Hah hah HeKi haki helpot pisteen Rullen suosikkijoukkueelta! SavoRULES itkee kyykyssä SaPKon huonoutta loppu talven! Ehe ehe.........
SaPKo-HeKi 1-3!!!!!!!
16
904
Vastaukset
- Jeajea
yyyyyy *TÄHTISUMUA*
- Heinolassa jyrää
SaPKon loppukausi näyttää toivottomalta, tappioita tulee ja Suomisarja kutsuu.
- HeinolaBoy
hienosti, mutta ei voinut paremmalleen mitään.
Minä nostan SaPKolle hattua rehdistä yrityksestä ylivoimaista vastustajaa vastaan. HeKi sai pisteet onnella. SaPKon hyökkääjillä oli sihti kateissa.
- vahinkojen suhteen..
sattuihan vanhemmillesikin...SINÄ!
- Päläpäläpäläpälä
vahinkojen suhteen.. kirjoitti:
sattuihan vanhemmillesikin...SINÄ!
Jumalauta sulla on kyllä varmasti kusta päässä.
- Savonlinnan Jussi
Minä vahdoin hiljattain Mestiksen suosikkijoukkueeni SaPKosta HeKiksi. Kyllä kannatti vaihtaa!
- HeinolaBoy
reilu peli - parempi voitti.
- Sä olet...
Päläpäläpäläpälä kirjoitti:
Jumalauta sulla on kyllä varmasti kusta päässä.
tyhmä etet edes tajua sitä luuseri!
- juuri näin!
vahinkojen suhteen.. kirjoitti:
sattuihan vanhemmillesikin...SINÄ!
Ja osui kohteeseensa täyskympillä!
- tosiaan.
Päläpäläpäläpälä kirjoitti:
Jumalauta sulla on kyllä varmasti kusta päässä.
tyhmä? Sun vanhemmislles kavi just samalla lailla, kortsu petti ja siittiö vei mukanaan kortsusta kumia joka on nyt sun päänä.
- Savonlinnan Jussi
ensi kaudeksi SM-liigaan ja putoaakohan SaPKo Suomi-sarjaan? Mitä arvelet kuoma?
- Jääkiekon asiantuntija
oikea paikka ei ole Mestis eikä Suomi-sarja. SaPKon oikea paikka on:
"Mutasarja"- Savonlinnan Jussi
SavoRULES kirjoitti:
Tarkoitit varmaan että sinun oikea paikka on lataamo ja lobotomiakeskus.
SaPKon pelaajat saisivat pelata nykyisellä "taito"tasollaan
HAMEET PÄÄLLÄ! - Jepjep**
Savonlinnan Jussi kirjoitti:
SaPKon pelaajat saisivat pelata nykyisellä "taito"tasollaan
HAMEET PÄÄLLÄ!...on hävinneet Sapkolle, taitas olla koko mestis hameet päällä sun "tasollas" :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428