Karin

pituus

Pieni veto vetämässä: Mikä on Karin pituus?

22

12219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ? ? ?

      ! ! ! ! - - - ? ? ? ? ;?

    • olla

      lähelle arvattu jos sanon Karin laulun sanoin että; Pitkää päivää, vailla huolen häivää...???

    • tilasto nikander

      Iisalmen kunnallisissa Kari ponkaisi pituudessa 679.

      • voititko

        No voititko?


      • tiedä häntä
        voititko kirjoitti:

        No voititko?

        kuka voittaa ja mitä saa palkinnoksi??? ;). tuskin Kari kuitenkaan mikään kääpiökään on, kun näkee jopa tuhatpäisen yleisönsä yhdellä kertaa.--------
        ja nyt on kello jo niin paljon että, uneen aika vaipuu.


      • oikeinmerkkejä
        tiedä häntä kirjoitti:

        kuka voittaa ja mitä saa palkinnoksi??? ;). tuskin Kari kuitenkaan mikään kääpiökään on, kun näkee jopa tuhatpäisen yleisönsä yhdellä kertaa.--------
        ja nyt on kello jo niin paljon että, uneen aika vaipuu.

        Karin pituus on metri ja 82 senttiä. Kerran tanssipaikalla, vuosia sitten, Kari sai tanssipaikan omistajalta kukkia ja omistaja pyysi, josko Kari antaisi kukat ( oli muuten ihana kimppu vaaleanpunaisia ruusuja, muistan vieläkin ihastelleeni niitä! ) vaimolleen, sillä "jokaisen menestyvän artistin takana on nainen", kuten kukkien ojentaja sanoi. Kari vastasi, että "kumarran koko metrikahdeksankymmentäkaksi senttiä pitkän olemukseni ja ojennan nämä kukat vaimolleni. Minulla oli ilo tuntea tuo tanssipaikan omistaja. Nyt en ole aikoihin kuullut hänestä. Tanssipaikka lopetti toimintansa, eikä kukaan jatkanut toimintaa. Tämä tapahtuma, josta kerroin on tosi!


      • lopetti?"
        oikeinmerkkejä kirjoitti:

        Karin pituus on metri ja 82 senttiä. Kerran tanssipaikalla, vuosia sitten, Kari sai tanssipaikan omistajalta kukkia ja omistaja pyysi, josko Kari antaisi kukat ( oli muuten ihana kimppu vaaleanpunaisia ruusuja, muistan vieläkin ihastelleeni niitä! ) vaimolleen, sillä "jokaisen menestyvän artistin takana on nainen", kuten kukkien ojentaja sanoi. Kari vastasi, että "kumarran koko metrikahdeksankymmentäkaksi senttiä pitkän olemukseni ja ojennan nämä kukat vaimolleni. Minulla oli ilo tuntea tuo tanssipaikan omistaja. Nyt en ole aikoihin kuullut hänestä. Tanssipaikka lopetti toimintansa, eikä kukaan jatkanut toimintaa. Tämä tapahtuma, josta kerroin on tosi!

        tanssipaikan omistajan takana ei siis ollut "Rakastavaa naista?" Harmi tosiaan.
        Myös omaa ammattiaan harjoittavan naisen takana on aina, ymmärtäväinen ja naistaan kunnioittava mies, eikä pituudella silloin ole väliä.


      • pätkä nakki
        lopetti?" kirjoitti:

        tanssipaikan omistajan takana ei siis ollut "Rakastavaa naista?" Harmi tosiaan.
        Myös omaa ammattiaan harjoittavan naisen takana on aina, ymmärtäväinen ja naistaan kunnioittava mies, eikä pituudella silloin ole väliä.

        Pituudesta on kyllä hyötyä.


      • jahuu_
        oikeinmerkkejä kirjoitti:

        Karin pituus on metri ja 82 senttiä. Kerran tanssipaikalla, vuosia sitten, Kari sai tanssipaikan omistajalta kukkia ja omistaja pyysi, josko Kari antaisi kukat ( oli muuten ihana kimppu vaaleanpunaisia ruusuja, muistan vieläkin ihastelleeni niitä! ) vaimolleen, sillä "jokaisen menestyvän artistin takana on nainen", kuten kukkien ojentaja sanoi. Kari vastasi, että "kumarran koko metrikahdeksankymmentäkaksi senttiä pitkän olemukseni ja ojennan nämä kukat vaimolleni. Minulla oli ilo tuntea tuo tanssipaikan omistaja. Nyt en ole aikoihin kuullut hänestä. Tanssipaikka lopetti toimintansa, eikä kukaan jatkanut toimintaa. Tämä tapahtuma, josta kerroin on tosi!

        Kari ei kyllä näytä siltä, että se olisi senttiäkään päälle 180cm. Ei nimittäin ole mitenkään kovin pitkän näköinen. Olisin veikannut pituudeksi jotain 178cm tms.


      • karkkilakko
        jahuu_ kirjoitti:

        Kari ei kyllä näytä siltä, että se olisi senttiäkään päälle 180cm. Ei nimittäin ole mitenkään kovin pitkän näköinen. Olisin veikannut pituudeksi jotain 178cm tms.

        On Kari kyllä meikätyttöä pitempi, olen niin monet kerrat ollut hänen vierellään, halannutkin usein - enkä minäkään naiseksi ihan pätkä ole:liki 170 cm. Niin, että kyllä siihen vedoten on päälle 180 cm. Vaan kiva mies koko olemukseltaan...


      • oikeinmerkkejä
        jahuu_ kirjoitti:

        Kari ei kyllä näytä siltä, että se olisi senttiäkään päälle 180cm. Ei nimittäin ole mitenkään kovin pitkän näköinen. Olisin veikannut pituudeksi jotain 178cm tms.

        Kertomani tanssipaikan omistaja ei ollut mies. Tanssipaikan tuhosi sittemmin tulipalo - tahallisesti aiheutettu, vaan mitäpä näitä vanhoja kaivelemaan. Kivoja tansseja jäi paljon muistoihin ja tarinoitakin - niinkuin tuo Karin "kukkatarina". Ja monia ihania ihmisiä tuli tutuiksi vuosien varrella...niinkuin Karikin tietysti...


    • fanitar

      että juuri sopiva! Miehen mittainen... ääntä ja karismaa ei sitten voikkaan mitata millään mitta-asteikolla. Huippulukemilla...

      • malko juoma

        Ja minä sanon näin Kari pituudesta,että Karia lyhyempi on pätkä ja pitempi taas hujoppi!Se on just siin.


      • karkkilakko

        Juuri näin, olen samaa mieltä...


    • karkkilakko

      Hei, viikonvaihteen ( 2. - 3.2.08 ) ilpäivälehdessä Kari ilmoitti haastattelussa itse pituutensa ja painonsa: 182 cm pitkä ja 66 kiloa painoa! Oli muutenkin kiva lukea tuo haastattelu, se on kivan velmu, tuo Kari...

      • wanharouwa

        Karilla on kyky jutustella niin, että sitä haluaa kuulla (lukea) lisää :)
        Hän juttelee asiat niin kuin ne ovat, ei yritä olla yhtään sen hienompi kuin on. Ja hänellä on varaa antaa kunnia sinne, minne se kulloinkin kuuluu.
        Se johtuu varmaankin siitä, että hän oikeasti tekee työtään nöyrällä mielellä. Hänellä ei ole tarvetta kehuskella tekemisillään. Hän ilmentää itseään laulullaan.

        Juuri siksi hänestä on helppo pitää :)


      • CoCoCoCo

        on noin 7,3 klabbia eli jalkaa. :)


      • wanharouwa kirjoitti:

        Karilla on kyky jutustella niin, että sitä haluaa kuulla (lukea) lisää :)
        Hän juttelee asiat niin kuin ne ovat, ei yritä olla yhtään sen hienompi kuin on. Ja hänellä on varaa antaa kunnia sinne, minne se kulloinkin kuuluu.
        Se johtuu varmaankin siitä, että hän oikeasti tekee työtään nöyrällä mielellä. Hänellä ei ole tarvetta kehuskella tekemisillään. Hän ilmentää itseään laulullaan.

        Juuri siksi hänestä on helppo pitää :)

        Mun mielestä taas sen jutu on niin falskeja ja jotenkin sellasia teennäisiä, ettei ole tosikaan.
        Sillä on ensinnäkin joka haastattelussa aina yleensä ne samat jutut. Lähes poikkeuksetta haastattelussa, kuin haastattelussa ilmenee seuraavat sanat : olen nöyrän kiitollinen, yläkerran ukko, Reinot, Paula Koivuniemi, päälikkö, vanhanliiton miehiä, alkoholi, pitkiä kaaria....

        Yrittää jotenkin aina sillä Reino-tossu höpötyksillään todistella ,että kuinka tavallinen on ja siten kerätä sympatiaa ja lisäpisteitä ihmisiltä. Muhun se ei ainakaan pure, mutta tollasiin "Wanhanrouwan" kaltasiin höynäytettäviin kylläkin näemmä.


      • wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

        Mun mielestä taas sen jutu on niin falskeja ja jotenkin sellasia teennäisiä, ettei ole tosikaan.
        Sillä on ensinnäkin joka haastattelussa aina yleensä ne samat jutut. Lähes poikkeuksetta haastattelussa, kuin haastattelussa ilmenee seuraavat sanat : olen nöyrän kiitollinen, yläkerran ukko, Reinot, Paula Koivuniemi, päälikkö, vanhanliiton miehiä, alkoholi, pitkiä kaaria....

        Yrittää jotenkin aina sillä Reino-tossu höpötyksillään todistella ,että kuinka tavallinen on ja siten kerätä sympatiaa ja lisäpisteitä ihmisiltä. Muhun se ei ainakaan pure, mutta tollasiin "Wanhanrouwan" kaltasiin höynäytettäviin kylläkin näemmä.

        Katsos vaan, Justiinaxutin on heräillyt talvihorroksesta. Johan sitä kauan kestikin.
        Vaan missäpä p***a, jossei rattailla :D

        Mieluummin minä kuitenkin lueskelen Karin haastatteluja kuin TK:n jorinoita tyyliin:
        - minä olen paras
        - minun lauluni soi kuin Stradivarius ikään
        - ynnä muuta blaablaablaa....

        TK:n jutut ne vasta falskeja ovatkin....ja mitä höynäytettyihin tulee, niin Sinä Justiinaxutin se olet oikein höynäytettyjen "kuningatar", reppana täälläkin käyt räksyttämässä leukojasi, pysyisit vaan siellä TK:n palstalla huokailemassa.


      • pätkä pate

        suomimiehistä suurinosa on lyhyempiä,kuin kari.kari on pitkä.


      • wanharouwa kirjoitti:

        Katsos vaan, Justiinaxutin on heräillyt talvihorroksesta. Johan sitä kauan kestikin.
        Vaan missäpä p***a, jossei rattailla :D

        Mieluummin minä kuitenkin lueskelen Karin haastatteluja kuin TK:n jorinoita tyyliin:
        - minä olen paras
        - minun lauluni soi kuin Stradivarius ikään
        - ynnä muuta blaablaablaa....

        TK:n jutut ne vasta falskeja ovatkin....ja mitä höynäytettyihin tulee, niin Sinä Justiinaxutin se olet oikein höynäytettyjen "kuningatar", reppana täälläkin käyt räksyttämässä leukojasi, pysyisit vaan siellä TK:n palstalla huokailemassa.

        Ei aina tarttis suhtautua noin koppavasti ja vihamielisesti kaikkiin mun kirjoituksiini. Kai sitä on kaikilla oikeus omiin mielipiteisiinsä?


    • MinaNain

      Ään pisteet jäi uupumaan ! Se oli 15,7 cm, eikä milliäkaan yli :))))))

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe