Niin, siis onko kahdella sarvipäällä minkäänlaisia mahdollisuuksia? Tiedän, härkä on hidas päätöksissään ja pähkäilee asioita pitkään, kun taas minä oinaana olen hyvinkin impulsiivinen ja teen ratkaisuja hyvinkin nopeasti. Mulla on ollut kesästä asti semmonen satunnainen tapailu suhde härän kanssa, lähinnä seksin merkeissä, nyt tuntuu että alkaa molemmilla olla tunteet mukana, mut pitääkö sitä roihahtamista odottaa kauankin? Ite olisin jo kypsää kauraa, mut en uskalla alata härkää oikein kovasti hiillostamaan, ettei tulisi takapakkia? Sanokaas millä tämän härän sais hurmattua?
HärkäM ja OinasN?
6
1265
Vastaukset
- En Jaksanut
Minä leikin tuota kissa-hiiri leikkiä lähes vuoden. En tosin tiennyt kumpi on kissa, kumpi hiiri. Tavallaan se toimii, sillä oinaathan pitävät metsästämisestä. Siihenkin kuitenkin väsyy, kun alkaa näyttää, ettei valmista tule millään. Loppupelissä aloin miettimään, että minähän olen se antava osapuoli jutussa niin fyysisesti kuin tunteidenkin puolelta. Hän totisesti kietoi minut verkkoonsa. Tajusin sen vasta, kun löysin miehen (skorppari), joka myös on valmis antamaan. Kaikki palaset tuntuivat putoilevan helposti kohdalleen ilman kauheaa vääntöä. Minun ei tarvitse enää miettiä uskallanko näyttää tunteitani, kyllä uskallan. Vuoristorata härän kanssa on nyt onneksi taakse jäänyttä aikaa.
- Bull
OikkuN pitää itseään jotakuinkin maailman napana. Päällekäyvä, arrogantti, paha suustaan, mutta toinen puoli toden sanoo. Itse olen huomannut (olen härkäM) oikkutytön nojailevan kännispäissään minuun ihan täysillä.
Tämä on nyt aika törkeää, mutta oikkutyttö taitaa peitellä mahdollista herkkyyttään tekemällä ison muurin eteensä. Oman kokemukseni perusteella oinastyttö on jotakuinkin hurjin sänkykumppani, kunhan sen muurin saa purettua. Miksei sitten voi ottaa ja heittäytyä? C'MON, BEAUTIFUL ARIES GIRL!- tietenkään
...kun pitää olla pelissä muutakin kuin ne sänkypuuhat. Muuten alkaa KAUHEA temppuilu ja riuhtominen. Epävarmuus ei sovi ainakaan minulle oinastyttönä, olen niin kärsimätön (vaikka en haluais).
- sonninpoika
Saman olen huomannut itsekkin. Selvinpäin OikkuN sanooo asioita tiukkaan sävyyn ja oon muutenkin kylmäkiskoinen... hyvä, että edes morjestaa tai muutenkaan noteraa (ei varmaan kaikkiin päde, mutta eräs tapaus).
Sitten hiukan alkomahoolia, ehkä jopa enempi ja kyllä kiehnätään ja kehrätään kyljessä. Jos ei baarissa tai muussa "koulutustilaisuudessa" olla samaan aikaan paikalla, niin voi että sitä viestien ja soittelun määrää.
Seuraavana päivänä taas "kuka sä oot" -meininki...
- Ei toimi.
Ei toimi. Tai toimii jos sietää suuria mielipide-eroja ja tappeluita, ahdasmielistä hiljaisuutta myös luvassa. Oinas on aktiivinen ja tarttuu toimeen, härkä ei, molemmat kuitenkin itsepäisiä. Sen tietää miten käy normaalissa elämässä. Itse en ainakaan haluaisi sellaiseen suhteeseen.
- Taurean
Jos haluaa kemiaa, kiihkeitä tunteita ja samalla yhtä rajuja alamäkiä niin sitten kyllä. Oinas mies on hurmaava yksilö, mutta saattaa silmänräpäyksessä olla kylmä kuin jää. Vuorotellen tuntee olevansa juuri se tärkeä ja oikea oinaalle ja seuraavassa hetkessä suunilleen yhdentekevä. Itse olen päättänyt lopettaa koko pelleilyn välillämme olevasta kemiasta huolimatta.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992