Eli kyselen tässä nyt, että onko mahdollista, että oinas olisi ujo?
Soitteli minulle eräänä iltana ja sovimme että menemme seuraavana päivänä kahville (ensitreffit olisivat olleet). Lupasi silloin illalla/yöllä, että soittaa seuraavana päivänä.
No, soittoa ei kuulunut, mutta pisti sitten kuitenkin illalla/yöllä taas viestiä.
Eli olisiko mahdollista, että hän olisi ollut vain ujo tai sellainen, että hänellä ei vain ollut pokkaa soittaa päivällä tai jotain?
Sanoi kyllä sitten sinä iltana viestissään, että hänen piti hoitaa pari juttua. Ujoudesta vai mistähän mahtaa olla kyse?
Mitäs sanotte? (Sanon vielä sen verran, että molemmat olemme vielä alaikäisiä, eli ns. "seurusteluiässä".) (Vaikka eihän se rikos ole seurustella vielä 50 -vuotiaanakin. :D)
En löytänyt sopivaa aihetta, johon olisin tämän tunkenut, joten uuden tein sitten..
Oinaat ujoja?
8
2372
Vastaukset
- on kuin onkin
niin oinasta :)
En tiiä onko ujoja mutta kummallisia ne on näissä lemmen asioissa, niin kovin kummallisia. Niitten kanssa tarvii kyllä hitsin pitkää pinnaa ja repullisen ymmärrystä.- VesimiesN
Mitenkäs sitten minun kannattaa tästä nyt jatkaa? Odotanko, että herra ottaa yhteyttä vai ehdotanko itse jotain tapaamista?
Miten oinas suhtautuisi siihen, jos ehdottaisinkin itse tapaamista? - stella**
VesimiesN kirjoitti:
Mitenkäs sitten minun kannattaa tästä nyt jatkaa? Odotanko, että herra ottaa yhteyttä vai ehdotanko itse jotain tapaamista?
Miten oinas suhtautuisi siihen, jos ehdottaisinkin itse tapaamista?no itse olen oinas ja jos tykkään jostain tosi paljon niin mulla ainakin tulee ujous päälle, vaik muuten olen suupalttina. mun exä oli oinas ja oltiin yhes 3 vuotta ja hyviä ystäviä ollaan vieläkin :) en muista kumpi ehdotti tapaamista..luultavasti exäni ja sanoi että ei ollut paljosta kiinni ettei meinannut tulla paikalle, koska sitäkin oli jännittänyt yhtä paljon kun mua. se vaatii sen yhen näkemisen, niin on helpompaa varmaan sitten. ehdota vaikka sinä kahville menoa tai jotai leffan katsomista...
- Samma här
Täällä myös ihmetellään ihan samaa asiaa... Itselläni on viime aikoina ollut pientä vipinää erään oinasnuorukaisen kanssa, josta ei helposti uskoisi, että se voisi olla ujo - on meinaan sen verran komea ja tottunut naistennaurattaja kyseessä. Oon kyllä saanut kuulla vihjailua ja jopa suoria treffiehdotuksia kyseisen miehen taholta, mutta koskaan ei juttu kuitenkaan etene mihinkään puheen tasolta... Mikä siis mättää? Ujousko?
Kertokaahan, kiltit ihmiset!- Ideaa
Oinaat pelkäävät kuollakseen torjuntaa. Minä ainakin, vaikka vientiä olis moneenkin suuntaan, mutta just sen mielenkiintoisimman ihmisen "ei" olis vaikea asia. Sen pehmentämiseksi ympärillä muuten pörrää niitä muitakin. Itsetunto ei kestä.
- mutta toimivat
Ideaa kirjoitti:
Oinaat pelkäävät kuollakseen torjuntaa. Minä ainakin, vaikka vientiä olis moneenkin suuntaan, mutta just sen mielenkiintoisimman ihmisen "ei" olis vaikea asia. Sen pehmentämiseksi ympärillä muuten pörrää niitä muitakin. Itsetunto ei kestä.
Olin yli 10v oinasmiehen kanssa. Alussa ainakin teki heti eka kerralla selväksi, saako soitella, itse en olisi ollut vielä silloin valmis kenenkään kanssa. No, siitä kuitenkin alkoi soittelu ja yhteen muutettiin 4 kk päästä. Voi siis olla ujo, mutta toiminnan mies :)
VeskariM se vasta vaikee tapaus onkin.... - VesimiesN
mutta toimivat kirjoitti:
Olin yli 10v oinasmiehen kanssa. Alussa ainakin teki heti eka kerralla selväksi, saako soitella, itse en olisi ollut vielä silloin valmis kenenkään kanssa. No, siitä kuitenkin alkoi soittelu ja yhteen muutettiin 4 kk päästä. Voi siis olla ujo, mutta toiminnan mies :)
VeskariM se vasta vaikee tapaus onkin....Kuulostaa kyllä niin tutulta;
"Itselläni on viime aikoina ollut pientä vipinää erään oinasnuorukaisen kanssa, josta ei helposti uskoisi, että se voisi olla ujo - on meinaan sen verran komea ja tottunut naistennaurattaja kyseessä. Oon kyllä saanut kuulla vihjailua ja jopa suoria treffiehdotuksia kyseisen miehen taholta, mutta koskaan ei juttu kuitenkaan etene mihinkään puheen tasolta."
"...Sen pehmentämiseksi ympärillä muuten pörrää niitä muitakin. Itsetunto ei kestä."
Noi molemmat kuulostaa ihan tältä oinas'herralta' ... just semmonen, että hänellä pörrää naisia kyllä ympärillä, mutta ei koskaan kunnolla mitään vakavampaa.
Saa nyt nähdä mitä tästä tulee.. :)
Kiitos hyvistä vastauksista!
- ninnii-
No mun ex-oinaalle (josta juuri erosin) ainakin tytöt soitteli tai tekstaili ja kun olin vieresä, painoi luurin kiinni eikä vastannut ja myöhemin varmaan selitteli heille, että oli jotain muuta. Kerran koitti vaan ärsyttää mua,kun meillä oli riita ja sopi jonkun tytön kanssa puhelimessa, että näkemään tätä, mutta ei ikinä mennytkään koska oli mun kanssa :D. Oinas on petturi paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418