eli on motorolan kaapeli modeemi ja DNA:n kaapeli kaista. nyt olen yrittänyt pingata modeemia, mutta se pingaa.
missäs on vika kun olen kuullut että jos ei pingaa niin operaattorissa olisi vikaa?
motorolan kanssa ongelmia
lahopäälate
2
455
Vastaukset
- giga-antti
siis jos sun modeemi pingaa niin silloin se on ok.
jos se ei pingaa niin silloin vikaa modeemissa eikä operaattorissa.
jos tulee lukemaan pyyntö aikakatkaistiin niin silloin etäisäntään ei saada yhteyttä eli silloin ei yhteys ole kunnossa modeemin ja tietokoneen väliltä.- king harata
jos sulla on moni porttinen reititin niin tarkista ne portit että ne on kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273543- 412379
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352208Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271272
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591220Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451185- 131179