Itse olen laittanut merkille kuinka lauri matkii ville valoa, ainakin keskieuroopan kiertueilla, mitä olen juutuubissa seurannu.
Esim röökinpoltto lavalla ja jokseenkin samat yritykset tanssi kiemurat, piposta yms muusta puheen olemattakaan. itse olen seurannut rasmukset tuotantua -90 luvulta lähtien ja se rasmus mitä se silloin oli... kaikki lava esiintyminen tuntuuuu niin matkitulta valolta....musiikki sinäänsä on ihan OK....
Lauri vs. Valo
2
763
Vastaukset
- jadelia
Eiköhän jokainen artisti jossain vaiheessa jotakin toista artistia matki ainakin hieman, mutta ne suomen keikat, jotka itse olen paikanpäältä seurannut, ovat olleet aivan rasmusmaista, enkä ole himimäisyyttä löytänyt pahemmin niistä. Olen ollut 12 keikalla, joten kyse ei ole yhdestä tai kahdesta hassusta festarikeikasta. Kenties Keski Eurooppaan puree himimäisyys ja näin ollen rasmus keräsi isompaa fanijoukkoa hieman ottamalla vaikutteita himistä. Mutta tuskinpa ville valo on tupakanpolton lavalla keksinyt, että eiköhän monet monet muutkin artistit sitä tee. Itse en pitänyt meikistä, jota lauri käytti, mutta luulen, että artistin pitää ottaa huomioon esiintyessään maa jossa esiintyy ja kunkin kulttuurin fanittamisen eroavaisuudet.
En kokonaan kiellä sitä, etteikö lauri matkisi valoa hieman, mutta en nyt sanoisi, että täysin himimäiseksi lauri olisi mennyt.- ozzy94
mä en tiänny että Lauri polttaa tupakkaa tuli mulle yllätyksenä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1832724- 1952227
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1772046- 1721914
Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1261884Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise321725Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,741370Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821354Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1751275Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801212