Kun menen juhliin tai kutsuille, kahvinjuojille on aina valmistettu viimeisen päälle hyvä ja maukas, tuore kahvi. 80-prosentissa tilaisuuksista minulle, teenjuojalle, on tarjolla kuumaa vettä pienessä kahvikupissa ja Liptonin teepussi tai maustetee-valikoima. Meidän juhlissamme on aina myös vain teelle tarkoitettu tavallinen kahvinkeitin täynnä hyvää, tuoretta haudutettua teetä. En käytä mausteisia teelaatuja, eiväthän kahvinjuojatkaan halua jatkuvasti maustettua kahvia. Pussiteestäkin tulee keittimessä (ja myös vanhanajan teepannussa) aivan hyvää, kunhan antaa sen hautua riittävän ajan.
Olen jäänyt Iris Breakfast -teen koukkuun ja nyt se on loppunut liikkeistä!
Teetä juhlajuomana
Irish Breakfast
1
328
Vastaukset
- geisha2
Kyllä suomalaisetkin vielä oppivat!
En ole koskaan juonut kahvia ja lapsena ollessani kylässä se kuitattiin mehulla, kun ikää tuli lisää kysyttiin otanko LAPSILLE tarkoitettua mehua vai vettä? Nykyään saan jo teetä, tosin pussista. Odotan ja uskon, että vielä saan ainakin juhlissa kunnon haudutettua teetä, joskus.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402997- 702467
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332008- 181416
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221