ;-). - Vapaus
viestejä kuin Sinä kirjoitti:
Eihän tänne muut kirjoittele alastomuusvastaisia viestejä kuin Sinä.
Joten alastomuusvastaiset viestit loppuvat HETI, kun Sinä Vapaus lopetat tälle palstalle kirjoittelún ;-).Olet siis sekä sokea että lukutaidoton jos kuvittelet minun kirjoitusteni olevan alastomuusvastaisia.
Olet tainnut sekoittaa minut johonkin toiseen, sillä monet muut täällä on kyllä olleet alastomuusvastaisia. - yks vaan
Vapaus kirjoitti:
Minun kirjoitusitiheytenin on siis puhtaasti teidän alastomuusvastustajien kirjoitustiheydestä riipuvainen.mutta vapaus,,ennen kaikkee muista ottaa masennuslääkkeesi
Ja useimpiin on vielä joku toinen yhtä innokas vastannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904372
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?542935Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132501Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132311- 401993
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki571555