Nokia on lauma

heinäsirrkoja

Taas se nähtiin miten Nokia kohtelee työntekijöitään. Bochumin tehdas sai julkisuutta, koska se oli Saksssa. Suomessa media ei uskalla kirjoittaa Nokian sulkemisista. Aikoinaan Tampereella, hatanpäällä, pistettiin kaksi kerrosta kiinni ja henkilöt kilometritehtaalle. Edes Aamulehti ei uutista julkaissut.

Vaikka suomalasiet omistavat nokiaa enää murto-osalla, on yrityksen pääpaikka vielä suomessa. Sekin on osa tarkoin harkittua julkisuuskuvaa. Puhtaiden vesien ja luonnon maa!!

Minä hartaimmin toivon, että Saksan perii takaisin joka ikisen euron, mita tukiaisina Nokialle antoi. Muuten Nokia tekee saman jokaiselle maalle, jossa se tulee olemaan. Tähän asti se on tehnyt saman jokaiselle maalle, jossa se on ollut.

Koska Nokia on kuin lauma heinäsirkkoja: tulevat paikalle, syövät kaiken ja lähtevät pois, ei minulla ole ikinä ollut yhtään ainoaa Nokian puhelinta. Eikä tule olemaan.

Tällä lyhytnäköisellä politiikalla Nokia ei ole paskantanut ainoastaan omaan reppuunsa, vaan koko suomen reppuun. Nyt kaikki suomalaiset yritykset joutuvat luomaan yrityskuvansa nollasta. Ja voin vakuuttaa, että tällä hetkellä, kun olemme vihatumpi kansa kuin Turkkilaiset, ei saksassa ole helppo olla.

Mokia teki sen taas, toivottavasti joutuvat edes nyt tilille.

2

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häpeä

Nokian pitää periä kaikki verorahat takaisin, jotka se on Saksan valtiolle maksanut. Saksan valtion ahneudella ei ole minkäänlaisia rajoja. Sonerakin lahjoitti Saksalle 21 miljardia markkaa UMTS-rahoja, mutta mitään ei ole maksettu takaisin. Kehtaatkin vielä puolustella ahneita saksalaisia.

• ihan ...

toinen juttu se,nokia on kuraa loputtoman ahneutensa takia.Iso ei nokian puhelimille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      168
      5839
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      265
      3344
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3324
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2758
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1884
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      29
      1658
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1606
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1487
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23