Onko joku ollut Aurooran sairaalan psykiatrisilla osastoilla?
Auroran sairaala
8
6977
Vastaukset
- natsileirille
ei hyvä. lusimaan pääset/joudut jos sinne vapaaehtoisesti menet. todella huonoa kohtelua tulet saamaan.
- sanat
pois kun pääsi niin mitä tahansa tekee ettei sinne uudelleen joudu.
- skorpioni1985
Millä osastoilla olette olleet? Mä oon ollut 15-3c ja 15-6c osastoilla.
- sjhf89hjf
Olen ollut sekä rikostani sovittamassa vankilassa että "hoidossa" Aurorassa. Vankila on paljon inhimillisempi paikka kuin Aurora.
- anni.........
olen ollut 15-4c:llä sekä 15-5c:llä.
Skorpioni1985, miksi olet ollut siellä?- skorpioni1985
Mä oon ollut 15-3c ja 15-6c. Oon ollut paha olon takia ja yliannostuksen takia ja viiltelyn takia. Miks te ootte ollut?
Jos haluutte keskustella mailit se niin mailini on [email protected] - skorpioni1985
Te jotka ootte ollut Auroran sairaalan osastoilla niin ois kiva vaihtaa kokemuksii ja tulla kavereiksi.
Mulle voi mailata osotteeseen [email protected]
- joku!
Voiko joku kertoa missä on osastoa 15-5c?? yritin katsoa google näytti että ois lähellä pasila asema, jotkut aseman näyttää olevan malmilla jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704