Oinaat ujoja?

VesimiesN

Eli kyselen tässä nyt, että onko mahdollista, että oinas olisi ujo?
Soitteli minulle eräänä iltana ja sovimme että menemme seuraavana päivänä kahville (ensitreffit olisivat olleet). Lupasi silloin illalla/yöllä, että soittaa seuraavana päivänä.
No, soittoa ei kuulunut, mutta pisti sitten kuitenkin illalla/yöllä taas viestiä.
Eli olisiko mahdollista, että hän olisi ollut vain ujo tai sellainen, että hänellä ei vain ollut pokkaa soittaa päivällä tai jotain?
Sanoi kyllä sitten sinä iltana viestissään, että hänen piti hoitaa pari juttua. Ujoudesta vai mistähän mahtaa olla kyse?
Mitäs sanotte? (Sanon vielä sen verran, että molemmat olemme vielä alaikäisiä, eli ns. "seurusteluiässä".) (Vaikka eihän se rikos ole seurustella vielä 50 -vuotiaanakin. :D)
En löytänyt sopivaa aihetta, johon olisin tämän tunkenut, joten uuden tein sitten..

8

2332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kuin onkin

      niin oinasta :)
      En tiiä onko ujoja mutta kummallisia ne on näissä lemmen asioissa, niin kovin kummallisia. Niitten kanssa tarvii kyllä hitsin pitkää pinnaa ja repullisen ymmärrystä.

      • VesimiesN

        Mitenkäs sitten minun kannattaa tästä nyt jatkaa? Odotanko, että herra ottaa yhteyttä vai ehdotanko itse jotain tapaamista?
        Miten oinas suhtautuisi siihen, jos ehdottaisinkin itse tapaamista?


      • stella**
        VesimiesN kirjoitti:

        Mitenkäs sitten minun kannattaa tästä nyt jatkaa? Odotanko, että herra ottaa yhteyttä vai ehdotanko itse jotain tapaamista?
        Miten oinas suhtautuisi siihen, jos ehdottaisinkin itse tapaamista?

        no itse olen oinas ja jos tykkään jostain tosi paljon niin mulla ainakin tulee ujous päälle, vaik muuten olen suupalttina. mun exä oli oinas ja oltiin yhes 3 vuotta ja hyviä ystäviä ollaan vieläkin :) en muista kumpi ehdotti tapaamista..luultavasti exäni ja sanoi että ei ollut paljosta kiinni ettei meinannut tulla paikalle, koska sitäkin oli jännittänyt yhtä paljon kun mua. se vaatii sen yhen näkemisen, niin on helpompaa varmaan sitten. ehdota vaikka sinä kahville menoa tai jotai leffan katsomista...


    • Samma här

      Täällä myös ihmetellään ihan samaa asiaa... Itselläni on viime aikoina ollut pientä vipinää erään oinasnuorukaisen kanssa, josta ei helposti uskoisi, että se voisi olla ujo - on meinaan sen verran komea ja tottunut naistennaurattaja kyseessä. Oon kyllä saanut kuulla vihjailua ja jopa suoria treffiehdotuksia kyseisen miehen taholta, mutta koskaan ei juttu kuitenkaan etene mihinkään puheen tasolta... Mikä siis mättää? Ujousko?

      Kertokaahan, kiltit ihmiset!

      • Ideaa

        Oinaat pelkäävät kuollakseen torjuntaa. Minä ainakin, vaikka vientiä olis moneenkin suuntaan, mutta just sen mielenkiintoisimman ihmisen "ei" olis vaikea asia. Sen pehmentämiseksi ympärillä muuten pörrää niitä muitakin. Itsetunto ei kestä.


      • mutta toimivat
        Ideaa kirjoitti:

        Oinaat pelkäävät kuollakseen torjuntaa. Minä ainakin, vaikka vientiä olis moneenkin suuntaan, mutta just sen mielenkiintoisimman ihmisen "ei" olis vaikea asia. Sen pehmentämiseksi ympärillä muuten pörrää niitä muitakin. Itsetunto ei kestä.

        Olin yli 10v oinasmiehen kanssa. Alussa ainakin teki heti eka kerralla selväksi, saako soitella, itse en olisi ollut vielä silloin valmis kenenkään kanssa. No, siitä kuitenkin alkoi soittelu ja yhteen muutettiin 4 kk päästä. Voi siis olla ujo, mutta toiminnan mies :)

        VeskariM se vasta vaikee tapaus onkin....


      • VesimiesN
        mutta toimivat kirjoitti:

        Olin yli 10v oinasmiehen kanssa. Alussa ainakin teki heti eka kerralla selväksi, saako soitella, itse en olisi ollut vielä silloin valmis kenenkään kanssa. No, siitä kuitenkin alkoi soittelu ja yhteen muutettiin 4 kk päästä. Voi siis olla ujo, mutta toiminnan mies :)

        VeskariM se vasta vaikee tapaus onkin....

        Kuulostaa kyllä niin tutulta;
        "Itselläni on viime aikoina ollut pientä vipinää erään oinasnuorukaisen kanssa, josta ei helposti uskoisi, että se voisi olla ujo - on meinaan sen verran komea ja tottunut naistennaurattaja kyseessä. Oon kyllä saanut kuulla vihjailua ja jopa suoria treffiehdotuksia kyseisen miehen taholta, mutta koskaan ei juttu kuitenkaan etene mihinkään puheen tasolta."

        "...Sen pehmentämiseksi ympärillä muuten pörrää niitä muitakin. Itsetunto ei kestä."

        Noi molemmat kuulostaa ihan tältä oinas'herralta' ... just semmonen, että hänellä pörrää naisia kyllä ympärillä, mutta ei koskaan kunnolla mitään vakavampaa.
        Saa nyt nähdä mitä tästä tulee.. :)
        Kiitos hyvistä vastauksista!


    • ninnii-

      No mun ex-oinaalle (josta juuri erosin) ainakin tytöt soitteli tai tekstaili ja kun olin vieresä, painoi luurin kiinni eikä vastannut ja myöhemin varmaan selitteli heille, että oli jotain muuta. Kerran koitti vaan ärsyttää mua,kun meillä oli riita ja sopi jonkun tytön kanssa puhelimessa, että näkemään tätä, mutta ei ikinä mennytkään koska oli mun kanssa :D. Oinas on petturi paska.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe