Kannattaako ostaa Applause '91

Applause harkinnassa

Mitäs mieltä olette Daihatsu Applause 1,6Xi 5d sedan vm 1991 ja ajettu sellaset 230tkm.

Lisävarusteet: Ohjaustehostin, Keskuslukitus, Kahdet renkaat, Stereot.

Hinta pyyntö 1600€

14

8068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autokauppias

      EI kannata.

    • Oululainen

      Ihan sikana, kestävä ikiliikkuja. Muuten niinku korolla... paitsi että Tohatsun saa yleensä puolta halvemmalla.

    • exapplause

      Ota näin aluksi vaikkapa selville varaosahintoja,niin olet hieman viisaampi

      • Applause

        Jaa no mitäköhän osia mahdat tarkottaa kaikki kulutusosat on ihan saman hintasia kun corollassa???jarrupalat eteen 18.20€
        oljynsuodatin oli alle kympin.
        tulpan johdot joku 15€
        Mikäköhän siinä nyt niin kallista on..ja pointti on se että siihen ei tartte vaihtaa kun kulutusosia..............!!!!!!!!!!!


    • X_Rated

      Eihän autoa koskaan kannata ostaa, mutta kyllä tuo Applause on ihan hyvä kulkupeli. Itselläni on Applause -89 ajettu 210th ja toiminut ainakin toistaiseksi...

      • isotooppi

        Tuttava perheellä on ja oon joskus ajellu ,ajettavuus on kyllä aivan reiästä ... ei auta paljon maisemia ihailla voi olla äkkiä vastaantulijan keulassa ja osat kalliita .


    • Paavo

      Ihan kiva auto, vaatii vain hieman alustan jäykistystä. Joten tinkaa hintaa pikkasen, osta Eibachin jouset, ja avot. On ihan sporttinen ja kiva peli. Ehkä hieman ritsa, mutta niinhän suurin osa noista vanhemmista japseista on.

      Daihatsu on tosi pirtsakka peli, ja lisäksi se on melko tilava.

      Varaosat hieman kalliit, mutta itse olen kyllä aika hyvin romikselta löytänyt osia.

      • käsijarru

        kyllähän se tietenkin saattaa olla hieman enemmänkin ritsa.


      • werneri
        käsijarru kirjoitti:

        kyllähän se tietenkin saattaa olla hieman enemmänkin ritsa.

        itsellä on -91 applause. Kulkee ihan mukavasti vie vähän bensaa. mutta nyt on takajarrulevyt loppu, ja niitä ei oikein saa mistään ja kun vihdoin löytyi hinta oli n. 200 € kpl.
        Eli jos joku tietää mistä saisi levyt niin ottaisin tiedon riemulla vastaan.
        aika monet collan ja tai mazdan osat sopivat myös etulevyt mutta takalevyt ovat heidän omansa


      • tapuus
        werneri kirjoitti:

        itsellä on -91 applause. Kulkee ihan mukavasti vie vähän bensaa. mutta nyt on takajarrulevyt loppu, ja niitä ei oikein saa mistään ja kun vihdoin löytyi hinta oli n. 200 € kpl.
        Eli jos joku tietää mistä saisi levyt niin ottaisin tiedon riemulla vastaan.
        aika monet collan ja tai mazdan osat sopivat myös etulevyt mutta takalevyt ovat heidän omansa

        Varakiristä on saanu osia aika hyvin ja loput Keravalta Rantakareelta.


    • filled

      näin kerran espoon suunnal sellasen harmaan "the boss"-TUNING applausen, siinä oli itsetehdyn näköinen todella massiivinen ja matala etupuskuri, se näytti jostai muovilevystä väännetyltä vähän mut iha jees kai silti.. ja siinä oli vieläpä musta alalista joka otti maahan kiinni hidastetöyssyssä. kojelaudassa näytti olevan pari jättikokoista lisämittaria ja takapuskurikin oli jotenkin erikoisesti muokattu molemmista reunoista matalaksi.. ja joku suht iso pörinäputki siinä oli myös.

      Kyllä Daitsarit on kuulemma hyviä kestäviä yleisesti.

    • Aplodit

      Minulla on ollut tuo 1.6 Xi automaatti, 77kw/105hv. Ostin sen 4-5 v sitten 900e aj 150 tkm. Nyt mittarissa 240tkm.
      Motonetista on saanut kohtalaisen hyvin varaosia, tarpeen mukaan. Tarve ollut vähäistä.
      Kulkee hyvin, mittarin mukaan pöllyttelin kerran 207km/h ja kiihtyykin hyvin.
      Nautinnollisa hetkiä ollut niin motarilla kuin valoissakin.
      Itsella ollut aina noita vanhoja käytettyjä ja kyllä täytyy sanoa, että Applause hakkaa niistä monet "laatumerkitkin". Valmistajahan on kuitenkin Toyta Motors Compani LTD Japan.
      Vaihdossa siitä on tarjottu 2000-3000, mutta mitäpä sitä hyvää vaihtamaan.

    • r

      hyvä peli, helppo huoltaa ja osat edullisemmasta päästä. lähtee joka säällä mm. tän talven pakkaset eikä tolppapaikkaa ja välillä seisonu viiski päivää... eikä jätä tielle... itellä vm.93 ajettu 262000.

    • ollut on

      Tarkista että 5-vaihde pysyy päällä ja että katti on kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe