Hei
Onko muilla vastaavia ongelmia ilmennyt tämän viikonlopun aikana. Eli Viasatin kulta-kanavapaketin kanavilla tulee ilmoitus "Tämä kanava ei kuulu tilaukseesi. Päivitä tilauksesi numerossa...".
Tämän jälkeen kuin kuittaa ilmoituksen, tulee
ko kanavalla tekstitys, mutta kuva/ääni ei tule.
Perkuleen Viasatin asiakaspalvelu toimii vain arkipäivisin :o(
Viasatilla tekninen vika?
Nimetön
3
823
Vastaukset
- Elisan kaapelissa
Ei ainakaan Elisan kaapelissa mitään ongelmaa ole, joten tuskin teknisestä viasta ainakaan Viasatin puolella ole kyse.
- siis on kyse
Siis tarkennuksena eli satellittilähetyksestä on kyse eikä kaapelista
- satellite..
siis on kyse kirjoitti:
Siis tarkennuksena eli satellittilähetyksestä on kyse eikä kaapelista
hyvin on satelliitin kautta viasat toiminut useita vuosia ja mikä parasta sieltä tulee mtv.n max ja muut ja sub junior samaan hintaan mitä kilpailijalla ei ole tarjolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884