Turhauttaa..

Nainen73**

Voi vee että ottaa päähän kaikki asiat!! luulenpa että helpottais paljon, jos pääsis vierihoitoon oikeen ajan kanssa. Käytin vuosia hormonaalista ehkäisyä, eikä huvittanut seksi pätkääkään. Sitten lopetin sen käytön, kun en oikeastaan enää sitä tarvinnut, ja voin sanoa että sen jälkeen olis kyllä huvittanut kaikkien niitten vuosien edestä. välillä ajatukset pyörii niin täysillä navanalusasioissa, että luen lehdistäkin tekstit päin prinkkalaa, siis ihankuin kaikki pyörisi seksin ympärillä. Tuntuu ihan sairaalta siihen entiseen verrattuna. Joskus oon miettinyt, että etsin jostain jonkun asiallisen panopetterin, mutta toisaalta mun on kyllä hyvin vaikea innostua jos en tunne mitään kyseistä ihmistä kohtaan. Tunne ensin, oon aatellut, mutta täytyy kai kohta ruveta muokkaamaan ajatuksiaan toiseen suuntaan. Ehkä liioittelen mielessäni asian vaikutusta, mutta tuntuu että mikään ei suju tässä läheisyyden vajeessa. Enkä kaipaa siis ainoastaan seksiä, vaan läheisyyttä ja hellyyttä myös.. Sellanen fiilis, kuin autolla joka ei saa tarpeeksi bensaa..=)

2

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies^88^

Itellä sama juttu. Harrastanut seksiä 3kertaa viimeisen vuoden aikana mikä on mielestäni melkolailla vähän parisuhteessa eläville ja näinkin nuorille.Epäilem että paremman puoliskoni haluttomuus johtuisi myös tuosta hormonaalisesta ehkäisystä mutta hän itse ei sitä usko.Suoraan sanottuna mielessä ei liiku mikään muu ja tuntuis vaan helpommalta olla jonkun toisen kanssa...

jos jotakin kiinnostaa mailaa [email protected]

• sinua....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      370
      2025
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1326
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1310
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      136
      1193
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      85
      1077
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      946
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      880
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      120
      877
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      808
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      760
    Aihe