Sama teema:
Dark Floors Solar Films on taas niitä leffoja, joihin on kopioitu juttuja monista muista "kauhuelokuva"-filmeistä,ei kannata katsoa!
Lordi-elokuvan tuottaja Markus Selin
3
839
Vastaukset
- perhe
Eilen oltiin vaimon kanssa kattomassa Dark Floors ensi-iltaan.Elokuva oli sekava ja tylsä.
- lordimustukset
Mä olen ihan samaa mieltä edellisen kans, paitti et se oliki vähä enempi OIH. Mä ainakin pidin Lordi -lehvasta!!!!!!!!
Oltiin eka iha et WTF, mut sit luettiin netist et milleen se sit oikeen meni se juoni ni sit oliki niinku oikee tosi hyvä. PS. Oltiin ihan normisti kattoons teatterissa. ;)
PS. Loppua en oikeen ymmärtäny, et oliko se onnellinen vai surullinen... Tää on niiko meen näkemys!
- kliffaahei
Talleen leffaa nakemattomana on vahan turha lukea tollasta "ei kannata kattoa"-juttua leffasta. Jos voisit antaa pari tehokasta esimerkkia ja laajempaa mielipidetta niin sitten voisi tosiaan joko sanoa "ei kiitos" tai niinkin on kaynyt, etta olenkin kiinnostunut. Ja joskus ihan sen takia, etta onhan niiiiiin huono leffa pitany jo kayda kattoo! Eli, esimerkkeja pliis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2363372Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa172931Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4571611Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1231441- 1171389
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161381Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5511354- 1131275
- 461014
- 66984