Sama teema:
Dark Floors Solar Films on taas niitä leffoja, joihin on kopioitu juttuja monista muista "kauhuelokuva"-filmeistä,ei kannata katsoa!
Lordi-elokuvan tuottaja Markus Selin
3
846
Vastaukset
- perhe
Eilen oltiin vaimon kanssa kattomassa Dark Floors ensi-iltaan.Elokuva oli sekava ja tylsä.
- lordimustukset
Mä olen ihan samaa mieltä edellisen kans, paitti et se oliki vähä enempi OIH. Mä ainakin pidin Lordi -lehvasta!!!!!!!!
Oltiin eka iha et WTF, mut sit luettiin netist et milleen se sit oikeen meni se juoni ni sit oliki niinku oikee tosi hyvä. PS. Oltiin ihan normisti kattoons teatterissa. ;)
PS. Loppua en oikeen ymmärtäny, et oliko se onnellinen vai surullinen... Tää on niiko meen näkemys!
- kliffaahei
Talleen leffaa nakemattomana on vahan turha lukea tollasta "ei kannata kattoa"-juttua leffasta. Jos voisit antaa pari tehokasta esimerkkia ja laajempaa mielipidetta niin sitten voisi tosiaan joko sanoa "ei kiitos" tai niinkin on kaynyt, etta olenkin kiinnostunut. Ja joskus ihan sen takia, etta onhan niiiiiin huono leffa pitany jo kayda kattoo! Eli, esimerkkeja pliis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k364662- 563220
- 302893
- 612825
- 62420
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542195- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161524